Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2896 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

פתחתי לפי קצת יותר מחצי שנה שרשור לגבי קניה של רכב חדש.

אמרו לי שאין סיכוי לקבל את האיביזה בפחות מ-80K והנה יש עכשיו מבצע "חבר".

במסגרת המבצע אפשר לקבל את גרסת ה-reference הידנית הבסיסית כולל מערכת מיגון ב-68K.

 

לגבי הנתונים שלי-

נסועה שנתית צפויה: באזור ה-10K-15K

אופי הנסיעה: לדעתי 50/50 עירוני/בינעירוני

רווק, לא הולך להסיע הרבה אנשים

מתכוון להחזיק את הרכב הרבה זמן(אפילו 10 שנים)

נהג חדש אבל לא צעיר(כפי שהכינוי מרמז), בלי ניסיון למעט שיעורי הנהיגה.

אין להורים שלי רכב, ככה שאין לי על מה להתאמן.

 

ממש בא לי את הרכב הזה, הוא גם נותן תמורה גבוהה למחיר(ועוד עם המבצע בכלל).

החשש העיקרי שלי זה לעשות טעויות ולפגוע ברכב. אמנם אני נהג מאוד זהיר אבל, כאמור, אין לי ניסיון על הכביש ואני ממש מפחד על רכב חדש.

 

מה דעתכם? מה הייתם ממליצים?

פורסם (נערך)

אני אומר לך על זה, תהנה מרכב טוב במחיר טוב.

כיוון שהוא חדש אתה תשמור עליו טוב טוב.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי yulianx

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

רכב חדש ורכב ראשון - תאמין לי שאתה תשמור עליו.

במידה והרכב לא מגיע עם חיישני רוורס, ממליץ לך להתקין מיד ואפשר להוסיף לזה גם מצלמה כדי להימנע ככל הניתן משפשופים בחניות.

במידה ולהורים יש רישיון, תמיד תוכל לנסוע גם איתם כדי להגביר את תחושת הביטחון שלך.

סע בדרכים טובות ותתחדש

פורסם

כרגע זו ההצעה הכי טובה שאני רואה.אני גם שוקל את הקנייה דרך חבר,מתעכב רק בגלל מכירת הרכב הנוכחי.יש שם תוספת לצבע שהוא לא לבן,תוספת לשנת אחריות נוספת ואגרת רישוי.חיישנים וכו חינם,לך על זה.

×
×
  • תוכן חדש...