Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

B.m.w עד 30k


Kelso
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2890 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שוקל לקנות איזה במוו קצת ישנה, מחפש רכב מפנק שגם יש לו קצת כוח במחיר יחסית סביר..

מה דעתכם?רכב אפשרי לאחזקה וגם להנות ממנו?

ראיתי אופציות כמו במו סדרה 1 2005-7

סדרה 3 2002-3

גם הצעות מפנקות אחרות לרכב על רמה שיכול להכנס בתקציבים אלו יתקבל בברכה

פורסם (נערך)

מה התמורה שאתה מצפה לה?

 

ב.מ.וו. ישנה זה לא בדיוק רכב שמצטיין באמינות גבוהה ואחזקה זולה.

עריכה אחרונה על ידי vadim6385

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם (נערך)

כמו כן תגדיר מפנק: ריפודי עור מפרה של אלקנטרה ,אורות אולטרה סגול ? גג שקוף ? מה בדיוק ?

אתה מחפש רכב "הנאה" אחורית ?

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם

לא יודע מה זה אצלך "ושיהיה לו קצת כח" (ההגדרה לקצת ולכח שונה מאדם לאדם), אבל ברכבים שנופלים לך בתקציב, כח לא היה מאפיין של הרכב אפילו לא כשהוא יצא מהמפעל, שלא לדבר על האקזמפלרים שתחזקו בתחזוקת שבר (במקרה הטוב) שיכנסו לתקציב של 30K ש"ח.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
כמו כן תגדיר מפנק: ריפודי עור מפרה של אלקנטרה ,אורות אולטרה סגול ? גג שקוף ? מה בדיוק ?

אתה מחפש רכב "הנאה" אחורית ?

מפנק מבחינתי זה רכב שכיף לנהוג בו שהוא נוח

ולא נראה/מרגיש כמו צעצוע, דברים כמו סאנרוף וכאלה יכולים להיות תוספת נחמדה מאוד אבל לא חובה..

Bagira אני לא מבין מה השליליות הזאת הייתה לי גולף גנריישן מנוע 2000 נהנתי מהאוטו וגם היה לו כוח

הסדרה 1 באמת עניין אותי בגלל ההנעה אחורית וגם הוא נראה טוב

  • אחראי פורום
פורסם

הוא לא שלילי והדוגמא שלך על הגולף מאששת את זה.

הגולף לא חזקה, היא אולי נוסעת טיפה יותר טוב מרכב 1.6 טיפוסי, אבל לא חזקה.

אותו דבר במוו 116 נגיד, בת 13-15?

גם במקור היא לא היתה חזקה בהגדרה אבל כן קצת יותר מהסטנדרט ואם זה מספק אותך אז מעולה.

מצד שני, זה עדיין רכב ותיק ולא זול לתחזוקה, מה שאומר שהסיכוי שחיפפו גדול יותר מאשר רכב פשוט.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

ברור לי שבתקציב כזה לא אוכל לקבל רכב ספורט אמיתי, קצת יותר מהסטנדרט יספק אותי בינתיים..

יש רעיון לרכב אחר? אני לא נעול על הבמוו זה סתם כיוון כללי שאמור להסביר שאני מחפש קצת יותר מהסטנדרט ורכב שלא מופיע על הכביש בכמויות פסיכיות כמו מאזדה 3

פורסם

למה לא גולף 2.0 חדשה יותר?

או אאודי A3?

 

אני לא אמליץ על מאזדה 3 ספיריט (שבטח כמה חושבים עליה פה) כי מנסיוני חוץ מהגה טוב וגיר אוטומטי סביר אין לרכב הזה שום יתרון על המתחרות שלו.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

שקלתי את האופציות גולף 2.0 לא מוצא בשנתון חדש יותר (עברו כבר לטורבו)

A3 ידנית אני לא רואה ביד 2 בתקציב

כנראה שאחזור לאיביזה קופה 2010 ידנית ואוותר על ביצועים.. מאוד אהבתי אותה ונראית לי הכי מתאימה מבחינת תקציב

×
×
  • תוכן חדש...