ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,546 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 1 אלף צפיות
שלום לכולם, עומד לקנות רכב מנכה. סוף שנת 2012, 100,000 קמ. נאמר לי שמדובר במודל T5 ורציתי להבין מה ההבדלים בין T5 למודל "הרגיל" של הטרנספורטר (לא קראוול, אני מכיר את ההבדלים שם). אם יש דברים מיוחדים שצריך לשים אליהם לב וכו' אשמח לעצותיכם. תודה, איתן
הודעה אחרונה מאת uri oz, -
-
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 909 צפיות
שלום חברים, כמה שאלות לפני קנייה של רכב חדש. 1. איך אפשר לדעת מתי רכב עובר מתיחת פנים או שינוי צורה? לקנות רכב ואחרי חצי שנה לגלות ששינו אותו קצת מבאס. 2.האם יש חודש מסוים בשנה שעדיף לקנות רכב? הכוונה היא מתי רכבים נכנסים פחות או יותר לארץ ולא עמדו במשך הרבה זמן אצל היבואן ( אני לא מדבר מתי הרכב עלה לכביש) רכב שנכנס לארץ הוא כבר אחרי עידכוני תוכנה עדכניים למשל של מחשב הרכב וכו.. תודה על התשובות.
הודעה אחרונה מאת dudisab11, -
-
- 2 תגובות
- 621 צפיות
שלום אני מתכוון לרכוש מאזדה 2 חדשה ורציתי לדעת האם מישהו בפורום יודע אם הדגם מתחלף בשנה הבאה ואז אחכה. תודה רוני
הודעה אחרונה מאת yoav911gt2, -
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום! אנו זוג שמצפה לילד בקרוב, זו הפעם הראשונה שאני קונה רכב ולכן קצת חושש. משיטוט בפורום, הצרכים שלנו: א. רכב בעיקר לנסיעות בסופשים מאיזור ירושלים לשדרות או לתל אביב. ב. חסכוני ואמין. ג. משהו שיוכל לשמש אותנו לחמש שנים הקרובות. חשבתי על סקודה פאביה ספייס אוטו 1.2 שנים 2011-2012 או הטויוטה קורולה הרובוטית. ראיתי פוסטים בפורום על שניהם ובעיקר על הסקודה שאני חושב שהיא נטייתנו. לא כ"כ מצאתי מסקנות מאוחרות מהשנים האחרונות. וכן לא מצאתי על יוקר החלפים והטיפולים של הסקודה. שאלה נוספת, האם מחיר כמו 20,000 ש"ח עבורה (שוב, ספייס) הוא הגיוני או מחשיד כלפי מטה? אשמח לעזרתכם
הודעה אחרונה מאת haima23, -
-
שלום חברים, רכב מסחרי, מסוג T6 של חברת פולקסווגן. יבואן - צ'מפיון מוטורס. הרכב אמור לשמש כרכב של נכה מוסע, עם מעלית חשמלית. ניסיתי לחפש באינטרנט במיוחד באתר הרשמי של צ'מפיון קצת מידע לגבי מחירים, לא מצאתי. ניסיון עם נציג של צ'מפיון יש לנו (מ2013), הייתי מעדיף לעשות קצת שיעורי בית לבד לפני שאני נפגש אתם. האם יש איך לברר מחיר, בלי לקבוע פגישה עם סוכן מכירות? אני מבין שזה לא מקובל לקבל מחיר במייל למשל? (אין להם באתר מייל https://www.championmotors.co.il/contact-us) (גם לא באתר הספציפי למסחריות - https://www.vwcv.co.il/contact-us) נראה שכרגע אין לי ברירה מלבד לקבוע פגישה (או לנסוע אליהם, אבל זה ממש מצחיק, לנסוע רק בשביל לשמוע …
הודעה אחרונה מאת zvit, -
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 4.3 אלף צפיות
שלום לכולם. אני מחפש רכב 7-9 מקומות בתקציב של 15-20K. יש לי הצעה לשברולט אפלנדר 2007 180K ואני רוצה קבל חוות דעת מאנשים שמכירים את הרכב, איך האמינות שלו? ומה צריכת הדלק? זה מנוע מאוד גדול, אמנם לא נוסע הרבה אבל עדיין... אבל הכי חשוב איך האמינות, האם יש בעיות ידועות ומחלות חוזרות ברכב הזה?
הודעה אחרונה מאת shmuel3058, -
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 6.6 אלף צפיות
היי, אני רגע לפני רכישת רנו קליאו אסטייט דיזל ואני מתלבט בשני נושאים: 1. צריכת דלק- לפי המבחנים הרכב עושה ליטר לכל 21-25 ק"מ - האם מישהו מכיר את הרכב ויכול לאמת את הנתונים? 2. 0 ק"מ - בעסקת 0 ק"מ מליסינג מוצע הרכב ב 95000, סוכנות רנו מציעה לי את הרכב ב 106000. האם 11000 שווים את ה"יד" הנוספת לדעתכם? (אותו רכב, אותה רמת אבזור). 3. במידה ואתם רוצים להציע רכב אחר- אני מחפש רכב עם תא מטען גדול יחסית (עגלה, כיסא בטיחות, ציוד לטיולים וכו') וחיסכון בדלק. מעדיף דיזל כי אני נוסע יחסית הרבה ( כ 30-32 אלף ק"מ בשנה). תודה!
הודעה אחרונה מאת itsik170, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 641 צפיות
שלום חברים. אני רווק המעוניין לרכוש רכב אשר ישמש אך ורק אותי, כאשר הצורך העיקרי הוא נסיעות קצרות לעבודה, המהוות 20 ק"מ סה"כ (הלוך וחזור) וכמו כן נסיעות לסידורים מידי פעם. על הרכב להיות מקטגוריית מיני או סופר מיני. כיוון שעד כה נהגתי בסיטרואן C5, ההבדלים במרווח בין שתי הקטגוריות הקטנות הללו בשלב זה לא כל כך ברורים לי. כמו כן, כאמור, התקציב לצורך הרכישה הינו כ-40 עד 50 אלף, כאשר השנתון הרצוי הינו בין 2014 ל-2015, מיד פרטית. להלן סטנדרטיים נוספים המצופים מהרכב: 1. עלות טיפולים תקופתיים ועלות חלקים זולים - לאור דרישה זו, נראה כי הכיוון הינו לבחור ברכב ממוצא קוריאני ולא צרפתי למשל. 2. גיר ומנוע אמינים - גיר אוטומטי רגיל, מנוע ללא טורבו (ידני ירד מהפרק …
הודעה אחרונה מאת Mike808, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 852 צפיות
אני עומד לפני רכישת רכב יד2 אחרי אי אילו שנים עם ליסינג, אשמח לדעתכם על שלושת הנל, המלצות דיס המלצות וכו. קצת רקע : נוסע 40000 קמ בשנה, בעיקר בינעירוני, אז צריכת דלק היא פרמטר חשוב וכך גם אמינות הרכב ועלות טיפולים סבירה. יש לי שני ילדים בני 6 ו9 , יתכן ונתרחב עוד בשנים הקרובות. גם שמירת ערך הרכב היא פרמטר חשוב אבל משני יחסית לצריכת דלק ועלות טיפולים ( נראה לי) תודה מראש
הודעה אחרונה מאת Mike808, -
-
-
- אחראי פורום
- 22 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
שלום חברים, ראיתי רכב עם הנתונים האלו : גולף שנת 2015 , טרנדליין . הוא נסע 40 אלף ק"מ, ורציתי לשאול אותכם שאילה, מהי רמת האמינות של הרכב הזה? במיוחד הגיר, נסעתי ברכב ולא הרגשתי דבר יוצא דופן, אולי בגלל שלא נסיתי בעבר רכבים עם DSG לעומת זאת, קראתי בפורום כאן ובמקומות האחרים, שהגיר לא בסדר יש לי שתי שאילות , הראשונה האם לעצום עיניים ולקנות את הרכב וכמה יעלו לי טיפולים תקופתיים? ראיתי שבאתר צמפיונס מוטורס גיר עולה 53 אלף שקל ללא מע"מ, יש כזה דבר ? ואם תהיו נדיבים קצת, אולי תענו לי על שאילה נוספת, את הגולף הזאת אני קונה בלא פחות מ 73 אלף שקל, האם שווה את המחיר או ללכת לחברת סוזוקי להוציא באלנו עם ניילונים משתלם יותר ? תודה רבה לכם
הודעה אחרונה מאת pasat04, -
-
- 2 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
היי, רציתי לדעת איך אפשר לזהות את הדגם של מיצובישי אטראז' עם בקרת השיוט ביד 2 ומאיזה שנתון? תודה רבה.
הודעה אחרונה מאת AloniM3, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 9 תגובות
- 924 צפיות
מחפשים לקנות אוטו מיד ראשונה (כלומר שמי שמשתמש בו עכשיו קנה אותו חדש, השתמש בו ושאנחנו נהפוך ליד השנייה) אוטומטי, שנתון 2012-2013 ומעלה מה שחשוב לנו בעיקר זה שהרכב יהיה כמה שיותר בטיחותי לאחר מכן שהוא יהיה יחסית מרווח ונוח, חסכוני בדלק ואמין לטווח הארוך הנסיעות הולכות בו לא הולכות להיות ארוכות, נסיעות גג של 40-45 דקות וברוב הגדול של הזמן הרבה פחות מזה, כלומר 15-20 דקות *אפשר לחרוג טיפה מהתקציב אם אתם ממש חושבים שהחריגה שווה את זה תודה לעוזרים
הודעה אחרונה מאת daniel204, -
-
-
- אחראי פורום
- 17 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
מחפש רכב לנסיעות ללימודים , רכב אמין נוח וחסכוני בדלק. תקציב עד 40 אלף שנתון 2009+ תודה לעוזרים
הודעה אחרונה מאת lesles, -
-
- 2 תגובות
- 1 אלף צפיות
איפה אני יכולה למצוא פירוט מה ההבדלים בין הדגמים הבאים(בעיקר מבחינת אבזור ומערכות בטיחות, מבחני ריסוק, בעיות נפוצות), או לחלופין אם יש פה מישהו שמכיר מספיק טוב לומר לי מה ההבדלים. מתלבטת מה עדיף לרכוש בין האפשרויות הבאות ולא בטוחה שאני מכירה היטב מספיק את ההבדלים והמשמעויות, למרות שחיפשתי לא מעט וקראתי פה בקבוצה המון... לדוג' הונדה ג'אז החדשה 2015 היא ככל הנראה הכי מצוידת ובטיחותית, אבל יקרה מדי. ואז עולה השאלה אם עדיפה הונדה ג'אז 2014(או 15 הישנה) מול מאזדה 2 דינמיק 2015? ומה כשהיא נבחנת מול מאזדה 2 אקטיב 2015? מאזדה 2 שנת 2015 אקטיב מאזדה 2 שנת 2015 דינמיק מאזדה 2 שנת 2016 אקטיב הונדה ג'אז 2014 היברידית הונדה ג'אז 2014/5 טרנד לא היברידית(…
הודעה אחרונה מאת ערן מ, -
- 17 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
אוקיי אז החבר שהיה נעול על הקשקאי 2014 (https://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?657251-קקטוס-חדשה-VS-קשקאי-2014-מה-עדיף) ירד מהרכב אחרי שביצע נסיעת מבחן והתבאס מעד כמה שהרכב הרגיש איטי וכבד לו למרות שהוא מאוד התחבר למראה החיצוני שלה. עכשיו אחרי שהאופציה הזו ירדה מהפרק הוא רוצה להעלות את התקציב וללכת על מאזדה 3 חדשה עם מנוע 2 ליטר בעסקת 0 ק״מ. קודם כל, למרות שהוא הולך מן הסתם לבחון את הרכב, האם המאזדה 3 הוא רכב חזק וזריז? אין לו הרבה זמן פנוי ואם הוא ידע מראש שגם הרכב הזה מרגיש ״כבד״ ועצל אז הוא לא ינסה מראש. כמו שאתם מבינים חשוב לו שהרכב ירגיש נמרץ ועם כח. 2) מהם ההבדלים בין עסקת 0 ק״מ לבין קנייה של הרכב מהסוכנות מבחינת מה שמקבלים עם הרכב? ברור לו …
הודעה אחרונה מאת Yellow Engine, -
- 4 תגובות
- 844 צפיות
שלום, אנחנו החלטנו שהגיע הזמן לרכב חדש ואשמח לעזרתכם, אבל יש לנו כמה מגבלות. פרטים: - תקציב: עד 70K - בטיחות - עתידים להרחיב את המשפחה וזה מאוד חשוב, הבנתי שיש. - כנגזרת של זה: עדיפות לרכב עם איזופיקס (לא יודע כמה זה נפוץ) - 5 דלתות - 2013 ומעלה - אמינות גבוהה - צריכת דלק הגיונית, נסיעות עירוניות ונסיעות של 70-80 ק"מ פעם פעמיים בשבוע בערך - לא גדול מדי, יש חניה בעייתית. יש חניה יחסית צרה ושורת מכוניות מולה ככה שאין מרחב תמרון (האוטו שלנו כרגע זה פורד פוקוס, 4.38 אורך ו-1.7 רוחב וזה המקסימום פחות או יותר). חשבתי כרגע על ה: - SX4 crossover - יונדאי I30 - טויוטה הואריס חלקם ג'יפונים, חלקם רכבי משפחה קצת יותר קטנים. סך הכל מאוד פת…
הודעה אחרונה מאת tom89, -
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 649 צפיות
היי נתקלתי ברכב במחיר ממש טוב למרות מצבו הרכב עמד שנתיים ולא שולם רשיון הרכב בכל התקופה נצבר חוב של 5100 כדי לשלם את הרשיונות הקודמים ולקבל רשיון תקף על מנת ללכת לטסט השאלה היא כזו האם חייב לשלם את האגרות הקודמות או שאפשר לשלם את האגרה הנוכחית בלבד ולגשת לטסט?
הודעה אחרונה מאת eyals05, -
-
- אחראי פורום
- 14 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
שלום, מחפשת רכב שיחליף את הדייהטסו סיריון שלי, שגמר את הקריירה. אם עדיין היו מייצרים סיריון הייתי קונה שוב כי הוא מושלם. מכיוון שלא - צריך רכב אוטומטי חסכוני בדלק, לנהיגה בין עירונית וגם בפקקים ובחניה של תל אביב. עדיפות למיני או סופר מיני, אבל אתפשר על זה לטובת חסכוניות, קילומטרז' נמוך ושנתון גבוה ככל האפשר במחיר הזה - עד 30 אלף. יש רעיונות/הצעות? תודה
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
שלום, רציתי לדעת להערכתם כמה שנים יש להחזיק ברכב כדי שעסקת 0 ק"מ שנותנת הנחה של 8650 ש"ח תשתלם? מדובר בקיה נירו שאני רואה שחזר למלאי באתר מוטודיל. אני מתלבט לאור אחוז ההנחה הנמוך יחסית, העובדה שלא אהיה זכאי לסעיף "ישן תמורת חדש" בביטוח המקיף ומגוון צבעים מוגבל יותר. אך בכל זאת גם 8650 ש"ח זה לא מעט כסף... תודה!
הודעה אחרונה מאת Mistoffelees, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
מדובר ברכב חדש מהיבואן. עשיתי נסיעת מבחן בסיאט אך עדיין לא באופל, זה יקרה בימים הקרובים. אני מתחבר פחות לעיצוב החיצוני של האופל, פנימית היא נראית בסדר גמור. על הנייר הנתונים טובים והאבזור עשיר, עם יתרון משמעותי לדעתי על הסיאט בתחום מערכות הבטיחות האקטיביות, כמו תיקון סטיה מנתיב והתראת שטחים מתים, ללא התקנת MobileEye מקומית (המערכת מותקנת במפעל אופל). אך הבנתי שתיבת ההילוכים הפלנטרית דיי מסרסת את המנוע, נטולת מצב ספורט ומעלה את צריכת הדלק באופן משמעותי עקב אופיה הפלנטרי - קראתי על צריכה של 1:9 ק"מ לליטר ואף פחות, עם טווח נסיעה של כ-400 ק"מ, שזה בעיניי חמור ולא מקובל. לעומתה, הסיאט נראית בעיניי טוב חיצונית ופנימית והרגישה מצויין בנסיעת המבחן הקצרה. ה-DSG7 אמורה לה…
הודעה אחרונה מאת shkaf, -
-
- 1 תגובות
- 594 צפיות
אהלן חברים, פתחתי כבר פוסט ספציפי על רנו קליאו אסטייט כך שאם זה "כפול" או משהו, אמחק. אני רגע לפני רכישת רכב ועולים לי מספר לבטים. מחפש רכב בתקציב של עד 100K כשחשוב לי: 1. מרווח ונפח תא מטען - שיהיה אפשר להכניס עגלה ועוד ציוד לתינוקת ולנו לטיולים, כיסא תינוק אחד מאחורה ועוד אחד בהמשך. 2. צריכת דלק - נתון שמאוד חשוב לי, נוסע לא מעט. למעלה מ 30K בשנה (מאמין שעם חדש אסע יותר). כמוש כבר כתבתי, חשבתי על הקליאו אסטייט דיזל אך אשמח להמלצות לרכבים נוספים בתקציב הזה. תודה!
הודעה אחרונה מאת vladclar, -
- 0 תגובות
- 621 צפיות
אני מייבא רכב פוני 2018, בהנחה שמחיר הרכב $35,000 מה העלויות שהרכב נכנס לארץ. מכס, עמילות, בונד, שחרור, רישון... ??? האם מישהוא עם ניסיון או יש קבלה לדוגמה?
הודעה אחרונה מאת adeeb_m, -
- 1 תגובות
- 508 צפיות
אני ככל הנראה הולך לקנות את האוטו הזה אבל לא מצליח למצוא באינטרנט מבחני ריסוק שלו, שהבנתי שזה ה-פרמטר בשביל לדעת עד כמה האוטו בטיחותי, תוכלו לעזור לי במציאה של המבחנים האלה? והאם האוטו נחשב בטיחותי?
הודעה אחרונה מאת pooh-bear, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 991 צפיות
שלום, עשיתי הבוקר בדיקה לסיאט לאון 1.4 ידנית שנת 2012 הבדיקה נראית בסדר בסך הכל, הבוחן רק אמר לבדוק את עניין מחזיר השמן. מישהו יודע מה העלות בערך? מה דעתכם על הבדיקה?
הודעה אחרונה מאת Mike808, -
-
-
- אחראי פורום
- 19 תגובות
- 6.8 אלף צפיות
שלום, מעוניין לרכוש רכב לאישתי היקרה. הדרישות - רכב קטן, שני במשפחה, יבצע לרוב נסיעות קצרות בתוך העיר, בסביבות 5000 ק"מ בשנה. תקציב - בסביבות 100K. מה חשוב לנו לפי סדרי עדיפויות: בטיחות, אמינות, נוחות ושמירת ערך. אחרי בעברנו על מספר סוכנויות עם נסיעות מבחן מייבשות בימים החמים, נראה שהדגם המוביל הוא סיאט איביזה חדשה מנוע 1.0 ברמת אבזור FR (אם כי ה- Style גם יכולה לבוא בחשבון). עד היום היינו רק עם רכבים יפניים ולכן אנחנו קצת חוששים מסיאט. השאלה עד כמה החשש הזה מוצדק? מה דעתכם על הרכב הנ"ל? אשמח אם תמליצו על רכב טוב יותר בתקציב הנתון. תודה
הודעה אחרונה מאת Random, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 18 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
חברים אני נורא מתלבט, מה דעתכם? אני מתלבט בין 3008 1.6 דיזל דגם סטייל לבין קארוק 1 ליטר בנזין דגם סטייל עד אתמול, הייתי בטוח שאני הולך על הקארוק, עד היום הייתי עם 2 סקודות והייתי מרוצה. הקארוק מגיעה עם בלימה אוטונומית עד 140 קמ״ש, תיקון סטייה מנתיב אקטיבית, פנסי פול לד וסלון שני צבעים מאוד יפה! ה 3008, מרגישה כמו חללית עם ה icockpit עם גלגלים גדולים יותר וטיפה יותר מרווח, אחריות 3 שנים עד כאן רשמתי יתרונות לשני המכוניות, כמובן יש איבזור נוסף שמאוד משמח אותי שקיים בשני הדגמים כמו התנעה ללא מפתח, מצלמה אחורית וחיישנים שעובדים יפה בקארוק לא נהגתי בפג׳ו כן. יש לי 1.2 tsi היום עם 90 כ״ס והכוח של הרכב מספק אותי! אני מאמין שהמנוע 1.0 של הקארוק עם התיב…
הודעה אחרונה מאת Bull-81, -
-
- 2 תגובות
- 699 צפיות
שלום חברים, אני רוצה להיכנס לעולם טיולי ה4X4. וחשבתי לרכוש מגנום, מעבר לטיולים הרכב ישמש גם כרכב ליום יום נסיעות קצרות בעיר ופעם בשבוע נסיעה ארוכה כ200 קמ. האם יש לכם ניסיון עם הטנדר? האם יש בעיות מכניות? ידני או אוטומט? באם האוטומט אמין אישית מעדיף אוטומטי. מהם עלויות החלפים? עליות טסט וביטוח? הרכב כמובן לא יהיה חדש והכיוון הוא 2002-2006, מקווה שאמצע אחד שמור. אשמח לקבל חוות דעת מכל אחד שהיה לו נסיון עם הרכב. תודה רבה
הודעה אחרונה מאת marsmars, -
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 760 צפיות
צהריים טובים, יש ברשותי יונדאי I25 אותה אני משאיר לאישתי. מחפש עבור עצמי רכב משפחתי (לא מיני) אוטומטי בלבד בתקציב של 40K נוסע בשנה כ-30K, בעיקר בין-עירוני, אולי עדיף היברידי סדר חשיבות יורד: צריכת דלק אמינות תא נוסעים שקט (לעומת היונדאי הרועש) מולטימדיה או צג ולא ריבוי כפתורים מושב אחורי מרווח ל-3 ילדים בגאז מרווח פחות מטריד אותי איכות נסיעה, אחיזת כביש וכו' מספר רכבים מומלצים שראיתי עד כה בפורום: הונדה אינסייט 14' יונדאי I35 (הייתה לי כזו שנה מהעבודה, אחלה רכב, צריכת דלק פחות טובה מהI25) טויוטה קורולה 11-12
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 15 אלף צפיות
שלום חברים,ו אני עומד בפני קנייה של רנו קליאו החדשה 2013 ורציתי לדעת איזה מחלות בעיות ידועות יש לרכב. אני יודע שזה גיר רובוטי ודי חושש מזה מהסיפור שהיה עם הDSG(מחשב גיר/קלאצים וכו') ומשאר הדברים. מה דעתכם על הרכב? יש משהו להזהר ממנו? תודה רבה, דור
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
- 1 תגובות
- 465 צפיות
יודע שזה רכב ישן, יודע שזה רכב של צעירים, יודע שזה פגו ויודע שזה צרפתי. מעולם לא החזקתי אחד, עד כה היו בבעלתי גולף GTI וסוברו B4. מחפש המלצות על רכב כזה ובכללי כל חוות דעת או מידע שיש לכם אשמח לקבל, איזה בעיות, על מה לשים לב וכולי. תודה!
הודעה אחרונה מאת rotemb,
-
מי מחובר 50 משתמשים רשומים, 12 אנונימיים, 257 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- שלמה.נ.
- davemustaine87
- asael_10
- M H
- Derish
- asix
- daniel.asu
- mikyl
- rev-Match
- tribel
- David32
- יבגניפ
- Moshe c
- Michazzz
- pooh-bear
- Avia
- malcishua
- שביט
- רועי5
- jpex
- AmitGo
- SurfHigh
- discoTD5
- צוק
- yoni162
- Night Driver
- itaysamurai
- SlowRide
- hans
- fatboy1340
- סידן
- helpa246
- BoazB11
- אורי מ.
- hondacivic02es
- orankohn
- דניאל1983
- yossiaviel
- yahaga
- ninickname
- איציק נ.
- Dor4U
- שימי 85
- stx
- ArikB
- amosbmw
- mcaspi
- Liviur
- chilcom
- stum
