Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2882 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

רציתי לדעת להערכתם כמה שנים יש להחזיק ברכב כדי שעסקת 0 ק"מ שנותנת הנחה של 8650 ש"ח תשתלם?

 

מדובר בקיה נירו שאני רואה שחזר למלאי באתר מוטודיל.

 

אני מתלבט לאור אחוז ההנחה הנמוך יחסית,

העובדה שלא אהיה זכאי לסעיף "ישן תמורת חדש" בביטוח המקיף

ומגוון צבעים מוגבל יותר.

 

אך בכל זאת גם 8650 ש"ח זה לא מעט כסף...

 

תודה!

פורסם

במקרה שלי, רכשתי סיאט אטקה, יד ראשונה, 0 ק"מ, הרכב היה רשום על שם בן אדם פרטי (מנכ"ל אוטו דיל) מיותר לציין, שחברת הביטוח יודעת שזה 0 ק"מ, ומתמחרת את הרכב בהתאם, לדעתי, לא שווה, שבררתי אצל קיה עם נתנו לי 3000 שקל הנחה.

פורסם

יש לך את הכסף, לא שווה,

אין לך את הכסף הזה - כנראה שווה.

אתה מתכוון להחזיק את הרכב הרבה שנים - גם כאן ש מצב שזה שווה.

אתה מתכוון למכור תוך שנה שנתיים, כנראה לא שווה.

פורסם
הנירו שנמכר במוטודיל הוא יד 01 אבל ללא רישום ליסינג.

זה לא מעניין מה רשום במקור, ביד 01 במקרה ביטוחי יהיה הפחתה של 12-14% ממחירון הרכב וזה אומר שאם הביטוח יופעל לא תקבל את מלוא הסכום ששלמת על הרכב.

כלל ברזל: פחות מ14% הנחה בגין קניה ב01 לא כדאי.

פורסם

היבואן נותן הנחה של 6,000 ₪ על הנירו כל כמה חודשים.

 

ההנחה שהציעו לך באפס ק"מ לא משתלמת.

בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

פורסם

תודה לכולם על התשובות

הפרסום במוטודיל הוסר, אז השאלה נותרת היפוטתית.

בכל אופן סכום ההפרש שציינתי ב0ק"מ הוא מסכום ההזמנה הקיימת שלי אחרי הנחה של 6000 ש"ח ממחיר המחירון הקודם, 130,900 לפני רישוי.

×
×
  • תוכן חדש...