Jump to content

akapulko2020

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

הנקודות של akapulko2020

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. תודה. נראה שאקס טרייל משומשים נדירים להפליא, ואני רוצה לקנות מחברה ולא מאדם פרטי משלל שיקוליי.... אם יש בעד או נגד ההונדה מול האוטלנדרס ממש אשמח לשמוע.
  2. אני עומד לפני רכישת רכב יד2 אחרי אי אילו שנים עם ליסינג, אשמח לדעתכם על שלושת הנל, המלצות דיס המלצות וכו. קצת רקע : נוסע 40000 קמ בשנה, בעיקר בינעירוני, אז צריכת דלק היא פרמטר חשוב וכך גם אמינות הרכב ועלות טיפולים סבירה. יש לי שני ילדים בני 6 ו9 , יתכן ונתרחב עוד בשנים הקרובות. גם שמירת ערך הרכב היא פרמטר חשוב אבל משני יחסית לצריכת דלק ועלות טיפולים ( נראה לי) תודה מראש
×
×
  • תוכן חדש...