אני עומד לפני רכישת רכב יד2 אחרי אי אילו שנים עם ליסינג, אשמח לדעתכם על שלושת הנל, המלצות דיס המלצות וכו.
קצת רקע : נוסע 40000 קמ בשנה, בעיקר בינעירוני, אז צריכת דלק היא פרמטר חשוב וכך גם אמינות הרכב ועלות טיפולים סבירה.
יש לי שני ילדים בני 6 ו9 , יתכן ונתרחב עוד בשנים הקרובות.
גם שמירת ערך הרכב היא פרמטר חשוב אבל משני יחסית לצריכת דלק ועלות טיפולים ( נראה לי)
תודה מראש