ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,546 נושאים בפורום הזה
-
רכב ספורטיבי חדש לזוג 1 2
מאת gk01-
- אחראי פורום
- 15 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
שלום לכם, הגיע הזמן להחליף את המיני one המיושנת והמשעממת. מתלבטים לגבי הרכב הבא, בא לנו על כמה שיותר מערכות בטיחות ומראה חדשני (יוקרתי?) חשבנו על פולו GTI החדשה, לקסוס CT החדשה, אולי ללכת כמה שנים אחורה לכיוון המרצדס או ה במוו. תקציב עד 150K.
הודעה אחרונה מאת bv12, -
-
- 3 תגובות
- 668 צפיות
בוקר טוב.. מחפש רכב משפחתי עד 35 אלף שקלים אחותי.. עד עכשיו נוהגת על פאסאט 2002 .. והיא לא רוצה משהו קטן וקופצני מידי.. אמינות חשובה.. חיסכון בדלק פחות(כל דבר יהיה יותר חסכוני מהפאסאט) חשבתי על האסטרה ברלינה אבל הבנתי שיש מספר בעיות ועדיף להתרחק.. פוקוס מנוע 2000 שווה להציץ או עדיף להתרחק מהבעיות גיר? כל הtsi/dsg להתקרב או לא? Sent from my LG-H850 using Tapatalk
הודעה אחרונה מאת pooh-bear, -
שלום, תקציב עד 90K. רוצים לישון בלילה בשקט כאשר הילדה נוסעת לבסיס...לכן בטיחות חשוב ביותר. עדיף מערכות מקוריות כמובן ללא מובילאיי. בהתחלה חשבתי כמתבקש על פיקנטו אבל לא יודע, קוריאני.. ביום ראשון כנראה נהיה בחיפה ונוכל להכנס לסוכנויות אז רציתי עוד הצעות. עדיף יפניות, הונדה ג'אז, מאזדה2, סוזוקי (באלנו?) מה עוד יש? טויוטה לא נראה לי, מרגיש ממש פשוטה מבפנים וחסרת אבזור. אני מודע לעובדה שזה חורג מהתקציב ולכן מבקש המלצות, אולי אפשר לחרוג טיפה במידה וממש חייבים. בבקשה המלצות.
הודעה אחרונה מאת רועי5, -
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 4.8 אלף צפיות
היי, אני מעוניין לקנות פורד פוקוס 2014 והייתי שמח לקבל חוות דעת על הרכב. למיטב הבנתי הייתה להם בעיה בגיר ופורד עשו ריקול ותיקנו את זה, אבל עדיין יש בי חשש שיש פה בעיה. תודה
הודעה אחרונה מאת מרכז שירות שי-לי, -
האצ׳בק עד 20K
מאת Sniros-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
זוג + 1 מחפשים האצ׳בק נחמדה עד 20K. במהלך השבוע הרכב ישמש לאיסוף מהגן וסידורים בעיר, סופי שבוע נסיעות משפחתיות. נסיעה שנתית עד 15K. כרגע המובילות הן: פוקוס דור 2.5 מנוע 2.0 שנת 2008 יונדאי i30 דור ראשון 2008-2009 דגש על אמינות, בטיחות. תחזוקה עצמית כך שיש עדיפות לרכב עם מלאי חלפים ותחזוקה נוחה. נשמח לקבל המלצות נוספות והערות לרכבים שציינו.
הודעה אחרונה מאת Sniros, -
-
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 991 צפיות
שלום לכולם! מחפשת רכב שיענה על הצרכים הבאים: 1. אמין 2. חסכוני בדלק 3. נפח מנוע 1600 4. נוח לנסיעה 5. בגאז׳ \ מושב אחורי מרווחים, שאפשר לשים בהם ציוד (אני djית במקצועי, אז יש תיקים ועמדה) על הכוונת כרגע: סקודה פאביה ידנית או מאזדה 2. באופן כללי פתוחה להצעות מהמגזר היפני \ קוריאני- לא צרפתיות בבקשה, היה לי מספיק מזה תקציב: אזור 40 אלף תודה רבה!
הודעה אחרונה מאת Gavrik, -
-
- עוקב אחד
- 17 תגובות
- 6.7 אלף צפיות
הי, אני מעוניין לקנות רכב מנהלים בתקציב 35,000 ש"ח חשוב לי לפי סדר 1. אמינות!!! 2. צריכת דלק 3. נסיעה שקטה ונוחה - כמה שפחות רעשי כביש 4. מרווח בינתיים אני חושב שטויוטה אוונסיס 2009 עונה על הדרישות, (אמין, עושה כ 1/12) אשמח לחוות דעתכם עליו, או על רכבים חלופיים בתקציב הנ"ל בהתחשב בדרישות. תודה, אהד.
הודעה אחרונה מאת AloniM3, -
- 4 תגובות
- 862 צפיות
שלום לכולם, לא מצליח להחליט איזה רכב יתאים לי, בכל פעם שאני ננעל על דגם מסויים אני קורא חוות דעת לכאן ולכאן ואין לי מושג מה באמת במציאות. הדגמים שאני חושב עליהם טיוטה יאריס 2010-2011 הונדה סיוויק האצבק 2009-2012 הונדה גאז היברידית 2012 מיצובישי ספייס סטאר 2014-2015 אני נוסע לרוב בכבישים בין עירוניים, חשוב לי אמינות וצריכת דלק, הבנתי שמה שחשוב זה מצב הרכב בפועל, איפה טופל וכמה קילומטראז, לכן אני לא יודע מה לבחור, רכב חדש כמו המצובישי עם קילומטרז נמוך 40קמ או רכב של 6-7 שנים עם 110 קמ בכל הדגמים שהצגתי כאן... על המיצובישי אומרים שהיא קטנה ולא נוחה, פח לא טוב, אבל איך היא מבחינת אמינות? על היאריס אומרים שהרובוטי בשנתונים האלה לא מומלץ, האם באמת הרובוט…
הודעה אחרונה מאת AloniM3, -
- 8 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שלום ותודה רבה מראש לעוזרים. אנחנו מחפשים רכב סופר מיני או משפחתי קטן לזוג במגמת התרחבות שגר מחוץ לירושלים וחולק רכב עם נסיעות מרובות לתוך ירושלים (כולל בפקקים ונסיעות בעליה על בסיס קבוע) וגם לעוד חלקים בארץ. הדרישות שלנו מהרכב - - שיעלה עד 50K משנתון גבוה ככל האפשר (שלוש השנים האחרונות) - חסכוני ואמין - יעמוד בנסועה גבוהה (אזור 30K ק״מ בשנה) - יתאים לזוג פלוס תינוק (צורך בבגאז׳ גדול) - בטיחותי הרכב שאנחנו מתמקדים בו כרגע זה הונדה ג׳אז שנת 2015. אנחנו מתבלטים אם שווה ללכת עוד שנה אחורה בשנתון בשביל הונדה ג׳אז היברידית - האם זה משמעותית יותר חסכוני? קראתי בפורום שהרכב נחשב אמין ונוח לתחזוקה למרות החשש מהחלפת הסוללות (שמישהו פרסם שיש עליהן אחריות ל-5 שנים…
הודעה אחרונה מאת noknok, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 26 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
אני מחפש רכב שני (הראשון אסטרה טורבו מצויין), אפשר ידני (ואפילו עדיף במקרים של גירים בעייתיים). ישמש לנסיעה עירונית לעבודה (חיפה, עליות), איסוף מגן ונסיעות בין עירוניות קצרות יחסית לרכיבת אופניים.. מכל מה שחפרתי נראה שפאביה 2015-16 ידנית (מהצורה החדשה) עם מנוע TSI 1.2 נשמע כרכב מוצלח ואמין עם חסרונות באגף האיבזור.. האם זאת אכן בחירה טובה? האם יש דגמים מומלצים יותר שכדאי לשקול? נ.ב. אני די חסר סבלנות לבעיות אמינות מעצבנות ("צרפתיות", סיפורי DSG, ... )
הודעה אחרונה מאת Doron_Z, -
-
- 3 תגובות
- 750 צפיות
שלום לכולם, אני שוקל להחליף רכב, והדרישות שלי הם: 1) שיהיה רכב ספורטיבי מהנה לנהיגה (עם הספק נכבד) 2) תיבת הילוכים ידנית 3) רכב אמין ככל שניתן 4) תקציב עד 55K פחות אכפת לי מהשנתון של הרכב, כל עוד הוא עומד בדרישות הנ"ל. יש לציין בנוסף שאני נוסע כ8K ק"מ בשנה. אשמח לדעת מה אתם חושבים. תודה
הודעה אחרונה מאת Liran3331, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 12 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
היי, כמובן מהכותרת- אני מחפש לקנות רכב [ראשון שלי] מיני לזוג צעיר. התקציב הוא כ20,000ש"ח, אפשר לחרוג מעט בשביל משהו טוב. מבין כל האופציות הקיימות בשוק [פיקנטו, אלטו, ספארק, I10, ועוד שאולי שכחתי] מי יהיה הכי [לפי סדר עדיפויות]: 1. חסכוני בדלק. 2. אמין [רואה הכי פחות מוסך]. שבוע טוב ותודה מראש לעוזרים
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
שלום לכולם, אני שוקל לקנות אאודי A1, מנוע 1400 (שמפיק 122 כ"ס), ידני בלבד, מהשנים 2011-2013. ברצוני לדעת מה אתם חושבים על הרכב הנ"ל. קודם כל, האם מדובר ברכב אמין? (מנוע, תיבת הילוכים ...) בנוסף האם לדגם הספיציפי הזה יש מספיק כוח כך שירגיש זריז וכיפי לנהיגה? אשמח גם לדעת האם לצפות לתחזוקה יקרה מדי יחסית לדגמים מקבילים ממותגים אחרים (ביטוחים, חלקי חילוף, טיפולים ...) תודה
הודעה אחרונה מאת shlomi_e11, -
-
- 4 תגובות
- 667 צפיות
אהלן , מחפש רכב משפחתי לזוג + תינוק. הרכב אמור לנסוע 66 קמ ביום באמצע השבוע בין עירוני. הרכב חייב להיות אוטומט ורצוי עם צריכת דלק שלא קטנה מ1:10 (מקווה ל1:12 ומעלה). התקציב הוא 35k כשאפשר להגיע עד 40k עבור רכב שמור. הדגש הוא אמינות, בטיחות, נוחות (עגלה בבאגז ומקום לכיסא תינוק) וצריכת דלק . ההתלבטות שלנו כרגע היא בין קיה פורטה בשנים 2012-2013 (לפני השינוי צורה) או יונדאי i25 באותם השנים (מתלבט בין הפרימיום לבין inspire - האם מנוע 1.4 ברכב הנ"ל לא מעט מידי?) . אשמח אם תוכלו לתת המלצה בין 2 הרכבים הנ"ל או להוסיף אם יש משהו עדיף. זה הרכב הראשון שלנו והרכבים בתקציב בדרך כלל מוצעים עם 120000 קמ ומעלה, האם ישנם טיפולים גדולים שמתרחשים באיזור …
הודעה אחרונה מאת vladclar, -
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 933 צפיות
היי, חדש פה בפורום. אני מחפש רכב ראשון לסטודנט, אוטומט (לא ידני) במחיר עד 40 אלף. אני מחפש רכב קומפקטי יחסית, חשוב שהצריכת דלק תהיה נמוכה לנסיעות בינעירוניות, שהיא תהיה יפה ומאובזרת וזריזה בכביש. מצאתי במגרש מכוניות של אל-בר הציעו לי ניסן מיקרה שנת 2015 עם 80 אלף ק"מ. יום ראשון אני אראה אותו. אשמח לחוות דעת על הניסן אשמח להצעות נוספות או אם תוכלו להגיד לי אם הניסן זה בחירה טובה. תודה לעוזרים
הודעה אחרונה מאת colauti 9, -
-
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 828 צפיות
שלום חברים, אני ואישתי מעוניינים לקנות רכב בהקדם. התקציב הוא 60K. שיהיה אוטומט, לא זולל יותר מידי דלק (שיתן לפחות 1:12), עדיפות ליפני, והכי חשוב שנוכל למכור אותו עוד 3 שנים בלי לשבור יותר מידי את הראש (לא פחות מ 7000 ש"ח מהמחירון). האם הבלנו היא אופציה? אני בדקתי וקראתי על הבלנו והחסרון המשמועתי הוא הבטיחות, אבל המחיר טוב. מצאתי 2016 יד 00 עם פחת מ 30K קילומטר באזור 59K ש"ח, כמעט רכב חדש עם הרבה תוספות ובתקווה אמינות של הבלנו הקודמות. כמו כן בדקתי כאופציה נוספת את המאזדה 3/ סיוויק האצבק, שנתון 2014 ההבדל הוא שהקילומטר הוא גובהה יותר ובדרך כלל במחיר שאני מחפש אז הרכב הוא יד ראשונה ליסינג. אשמח קבל חוות דעת.
הודעה אחרונה מאת colauti 9, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
שלום לחברי הפורום! אשמח לעזרה. יש לי אפשרות לרכוש את הרכב המצויין בכותרת. עבר 70,000 מטופל היטב בכל טיפול החובה, ללא תאונות רציניות. לציין כי התיבה תוקנה יחד עם שלל רכבי פולקסווגן בשנתון זה שסבלו מתיבה תקולה. השימוש ברכב יהיה בעיקר עבור אשתי עם תינוק חדש בקרוב ועבור קניות ונסיעות משפחתיות. יש רכב נוסף קטן יותר שאני משתמש. פרט נוסף חשוב שהרכב הוא של אבי כך שאני מכיר אותו היטב ויודע מה אני קונה. ההתלבטות היא עקב חשש מתקלות לא צפויות שיכולות לצוץ והתיקונים עבור הרכה הזה הן לא זולות כמו כן השוק של הרכב לא הכי טוב כי פולקסווגן הפסיקה להביאו לארץ לפני כמה שנים. האם מישהו מכיר את הרכב כאן? מה דעתכם? האפשרות השניה היא ללכת על רכב חדש כי אני פחות אוהב את הרעיון …
הודעה אחרונה מאת Leon007, -
-
- 1 תגובות
- 551 צפיות
שלום לכולם, אני בתלבט... אני מחפש רכב שיהיה בעל נוחות בולמי זעזועים שיעלים את מפגעי מע"צ, שלא היה ארוך מדי (שברולט טראוורס) , בעל 7 מושבים, אמין (לא מתקרב לצרפתיות) ובעל יכולת תמרון, עד עכשיו חשבתי לרכוש יונדאי סנטה פה או קיה סורנטו בנות 3 - 4 שנים ב 130k. חבר ייעץ לי, שלדעתו כדאי כדאי לי לשלם 120k וללכת על קודיאק דיזל חדשה. לשלם כל חודש 750 שקלים ואחרי 3 שנים למכור או להוסיף את הייתרה (30k) ולרכוש את הרכב. מה דעתכם?
הודעה אחרונה מאת Cycleman, -
- עוקב אחד
- 12 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
שלום לכולם, מצאתי רכב שעל פניו מעניין. שתי שאלות: 1. הבעלים לא בצע ריקול לתיבת ההילוכים. 2. הבעלים לא עשה טיפול לרכב משנת 2013. מישהו יודע לומר לי מה המשמעות ומה עלי לבדוק? הבנתי שהיה ריקול גדול לרכבים שיוצרו בשנים האלו לתיבת ה dsg. בכלל הייתי שמח לקבל חוות דעת מקצועית לגבי הרכב, אמינות ועלות טיפולים. בתודה מראש ושבת שלום.
הודעה אחרונה מאת colauti 9, -
-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
אני נוסע לרוב לבד (אוטו שני בבית) בערך 60 ביום בין ערוני ומעט בתוך העיר. יש לי שתי אפשרויות ואשמח לקרא את דעתכם שמאוד חשוב לי החסכון בדלק כי היום יש לי i10 שדי לא חסכונית. אחת, לקנות 208 יד 2 משנת 2015 הגרסה של ה 1.2 נראה לי תעלה סביב ה 50 אלף. שתיים, לחכות עוד שנה ואבא שלו שזה מה שנקרא רכב של מבוגר שלא נסע הרבה והאוטו מטופל לפי הספר, ימכור את הרכב שלו 2008 גרסה ישנה 1.6 גם 2015.
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
-
- אחראי פורום
- 21 תגובות
- 4 אלף צפיות
יש לי אופציה לקנות רנו קליאו 2016 (30 אלף ק"מ) אחרי שהוחלף לה טורבו במוסך מורשה. אציין שאין הנחה בשל התיקון, השאלה שלי האם כדאי לקנות רכב כזה? האם אפשר לסמוך על כך שהרכב חזר לתקינות מלאה אחרי מקרה כזה?
הודעה אחרונה מאת Michael Kott, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 6 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
אני מחפש רכב אוטומטי כדי לנסוע כל בוקר מהבית לתחנת הרכבת ובחזרה, 6-7 ק"מ די פקוקים לכל כוון (ואין אוטובוס נוח). מצד אחד לא כדאי להשקיע הרבה, מצד שני ממש לא בא לי להתעסק עם מוסכים. העובדה שאני הולך להעלות עוד רכב על הכבישים שמתפוצצים מעומס, שיאפשר לנסוע בתחבורה ציבורית, היא תעודת עניות למדינה שלנו...
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 4.8 אלף צפיות
האם באמת יש מבצעים? שוקלים לקנות אימפרזה 5 דלתות מנוע 2 ליטר. העלתי כבר פוסט בנושא כאן. במאי עלה ללא שום מבצע חבר 112,900ש"ח כולל אבזור מלא. היום קיבלתי עדכון מסוכנות סובארו שהמבצע לדגם זה בחבר 112,000ש"ח במקום 129,000ש"ח. ציפיתי לפחות מ100,000ש"ח לאור חוסר הביקוש לדגם זה . סיאט אטקה מופיע הנחה של 10,000ש"ח במקום 142,000ש"ח 132,000ש"ח. הרכב עולה 136,000ש"ח. מבצע באשמורת לסקודה רק 2000 ש"ח. יש לנו 2 כרטיסי אשראי של חבר ואשמורת. חיכינו חודשיים ומתברר בעצם לגבי הסובארו שאותו מחיר מקבלים. מאכזב.
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
שלום. רכשתי רכב מחברת ליסינג שבו שילמתי מקדמה בסך 1,000 ועדיין לא ראיתי אותו כי הוא בסניף אחר והוא עובר השבחה וטסט וטיפול. ועדיין הוא לא מוכן לאחר שבוע. לאחר חתימת חוזה (שלא הביאו לי העתק) ולא ראיתי את היסטוריית הטיפולים, ראיתי את הבדיקה שלהם לפני קניה בריפרוף הכל היה מושלם . התחלתי לקרוא ברשת על קניית רכב כזה, ומאז אני דואג ולא רגוע. האם לאחר רכישה ותשלום מקדמה ואישור המימון אני יכול לבצע בדיקת רכב לפני קניה מטעמי שבו אוכל לחזור בי אם התוצאות לא תואמות לשלהם ? או שהם מחיובים לסדר את הכל מה שלא תואם לבדיקה שלהם ? זה היה ליסינג יד 1 נהג יחיד, ראיתי בתמונות את הרכב והיה כמה מכות קטנות . מה אני אמור לעשות כדי להינצל מידם ולא לצאת בהפסד ? תודה לעוזרים!!!!
הודעה אחרונה מאת save, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 30 תגובות
- 3.8 אלף צפיות
שלום לכולם. הורי יצאו לפנסיה.אני רוצה לקנות להם רכב חדש. מנסיוני והיכרותי הם ישארו איתו הרבה שנים. התקציב הוא עד 150 אש"ח. מה שחשוב לי ברכב הוא שיהיה מאובזר טכנולוגית כמה שיותר עם מירב הפונקציות הבטיחותיות. כמובן אוטומטי. אין משמעות לצריכת דלק. אין משמעות לסוג{ג'יפון,רכב משפחתי או סופר מיני}. אשמח להמלצות יום טוב לכולם
הודעה אחרונה מאת sperial, -
-
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 717 צפיות
יש כל כך הרבה אופציות שפשוט הלכתי לאיבוד יש מזדה 2 אוטומטית או אלטו ידנית או בצד השני בכלל קורולה ישנה או סיויק ידנית אני באמת לא יודע מה תהיה האופציה הטובה ביותר. אני מחפש רכב שהנסועה היומית תהיה באזור ה50 ק"מ ליום ככה שהאוטו צריך להיות חסכוני מבחינת גודל לא הכי אכפתי אבל עדיפות למיני או סופר מיני בנוסף אני מחפש אוטו אמין שלא יראה הרבה מוסך ועדיפות לגיר ידני בעקבות צריכת הדלק תודה על העזרה
הודעה אחרונה מאת dorsht, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 18 תגובות
- 5.8 אלף צפיות
אהלן, אשמח לעזרה וייעוץ מחברי הפורום הנכבדים. אנחנו זוג צעיר בקנייה ראשונה של רכב, מחפשים רכב בתקציב של 30-40 לנסיעות ארוכות (180 ק״מ ביום) מה שאומר שאנ צריך רכב שלא מועד למוסכים, בעל צריכת דלק טובה, ושאוכל לרוץ איתו כמה שנים טובות (ירידת ערך פחות שיקול) אין לי בעיה עם רכב ישן ואמין, קילומטראז גבוה או נמוך, מבקש את הכוונתכם מכיוון שלי אין שמץ של מושג בתחום מעבר לכותרות וסיסמאות של ״לא לקנות צרפתיות״ דגמים? כיוונים? כל כיוון יעזור מאוד! (חיפשתי בפורום אבל לא ראיתי משהו שרלוונטי למקרה שלי של נסיעות ארוכות) תודה לכל העוזרים!!������������������������
הודעה אחרונה מאת menir1, -
-
- 0 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
מה אומרים? מבחינת ביטוחים אחזקה דלק.. שמירת ערך?
הודעה אחרונה מאת kobi_2, -
-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 2 אלף צפיות
אהלן, תודה לכל העוזרים.. אני מחפש לקנות רכב יד 2 עד 40K, מה שחשוב לי זה אמינות וצריכת דלק נמוכה, אני סטודנט ומחפש רכב שלא יהיו עליו יותר מידי הוצאות מוסך, ביטוחים וכדומה בעתיד... ולכן אחרי חיפושים ברשת מצאתי 4 דגמים שיכולים להתאים לי ורציתי לשמוע מה דעתכם מבחינת איך הרכב ומה כדאי בין כל אלה: 1) טיוטה יאריס 2011 רובוטית 2) טיוטה אוריס 2010 אוטומט 3) הונדה ג'אז היברידית 2013 אוטומט 4) הונדה סיוויק האצבק 2012 אוטומט כולם פחות או יותר מגיעים למחיר שלי, אבל אחרי שקראתי המון חוות דעת רציתי לדעת על מי אתם ממליצים לפי הצרכים שלי? וגם לגבי ההונדה גאז ההיברידית, האם באמת לא כדאי ללכת על רכב היברידי כמו שרושמים בחוות דעת ברשת? מה פחות טוב במנוע משולב שכזה? …
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
130,000 ק"מ; 30,000 ש"ח [מחירון משוקלל - 30,500] נראית עסקה סבירה, אלא שבדקתי במוסך ונאמר לי שיש תיקונים בסביבות 3000-5000 ש"ח (נזילת שמן, תושבות מנוע וגיר, בוקסות וגומיות למייצב, בולמי זעזועים). גם הפח לא משהו. מצד שני, קשה למצוא באינטרנט מחירים טובים יותר. מה אתם אומרים?
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
מי מחובר 53 משתמשים רשומים, 12 אנונימיים, 621 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- GTאי
- Mr.Hybrid
- fatboy1340
- aviaviavi
- ELI001
- דובצע
- Igalz
- chilcom
- urich
- ronrobin
- Speedool
- דניאל1983
- IsraCar
- אביעד9
- PASHUT
- Avia
- מחכה
- poune
- Dan___
- amosbmw
- natco
- דאבל קלאצ
- MRobot
- Mech Morphix
- daniel.asu
- TomerP
- Pavlik
- יבגניפ
- Itzik-b
- garicho
- gpm11
- matanff
- GKME
- hans
- אריה שאג
- פאר האורה
- ypz
- yaba
- mottis
- meny5
- unreliablebazooka
- yd b-4
- fishmanl
- M H
- Step
- makatuvkan
- yohai71
- yahaga
- bigfoot7375nadav
- eladns
- adir10
- שלמה 30
- gpro
