Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אאודי A1, מנוע 1.4


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2876 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

אני שוקל לקנות אאודי A1, מנוע 1400 (שמפיק 122 כ"ס), ידני בלבד, מהשנים 2011-2013.

ברצוני לדעת מה אתם חושבים על הרכב הנ"ל.

קודם כל, האם מדובר ברכב אמין? (מנוע, תיבת הילוכים ...)

בנוסף האם לדגם הספיציפי הזה יש מספיק כוח כך שירגיש זריז וכיפי לנהיגה?

אשמח גם לדעת האם לצפות לתחזוקה יקרה מדי יחסית לדגמים מקבילים ממותגים אחרים (ביטוחים, חלקי חילוף, טיפולים ...)

תודה

פורסם
שלום לכולם,

אני שוקל לקנות אאודי A1, מנוע 1400 (שמפיק 122 כ"ס), ידני בלבד, מהשנים 2011-2013.

ברצוני לדעת מה אתם חושבים על הרכב הנ"ל.

קודם כל, האם מדובר ברכב אמין? (מנוע, תיבת הילוכים ...)

בנוסף האם לדגם הספיציפי הזה יש מספיק כוח כך שירגיש זריז וכיפי לנהיגה?

אשמח גם לדעת האם לצפות לתחזוקה יקרה מדי יחסית לדגמים מקבילים ממותגים אחרים (ביטוחים, חלקי חילוף, טיפולים ...)

תודה

השילוב של המנוע הנ"ל (ידוע כאחד מנועי הטורבו האמינים ביותר בשנים האחרונות) וגיר ידני הוא מצויין ככה שאמינות היא לא בעיה (הזוועות מגיעות עם הDSG7 מהשנים האלו).

לי יצא לנהוג ברכב הזה והוא מרגיש די זריז תודות למשקלו הקל יחסית , אבל ההתנהגות שלו לא מרשימה. הרכב לא מתנהג 'כיפי' לנהיגה אלא יותר מעיין רקטה לקו ישר. אם לא הגעת מ MX-5 סה"כ הרכב אמור להיות מספיק 'מרגש' עבורך.

התחזוקה די יקרה , למרות שהוא חולק כמעט הכל עם אחיותיו לקונצרן המחיר די גבוה במוסכים של אאודי(קשה לי לתת הערכת מחיר - אשאיר את זה למגיבים אחריי). וגם הביטוח ככה"נ יהיה יקר יותר כי בכל זאת הרכב מקוטלג כרכב יוקרה (למרות שזאת גרסת כניסה ולא באמת איזה RS3).

בסה"כ אם תמצא רכב שמור , השילוב המדובר של המנוע והגיר אמור להיות אמין כך שמעבר לעלויות מעט גבוהות בתחזוקה שוטפת אולי כן כדאי 'לקנות עם הרגש' כי סה"כ אין באמת סיבה לא, רק תמצא אקזמפלר שמור ואני חושב שאתה אמור להיות בסדר (לא הייתי מגדיר רכב כזה כ"הרפתקה כלכלית").

פורסם

זה רכב נחמד ואמין. קח בחשבון שהאבזור לוקה בחסר ושהרכב אמנם זריז אבל לא באמת חזק. כלומר חוץ ממראה יפה אין שם יותר מדי.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

×
×
  • תוכן חדש...