Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2876 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לחבר הכי טוב שלי היו צרכים דומים

ההמלצה שלי אליו הייתה רנו פלואנס דיזל

קנה לפני חצי שנה...לא מפסיק לברך אותי

 

תחשוב שאתה אמור לנהוג המון, לא יהיה לך נוח ככ עם רכב ככ קטן כמו הספייססטאר

ותצרוכת הדלק של הפלואנס דיזל היא באמת כמו שאומרים ~18 ק"מ לליטר

 

ההמלצה שלי אלייך זהה

 

בהצלחה

אצלי באוטו, יש חצי סיבוב...ששומעים רדיו בלי המצבר.

פורסם

ואם דיזל לא על הפרק? עדיין לא לקחת את המיצובישי?

מדגיש שאני מעדיף רכב בעל פחות תקלות, עם צריכת דלק סבירה לפחות- מאשר

רכב חסכוני בטירוף בעל פוטנציאל לבעיות. אגב- עם נוחות ואחיזת כביש אני ממש אסתדר :)

הפקטור המשמעותי הוא בעיקר הכסף- העלות הכוללת של האחזקה.

פורסם

למה אתה חושב שרנו או דאצ'יה דיזל הן מועדות לתקלות? ללא קשר, לדעתי הספייסטאר היא מכונית גרועה עם התנהגות כביש מחפירה וממש לא הייתי רוצה לגמוא איתה מרחקים כאלו.

כפי שהעירו כבר, מנוע דיזל מתאים הרבה יותר לגמוא מרחקים, ומנועי הדיזל של של רנו ופיג'ו מצויינים ואמינים (נמצאים בשימוש רב ע"י נהגי מוניות שנוהגים בתנאים הרבה יותר קשים ובמכוניות מסחריות כמו ברלינגו וקנגו שגם הן עוברים חיים קשים). מה שכן, צריך לבדוק היטב את האקזמפלרים הפוטנציאליים - מכונית שטופלה לפי הספר ותוחזקה כיאות עדיפה מאשר פליטת צי רכב שתוחזקה בתחזוקת שבר - לכך יש משמעות אדירה על עלות האחזקה הצפוייה. בהצלחה.

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

×
×
  • תוכן חדש...