Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יפנית עד 40K (נערך)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2875 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

לא מצליח להחליט איזה רכב יתאים לי, בכל פעם שאני ננעל על דגם מסויים אני קורא חוות דעת לכאן ולכאן ואין לי מושג מה באמת במציאות.

הדגמים שאני חושב עליהם

טיוטה יאריס 2010-2011

הונדה סיוויק האצבק 2009-2012

הונדה גאז היברידית 2012

מיצובישי ספייס סטאר 2014-2015

 

אני נוסע לרוב בכבישים בין עירוניים, חשוב לי אמינות וצריכת דלק, הבנתי שמה שחשוב זה מצב הרכב בפועל, איפה טופל וכמה קילומטראז, לכן אני לא יודע מה לבחור, רכב חדש כמו המצובישי עם קילומטרז נמוך 40קמ או רכב של 6-7 שנים עם 110 קמ בכל הדגמים שהצגתי כאן...

 

על המיצובישי אומרים שהיא קטנה ולא נוחה, פח לא טוב, אבל איך היא מבחינת אמינות?

על היאריס אומרים שהרובוטי בשנתונים האלה לא מומלץ, האם באמת הרובוטי וה6 שנים וותק פוסלים את האופציה?

על הגאז אומרים שהמערכת ההיברידית לא מומלצת, אין אחריות מהונדה על הסוללה, האם באמת המערכת ההיברידית שלה לא טובה ולא כדאי לקחת סיכון?

 

כמו שאתם מבינים, חוץ מההאצבק יש המון דיעות לכל כיוון, אשמח לקצת בהירות והמלצה שלכם על יפנית סופר מיני עד 40K.

 

תודה ומצטער על החפירה :)

פורסם

סיוויק זו קטגוריה מעל, ובשנים האלה יש גיר רובוטי חד מצמדי בחלק מהדגמים.

לגיר רובוטי חד מצמדי כמו זה שיש ביאריס צריך להתרגל, וכמובן צריך לבדוק מה מצב הקלאץ' ויכול להיות שהוא יצריך החלפה.

על המיצובישי דובר רבות, יש מבחן ארוך טווח וסיקור מקיף של חבר הפורום יוליאן, ניתן לחפש אותם.

ג'אז אתה יכול למצוא גם רגילה, אם כי היא פחות נפוצה מההיברידית.

×
×
  • תוכן חדש...