ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,546 נושאים בפורום הזה
-
- 4 תגובות
- 1 אלף צפיות
שלום חברים, האם לדעתכם זה נכון שכדאי להחליף רכב חדש כל 3 שנים כדיי לא להפסיד יותר מידי כסף? מקווה שניסחתי נכון את השאלה מקווה שתבינו למה הכוונה. שבוע טוב.
הודעה אחרונה מאת vladclar, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 2 אלף צפיות
שלום רב, ניגשתי אתמול לסוכנות טרייד אין של יבואן וראיתי סוזוקי ספלאש 2014 שנסעה 80000 ק"מ ויד שנייה (01 בעלים קודמים ושניהם פרטיים) מחירון הרכב הוא 43500 והמוכר ביקש 42000 אך אמר שאם אני רציני הוא מוכן לרדת עוד קצת. אשמח לדעת (בהנחה שהאוטו נקי בבדיקה) האם כדאי לרכוש רכב בן 4 שנים שעבר כבר שתי ידיים ואני השלישית? כמו כן, אם אצליח לסגור את העסקה ב 40000/ 41000 ש"ח (אנסה פחות מזה אך לרוב זה לא יקרה כשאני קונה מסוחר), האם מחיר כזה יהיה טוב או שזה נשמע יקר? כי הבנתי שספלאש זה רכב סחיר. האם נכון שהביקוש שלו גבוה? אשמח לחוות דעת
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
- 13 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
מצאנו מכונית שאנחנו מעוניינים לקנות, ראינו אותה והכל נראה טוב. זו מכונית יד 2 (אנחנו נהיה יד3), על הכביש מסוף 2015, יד ראשונה פרטית ואז נמכרה לפני שמונה חודשים למי שמוכר לנו כרגע, שאומר שהוא גם פרטי. המוכר הראה לנו במקום את רישיון הרכב ואישור העברת הבעלות - ואז התברר שהרישיון עדיין על שם הבעלים הראשון (אמר שהוא לא העביר על שמו כי קנה אותו מיד לאחר חידוש הרשיון ויש עוד 3 חודשים עד למועד הבא של חידוש הרישיון). אז יש לנו את הרישיון המקורי (שכתוב בו 00 בבעלים הקודמים) ואת טופס העברת הבעלות. קיבלנו העתק משניהם וכן מביטוח הרכב על שמו של המוכר. בדקנו שמספר הלוחית זהה למספר שברשיון וזהה למספר שבביטוח ובהעברת הבעלות, ת״ז של המוכר זהה בטופס העברת הבעלות ובביטוח, והתאריכי…
הודעה אחרונה מאת Jack457, -
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 988 צפיות
כמה לדעתכם שווה סקודה פביה 1.4 ידנית (אמביינט) שנת סוף 2011 עם 215,000 ק"מ? האם בכלל כדאי להיכנס לסיפור כזה? הרכב עם די הרבה ק"מ.
הודעה אחרונה מאת thebaron, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 19 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
אשמח לעצה בנוגע לבחירת רכב סופר-מיני חסכוני ואמין בטווח של 50,000 ש״ח - עד השבוע היינו ״נעולים״ יחסית על הונדה ג׳אז, בגלל האמינות והחיסכון בדלק, שני הדברים שהכי חשובים מבחינתנו. אבל אנחנו רואים שקשה מאוד לאתר אחת כזו, גם מפרטיים וגם מסוכנויות, משנת 2015 ומעלה בטווח המחיר שלנו (לא משנה אם אוטומטית, ידנית או היברידית). כנ״ל לגבי טויוטה היברידית, רכב נוסף שאמור להיות אמין וחסכוני בדלק, ועוד יותר יקר וקשה לאיתור מהג׳אז. החלופות שחשבנו עליהן הן קליאו או פיג׳ו 208, שתיהן מ-2016, שתיהן ידניות (גם כדי להימנע מבעיות בגיר של הרנו וגם בגל החיסכון בדלק). על הנייר, שתיהן חסכוניות וחזקות, עם יתרון קל לפיג׳ו. סיאט איביזה ידנית גם אופציה אבל נראית טיפה פחות חסכונית (מבחינת נתונים …
הודעה אחרונה מאת Doron_Z, -
-
- 2 תגובות
- 4 אלף צפיות
שלום, אני עומד לפני קניית רכב משומש מבעלות פרטית. כיצד ניתן לבדוק האם הרכב משועבד? לאן צריך להתקשר ותוך כמה זמן אמורה להיות לי תשובה? תודה
הודעה אחרונה מאת Nemesis, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
היי, אני שוקל לרכוש רכב סוזוקי סוויפט ידני 2014, 70000 ק"מ, מבעלות פרטית ביד ראשונה. בעל הרכב הראה לי בספר הטיפולים שהרכב עבר טיפול תקופתי עם חתימת מוסך כל שנה מאז 2014 עד 2017. אולם חסר בספר הטיפולים הטיפול האחרון. בעל הרכב טוען שאת הטיפול של השנה האחרונה (לפני חודשיים) הוא ביצע בעצמו. מה עלי לעשות? כמובן שבכל מקרה אקח את הרכב לבדיקה הסטנדרטית. האם היעדר התיעוד על הטיפול האחרון הוא סיבה לדאגה? האם עליי לבקש מסמכים נוספים כלשהם מבעל הרכב? אולי עדיף לוותר על הרכב הזה ולהמשיך לחפש? תודה רבה
הודעה אחרונה מאת Buki, -
-
-
- אחראי פורום
- 17 תגובות
- 6.5 אלף צפיות
חיפשתי בפורום סקירה או חוות דעת וכמעט אין כלום. מה אומרים על הרכב, מבחינת סחיבה, אמינות, צריכת דלק. איך הטיפולים ברכב - מחירי חלפים, מחירי טיפולים, האם יש רצועת טיימינג או שרשרת? אשמח לשמוע עוד חוות דעת וטיפים על הרכב.
הודעה אחרונה מאת ronaldo17, -
-
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 4.6 אלף צפיות
אם כן, אנא תציינו איזו סוכנות נותנת תשל6מים ללא ריבית ועד כמה תשלומים
הודעה אחרונה מאת stum, -
-
-
- אחראי פורום
- 13 תגובות
- 2 אלף צפיות
לפני שנה קניתי את הרכב הראשון שלי, לא ידעתי כל כך מה יהיו הצרכים. אז קניתי מיצובישי לנסר 2008 עם קילומטראז' נמוך והכל היה טוב. אבל גיליתי שרוב הנסיעות שלי הם בתוך העיר והרכב הזה שותה בלי בושה 1:7! אני צריך אוטו באותו סגנון ומחיר אבל שלא יהיה כזה שתיין, מה כדאי?
הודעה אחרונה מאת stum, -
-
סובארו מבצעי חבר 1 2 3
מאת יוליוס-
- אחראי פורום
- 31 תגובות
- 6.3 אלף צפיות
שקלנו לרכוש במבצע חבר. לגבי הדגם שרצינו אימפרזה 5 דלתות מנוע 2 ליטר נשאר אותו מחיר כפי שהיה במאי ללא מבצע חבר. מה לדעתכם מומלץ מהדגמים הבאים והאם זו הנחה אמיתית או שניתן היה לקבל גם ללא מבצע חבר? http://www.smartpage.co.il/Hever/hever407333/index.html
הודעה אחרונה מאת Ron.P, -
-
- 10 תגובות
- 5.1 אלף צפיות
שלום, אודה לחווד מבחינת אמינות, צריכת דלק, נוחות נסיעה, שמירת ערך . עבור רכב משפחתי. כ 20K בשנה. שמעתי שהיו בעיות בגיר בדגם בנזין 1200. האם רלבנטי לדגם זה ?
הודעה אחרונה מאת ST12345, -
-
- אחראי פורום
- 12 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
היי, אני רגע לפני רכישת רנו פלואנס דיזל, הרכב עבר 120K ק"מ. בבדיקה עלו הליקויים הבאים: * צריכת שמן לבדוק בנסיעה (מוזר, יום לפני נעשה טיפול), רעשים אביזרי מנוע. רטיבות שמן צינור מגדש טורבו ומצנן. * לתקן זווית היגוי ציר קדמי ואחורי, סטיות הגה. * תיקון והחלפת פגושים (תוקן פגוש קדמי). * מצבר ישן * צריכת שמן, לבדוק צריכת שמן בנסיעה. לגבי הרטיבות בטורבו, עד כמה הסיפור מורכב / בעייתי? ראיתי 5 רכבים כאלו, בכולם צינור הטורבו "הזיע". מה דעתכם?
הודעה אחרונה מאת asa160, -
-
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום, אני אפתח בזה שאני בור מוחלט בכל מה שקשור לרכבים. אני מחפש רכב קטן בסגנון של קיה פיקנטו או יונדאי i10 (אין שום דבר מיוחד בדגמים האלה מבחינתי, פשוט רק אותם אני מכיר בשמות). דברים שחשובים לי: 1. אוטומטי 2. אמין (אני לא בטוח מה הסטנדרטים כאן, אבל אני מאמין שיש פה בפורום משמעות למילה הזאת - לא נוהג לראות מוסך ודברים בסגנון הזה). 3. בטיחותי? (שוב, אין לי מושג מה הסטנדרטים, אשמח לדעתכם). התקציב הוא עד 70k לרכב חדש. שאלה מתבקשת נוספת היא עד כמה אני צריך לרכב חדש לצרכים האלה, ברכב הנוכחי שלי משנת 2003 הקילומטראז' עומד על 70,000 ק"מ. אני לא רגיל להתעסק ברכב יד שנייה מפאת פחד מתקלות שיגיעו אחר כך, אבל אם יש חסכון משמעותי בזה, ודרך סבירה לוודא שזה לא יקר…
הודעה אחרונה מאת Michazzz, -
-
-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
מחפש רכב חסכוני עד 25k לצערי חובה אוטומט, כמה שיותר חסכוני, שנתון כמה שיותר חדש במידת האפשר, זול וכמה שיותר אמין אבזור וביצועים לא מעניינים, הכי חשוב שיסע, ושיהיה מזגן, כל השאר בונוס ממה שיצא לי לראות ביד 2 עלו בעיקר סוזוקי אלטו מיצובישי ספייס סטאר קיה פיקנטו שברולט ספארק יונדאי i 10 (הכי פחות אהבתי)
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 892 צפיות
שלום חברים אני בן 27 סטודנט בצפון ועברתי טסט לראשונה עכשיו ואני מחפש רכב. יש לי תקציב עד 40,000. אני לא עף על המשפתחתיות הארוכות בגלל האורך שלהן. אני גם לא מתלהב מהמיני למינהן. התבייטתי על קטגוריית הסופר מיני...אבל נראה שהדגמים פשוט לא טובים מידי... יש לי תקציב גבוה ואני מחפש רכב בינוני בגודל ואיכותי. אני לא עושה נסיעות שטח, בעיקר על הכביש, נסיעות ארוכות וקצרות בתוך העיר. חשוב לי נוחות נסיעה ורכב אמין. יד שניה. אשמח להמלצות.
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 18 תגובות
- 5.6 אלף צפיות
שלום לכולם! מבקש להבין מה הבדל בין שני רכבים בשנתונים 2007-2009 לשני רכבים אותו מנוע 3800 מי יותר שקטה ויותר נוחה?
הודעה אחרונה מאת daniel20, -
-
- 10 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
שלום, ראיתי הונדה סיוויק 2014, 55 אלף קילומטר , יד ראשונה (העסקה ממגרש) עם שנתיים אחריות. אשמח לשמוע חוות דעת על הרכב, האם הוא לא נמוך מדי / ארוך מדי לתמרון וחניות בעיר? טרם לקחתי לבדיקה, בבדיקה שלהם יצא יחסית נקי. תודה !
הודעה אחרונה מאת Airpekk, -
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 819 צפיות
שלום. אני רוצה למכור את הרכב שלי , רכב משנת 2004. שולם אגרה 2017 וגם ינואר 2018 דרך הרישיומנט. אך לא ניגשתי למסלול הבדיקה סתם מפחד על מכשולים. בדואר אני מבין שאני לא יכול, משרד הרישוי לא יעשו בעיות או טרטורים ? תודה.
הודעה אחרונה מאת Buki, -
-
-
- אחראי פורום
- 21 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
אני רציתי לברר איזה רכב הכי חסכוני אתם מכירים, מבחינת הכל... כמה שפחות הוצאות בכמה שיותר נסיעה ולא מעניין העיצוב ואיך הוא נראה. מה שמעניין זה רק 1) חסכוני. 2)עמיד- שלא יעשה תקלות שבסוף לוקחות ממני יותר. 3) לנסוע בו כל הזמן וכמה לדעתכם זה יוצא בחודש...
הודעה אחרונה מאת colauti 9, -
-
- 9 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
שלום, אני מחפש רכב ידני ביד שניה, העונה לצרכים הבאים: אמין, בטיחותי, חסכוני בדלק, נוח לנהיגה, גם בעיר וגם בבין-עירוני. בתקציב עד 40000. מצאתי בYad2 רכב Suzuki Swift ידני, 77000 ק"מ, 2014, בעלות ראשונה. מחיר הרכב 40000 ש"ח. נהגתי ברכב, הוא נוח והייתי מרוצה. בנוגע לאפשרות הקנייה הזו יש לי כמה שאלות: א. בעלי הרכב עשה לרכב כל 15000 ק"מ טיפול קבוע במוסך - למעט "הטיפול" האחרון (לפני חודשיים), אותו הבעלים ביצע בעצמו ולא במוסך. האם זה פרט מטריד? כמובן שבכל מקרה אקח את הרכב לבדיקה. ב. מה דעתכם על הדגם המדובר בהקשר לדרישות שתיארתי? אני לא בהכרח מחפש את הרכב המושלם, אבל אחד שאהיה מבסוט ממנו לאורך זמן ביחס לדרישות. ג. ופרט קטן - לרכב אין AUX …
הודעה אחרונה מאת Potato, -
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 1 אלף צפיות
שלום! מחפשת רכב בטיחותי, מחיר עד 25,000. הקריטריון החשוב לי ביותר הוא הבטיחות אבל כמובן שאשמח גם לאמינות ולצריכת דלק נמוכה. רק אוטומטי. חשבתי עד עכשיו על מאזדה 2/3 או רנו קליאו, והוצעה לי גם טויוטה קורולה עם גיר טיפטרוניק. אשמח לחוות דעתכם בבקשה ולהצעות נוספות. תודה רבה מראש
הודעה אחרונה מאת MG1, -
-
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 712 צפיות
עדיפות חזקה לידני. מישהו מכיר? ראיתי שיש כמה אלפא מיטו שעונות להגדרה הזו (בגרסה של ה-170 כ"ס), אבל הן נדירות למדי. האם יש עוד רעיונות? תודה!
הודעה אחרונה מאת colauti 9, -
- 15 תגובות
- 5.3 אלף צפיות
אז ככה לאחר התלבטויות רבות אני כרגע קרוע בין האיביזה למיטו. קראתי פה בפורום על דיון דומה שהתרחש בעבר אך אני די חושש מהאחזקה ומהאמינות, למעשה - בשתיהן. איזה רכב יותר אמין? איזה יותר יקר לתחזק והאם ההבדל הוא משמעותי? כמו כן אני מבין ששני הדגמים נחשבים יחסית חסכוניים? התקציב שלי הוא עד 50,000 ש"ח ולכן אשמח לדעת על איזה דגם הייתם ממליצים לי ללכת, כאשר העדיפות היא לאוטומט (לפי בדיקה טווח הגילאים של רכב בתקציב הזה הוא 2011-2013). תודה מראש!!!
הודעה אחרונה מאת רועי5, -
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 752 צפיות
יש לי הצעה לרכישת שברולט ספארק ידני מהשכרה 90000 ק"מ מחיר זול, אולי זול מדי. האם מומלץ?
הודעה אחרונה מאת colauti 9, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 20 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
שלום, אני מחפש רכב 7 מקומות (4 ילדים קטנים, כולל זוג תאומים). מחיר: חשבתי על סדר גודל של 80K, למרות שיש גמישות מסויימת. הרכב ישמש בעיקר לנסיעות קצרות. משער שפחות מ-10K ק"מ בשנה. מחפש רכב אמין, מרווח (יחסית), שעבר את הנפילת מחיר הראשונית (הגדולה). מתכנן להחזיק אותו כמה שנים טובות. כרגע המועמדת העיקרית שלי היא פיקאסו C4. ב-80K אפשר לקבל שנת 2015 עם כ-60K ק"מ (דגם קומפורט, בנזין 1.6) האם הרכב עונה על הדרישות להערכתכם? המלצות/אזהרות ספציפיות לגביו? יש כמה רכבים מדגם אקסלוסיב, שעולים כ-10K יותר. הרושם שלי הוא שאין באמת הבדלים גדולים שמצדיקים את הפער. האם אני מפספס משהו? אם יש לכם המלצות לרכבים אחרים שנראים לכם יותר רלוונטים, גם אשמח לשמוע. …
הודעה אחרונה מאת רועי5, -
-
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
בעקבות הפרסום שלנו על שתי ה 308GTI עם גג פנורמי, קיבלנו מספר פניות אם אפשר לקבל הנחה על הרכב ללא הגג. אז קיבלתם. 15,000 ש"ח הנחה. קחו 308GTI עסקת מזומן, בלי טרייד אין, החל מ- 186,500 שקלים. תרצו לאבזר את הרכב במיוחד, ולהתאים אותו לטעם / צרכים שלכם - יש לכם מאיתנו 15,000 ש"ח הנחה. זה מוגבל בזמן ובכמות מכוניות, אז אם מישהו מעוניין - עכשיו. תתחדשו, צוות לובינסקי
הודעה אחרונה מאת itsik170, -
-
- 2 עוקבים
- 5 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום! מחפש רכב משפחתי לזוג + 3. הבנתי שהסטיישן של יונדאי היא אופציה מוצלחת. מחפש שנתון 2014-2015 עם קילומטראז נמוך (עד 80,000) ופשוט לא מוצא. שמעתי גם שהקיה סיד דומה לה מאוד. אשמח לחוות דעת על הרכבים והמלצות לקנייה (פרטי או חברת ליסינג). תודה רבה
הודעה אחרונה מאת Amit Hershko, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 22 תגובות
- 4.8 אלף צפיות
שלום לכולם, האם רכב מיני ידני בעל מנוע 1000 - 1200 מתאים לנסיעה בין עירונית מספר פעמים בשבוע? האם רכב מסוג זה יחזיק מהירות גבוהה לאורך זמן, או שהוא יאלץ להיצמד לימין? איך הוא יתמודד בעליות? האם הרכב יפתח בלאי ותקלות לאחר תקופה? אשמח להתייחסות ספציפית לגבי Kia Picanto ו- Hundai i10, ובנוסף לכך התייחסות כללית לרכבים מהסוג שתיארתי. תודה רבה
הודעה אחרונה מאת Amit Hershko, -
-
- 2 עוקבים
- 6 תגובות
- 859 צפיות
הי חברים. אני שוקל לעבור לרכב או גבוה יותר (עקב זה שאשתי חושבת שהכביש והמדרכות זה היינו הך...) או 7 מקומות כמו הלודג'י בהנחה שהוא מרווח יותר לעומת האימפרזה 2002 שיש לי, גם בנפח תא המטען יחסית. נכנסתי הבוקר לאתר יד 2 וראיתי את המחירים של הדאצ'יות בכללי, ונדהמתי. הגיוני שרכב 7 מקומות 2015 יד 1 מוכרים אותו במחיר של 40 אלף ש"ח? וכן רכב סנדרו 2016 ב-35 אלף... אשמח להסברים למה המחיר כל כך נמוך - שוק? בטיחות? אבזור? המחיר בסביבות 40K . תודה רבה!
הודעה אחרונה מאת ZX2.0,
-
מי מחובר 4 משתמשים רשומים, 1 אנונימיים, 203 אורחים (הצג רשימה מלאה)
