Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2859 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תודה.

יכול להיות שאני עדיין עם דעות קדומות, אבל השילוב של רכב אמין עם טיפולים לא יקרים יותר מדבר אליי.

אני מתכנן להחזיק את הרכב יחסית הרבה זמן, וחושש מרכבים עם עבר בעייתי ומחירי טיפול יקרים (זאת גם הסיבה שאני די חושש מהs-max)

אולי אני עוד אשתכנע, אבל כרגע זאת הנטיה שלי...

 

ראיתי היום פריוס פלוס - די התאכזבתי מהמפתח של התא מטען.

היה צריך קצת אקרובטיקה כדי להעמיד את העגלה (כשמושב אחד מקופל).

לא זכור לי שהיתה בעיה כזאת עם הגרנד סניק.

איך המצב בורסו? משום מה נראה לי ששם אמור להיות יותר טוב.

פורסם (נערך)

בוורסו פתח הכניסה יותר גבוה אבל הבגאז' יותר קצר .הכל תלוי בגודל העגלה.

לי אין סטיגמות בקשר לרכבים צרפתים (היו לי לא מעט כאלה), אבל כבר כתבתי , מדוע אני לא ממליץ על רכבי טורבו או גירים רובוטיים במקרה הספציפי שלך. בהוצאות דלק אתה לא תחסוך, אבל הבלאי יהיה מואץ.

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
בוורסו פתח הכניסה יותר גבוה אבל הבגאז' יותר קצר .הכל תלוי בגודל העגלה.

לי אין סטיגמות בקשר לרכבים צרפתים (היו לי לא מעט כאלה), אבל כבר כתבתי , מדוע אני לא ממליץ על רכבי טורבו או גירים רובוטיים במקרה הספציפי שלך. בהוצאות דלק אתה לא תחסוך, אבל הבלאי יהיה מואץ.

בפיקאסו בשנים האלו אין גיר רובוטי, דווקא פלנטרי, טורבו יש וזה אכן רכיב נוסף שאין באטמוספרי, אבל זה רכיב אמין יחסית שמורכב כענין בשיגרה במרבית מנועי הדיזל שעוברים קילומטראז' שמנוע בנזין סטנדרטי, אטמוספרי או לא, עוד לא יודע איך בכלל מתחילים לחלום עליו. יתרונות זמינות הכוח מאידך לא מבוטלים וחבל לוותר עליהם, שוב בשל דעות קדומות שאתה ואחרים לא סובלים מהן.

פורסם (נערך)

גיר רובוטי יש ברנו גרנד סניק דיזל שאותה גם הציעו.

לא צריך באופן אוטומטי להמליץ על פיקאסו/ סניק דיזל לכל מי שמחפש רכב 7 מקומות, גם למי שנוסע 25 - 30 אלף קילומטרים בכביש 6 ( כאן הוא מתאים ללא צל של ספק ) וגם למי שנוסע פחות מ- 10 אלפים קילומטרים בשנה בעיר.

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
גיר רובוטי יש ברנו גרנד סניק דיזל שאותה גם הציעו.

לא צריך באופן אוטומטי להמליץ על פיקאסו דיזל לכל מי שמחפש רכב 7 מקומות, גם למי שנוסע 25 - 30 אלף קילומטרים בכביש 6 ( כאן הוא מתאים ללא צל של ספק ) וגם למי שנוסע 10 אלפים קילומטרים בשנה בעיר.

צודק לא צריך באופן אוטומטי, אבל מה לעשות שאני סבור שזה הקרוסוואן 7 מקומות הטוב ביותר למחירו ( ולא רק ׂ) שמציע שילוב של נוחות, מרחב, ביצועים ופרקטיות שתתקשה למצוא במקום אחר. אם אתה מחפש סוג של שיוויון בהמלצות, לא אני הכתובת וגם אם אני בהחלט לא מבטל מכוניות אחרות, תצטרך לטעמי לעלות בעשרות אלפי שקלים לא מעטים בכדי למצוא לו מתחרים ראויים.

×
×
  • תוכן חדש...