ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,547 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
130,000 ק"מ; 30,000 ש"ח [מחירון משוקלל - 30,500] נראית עסקה סבירה, אלא שבדקתי במוסך ונאמר לי שיש תיקונים בסביבות 3000-5000 ש"ח (נזילת שמן, תושבות מנוע וגיר, בוקסות וגומיות למייצב, בולמי זעזועים). גם הפח לא משהו. מצד שני, קשה למצוא באינטרנט מחירים טובים יותר. מה אתם אומרים?
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
-
- אחראי פורום
- 14 תגובות
- 3.8 אלף צפיות
אהלן אני מעוניין להשתדרג לרכב חדש, קצת על עצמי: אני רווק (אפשר להוריד את המושבים האחוריים מבחינתי), נוסע בערך 50% עירוני 50% בינעירוני, בעלים גאה של שברולט ספארק 2015 (ידנית). אני מעוניין לשדרג לרכב קטן אוטומטי, עשיתי מבחני נסיעה על שתי הרכבים ולמרות הציפייה שהמאזדה תאכל את הספארק בלי מלח - זה ממש לא היה ככה, על כל מקרה יש לי יכולת כלכלית לקנות את שתי הרכבים אבל מרגיש לי רע להוציא על המאזדה עוד 30,000 אפילו שהיא כמעט כמו הספארק, באופן כללי אני מעוניין להחזיק את הרכבים בין 3 ל5 שנים. סיכמתי את כל מה שאני חושב על שתי הרכבים ספארק LTZ יתרונות: 1) מאובזר ברמה גבוהה (פחות או יותר כמו המאזדה 2). 2) מנוע מעולה (באופן אישי אהבתי יותר מאשר את המנוע של…
הודעה אחרונה מאת colauti 9, -
-
- 3 תגובות
- 759 צפיות
שלום, אני מחפש רכב שישמש כרכב שני במשפחה. יש לנו טויוטה ורסו לנסיעות משפחתיות ארוכות. השימוש שלו הוא בנסיעה לעבודה וחזרה כ 15,000 קמ בשנה. אני מחפש רכב אמין חסכוני עדיף משנת 2016 +. הרכב הקודם ששימש למטרה זו היה מאזדה 3 שהיא נמוכה מאוד על הכביש. הרצון הוא להרגיש יותר יותר גבוה ולקבל קצת יותר תחושה של רכב חדשני. אני חשבתי על טויוטה יאריס היברידית. מה דעתכם ? אשמח לקבל הצעות נוספות. תודה
הודעה אחרונה מאת vladclar, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 790 צפיות
תודה רבה נעם
הודעה אחרונה מאת vladclar, -
-
- עוקב אחד
- 12 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
אהלן חברים, אני שוב פונה אליכם לעזרה כי לא קרה לי יותר מידי פעמים שהתלבטתי ככה לגבי איזה רכב לקנות. בעקרון אני מחפש משהו צעיר, דינמי, נסיעה כיפית ואם אפשר שיהיה גם אמין וחסכוני אז מה טוב. בהתחלה האופציות היו: יונדאי ולוסטר - זאת היתה העדיפות הראשונה שלי אבל אחרי נסיעת מבחן קצת ירדתי ממנה מכל מיני סיבות וזה עוד לפני שבדקתי את רמת האמינות של הרכב (לטענת חבר מהעבודה היא לא טובה במיוחד) אבל יכול להיות שאני צריך לנסוע על גרסת הטורבו. שירוקו- הפחידו אותי עם הבעיות בגיר אז ירדתי ממנה. BMW 116i - אחרי כמה נסיעות מבחן קשה שלא להתאהב באוטו הזה למרות כל הרצון הטוב אני כנראה גם עליה אוותר בגלל עלויות האחזקה הגבוהות ומחלת הפיח במנוע. הונדה סיוויק - על פניו…
הודעה אחרונה מאת otaltj, -
- 0 תגובות
- 954 צפיות
שלום לכל חברי הפורום. מעוניין לקנות רכב ספורט בדגש על כמה שיותר ספורט ו- FUN הרכבים שנסעתי עליהם עד עכשיו הרשמיים שלי מהם 208GTI המושבים של הרכב הזה הם המושבים הכי נוחים שישבתי אי פעם אבל פסלתי את הרכב מכמה בחינות לטעמי חסר לרכב כוח והוא מגיע עם נפח 1.6 ליטר כמה כבר אפשר לשפר רכב עם נפח כזה? אבל אני בחיים לא יקנה רכב שבמצב סטוק שלו הוא לא מספק אותי, והדבר שהכי הציק לי ברכב הזה לא משנה כמה סידרתי את התנוחת ישיבה וסידור של ההגה, ההגה הסתיר לי את לוח המכוונים של הרכב. וויתרתי על הפיג'ו. איביזה קופרה ללא ספק יש לרכב מומנט נכבד בסל"ד נמוך אבל היא לא מרגשת כמו פיג'ו. פולו GTI אותו דבר כמו הקופרה רק שהיא לטעמי יותר מאובזרת אבל לא מרגשת. קורסה OPC דור קוד…
הודעה אחרונה מאת ANUTKK, -
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 908 צפיות
היי, מחפש רכב משפחתי יפני, לזוג+3 ילדים עם תא מטען *גדול מאוד*. תא מטען כזה שיספיק לעגלה זוגית ושעוד ישאר מקום לקנייה גדולה בסופר. יש דבר כזה ? המלצות ? (שימו לב שאני מחפש רכב משפחתי ולא ואן. )
הודעה אחרונה מאת Cycleman, -
-
- 3 תגובות
- 4.1 אלף צפיות
שלום, מחפש גיפון בתקציב של 75-80 אלף משנת 2013 והלאה. יש לי הצעה קונקרטית לפורד קוגה 2013 ב-75,000. מה דעתכם על הרכב הזה? יש דגמים נוספים מומלצים במחיר הזה? תודה
הודעה אחרונה מאת takadito88, -
- 5 תגובות
- 11.2 אלף צפיות
שלום לכולם, מבקש לקבל חוות דעת על ניסן גו'ק אוטומטית דגם ויזיה, מודל 2013: 1. מה רמת האמינות. 2. צריכת דלק ומחירי טיפולים. 3. האם הרכב סחיר ויש לו שוק? 4. איזה דברים צריך לבדוק ברכב, האם יש מחלות ילדות שכיחות? 5. נוחות וחווית נהיגה? רוב הזמן יסעו באוטו נהג ונוסע, אחורה כמעט ולא יהיה שימוש, מלבד לשקיות קניות.
הודעה אחרונה מאת Ghost_Rider, -
רשומון יבוא
מאת Shmuel10- 0 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
ברכב שהתעניינתי , פתאום שמתי לב שמופיע רשומון יבוא ומספר אחריו ? האם זה מצב תקין שמופיע בכל רשיון ?
הודעה אחרונה מאת Shmuel10, -
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 679 צפיות
שלום לכולם, האם לדעתכם יש סיבה לחשוש מקניית רכב ליסינג? הרכב המדובר הוא קיה סורנטו 2015 עם 63000 ק"מ. זהו רכב מבוקש מאוד, האם לדעתכם במכירה העתידית ישחטו אותי במחיר או בטרייד אין? המחיר יוצא 12000 שקלים פחות ממחירון לוי יצחק.
הודעה אחרונה מאת razmel, -
-
-
- אחראי פורום
- 26 תגובות
- 8.5 אלף צפיות
שלום, הייתי היום בבאדג'ט במסגרת חיפושיי אחרי יונדאי I10 כאשר הוצע לי הרכב הבא: שנת 2014, מנוע 1 ליטר,תת דגם פרימיום, 91000 ק"מ, כאשר הרכב הוא יד שניה, היד הראשונה הייתה מהשכרה והיד השניה פרטית. הרכב הוצע לי ב30,000 ש"ח והמוכר אמר שגם יעשה חיישני רוורס על חשבונם... כמובן עם אחריות לשנה על המנוע והגיר. נאמר לי שהרכב עבר החלפת מנוע. שריינתי את הרכב להגעה לסניף במקדמה. המוכר הראה לי את בדיקת הקניה שנעשתה מטעמם בקומפיוטסט והייתה תקינה למעט מכות פח שתוקנו. אני הולך כמובן לקחת את הרכב לבדיקה עצמאית אך הבדיקה שלהם נראתה טוב. יש לי כמה שאלות: 1. המוכר לא נתן לי עותק של בדיקת הרכב ואמר לי שזה עותק שיינתן לי לאחר שהרכב יגיע פיזית לסניף ואחליט שאני רוצה אותו. האם זה …
הודעה אחרונה מאת itamarg, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 8 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
לאחר בדיקה במכון נמצא ביונדאי i30 שנת 2009 תאונה בדופן השמאלית ובעקבות זה הוחלף סף שמאי בהלחמות, התבצע מילוי חומר בעמודים משקופים וסף עד כמה הנזק חמור? מה ירד הערך של הרכב? שאר המערכות תקינות.. האם כדאי קנות?
הודעה אחרונה מאת דני זומרשטיין, -
-
- 1 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
האם מישהי מחברות הליסינג מציעה התחייבות ל- Buy Back כעבור 3 שנים ממועד הרכישה? בזמנו קניתי סיטרואן פיקאסו מ"אוטו סנטר" (יד 2 מליסינג) עם התחייבות ל-Buy Back. אכן, כעבור 3 שנים מימשתי את ההתחיבות, ועמדו בכך. אציין, שלא הייתי מצליח למכור בעצמי במחיר ריאלי. האם יש עדיין חברות ליסינג / השכרה שמתחייבות ל- Buy Back בעת הרכישה? Sent from my Moto Z (2) using Tapatalk
הודעה אחרונה מאת redroze, -
-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
עוד לא מכרתי את הרכב שלי אבל כבר די הייתי סגור על 208 מרמת אבזור Active pro. בזמן האחרון יש לי לבטים: - זו השנה האחרונה של הדגם - דיווחים על מזגן לא להיט כבר התחלתי לפזול לכיוון VAG - איביזה\פולו אבל לראשונה יש מערכת מולטימדיה פצפונת והשנייה יקרה. אני מתכוון להחזיק את הרכב לכ-3-4 שנים, בערך 12K ק"מ בשנה ונסיעה עירונית ביום יום ובין עירונית בסופ"שים.
הודעה אחרונה מאת gilgil28, -
-
- 3 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלום ראיתי מספר רכבים ויש לי נטייה לרכוש NISSAN X TRAIL TEKNA 1.6 . רציתי לשאול שתי שאלות : 1. לגבי מערכת הבטיחות האקטיבית - האם משהו יודע לגבי הבלימה האוטומטית עד לאיזה מהירות זה מתבצע ? ב CX5 למשל זה עד 80 קמש בדגם הבסיסי ו 160 קמש בדגם LUXURY ... משהו יודע לגבי TEKNA ? 2. האם המנוע 1.6 של ניסאן אמור להתקשות בעליות או משהו מהסוג הזה ? תודה !
הודעה אחרונה מאת Nissan Israel, -
- 2 עוקבים
- 9 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
שלום לחברי הפורום בקרוב ייתווסף למשפחתי בת ה5 נפשות תינוק חדש. אשמח אם תוכלו להעניק לי מעט מידע שלכם לגבי רכישת רכב בעל 7 מקומות.(אנחנו נהיה רק 6 נפשות כולל התינוק) חשוב לי מאוד שיהיה רכב אמין ובטוח. עד כה הרכבים פרטיים הייתי עם מאזדה ואני מאוד מרוצה טויוטה הייתה לאבי והוא תמיד היה מרוצה ממנה אני מעדיף לא להתקרב לרכבים כמו פז'ו מניסיון העבר. אשמח לדעת האם יש מקומות עדיפים כאשר רוכשים רכב 0ק"מ.... (כמו כן .. למה באמת יש מקומות שמוכרים רכב 0 ק"מ... מה העניין עם הרכבים האלו? )
הודעה אחרונה מאת אליהו שבת, -
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 556 צפיות
גיפ עירוני חסכוני בדלק כסאות מקתפלים שאין הרבה תקלות ובעיות ואמין יש כזו חיה ואם כן מה השם שלה? תודה רבה לעוזרים חשבנו על c3 cross משהו הצעות לרכבים אחרים גם יתקבלו בברכה
הודעה אחרונה מאת markb205, -
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום ברשותי יונדאי i30cw שנת 2010 יד שנייה (ידיים פרטיות) 147000 ק"מ. משמש כרגע כרכב שני בביית (הראשון סקודה ייטי 2013 ידנית).מרגישים שאין לנו צורך בשני רכבים כאלו והחלטנו להחליף רכב. מחפש רכב (שני) עם מנוע קטן (1100-1300),אוטומט ,חסכוני , זול לתחזוקה מרחב פנימי עד כמה שניתן. נסיעות עירוניות בעיקר או בן עירוניות קצרות (ילדים בגילאי 11,9,6 לא תמיד כולם ביחד ברכב). האופציות שהועלו. התקציב עד 55000 שח כולל עסקת טרייד על הרכב שלי. 1.טויוטה יאריס 2015-2016 2.סוזוקי סוויפט או אלטו 2014-2016 3.שברולט ספארק (הוצעה לי הצעה 2018 אפס קילומטר אוטו' מוסר את שלי מוסיף 53000 שח כולל אחריות ל3 שנים -נראה לי עסקה מאוד לא משתלמת) 4.הונדה ג…
הודעה אחרונה מאת Amit Hershko, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 2 תגובות
- 711 צפיות
הי, ראיתי עכשיו ביד2 סקודה פאביה אוטו' 1.2ל משנת 2014 (אבל כנראה הדגם הישן יותר) ב26,000. שמעתי שהטיפולים של סקודה יקרים יחסית לרכבים אחרים, זה באמת נכון? כנראה שלא אקפיד על מוסך מורשה... איך הייתם ממליצים לבדוק צריכת דלק? אנחנו זוג סטודנטים עם תינוק, מחפשים לחסוך (גם ככה הרכב הזה טיפה חורג מהתקציב). הבהרה - רכב ראשון, אין לי שום ניסיון בטיפולים וכו' אז אני עוד מנסה ללמוד. כנ"ל לגבי הפורום.. תודה! שלומי
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
-
- אחראי פורום
- 21 תגובות
- 3.8 אלף צפיות
היי, לנסיעות של כ-100 קמ ביום מה מהרכבים מומלץ מבחינת חיסכון בדלק, אמינות ונוחות ? המחיר שקיבלתי לשניהם הוא בערך מחיר מחירון של לוי יצחק פחות 500-1000 שקל מהמחירון. באלטו יש תוספת של מוביליי לעומת הספייס סטאר. האלטו עלייה לכביש חודש 5 ועם 72 אלף ק"מ. הספייס סטאר חודש 10 ועם 126 אלף ק"מ. אשמח לשמוע חוות דעת מאנשים עם ניסיון או ידע ברכבים אלו תודה. בנוסף מקבל שנה אחריות על גיר מנוע ושילדה.
הודעה אחרונה מאת yahaga, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 17 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
אהלן חברים ! לאחרונה להשתדרג ללאון החדשה MK3 , בהתחלה על למכור את הלאון שלי ולהוציא אחת חדשה מהחברה בעזרת מימון של חברת סיאט אך ירדתי מהראיון כי עקרונית אני מתנגדת לרכישת רכב חדש "מהחברה" . לכן הוצעה לי אלטרנטיבה של ביצוע טרייד על הרכב שלי באוטודיל . דיברתי איתם והם הציעו לי לאון FR 2015 נפח 1.8 אוטומט 5 דלתות , במחיר "מחירון" שלהם 105K אך היא אמרה שזה לא המחיר הסופי ועליי להגיע לסניף על מנת לקבל הצעה טובה יותר . הפרטים של הרכב שלי - לאון FR 2.0TSI ידנית מודל 2012 חודש 12 והרכב עשה 96 אק"מ . במחירון הוא שווה 75 ש"ח וכמו שאני רואה את השוק גם נמכרת בטיפה יותר . השאלה שלי היא כזאת - מה המחיר הריאלי שהגיוני שהם ייתנו לי עלייה? האם באמת יש מחירים טובים שאפשר לקבל ע…
הודעה אחרונה מאת robertf, -
-
- 2 עוקבים
- 2 תגובות
- 914 צפיות
חבר ביקש ממני לברר עבורו על הרכב שבכותרת. האם למישהו מחברי הפורום הנכבדים יש ניסיון מעשי אתו? בעיקר מעניינת צריכת הדלק שלו. הבנתי שהוא לא בדיוק פריוס, אבל על מה אנחנו מדברים? 1/6? 1/10? משהו באמצע? וכמובן - איך הנוחות? האמינות? המנוע? תודה!
הודעה אחרונה מאת memilavi, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 6.7 אלף צפיות
שלום לכולם יש לי תקציב של עד 120k אנחנו משפחה בת 5 נפשות עם ילדים בגילאי 5, 2.5 ו 0 בסופי השבוע אנחנו נוסעים 3 מבוגרים ו 3 ילדים אני מחפש רכב נוח ברמה אמריקאית ש"מעלים" את מפגעי מע"צ ושקט עם איכות חומרים טובה. ההתלבטות שלי היא בין יונדאי סנטה פה 2015, לבין קיה סורנטו סוף 2015 תחילת 2016. בצעתי נסיעת מבחן על הסנטה פה 2018 ברמת גימור פרימיום 2.4 ואהבתי מאוד את נוחות הנסיעה. יש לי אפשרות ללכת על הסורנטו החדשה מסוף 2015 שנמצאת בתקציב. מה דעתכם עליה לעומת הסנטה פה?
הודעה אחרונה מאת inon007, -
-
- 0 תגובות
- 691 צפיות
שלום. דרוש רכב למשפחה (יכול להיות סופר מיני גדולה או משפחתית) אמורה לנסוע סביב 10 אלף בשנה בממוצע דרישות: חובה: אפשרות לבטל כרית אוויר ליד הנהג אוטומטית אמינה וזולה לאחזקה רצוי: זריזה שנתון גבוה חסכוניות בדלק לא חשוב: מראה סחירות תודה
הודעה אחרונה מאת om2, -
- 0 תגובות
- 508 צפיות
שלום חברים. בהמשך לשאלה ששאלתי בתחילת השבוע, כנראה נלך על סקודה פאביה 2011 ידני 1.4 הרכב המוצע יד 3 שעבר כ110 אלף ק"מ, גימור ספורט, נטען שהוא טופל במוסך סקודה, שמור מאוד וללא תאונות. אני מעוניין לקבל המלצות למכונים לבדיקת רכב באיזור בית שמש. אשמח גם לקבל עצות לבדיקה שלי את הרכב, הורדתי את הצ'ק ליסט מהפוסט הדביק. אך האם מישהו יכול לתת לי מידע ספציפי על הדגם הנ"ל? תודה גדולה!
הודעה אחרונה מאת haima23, -
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 5.3 אלף צפיות
אהלן, אני מתעניין לקנות רכב עם הפרטים הבאים: הונדה סיוויק היבריד 2009 יד 2 124,000 ב27,000 שקלים השאלה שלי האם יש לי ממה לחשוש, האם היא עושה בעיות, האם עדיף לא להסתכן ולקנות רגילה וזהו *אני אחרי שנפטרתי משברולט קרוז 2011, אז אני מחפש רכב אמין מאוד
הודעה אחרונה מאת ארי62, -
-
- 11 תגובות
- 2 אלף צפיות
הי, הגיע הזמן להחליף את הרכב החברה (ליסינג). עומדות בפני שתי אפשרויות: 1) אסטרה טורר (סטיישן): מנוע 1400 טורבו (אבל עם גיר לכאורה, עצל), באגז׳ ענק. היא כוללת את כל האבזור הבטיחותי אך מגיעה בגרסא הכי פשוטה (טסות על צמיגי 16 (ולא 17 כמו בדגם היוצא וללא פס כרום) 2) קיה ספורטאז׳ 1600 אורבן: מנוע 1600 אטמוספרי חלש, באגז׳ גדול ושפע אבזור (פתחי מיזוג אחוריים, חלון פנוראמי, מולטימדיה עם וויז מובנה ומראות מתקפלות). מה שחשוב לי (לפי סדר): 1) בטיחות 2) רכב מרווח 3) שלא ירגיש לגמריי עגלה (שיאפשר תמרון סביר, יציאה לעקיפה ויסחוב יפה בעליות לירושלים) 3) איכות הרכבה פנימית. בקיצור, אני מתקשה לקבל החלטה. אשמח לקבל מכם חו…
הודעה אחרונה מאת DENON, -
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 816 צפיות
היי אז אני רוצה לקנות רכב ראשון, משומש התקציב שלי הוא בין 10K ל- 15K מחפשת רכב טוב שיוכל לשמש אותי בעיקר לנסיעות קצרות, שיהיה עד כמה שאפשר חסכוני בדלק חייב להיות אוטומט אשמח לייעוץ והכוונה כי אני ממש לא מבינה יותר מדי בנושא תודה! מורן
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
- 4 תגובות
- 838 צפיות
התלבטות בין 2 הדגמים האיביזה מדובר בדגם ספורט ידני צריכת דלק לא מרכיב חשוב בהתלבטות חשוב הנאת נהיגה וכוח לביצוע עקיפות גם בכביש מהיר הטוסון מפתה כי אני אוהב את העמדת ישיבה הגבוהה האיביזה קורצת בגלל המראה ה״ספורטיבי״ ואיכות גרמנית
הודעה אחרונה מאת MrCola,
-
מי מחובר 52 משתמשים רשומים, 6 אנונימיים, 434 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- M H
- aviaviavi
- eladns
- GTאי
- itaimoto
- DareDevil
- AUDIO KING
- yovel673
- yoav911gt2
- fatboy1340
- chezik
- Chabadi
- ArikC
- nir eli
- borsood
- eran_k
- פול-טנק
- תומר ב
- yohai71
- amosbmw
- mikk
- yaniv572
- David32
- גולדן191
- discoTD5
- jpex
- פיטר גריפין
- PYA
- Avia
- BEEKER
- BoazB11
- Night Driver
- ezuf
- Loder
- Itzik-b
- santiago
- iEminem
- שחר 1
- בנס
- amit_a
- ניקו פ.
- Tal7
- RBRB
- נהג מירוצים ותיק
- urich
- zvit
- yoni162
- om2
- mcshmupi
- unreliablebazooka
- SlowRide
- Supertigre
