Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2881 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הי,

 

הגיע הזמן להחליף את הרכב החברה (ליסינג).

עומדות בפני שתי אפשרויות:

1) אסטרה טורר (סטיישן):

מנוע 1400 טורבו (אבל עם גיר לכאורה, עצל), באגז׳ ענק.

היא כוללת את כל האבזור הבטיחותי אך מגיעה בגרסא הכי פשוטה (טסות על צמיגי 16 (ולא 17 כמו בדגם

היוצא וללא פס כרום)

2) קיה ספורטאז׳ 1600 אורבן:

מנוע 1600 אטמוספרי חלש, באגז׳ גדול ושפע אבזור (פתחי מיזוג אחוריים, חלון פנוראמי, מולטימדיה עם וויז

מובנה ומראות מתקפלות).

 

מה שחשוב לי (לפי סדר):

1) בטיחות

2) רכב מרווח

3) שלא ירגיש לגמריי עגלה (שיאפשר תמרון סביר, יציאה לעקיפה ויסחוב יפה בעליות לירושלים)

3) איכות הרכבה פנימית.

 

 

בקיצור, אני מתקשה לקבל החלטה. אשמח לקבל מכם חוות דעת על שני הרכבים והמלצות.

 

תודה מראש!

פורסם (נערך)

1) בטיחות יתרון לספורטאז' בדמות תיקון סטייה מנתיב , באסטרה סטיישן אם הבנתי נכון יש רק מובילאיי, האתר שלהם לא ממש מפרט בקטע הזה ויכול להיות שהמפרט לא מעודכן.

3) ביצועים אסטרה , מנוע טורבו עם 150 כ"ס ו25 קג"מ מומנט על פחות משקל יתנו לך ביצועים עדיפים משמעותית ביחס לספורטאז'.

4) איכות פנים והרכבה, יתרון קל לאסטרה לטעמי.

הספורטאז' אכן מאובזר יותר, אבל משום מה אין בקרת שיוט שקיימת באופל.

עריכה אחרונה על ידי yoav911gt2
פורסם

תודה רבה על התגובות.

אז אני מבין שהאסטרה הרבה יותר זריזה מהספורטאז׳, אבל היא באמת כזו עגלה?

פורסם

הספורטאג' 1600 עגלה עגלה.

 

תסע על אלנטרה, עכשיו תחשוב על רכב כבד יותר גדול יותר וגבוה יותר.... מה קיבלת?

Xpeng P7 LR - For me

Xpeng G6 LR For the wife ;)

 

פורסם (נערך)

ההבדל במשקל בין ספורטאז לסיד סטיישן הוא זניח, הספורטג לא עגלה, אבל האופל הרבה יותר זריזה וכיפית.

עריכה אחרונה על ידי guy.a
פורסם

מהכרות שלי עם הספורטאג' היא בסדר גמור..

תעלה יפה מאוד לעיר הקודש ובפקקים של ת"א אתה לא באמת יכול לטוס ולא משנה איזה רכב תקנה.

משפחה עם שני ילדים מזוודות גדולות ועגלה נכנסו והיה מקום להכל ולא צפוף.

פורסם

אתה יכול להוריד חששות מלבך הספורטאז' הוא אולי לא הכי חזק בקטגוריה מבחינת עוצמה אבל הוא ממש לא עגלה, חוץ מזה עם הכבישים בארץ והפקקים כמה כבר אתה תוכל להאיץ ולהרגיש את העוצמה. הוא בהחלט עונה לך על הגדרות של הבטיחות והנוחות מאחורה אז הוא לוקח את האסטרה לדעתי.

×
×
  • תוכן חדש...