Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2879 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן

אני מעוניין להשתדרג לרכב חדש,

 

קצת על עצמי: אני רווק (אפשר להוריד את המושבים האחוריים מבחינתי), נוסע בערך 50% עירוני 50% בינעירוני, בעלים גאה של שברולט ספארק 2015 (ידנית).

 

אני מעוניין לשדרג לרכב קטן אוטומטי, עשיתי מבחני נסיעה על שתי הרכבים ולמרות הציפייה שהמאזדה תאכל את הספארק בלי מלח - זה ממש לא היה ככה, על כל מקרה יש לי יכולת כלכלית לקנות את שתי הרכבים אבל מרגיש לי רע להוציא על המאזדה עוד 30,000 אפילו שהיא כמעט כמו הספארק, באופן כללי אני מעוניין להחזיק את הרכבים בין 3 ל5 שנים.

 

סיכמתי את כל מה שאני חושב על שתי הרכבים

 

ספארק LTZ

יתרונות:

1) מאובזר ברמה גבוהה (פחות או יותר כמו המאזדה 2).

2) מנוע מעולה (באופן אישי אהבתי יותר מאשר את המנוע של המאזדה 2, מרגיש עם יותר כח, על 120 קמ"ש הסלד היה על 2000)

3) החברה מוכנה לקנות את הרכב הישן שלי כמעט במחיר מחירון (33,000)

4) מחיר נמוך (84,000)

חסרונות:

1) איכות חומרים נמוכה בהשוואה למאזדה 2 (מרגיש פחות "רכב")

2) סחירות נמוכה

 

מאזדה 2 דיאנמיק

יתרונות:

1) מרגיש יותר "רכב" (איכות חומרים יותר טובה).

2) קצת יותר מאובזרת (מראות מתקפלות).

3) סחירות מעולה

חסרונות

1) צריך למכור את הרכב שלי בעצמי (הם הציעו לי 20,000 כאשר על פי יד 2 היא שווה 34,000)

2) מחיר יקר (109,000)

3) מנוע לא מרשים (בנסיעת מבחן לא הרגשתי שהוא נותן הרבה כוח בעקיפות, על 120 קמ"ש הסלד היה באיזור ה3000).

 

בקיצור אני לא יודע מה להחליט....

פורסם

אם אהבת את הספארק לך עליה.

מדובר במיני טובה מאוד, חזקה יחסית, נוחה ומאובזרת.

המחיר 84 לא זול, נתנו לך הצעת מחיר ללא הטרייד?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

שלום,

אופציה 1 ( רכבים מסוכנות ):

אם לא מצאת יותר מדי יתרונות במאזדה, ואין לך צורך ברכב יותר גדול מאשר ספארק, אני במקומך לא הייתי משלם כמעט 40 אלף שקלים יותר על מאזדה ( אם לוקחים בחישוב גם הצעות טרייד אין ).

 

אופציה 2:

אתה יכול למכור לבד את הרכב הנוכחי שלך ולרכוש את אותה מאזדה 2 דינמיק מליסינג 0 קילומטרים בקצת יותר מ 90 אלף שקלים. אחרי 5 שנים היד הזאת של ליסינג 0 קילומטרים תשפיע בצורה פחותה במכירה.

https://www.carcost.co.il/deals/deal/1729/מאזדה-2-דינאמיק-1500-אוטומטי-5-דלתות-2018

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

אם הרגשת שאין הבדל גדול בינהן פיזית אז באמת ישמע מוזר להוסיף על המאזדה,

אל תשכח שאם לוקחים ממך את הרכב הקיים במחירון זה בא על חשבון הנחה שהיית יכול להשיג אם אתה היית נכנס עם כסף מזומן ולא אוטו.

 

יצא לי לשבת בספארק(בסבב של ווינדו-שופינג שכזה) - אישית? לא עפתי על המרחב והנוחות של הנהג, אבל אני בחור יחסית גדול - לא הייתי מסתדר עם רכב שכזה בטווח הרחוק.

 

עוד יתרון מרכזי של המאזדה זה המערכות בטיחות המקוריות והאקטיביות של מאזדה בניגוד למוביילאי בלבד של הספארק.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם
אם אהבת את הספארק לך עליה.

מדובר במיני טובה מאוד, חזקה יחסית, נוחה ומאובזרת.

המחיר 84 לא זול, נתנו לך הצעת מחיר ללא הטרייד?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

הצעת המחיר היא ללא הטרייד (אחרי הטרייד זה 51,000)

פורסם
שלום,

אופציה 1 ( רכבים מסוכנות ):

אם לא מצאת יותר מדי יתרונות במאזדה, ואין לך צורך ברכב יותר גדול מאשר ספארק, אני במקומך לא הייתי משלם כמעט 40 אלף שקלים יותר על מאזדה ( אם לוקחים בחישוב גם הצעות טרייד אין ).

 

אופציה 2:

אתה יכול למכור לבד את הרכב הנוכחי שלך ולרכוש את אותה מאזדה 2 דינמיק מליסינג 0 קילומטרים בקצת יותר מ 90 אלף שקלים. אחרי 5 שנים היד הזאת של ליסינג 0 קילומטרים תשפיע בצורה פחותה במכירה.

https://www.carcost.co.il/deals/deal/1729/מאזדה-2-דינאמיק-1500-אוטומטי-5-דלתות-2018

 

וואלה לא הכרתי את האופתייה הזו!

מעניין שגם חרשתי את הפורום בשבועיים האחרונים ולא שמעתי על זה.

אם זה כזה טוב ופשוט למה לא כולם עושים את זה? איפה הקאץ'?

פורסם
אם הרגשת שאין הבדל גדול בינהן פיזית אז באמת ישמע מוזר להוסיף על המאזדה,

אל תשכח שאם לוקחים ממך את הרכב הקיים במחירון זה בא על חשבון הנחה שהיית יכול להשיג אם אתה היית נכנס עם כסף מזומן ולא אוטו.

 

יצא לי לשבת בספארק(בסבב של ווינדו-שופינג שכזה) - אישית? לא עפתי על המרחב והנוחות של הנהג, אבל אני בחור יחסית גדול - לא הייתי מסתדר עם רכב שכזה בטווח הרחוק.

 

עוד יתרון מרכזי של המאזדה זה המערכות בטיחות המקוריות והאקטיביות של מאזדה בניגוד למוביילאי בלבד של הספארק.

אני די קומפקטי אז לא כל כל מפריע לי :)

האמת שבאמת שמתי לב שמאזדה יותר מרווחת למרות שיש רק 10 סנטימטר הפרש בין הרכבים (לטובת המאזדה)

פורסם

קניה מ0 ק״מ היא קניה של רכב חדש רק שאתה תהיה יד2, כמו כן לא בטוח שיש ספארק ltz שם/

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

כאשר שאלו אותך, מה המחיר לספארק ללא טרייד אין, הכוונה היתה, בכמה ניתן להוציא את הרכב מהסוכנות, כאשר אתה בא רק עם מזומנים ביד, לא עם רכב שאתה מעוניין למסור. לרוב טרייד אין במחיר מחירון הוא על חשבון ההנחה שניתן לקבל על רכב חדש.

ספארק בליסינג יש ברמת אבזור Lt:

https://www.carcost.co.il/deals/deal/1708/שברולט-ספארק-LT-1400-אוטומטי-5-דלתות-2018

 

אתה יכול להכנס לחברת ליסינג גדולה ( אוויס, אלדן, אלבר ועוד ), ולבדוק מה ניתן לקבל ובאיזה מחיר.

נושא הליסינג 0 קילומטרים עולה הרבה פעמים בפורום.

 

בקשר לשאלתך, למה לא כולם קונים דרכם, יש כמה נקודות שצריך לדעת - גם כאשר מוכרים, יש הפחתה של 14%. לכן, מי שמתכוון למכור תוך שנתיים את הרכב , לפעמים לא משתלם. לחלק מהרכבים ההנחה לא מספיק גדולה, הרכב מבוטח במקיף על סכום יותר נמוך ב 14%. כמו במקרה של ספארק ltz , יש עוד הרבה רכבים שלא נמכרים דרך ליסינג ברמת איבזור גבוהה.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

לפני כשבועיים נכנסתי לשברולט והספארק ממש מצאה חן בעיניי, בייחוד המולטימדיה הייחודית, ואני מניח שב-84 תקבל אותה גם עם הסאן-רוף.

נהגתי לפני כשנה במאזדה 2 החדשה הזו שיש לה גם בקרת סטייה מנתיב והיא גם מצאה חן בעיניי, אבל בשביל ההבדל במחיר ומנוע הטורבו של הספארק כולל הטרייד-אין האטרקטיבי, הייתי לוקח שברולט.

אופנוען

פורסם

הייתי הולך על הספארק.

קודם כל תשאל את הסוכן כמה הנחה הוא ייתן לך אם אתה מגיע עם כסף מזומן..לדעתי אתה יכול להרוויח עוד כמה אלפים רק בהנחות.

(Sold) Chevrolet Aveo 2006

Citroen C3 2017

C5 Air Cross 2020

פורסם

אם אתה לא זקוק לגודל ולא מרגיש יתרון כלשהו למאזדה אז בשביל מה לשלם הרבה יותר?

 

אשתי מתניידת בספארק כזו וזה אוטו נחמד מאוד.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

ספארק מ 2016 היא רכב שונה לחלוטין מקודמיו עד שנת 2015 ,שהיו בגרסה הידנית ועם מנוע שונה.

עכשיו מדובר על רכב עם מנוע 1000 עם גיר ידני (חלש ולא מאובזר) או 1400 עם תיבה רציפה.

אישית,הייתי קונה פרטית ועל הדרך מוסיף4000-5,000 ש"ח וקונה את רמת האיבזור LTZ PLATINUM עם גג חמשלי נפתח.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

×
×
  • תוכן חדש...