Jump to content

zehev

  • הודעות

    4
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי zehev

  1. אני די קומפקטי אז לא כל כל מפריע לי האמת שבאמת שמתי לב שמאזדה יותר מרווחת למרות שיש רק 10 סנטימטר הפרש בין הרכבים (לטובת המאזדה)
  2. וואלה לא הכרתי את האופתייה הזו! מעניין שגם חרשתי את הפורום בשבועיים האחרונים ולא שמעתי על זה. אם זה כזה טוב ופשוט למה לא כולם עושים את זה? איפה הקאץ'?
  3. הצעת המחיר היא ללא הטרייד (אחרי הטרייד זה 51,000)
  4. אהלן אני מעוניין להשתדרג לרכב חדש, קצת על עצמי: אני רווק (אפשר להוריד את המושבים האחוריים מבחינתי), נוסע בערך 50% עירוני 50% בינעירוני, בעלים גאה של שברולט ספארק 2015 (ידנית). אני מעוניין לשדרג לרכב קטן אוטומטי, עשיתי מבחני נסיעה על שתי הרכבים ולמרות הציפייה שהמאזדה תאכל את הספארק בלי מלח - זה ממש לא היה ככה, על כל מקרה יש לי יכולת כלכלית לקנות את שתי הרכבים אבל מרגיש לי רע להוציא על המאזדה עוד 30,000 אפילו שהיא כמעט כמו הספארק, באופן כללי אני מעוניין להחזיק את הרכבים בין 3 ל5 שנים. סיכמתי את כל מה שאני חושב על שתי הרכבים ספארק LTZ יתרונות: 1) מאובזר ברמה גבוהה (פחות או יותר כמו המאזדה 2). 2) מנוע מעולה (באופן אישי אהבתי יותר מאשר את המנוע של המאזדה 2, מרגיש עם יותר כח, על 120 קמ"ש הסלד היה על 2000) 3) החברה מוכנה לקנות את הרכב הישן שלי כמעט במחיר מחירון (33,000) 4) מחיר נמוך (84,000) חסרונות: 1) איכות חומרים נמוכה בהשוואה למאזדה 2 (מרגיש פחות "רכב") 2) סחירות נמוכה מאזדה 2 דיאנמיק יתרונות: 1) מרגיש יותר "רכב" (איכות חומרים יותר טובה). 2) קצת יותר מאובזרת (מראות מתקפלות). 3) סחירות מעולה חסרונות 1) צריך למכור את הרכב שלי בעצמי (הם הציעו לי 20,000 כאשר על פי יד 2 היא שווה 34,000) 2) מחיר יקר (109,000) 3) מנוע לא מרשים (בנסיעת מבחן לא הרגשתי שהוא נותן הרבה כוח בעקיפות, על 120 קמ"ש הסלד היה באיזור ה3000). בקיצור אני לא יודע מה להחליט....
×
×
  • תוכן חדש...