Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2931 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

מתלבט אם לרכוש את הרכב הנ"ל

 

האם הוא אמין? יש בעיות בגיר? תחזוקה יקרה/חלקים?

 

אני מחפש אמינות, ורכב משפחתי מרווח..

 

בין השנים הנ"ל הרכב כבר ספג את ירידת הערך, לפי דעתי הכדאיות לרכישה משתלמת, בתקציב שלי

 

אך אם מישהו יכול לשפוך קצת אור על השאלות ששאלתי, אשמח.

פורסם

רכבי קבוצת פולקסווגן ככלל נחשבים כפחות אמינים והתחזוקה שלהם יחסית יקרה יותר. הסיבה לכך היא שהרכבים מתוצרת אחרת (יפנים לדוגמא) מורכבים מחלקים אמנם פחות טובים, אך מחזיקים לטווח ארוך יותר.

 

אני אישית נורא אוהב את הג׳טה, והוא מעולה למשפחה מבחינת זריזות, מרווח ואבזור.

 

מבחינת בעיות בגיר יש את סוגיית ה-DSG ברכבים האלו, מוזמן לקרוא על זה עוד בפורום. אני אישית נוהג ב-A3 שסבלה מהבעיה הזו אך למזלי הוחלף הגיר בזמנו כחלק מהאחריות.

 

תחזוקה שוטפת לא אמורה להיות יקרה משמעותית מכל רכב אחר, אבל החלפים אכן יהיו יקרים יותר.

 

אישית, תמיד הייתי מעדיף רכב גרמני כמו ג׳טה אם הייתי מסתכל לעתיד מאשר אופציות יפניות\קוריאניות אחרות אבל כל אחד ומה שהוא מחפש. שוב, תלוי באיזה רכב מדובר ומה הנתונים שלו.

 

בהצלחה.

2016 BMW M235i.

×
×
  • תוכן חדש...