Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2929 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מצאתי רכב שאני רוצה לרכוש אבל שמתי לב שחסר מדף אחורי(מכסה באגז) נאמר לי שהרכב מגיע ללא מדף/מכסה.

יש פה מישהו שיש לו את הרכב הזה שיכול לאשר?

פורסם

מה הסיבה לקנות רכב לא מאובזר עם מנוע עייף יחסית ומה ההפרש במחיר בינו לבין רכב עם מנוע 2000 מאובזר ?

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם
מה הסיבה לקנות רכב לא מאובזר עם מנוע עייף יחסית ומה ההפרש במחיר בינו לבין רכב עם מנוע 2000 מאובזר ?

 

מבחינת השוק ההפרש סביבות ה15-20 אלף.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
מה הסיבה לקנות רכב לא מאובזר עם מנוע עייף יחסית ומה ההפרש במחיר בינו לבין רכב עם מנוע 2000 מאובזר ?

 

דווקא יחסית לדגם בסיס הוא מאובזר באופן סביר לקטגוריה ולשנתונים. גם המנוע אמנם עייף, אבל לא בהרבה למשל מקורולה או יונדאי אלנטרה 1.6 מקבילות...

 

כמובן שדגם ה2.0 עדיף משמעותית, אבל הוא גם עולה יותר. לפי מחירי השוק אפילו בצורה די משמעותית. ה-1.5 סבירה לקטגוריה שלה (בין הרכבים 1.6 אטמוספריים). מי שמחפש אותן יכול לראות אותה כאופציה ראויה מספיק.

 

לשאלת המדף, הרכב כמובן מגיע עם מדף. לא נראה לי שקיים דגם האצ'בק/ליפטבק מודרני ללא מדף.

 

MAZDA__3__D_SE-L_NAV__DIESEL______MA67KYU-e10_md.jpg

פורסם

האצ'בק ספיריט זו המאזדה 3 הכי מבוקשת והמחיר בהתאם.

תבדוק כמה עולה מגש בפירוקייה ותקזז את העלות ממחיר הקנייה.

לא הייתי דואג מזה יותר מידי.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
מה הסיבה לקנות רכב לא מאובזר עם מנוע עייף יחסית ומה ההפרש במחיר בינו לבין רכב עם מנוע 2000 מאובזר ?

המחיר כמובן..והדרישות שלי היו בטיחות מקום ראשון ואמינות מקום שני.

לגבי ביצועים האוטו יהיה בעיקר בפקקי תל אביב...

×
×
  • תוכן חדש...