Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סופר-מיני אמין בכ60 אש״ח


pavelr
שימו לב! השרשור הזה בן 2150 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

פיג'ו 208 נראת לי אידיאלית באמת

זה קצת פתטי לנסות ולשכנע מישהו שיושבת לו סטיגמה על הכתף, לשנות את דעתו הוא רוצה יפני והוא משוכנע שהוא צודק וזה בסדר גמור, לערער סטיגמה זה ענין לא פשוט וגם לא צריך להתאמץ, אחרי הכל זה אוטו לא כלה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ה i20 לא מציאה גדולה. אומר את זה כבעלים של אחת כזו. אוטו סביר ולא יותר מיזה. גם מבחינת אמינות לא וואו.
לפחות, כאשר אתה מגדיר אמינות "לא וואו", תכתוב שאצלך מדובר ברכב עם 225 אלף קילומטרים, שעד לאחרונה ביקר במוסך רק פעם בשנה לצורך הטיפולים, ועכשיו נאלצת להשקיע 2000₪ כדי שהרכב ימשיך לנסוע.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפחות, כאשר אתה מגדיר אמינות "לא וואו", תכתוב שאצלך מדובר ברכב עם 225 אלף קילומטרים, שעד לאחרונה ביקר במוסך רק פעם בשנה לצורך הטיפולים, ועכשיו נאלצת להשקיע 2000₪ כדי שהרכב ימשיך לנסוע.

אתה מוזמן לעלעל בסקירת הפרידה מה I30 שהייתה לי, הרכב כבר ב 104,000 ק"מ התחיל להרגיש עייף ובלוי.

פותח הנושא- חפש סוזוקי סוויפט ותהיה מרוצה.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היאריס רכב אמין, פחות אהבתי אתה מושבים והנוחות שלו, מאחור במרווח שווקא בסדר. לרכב גיר רציף לכן במאמץ יהיה רועש מאשר עם תיבה אחרת.

אם אמינות וסחירות שה מה שמעניין היא אופציה.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפחות, כאשר אתה מגדיר אמינות "לא וואו", תכתוב שאצלך מדובר ברכב עם 225 אלף קילומטרים, שעד לאחרונה ביקר במוסך רק פעם בשנה לצורך הטיפולים, ועכשיו נאלצת להשקיע 2000₪ כדי שהרכב ימשיך לנסוע.

 

כן אמינות לא וואו בכלל. ומה שכתבת לא מדויק כי

הרכב עשה בעיות מהתחלה. מוזמן לקרוא את העדכון שהעליתי היום.

אם היה מדובר ברכב vag אני בטוח שהיו מקללים אותו מזמן כולל את אחותו ואת כל יוצאי חלצי קונצרן vag וצ'מפיון מוטורוס.

אגב לחבר עם i20 שיש לה מחצית מהק"מ שלי, קרו לא מעט בעיות יקרות והאוטו שלו מטופל כמו שעון במורשה.

וכשיצאתי מהמוסך אתמול, נכנסה מישהי עם i20 שנת 2014 הרבה פחות ק"מ משלי שנכשלה על...נקישות בהגה.

 

אגב זה העדכון מהיום:

אז ככה כדי לעשות קצת סדר, אנסה לרשום את כל הבעיות שהיו (אלו שאני זוכר לפחות) ואת אלו שאני חי איתן וצריך לטפל בהן:

 

הרכב נקנה ב 2012 מקל אוטו עם 95000 ק"מ ולא נסע המון ק"מ ביום במשך שנתיים, אפשר להגיד שחנה בעיקר בחניה.

מ- 2014 ועד היום נוסע 80-100 ק"מ ביום.

 

2012

 

כחודש לאחר שהרכב נקנה התקלקל המצבר והוא הוחלף במסגרת האחריות.

נורת ESP דולקת לסירוגין.

 

2013

 

ידית חיצונית של דלת נהג נשברה, התענוג עלה סביב 550 ש"ח.

לוח מקשים לקודן - 100 ש"ח.

 

2014

 

ב 2014 שהרכב עמד על בערך 100000 ק"מ התחילו בעיות חשמל מוזרות:

אור שמאל אחורי לא עובד, אור ימני קדמי לא עובד, תאורת פנים לא עובדת ומנורה נשרפת בתדירות גבוהה, שקע מצת לא עובד, צופר לא עובד ומערכת שמע לא עובדת, מחשב דרך עובד לסירוגין ומהבהב, ותאורת לוח שעונים הפסיקה לעבוד.

ניגשתי לחשמלאי בבאר שבע שעבד על הרכב איזה שעתיים + , לקח מחיר מאוד זול (250 ש"ח) ואמר לי שהיה קצר במערכת, לא הסביר לי מה בדיוק. אבל מאז שהוא סידר הבעיות הללו ספציפית לא חזרו, רק שהנורה של תאורת הפנים נשרפת בתדירות גבוהה. זה השרשור המדובר:

https://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?544731-%D7%A1%D7%95%D7%A3-%D7%9C%D7%AA%D7%A2%D7%9C%D7%95%D7%9E%D7%AA-%D7%91%D7%A2%D7%99%D7%95%D7%AA-%D7%94%D7%97%D7%A9%D7%9E%D7%9C-%D7%91%D7%99%D7%95%D7%A0%D7%93%D7%90%D7%99-I20-%D7%95%D7%9E%D7%99%D7%9C%D7%94-%D7%98%D7%95%D7%91%D7%94-%D7%9C%D7%97%D7%A9%D7%9E%D7%9C%D7%90%D7%99!

 

בנוסף סך שמש נשבר: 150 ש"ח מפירוק.

 

2015

צילינדרים של הדלתות נהרסו ובקושי היה אפשר לפתוח את הדלת. עכשיו דלת הנוסע לא נפתחת עם מפתח והשארתי את זה ככה עד היום, אבל תיקנתי את דלת הנהג וזה עלה בערך 200 ש"ח:

https://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?555936-%D7%99%D7%95%D7%A0%D7%93%D7%90%D7%99-I20-%D7%9E%D7%A0%D7%A2%D7%95%D7%9C-%D7%93%D7%9C%D7%AA-%D7%A0%D7%95%D7%A1%D7%A2-%D7%9C%D7%90-%D7%A2%D7%95%D7%91%D7%93-%D7%9B%D7%A8%D7%90%D7%95%D7%99

 

התחילו בעיות כיבוי באמצע נסיעה (בדיעבד הסתבר שזה נבע מחיישן קראנק אבל המחשב לא הראה שום שגיאה):

https://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?574120-%D7%99%D7%95%D7%A0%D7%93%D7%90%D7%99-I20-%D7%A9%D7%A0%D7%AA-2009-%D7%90%D7%95%D7%98%D7%95%D7%9E%D7%98%D7%99%D7%AA-%D7%A8%D7%9B%D7%91-%D7%A0%D7%9B%D7%91%D7%94-%D7%91%D7%A2%D7%A6%D7%99%D7%A8%D7%94

2016

השנה שבה התחלתי להרגיש ממש הכבדה בהוצאות.

ידית פתיחת דלת נהג שוב נעקרה מהמקום- 550 ₪

https://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?601051-%D7%99%D7%93%D7%99%D7%AA-%D7%97%D7%99%D7%A6%D7%95%D7%A0%D7%99%D7%AA-%D7%9C%D7%93%D7%9C%D7%AA-%D7%A0%D7%94%D7%92-%D7%A0%D7%A2%D7%A7%D7%A8%D7%94-%D7%9E%D7%9E%D7%A7%D7%95%D7%9E%D7%94-%D7%99%D7%95%D7%A0%D7%93%D7%90%D7%99-I20-%D7%A9%D7%A0%D7%AA-2009

 

נורת כריות אוויר מתריעה על תקלה, בנוסף המזגן הפסיק לעבוד, התענוג עלה 2500 ₪ לבורר מצבים מפירוק (שלקח לי מלא זמן למצוא אחד כזה מפירוק, לא ברור לי למה, אפילו הגעתי לכפר אל עזי וגם להם לא היה) ולהחלפת סליל כריות אויר, בורר מצבים מקורי חדש עולה סביב 2500 לא כולל עבודה (שזה ביזיון ובושה, כמו שכתבתי בעבר בגולף דור 4 בורר כזה חדש עלה לי במורשה יבואן 600 שקל כולל הכל).

https://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?612814-%D7%A2%D7%9C%D7%95%D7%AA-%D7%91%D7%95%D7%A8%D7%A8-%D7%9E%D7%96%D7%92%D7%9F-%D7%9C%D7%99%D7%95%D7%A0%D7%93%D7%90%D7%99-I20-2009-%D7%94%D7%95%D7%A6%D7%90%D7%AA-%D7%A7%D7%99%D7%98%D7%95%D7%A8-%D7%9B%D7%95%D7%AA%D7%A8%D7%AA-%D7%A0%D7%A2%D7%A8%D7%9B%D7%94

לאחר פחות מחצי שנה מריחים ריח שרוף, ולפתע המזגן הפסיק לפעול. המוסך טען שהאחריות היא ל 3 חודשים, אני זוכר שהוא אמר לי בוודאות לחצי שנה, לאחר דין ודברים הוא החליף לי על חשבונו שוב את הפאנל, אם הייתי צריך לשלם אז הייתי אומר ביי ביי לעוד איזה 1800 שקל (ושלא נדבר על להשבית את הרכב לעוד כמה ימים כדי לאתר את החלק)

 

מיסב קדמי הלך לעולמו- בסביבות 500 ₪ כולל עבודה ומע"מ.

החלפת מצבר, 550 ₪, לאחר כמה חודשים התקלקל והוחלף במסגרת האחריות.

 

לאחר החלפה של לוח מקשים (עוד 100 ש"ח) החלטנו לפרק את הקודנית – 150 ₪ בתקווה שאולי זה יפתור את בעיות ההתנעה, אך לשווא.

2017

בעיות כיבוי באמצע נסיעה החמירו וכן בעיות ההתנעה החמירו, נורת EPC דולקת לסירוגין, המחשב לא הראה היסטוריה של תקלות ורק כאשר תפסתי את התקלה על חם התברר שהיו שתי תקלות אחת על חיישן קראנק ואחת על חיישן הגה , אבל המוסך אמר שלדעתו זה החיישן קראנק שגרם לכל הבלאגן, החלפתי חיישן קראנק ומאז לא חזרה הבעיה:

https://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?631263-I20-2009-%D7%A7%D7%95%D7%93-%D7%AA%D7%A7%D7%9C%D7%94-C1617-EMS-Invalid-Engine-Speed

450 ₪ עלות התיקון.

בורר המצבים המזגן שוב השתגע, עובד לסירוגין, משכתי את התקלה במשך שנה ולא תיקנתי עד שהוא התפגר סופית.

ואז בעיות ההתנעה חזרו בדיוק ברגע הלא מתאים – כשאשתי צריכה להיכנס כל רגע לחדר לידה. נאלצתי לשכור רכב, תוסיפו את זה לחשבון ואת זה שלא מצאו מה הבעיה והאוטו היה יומיים במוסך, התיקון עצמו 300 ₪, רכב שכור- 450 ₪.

2018

הרכב נכנס לטיפול ובטיפול בעל המוסך קורא לי ואומר שיש לי נקישות בהגה, הוא רמז לי בעדינות שהיגיע העת להיפרד וחבל על הכסף, והוא גם שומע רעש מהמסבים האחוריים וגם מהמתלה האחורי.

בנוסף בורר המצבים של המזגן התפגר סופית ולא היה מגיב כלל (עד עכשיו היה עובד קבוע על עצמה 4 במשך כמעט שנה).

בסוף מצאתי מישהו שהצליח לעשות איזו קומבינה עם הכפתור ולהשיג רק את הכפתור ללא כל הפאנל (כי בחברה ובפירוקיות מוכרים את כל הפאנל קומפלט) וסידר אותו חלקית- 550 ₪ אבל רק עצמה 1 2 ו-3 עובדות, 4 מנותק.

אמרתי לו תודה רבה ושמחתי שהצליח לסדר לי לפחות את זה.

מערכת שמע שוב הפסיקה לעבוד הוא סידר לי את זה חינם והסביר לי שצריך להוציא את הפיוז ולהחזיר למקום (פעם קודמת שילמתי על זה 50 ₪).

ההמשך ידוע:

הרכב לא עבר טסט, תיקנתי אותו עכשיו בעוד 1940 ₪ וכרגע הוא נוסע, מה שכן

יש לבצע כיוון פרונט, מניח שזה עוד איזה 150-200 שקל.

בנוסף הוא אמר לי שהברקסים יצטרכו בקרוב החלפה מקדימה ומאחורה, מניח שזה עוד איזה אלפייה +/- (רפידות + צלחות קדמיות, ורפידות אחוריות).

הצילינדרים בדלתות גמורים וגם דלת הנהג עושה לפעמים בעיות, אני חי עם זה ולא מתקן.

בוכנות תא מטען גמורות.

נעילה מרכזית תקולה, דלת הנוסע לא נסגרת כשסוגרים את דלת הנהג, ולפעמים גם הדלתות מאחורה לא נסגרות.

הקשיים בהתנעה חזרו, ולא תמיד האוטו מתניע וזה גורם לעיכובים לא פעם.

נורת ESP דולקת לסירוגין, במוסך המחשב הראה כמה תקלות אבל זה לא עקבי כרגע היא כבויה.

סך שמש נשבר בשנית.

כל התריסים של המזגן נשברו ואי אפשר לכוון את המזגן.

 

זהו בגדול, זה מה שאני זוכר לפחות.

 

סה"כ הוצאות לא כולל מצבר, לא כולל צמיגים ולא כולל טיפולים: 8640 (וכמובן לא כולל את הכיוון פרונט שיש לבצע ואת התקלות שעדיין יש לאוטו)

 

בנוסף הפסדתי משהו כמו 10 ימי עבודה.

עריכה אחרונה על ידי itamarg
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2150 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...