Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2910 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אין לזה תשובה באמת טובה.

 

לצרפתיות יש מוניטין אמינות גרוע, לפעמים הוא מוצדק ולפעמים לא.

 

בינתיים לא היו תלונות מהותיות על המנוע הספציפי הזה (כלומר, היה מקרה נקודתי אחד שהבעיה אצלו לא במנוע כי הוחלף לו מנוע והבעיה לא נפתרה), והיו גם כמה מקרים של החלפות מנוע בשנת הייצור הראשונה, אבל ברוב המכריע של המקרים מדובר במנוע מאוד סביר.

 

לדעתי, התשובה היא די פשוטה - לך תעשה נסיעת מבחן על c4 ומאזדה 3 (לדוגמא) ותחליט האם ההבדל ברכב שווה לך. זה לא שבמאזדה 3 כלום לא יתקלקל, כמו שפסיכולוגית לא תאשים את עצמך שעשית שטות כשקנית סיטרואן אם משהו יתקלקל.

 

לאף אחד פה אין סטטיסטיקת תקלות, ואף אחד לא ידע להגיד בוודאות אם מאזדה 3 מ-2012 תהיה יותר או פחות אמינה מ-c4 מ-2015.

 

אני הייתי הולך על הסיטרואן, אבל זה אני.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

צודק שאין לזה תשובה ברורה אבל יש שני דברי ברורים שכן אפשר להתמקד עליהם שיעזרו לקבל תשובה.

1) סטטיסטית המאזדה רכב יותר אמין מסיטרואן, נכון שלא ניתן להבטיח שלא יהיו תקלות אבל באמינות יש למאזדה יתרון ברור.

2) שווי שוק: המאזדה שומרת על ערכה הרבה יותר מהסיטרואן.

 

תיסע על שניהם, תבין על מה מדובר ואז תחליט ביחד עם שני הדברים הללו מה התשובה הנכונה מבחינתך

פורסם

1) סטטיסטית המאזדה רכב יותר אמין מסיטרואן, נכון שלא ניתן להבטיח שלא יהיו תקלות אבל באמינות יש למאזדה יתרון ברור.

זורם איתך לגמרי כשמדובר על שנתון זהה. כשהסיטרואן (ולא דגם שידוע כבעייתי) חדשה יותר מהמאזדה ב-4 שנים... לא בטוח בכלל שזה מחזיק.

 

2) שווי שוק: המאזדה שומרת על ערכה הרבה יותר מהסיטרואן.

גם כאן, זה נכון עובדתית ברכבים חדשים. כשאתה קונה רכב יד 2 שאיבד לא מעט מהערך שלו, לא בטוח שזה תמיד נכון, וגם אם כן ההפרש בסוף לא תמיד מאוד משמעותי, בטח אם אתה מחזיק את הרכב לתקופה סבירה.

 

ואחרי זה נשאלת השאלה אם עדיף רכב מודרני וחסכוני יותר (וחדש יותר ב-4 שנים) או רכב עם מוניטין אמינות טוב יותר (שגם לו, בסוף, יש בלאי).

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם

לא רק ברכבים חדשים

קח לדוגמא שנתון 2010 מאזדה 3 ספיריט ותשווה מולם את ה308 והc4 באותם שנתונים.

יש פה איזה איזה הבדל של 60 אחוז בחישוב גס לטובת המאזדה.

 

הטענה שרכב ישן יותר יהיה עם יותר בלאי היא תיארוטית נכונה אבל גם 3 שתוחזקה כראוי עם 8 שנים על הכביש מראה אמינות לאורך זמן

מבחינה מודרנית אולי באמת יש יתרון לסיטרואן אבל אם באמינות עסקינן גם עם שנתונים 10- 12 אין כל כך מה לדאוג ב-3

פורסם (נערך)
לא רק ברכבים חדשים

קח לדוגמא שנתון 2010 מאזדה 3 ספיריט ותשווה מולם את ה308 והc4 באותם שנתונים.

יש פה איזה איזה הבדל של 60 אחוז בחישוב גס לטובת המאזדה.

פספסת פה את הטיעון. תשווה רכבים יד 2 שנקנו באותו סכום - הצרפתיה תהיה חדשה יותר, ולכן לאו דוקא אמינה פחות. אם מדובר בסכום לא גבוה אז גם ירידת הערך עשויה להיות דומה, וגם אם יש הפרש הוא לא מאוד משמעותי לטובת היפנית.

 

מה שנכון ברוב המקרים הוא שירידת ערך של רכב צרפתי חדש תהיה גבוהה יותר מזו של רכב יפני חדש באותו מחיר. אבל זה לא המקרה שנידון כאן.

 

הטענה שרכב ישן יותר יהיה עם יותר בלאי היא תיארוטית נכונה אבל גם 3 שתוחזקה כראוי עם 8 שנים על הכביש מראה אמינות לאורך זמן

מבחינה מודרנית אולי באמת יש יתרון לסיטרואן אבל אם באמינות עסקינן גם עם שנתונים 10- 12 אין כל כך מה לדאוג ב-3

אני לא טוען ש-3 מ-2010 לא תהיה אמינה בצורה סבירה, אבל גם היא כבר תסבול מבלאי, וזה קצת עניין של מזל. בסיטרואן מ-2015 הבלאי יהיה נמוך יותר, וגם אם תהיה תקלה פה ושם לא בטוח שהיא תעלה יותר מבלאי של רכב יפני בן 7 או 8.

 

הרעיון הכללי פה הוא שבממוצע, סיטרואן בת 3 לא נכנסת פעמיים בחודש למוסך על תקלות חשמל. אי אפשר להבטיח שהיא תהיה ללא תקלות לגמרי, אבל המצב בשטח מאוד רחוק מתדמית האמינות המזעזעת שלה.

עריכה אחרונה על ידי pooh-bear

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך


×
×
  • תוכן חדש...