Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2909 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
תאורטית יהיה קשה למכור כל c4, או למעשה כל סיטרואן. אם כי, לדעתי, במחיר הנכון אפשר למכור הרבה דברים. אני מניח שאתה גם קונה אותה כרגע במחיר הנכון, אז זה מתקזז. עבר ליסינג אף פעם לא עוזר, אם תחזיק אותה 3-4 שנים זה כנראה יהיה כבר פחות משמעותי.

אשמח להסבר לגבי "קשה למכור כל סיטרואן" & שעוד 3-4 שנים יהיה פחות משמעותי.

 

אם אתה במרכז והסוכנות מוכנה, הייתי מתחיל בלקחת את הרכב לבדיקה באחד המוסכים המומלצים פה (גבע בת"א, אורן בחולון). אם לא, עדיין הייתי לוקח לבדיקה במכון בעצמי, ולו בגלל העובדה שכשאתה משלם על הבדיקה המכון נותן לך אחריות, וכשהסוכנות לוקחת את הרכב לבדיקה אתה לא צד לעניין ואין לך שום אחריות מהמכון.

אשמח להסבר בנוגע ה"אחריות" שהם מספקים.

 

תודה :)

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)
אשמח להסבר לגבי "קשה למכור כל סיטרואן" & שעוד 3-4 שנים יהיה פחות משמעותי.

סיטרואן בפרט, ורכבים צרפתיים בכלל הם לא הרכבים הכי מבוקשים בשוק. בלי לפתוח פה שוב דיון על צרפתיות מול אסיאתיות, יש לתופעה הזו שלל סיבות שחלקן אמיתיות מאוד וחלקן נובע מסטיגמות ישנות.

 

התוצאה של זה היא שאתה קונה רכב יחסית חדש בסכום נמוך, וגם שכשתמכור יהיו לך פחות טלפונים והמחיר, שוב, יהיה נמוך יותר מזה של קורולה מאותו שנתון. אז את מה ש"הרווחת" בקניה אתה "מפסיד" במכירה.

 

אם תחזיק את הרכב למשך כמה שנים ותטפל בו בעצמך, רוב הקונים הפוטנציאליים, לדעתי, פחות יסתכלו על היד הראשונה אלא על הטיפולים והתקלות (אם יהיו) שהיו בתקופתך, שמהוות מדד סבר לאמינות הצפויה של הרכב ולעלויות הטיפול.

 

אשמח להסבר בנוגע ה"אחריות" שהם מספקים.

מכון בדיקה מספק אחריות לתקופה קצרה כלפי מזמין הבדיקה למכלולים שנבדקו. אם המנוע נמצא תקין בבדיקה ואחרי שבוע אתה צריך להחליף מנוע, לכאורה מכון הבדיקה אמור לשאת בעלויות ההחלפה. במציאות, יכול להיות שיהיה פה מאבק משפטי כזה או אחר, אבל רק בגלל האחריות יש סיכוי סביר שליקוים שלא נמצאו בבדיקה שמוצגת לך כרגע ימצאו בארח פלא בבדיקה שאתה מזמין.

 

משהו אחר (ומאוד חשוב) שלא נאמר פה: כדאי לבדוק שטיפולים נעשו ברכב בזמן או לפי ק"מ מתאים. רכב שלא טופל לפי הספר עלול להיות (משמעותית) פחות אמין מרכב שכן (טופל לפי הספר).

עריכה אחרונה על ידי pooh-bear

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם
סיטרואן בפרט, ורכבים צרפתיים בכלל הם לא הרכבים הכי מבוקשים בשוק. בלי לפתוח פה שוב דיון על צרפתיות מול אסיאתיות, יש לתופעה הזו שלל סיבות שחלקן אמיתיות מאוד וחלקן נובע מסטיגמות ישנות.

 

התוצאה של זה היא שאתה קונה רכב יחסית חדש בסכום נמוך, וגם שכשתמכור יהיו לך פחות טלפונים והמחיר, שוב, יהיה נמוך יותר מזה של קורולה מאותו שנתון. אז את מה ש"הרווחת" בקניה אתה "מפסיד" במכירה.

 

אם תחזיק את הרכב למשך כמה שנים ותטפל בו בעצמך, רוב הקונים הפוטנציאליים, לדעתי, פחות יסתכלו על היד הראשונה אלא על הטיפולים והתקלות (אם יהיו) שהיו בתקופתך, שמהוות מדד סבר לאמינות הצפויה של הרכב ולעלויות הטיפול.

 

 

מכון בדיקה מספק אחריות לתקופה קצרה כלפי מזמין הבדיקה למכלולים שנבדקו. אם המנוע נמצא תקין בבדיקה ואחרי שבוע אתה צריך להחליף מנוע, לכאורה מכון הבדיקה אמור לשאת בעלויות ההחלפה. במציאות, יכול להיות שיהיה פה מאבק משפטי כזה או אחר, אבל רק בגלל האחריות יש סיכוי סביר שליקוים שלא נמצאו בבדיקה שמוצגת לך כרגע ימצאו בארח פלא בבדיקה שאתה מזמין.

 

משהו אחר (ומאוד חשוב) שלא נאמר פה: כדאי לבדוק שטיפולים נעשו ברכב בזמן או לפי ק"מ מתאים. רכב שלא טופל לפי הספר עלול להיות (משמעותית) פחות אמין מרכב שכן (טופל לפי הספר).

תודה רבה על ההסבר המפורט.

הראו לי את ספר הטיפולים של הרכב, נראה שהכל נעשה בזמן .

פורסם

צריך לבדוק טוב באיזה מנוע מדובר - אם על 156 כ"ס. עם טורבו ,תברח.

אם על מנוע עם 165 כ"ס זה כבר סיפור אחר.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

זה לא הפרינס המפורסם, זה הפיורטק 1.2. אין קשר ביניהם, ובטח לא צריך לברוח.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם
זה לא הפרינס המפורסם, זה הפיורטק 1.2. אין קשר ביניהם, ובטח לא צריך לברוח.

כתבתי שאם זה מנוע 156 לברוח ... כמובן שהכווננה למנועים הבעייתיים שכבר נכתב עליהם לא מעט.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

אתה צודק בעיקרון, רק שהמנוע הזה לא שווק ב-c4 בשנתון הזה, ולא שווק בכלל ב-308 החדשה (שניהם בארץ כמובן).

 

ופות"ש כבר ציין שמדובר ב-1.2, אז לא ברור לי למה להתעקש.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם

1.2 זה מנוע פיורטק,

לכמה חברים מהעבודה החליפו אותו, אין לי מושג אם זה מצביע על בעיה, יש גם כאלה 150 אק"מ ונוסעות, הרכב נוסע טוב, לטעמי קצת רועש בשל המנוע 3 צילינדר.

 

ההונדה רכב טוב (גם לא מהיר מי יודע מה) אם כבר נעשה פה השוואה לסובארו שזה רכב עייף ושתיין.

אוקטביה - לא חסר סיפורים לפה ולפה

אקורד ?

 

 

אם אני הייתי צריך לבחור הייתי בוחר בפג'ו - כחבילה כוללת כמובן.

Xpeng P7 LR - For me

Xpeng G6 LR For the wife ;)

 

פורסם

מספר חששות שהעלו מכרים שלנו בנוגע לסיטרואן c4, אשמח לדעתכם והאם יש צדק בדבר:

1) בעיות חשמל בפיג'ו ו סיטרואן - האם זה באמת משהו שמוכר ביצרנים הללו גם בדגמים אשר יצאו בשנים האחרונות, או זה משהו שאפיין אותם יותר בעבר?

2) מנוע הטורבו - מועד לבעיות במידה ולא משתמש ברכב בצורה נכונה. הסבירו לי כי בשל המנגנון טורבו, יש בעת תחילת הנסיעה וסיומה לחכות כדקה טרם התחלת הנסיעה /כיבוי הרכב. מאמין שטף אחד לא מתנהג כך עם הרכב, במיוחד כנראה רכב שהגיע מליסינג.

 

אשמח לתגובות בנוגע לכך, קצת חושש כרגע לגבי הבחירה.

פורסם

לגבי בעיות חשמל - לא חושב שיש בעיה מוכרת, לא ב-308 החדשה ולא ב-c4.

 

לגבי הטורבו - הבעיה העיקרית (להבנתי הצנועה, אני ממש לא מכונאי) היא הקירור שלו, גם במהלך נסיעה וגם לאחר כיבוי המנוע. הקירור עלול להיפגע אם לא מחליפים שמן בתדירות המומלצת (כי עלולה להיווצר בוצה שסותמת מעברי שמן), או, במידה פחותה, אם לא מקפידים או לנהוג בצורה רגועה לפני שמכבים את הרכב או להמתין קצת בסרק. אמור להיות קירור מסויים גם אחרי שהמנוע נכבה, יש על הנושא מדי פעם דיונים פה בזמן האחרון, מציע לך לחפש.

 

אם אמינות עבורך היא הפרמטר העיקרי, הייתי שוקל לחפש רכב עם מנוע אטמוספרי (בלי טורבו) וגיר פלנטרי רגיל. בסבירות מסויימת רכבים כאלו יהיו אמינים יותר. מצד שני, למשל, הם גם יהיו קצת פחות חסכוניים בדלק, אז אולי זה קצת מתקזז אם ח"ח תצטרך להחליף טורבו.

 

באופן כללי, זה לא שהאמינות של פיג'ו, סיטרואן ורנו עוקפת את טויוטה בסיבוב, אבל היא גם ממש לא גרועה כמו התדמית, ובהתחשב בעובדה שאתה מקבל רכב בן 3 במקום בן 7 לא נראה לי שתבלה כל חודש במוסך. להבטיח לך בוודאות מוחלטת שתגיע רק פעם בשנה למוסך לטיפול השנתי אי אפשר, אבל זה נכון גם ברכבים אסיאתיים, בטח כשהם ישנים יותר.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם
לגבי בעיות חשמל - לא חושב שיש בעיה מוכרת, לא ב-308 החדשה ולא ב-c4.

 

לגבי הטורבו - הבעיה העיקרית (להבנתי הצנועה, אני ממש לא מכונאי) היא הקירור שלו, גם במהלך נסיעה וגם לאחר כיבוי המנוע. הקירור עלול להיפגע אם לא מחליפים שמן בתדירות המומלצת (כי עלולה להיווצר בוצה שסותמת מעברי שמן), או, במידה פחותה, אם לא מקפידים או לנהוג בצורה רגועה לפני שמכבים את הרכב או להמתין קצת בסרק. אמור להיות קירור מסויים גם אחרי שהמנוע נכבה, יש על הנושא מדי פעם דיונים פה בזמן האחרון, מציע לך לחפש.

 

אם אמינות עבורך היא הפרמטר העיקרי, הייתי שוקל לחפש רכב עם מנוע אטמוספרי (בלי טורבו) וגיר פלנטרי רגיל. בסבירות מסויימת רכבים כאלו יהיו אמינים יותר. מצד שני, למשל, הם גם יהיו קצת פחות חסכוניים בדלק, אז אולי זה קצת מתקזז אם ח"ח תצטרך להחליף טורבו.

 

באופן כללי, זה לא שהאמינות של פיג'ו, סיטרואן ורנו עוקפת את טויוטה בסיבוב, אבל היא גם ממש לא גרועה כמו התדמית, ובהתחשב בעובדה שאתה מקבל רכב בן 3 במקום בן 7 לא נראה לי שתבלה כל חודש במוסך. להבטיח לך בוודאות מוחלטת שתגיע רק פעם בשנה למוסך לטיפול השנתי אי אפשר, אבל זה נכון גם ברכבים אסיאתיים, בטח כשהם ישנים יותר.

 

 

תודה על התגובה המפורטת.

האם יהיה נכון יותר לרדת לשנתון 2012-2011 בשביל טיוטה קורולה באותו התקציב?

פורסם

לא.

לשלם אותו סכום על רכב מיושן יותר טכנולוגית, פחות נוח, פחות מאובזר, אולי גם פחות בטיחותי וחלש יותר. למה?

אם כבר יפניות, חפש לך משהו מודרני יותר במסגרת התקציב.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
לא.

לשלם אותו סכום על רכב מיושן יותר טכנולוגית, פחות נוח, פחות מאובזר, אולי גם פחות בטיחותי וחלש יותר. למה?

אם כבר יפניות, חפש לך משהו מודרני יותר במסגרת התקציב.

 

יש משהו מסויים שהיית ממליץ?

או שעדיין לא לוותר על הc4, מחכה שיגיע לסניף לביצוע בדיקה על מנת לקבל החלטה . השאלה אם יש דרך לזהות שחיקה של מנגנון הטורבו?

פורסם
אם לא אכפת לך לרדת בשנתון אז מאזדה 3 ספיריט

גם אופציה מעולה.

באיזור ה50 בשיטוט ביד 2 מצאתי כמה מאזדות(ספיריט 2.0 150 כ"ס) עם עד 100 אל"ק. שנתונים 10-12.

 

האם זה באמת משהו שיהיה עדיף? (על פי גם מה שנכתב מעליך)


×
×
  • תוכן חדש...