Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2890 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

פתחתי שרשור בעניין המזגן של פגו 208 ובמקביל רכישה של פיאט טיפו ,0 קמ.

תודה לעונים אני מתחיל לראות כיוון לפתור לעניין.

 

במקביל פורסם בעיתונות בירושלים מכירה של רכבי 0 קמ עי שמעון ברזילי

2017 ב 77,900 כולל רישוי

ו2018 כ 90,000.

 

היום הגשתי לסוכנות אמנם לנציג מכירות של 0 קמ והוא אומר לי יש מבצע לעשר מכוניות

0 קמ 2018 בצבע לבן ב כ 81,000 כולל רישוי.

אני נרשם בעלים יד ראשונה ואם הבנתי נכון קונה מהסוכנות

 

אשמח אם תעזרו לי מה בדיוק קורה,האם היבואן ככה נואש מהרכב,יש פה איזה קץ?

 

אני מבין שהרכב לא היה הכי להיט פה אבל בכל זאת...

 

 

 

תודה לעונים

פורסם

אין קץ'.

 

זה רכב פשוט, מ-א' ל-ב'. ככזה, הוא לא כל כך פונה למי שמחפש תחבורה בסיסית, אמינה וזולה (כי הוא "פיאט", עם תדמית של אמינות איטלקית, אפילו שזה לאו דוקא המצב במציאות), ומצד שני הוא לא פונה למי שמחפש קצת ערך מוסף (כי אין).

 

אז אם אתה מחפש תחבורה בסיסית, ומוכן להתעלם מהסטיגמות, הרווחת (סוג של, לא ברור שירידת הערך שלו לא תהיה גבוהה מאסייאתית מקבילה, נניח i25, אפילו שהיא יקרה יותר לרכישה כרגע).

 

למיטב זכרוני המחיר הזה קיים כבר כמה חודשים, ממש לא נראה לי שזה מבצע מוגבל בזמן או בכמות, סתם קשקוש מכירתי סטנדרטי.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם
אין קץ'.

 

זה רכב פשוט, מ-א' ל-ב'. ככזה, הוא לא כל כך פונה למי שמחפש תחבורה בסיסית, אמינה וזולה (כי הוא "פיאט", עם תדמית של אמינות איטלקית, אפילו שזה לאו דוקא המצב במציאות), ומצד שני הוא לא פונה למי שמחפש קצת ערך מוסף (כי אין).

 

אז אם אתה מחפש תחבורה בסיסית, ומוכן להתעלם מהסטיגמות, הרווחת (סוג של, לא ברור שירידת הערך שלו לא תהיה גבוהה מאסייאתית מקבילה, נניח i25, אפילו שהיא יקרה יותר לרכישה כרגע).

 

למיטב זכרוני המחיר הזה קיים כבר כמה חודשים, ממש לא נראה לי שזה מבצע מוגבל בזמן או בכמות, סתם קשקוש מכירתי סטנדרטי.

 

אני מדבר על הסאדן

 

אני לא ראיתי עד עכשיו מחי שמדבר על הוזלה של עשרות אלפי שקלים 2018 ואני יד ראשונה מהסוכנות אם זה המצב

פורסם

לא יודע אם זה המחיר גם לרכישה רגילה מהיבואן, באפס ק"מ זה המחיר כבר לא מעט זמן.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם

נהגתי ברכב כ 800 מייל באנגליה בדגם הדיזל הידני.

לזכות הרכב ניתן לציין את המנוע החסכוני , הרכב אכן מרווח אבל לא מעבר לזה .

באופן אישי לא הייתי כלל שוקל לרכוש את הרכב , בסיסי זה ההגדרה של הרכב בכל מובן במיוחד עם מנוע הבנזין העתיק זבו הוא מצויד בארץ.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

פיאט כזאת הייתה ברשותי כחודשיים מהעבודה (ליסינג) ולמעט המזגן שמקרר היטב (ואולי העיצוב החיצוני), לא אהבתי ברכב כלום.

 

הרכב רועש, חלש וזללן דלק. והגיר האוטומטי לא מהטובים שנתקלת בהם.

 

 

הדשבורד נראה מאוד מיושן, ההגה מכוער, ואיכות החומרים די ירודה.

 

 

כמו שנאמר, זה רכב בסיסי של להגיע מנקודה לנקודה.

 

במחיר הנ"ל הייתי קונה משהו אחר, גם אם זה אומר לא לקנות משפחתית ולרדת קטגוריה.

:twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted:
×
×
  • תוכן חדש...