Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2891 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
תוכל לתת דוגמאות שבהם היצרן מבקש החלפת שמן כל שנתיים או שלוש? סתם מתוך סקרנות.

היה בדגמי פיז'ו השונים לפני 2012, 30000 ק"מ או כל שנתיים.

 

 

פורסם

איזה מסע חיפוש מייגע ;(

חשבתי שמצאתי רכב מציאה, מזל שלמדתי לשאול את השאלות הנכונות כדי לא להתאכזב סתם בבדיקה(כמו בפעם הקודמת)

פורסם

אני דווקא לא הייתי פוסל כל כך מהר. בסיכומו של דבר מדובר על רכב בן 5 עם סה"כ 30 אלף ק"מ.

נכון, אומנם לא עשה את הטיפולים בדיוק בזמן אך בסופו של דבר האכב כמעט ולא נסע.

הייתי לוקח לבדיקה ומחליט בהתאם

פורסם

כנ"ל - המנוע רגיל ובסיסי - רק לפי בדיקה בפועל אפשר לדעת את מצבו.

חבל כי הוא לא ביצע בזמן את הטיפולים, אבל אפשר והכל תקין.

במידה ולא אימצו את המנוע, הקפידו לבדוק שמן, ולא נסעו עם חוסר בשמן.

 

 

לפני הבדיקה - במידה ויש חבר המבין ברכבים, או מוסך אמין, אפשר לבצע בדיקה קלה.

- פתיחה של פקק מילוי השמן, מבט עם פנס לבדוק בוצה.

רעשי מנוע חריגים, צבע מדיד השמן בחלקו התחתון - האם שחור חום.. או זהוב קל בהיר.

במידה ותקין - הרכב הנ"ל יחסית סלחן - .. הייתי לוקח לבדיקה מקיפה, במכון לבדיקת רכבים.

 

 

 

אייל.

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

תודה. הייתי מוכן לספוג את עניין הטיפולים מכיוון שבאמת לא נסע יותר מדי, אלא שלאחר שלחצתי אותו להסביר מה בדיוק בעיית הפח שתוקנה במוסך של הביטוח הוא סיפר שהרכב עמד ברמזור ונכנסו בו מאחורה. אמרתי לו שאם ככה זו תאונה והוא אמר שהוא לא יודע בדיוק איך להגדיר את זה אבל שגם אין לו מסמכים של מוסך הביטוח להגיד לי בדיוק מה היה. אז פה כבר החלטתי לרדת מהאוטו הספציפי הזה...

פורסם

חברים רק בשביל לסבר את האוזן...

צלצל אלי מקודם שוב הבחור, אמר שהשיג את טפסי הביטוח ושכתוב שם פגיעת שלדה אחורית(כי נכנסו באוטו מאחורה) שתוקנה(זאת לפי חברת הביטוח). יש חיה כזאת? יכול להיות דבר כזה שלדה שנפגעה וחזרה להיות תקינה? מה דעתכם בעניין?

פורסם

מזל שהוא נזכר בזה שזה תאונה עם נזק לשלדה - נו הרי בוא, הוא לא נזכר בזה פתאום - הוא לא הספיק לשכוח אלא פשוט העדיף לסלף ולהשמיט את הפרט הזה.

 

אתה נשמע מספיק נואש כדי לקנות אז הוא מנסה אותך שוב - תמשיך הלאה חבר, עדיף לחפש רכב בקצת יותר כסף ולמצוא רכב שמור ולא לרוץ אחרי מציאות סטייל זאת שבסוף יעלו ביוקר.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם

"תיקון פח מאחור. תיקון בשילדה מאחור ותיקון רצפת תא מטען"

זה המלל שסוכן הביטוח שלח לו.

 

@noknok האמת שבגדול כבר ירדתי מהעניין איתו והוא פתאום צלצל לומר שהוא קיבל את המסמכים, רציתי לשמוע לחוות דעתכם...

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

חפש רכב שלא חטף פיצוץ מאחורה.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
אני דווקא לא הייתי פוסל כל כך מהר. בסיכומו של דבר מדובר על רכב בן 5 עם סה"כ 30 אלף ק"מ.

נכון, אומנם לא עשה את הטיפולים בדיוק בזמן אך בסופו של דבר האכב כמעט ולא נסע.

הייתי לוקח לבדיקה ומחליט בהתאם

 

רכב בן 5 שנסע 30K ולא טופל לפי הספר - יכול לסבול ממשקעים במנוע שיתבטאו בגיל יותר גבוה של הרכב, מעבר לזה שנראה הרכב נסע הרבה נסיעות קצרות מה שאומר שמכללי הרכב ברוב הנסיעות לא הגיעו בכלל לטמרטורת עבודה = בלאי גבוה.

 

אני מאלה שלא מתהבים בכלל מקילומטראז' נמוך.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

נ.ב

אחרי עוד לחיצות שלחצתי את המוכר... מדובר בהערכת שמאי של ירידת ערך 7% על המכה המדוברת.

מדהים אותי הקטע של איך מהשיחה הראשונה של "תיקוני פחחות בלבד" זה כבר הפך לתיקון שלדה עם ירידת ערך...

ואלה דברים שלא הייתי יודע אם לא הייתי לומד מהפורום הזה.

פורסם

זה אומר שכדי לקנות, צריך שיהיה משתלם מסחרית, מה שאומר קיזוז של יותר מ-15%, ואני צנוע, 20% ויותר.

בכל מקרה, כבר קיבלת כאן את עיצת הזהב, חפש רכב אחר. בהצלחה.

×
×
  • תוכן חדש...