Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2894 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן לכולם,

 

אני סטודנט, לא אמור לסוע עם הרכב הרבה.. פעם בשבוע להורים ועוד קצת ברחבי באר שבע.. מחפש מכונית ידנית, זולה לתחזוקה ואמינה..

 

למישהו יש המלצות?

פורסם (נערך)

הייתי ממליץ על סוזוקי ספלאש - היא לא רכב מיני אלא סופר מיני אבל מאוד טובה לעומת האלטו.

עריכה אחרונה על ידי aHero

Peugeot 208 turbo 2015

פורסם

הייתי מחפש מיני כמו שציינו ומוסיף גם את הפנדה, עדיפה מהפיגו ומאלטו בתחום הבידוד הנוחות.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אם ההורים לא גרים בסביבת באר שבע הייתי ממליץ לך אולי לשקול בחיוב רכישת סופר מיני:

1. נסיעות ארוכות מחוץ לעיר ובטח כביש 6 עם רכב מיני זה לא כיף וגם לא בטיחותי, בנוסף בתוואי בינעירוני ההפרשים בדלק לא גדולים.

2. כסטודנט בבאר שבע אין הרבה לאן להזיז את הרכב - הנסיעות העיקריות הן לעשות קניות וגם אז תעדיף כנראה בגאז סביר.

3. מעט תלוי במיקום מגורי הוריך - אבל הנסיעות חזרה להורים בד"כ מתבצעות עם טרמפיסטים (אחלה כסף!), בסופר מיני ניתן להכניס עוד בנאדם ככה שההפרשים בדלק נהיים בכלל זניחים (3 טרמפיסטים בסופר מיני ו2 במיני כי צריך לשים תיקים במושב אחורי גם...)

 

כותב כסטודנט בבן-גוריון שהיתה בבעלותו מיני ועכשיו סופר מיני

פורסם
אם ההורים לא גרים בסביבת באר שבע הייתי ממליץ לך אולי לשקול בחיוב רכישת סופר מיני:

1. נסיעות ארוכות מחוץ לעיר ובטח כביש 6 עם רכב מיני זה לא כיף וגם לא בטיחותי, בנוסף בתוואי בינעירוני ההפרשים בדלק לא גדולים.

2. כסטודנט בבאר שבע אין הרבה לאן להזיז את הרכב - הנסיעות העיקריות הן לעשות קניות וגם אז תעדיף כנראה בגאז סביר.

3. מעט תלוי במיקום מגורי הוריך - אבל הנסיעות חזרה להורים בד"כ מתבצעות עם טרמפיסטים (אחלה כסף!), בסופר מיני ניתן להכניס עוד בנאדם ככה שההפרשים בדלק נהיים בכלל זניחים (3 טרמפיסטים בסופר מיני ו2 במיני כי צריך לשים תיקים במושב אחורי גם...)

 

כותב כסטודנט בבן-גוריון שהיתה בבעלותו מיני ועכשיו סופר מיני

 

תודה רבה על כל התשובות. ההורים באמת לא גרים בבאר שבע.. איזו סופר מיני מומלצת?

פורסם

אתן מספר אופציות, קיימות עוד... (כולן סביב 25 אלף, כולן סביב שנתון 2012, מכולן אפשר להשיג רכבים עם ק"מ יחסית נמוך)

* סקודה פאביה ידנית

* פורד פיאסטה ידנית

* איביזה ידנית

 

לגבי הפנדה - אני באופן אישי לא אוהב ולא סומך על פיאט בגלל הכיכוב בתחתית סקרי האמינות (גם שלה ספציפית וגם חברות הבת שלה), אבל באופן אישי אין לי נסיון איתה.

לבי האיביזה שווה לבדוק מחירי ביטוח שכן פעם כאשר חיפשתי רכב לעצמי יצא שבין הפיאסטה לאיביזה הבדלי הביטוח היו מעל 1000 שקל לשנה.

פורסם

הפנדה נחשבת לרכב אמין, המנוע גם אמין ומיסכוני ואם הטיימינג נקרע אין נזק.

בעליות הוא לא חזק אבל בשיוט הוא בסדר גמור, אין בעיה לנסוע 120-130 בכביש 6.

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

מהפיאסטה דווקא הייתי מתרחק.

אני לא חושב שהרכב הזה טוב כמעט בשום דבר ביחס למתחרות.

יש המון מבחר, ואם ההורים גרים במרכז ולא בצפון או בירושלים, גם מיני תהיה בסדר, אתה לא כל היום על הכביש.

בתקציב שלך יש פיקנטו - אחלה אוטו.

יש גם ספארק.

לא הייתי קונה סוזוקי, לא אלטו ולא ספלאש - האלטו מרגישה זולה והספלאש מרגישה כמו פחית חמוצים עם מנוע, יצא לי להסתובב המון ברכבים שכורים זולים וידניים ואת הרושם הטוב ביותר קיבלתי מהספארק החדשה (לדעתי לא בתקציב) ומהפיקנטו, לחבר יש ספארק דור קודם והוא די מרוצה.

 

אגב הפנדה היא גם המלצה טובה, רכב אמין יחסית ונוח, וגם זול מאד לרכישה - בעודף מ15 אש"ח אתה תקבל רכב בן 6 שלא עבר הרבה - לסטודנט זה מעל ומעבר.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

לפיסטסוה לעומת המתחרות איכות חומרים עדיפה ו7 כריות אוויר.

 

הפיקנטו יחסית שומרת על מחירה לעומת הפנדה ולכן תהיה ישנה יותר ובתור ידנית אין לה יתרונות עליה.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
מהפיאסטה דווקא הייתי מתרחק.

אני לא חושב שהרכב הזה טוב כמעט בשום דבר ביחס למתחרות.

יש המון מבחר, ואם ההורים גרים במרכז ולא בצפון או בירושלים, גם מיני תהיה בסדר, אתה לא כל היום על הכביש.

בתקציב שלך יש פיקנטו - אחלה אוטו.

יש גם ספארק.

לא הייתי קונה סוזוקי, לא אלטו ולא ספלאש - האלטו מרגישה זולה והספלאש מרגישה כמו פחית חמוצים עם מנוע, יצא לי להסתובב המון ברכבים שכורים זולים וידניים ואת הרושם הטוב ביותר קיבלתי מהספארק החדשה (לדעתי לא בתקציב) ומהפיקנטו, לחבר יש ספארק דור קודם והוא די מרוצה.

 

אגב הפנדה היא גם המלצה טובה, רכב אמין יחסית ונוח, וגם זול מאד לרכישה - בעודף מ15 אש"ח אתה תקבל רכב בן 6 שלא עבר הרבה - לסטודנט זה מעל ומעבר.

במה פיקנטו עדיפה על סופר מיני ממוצעת בשנתונים המדוברים?

המנוע חלש, הרכב יותר צפוף, התנהגות כביש פחות טובה, הנוחות סבירה בלבד, צריכת דלק לא נמוכה, בטיחות אמנם טובה ביחס למיני אך לא ביחס לסופר מיני, והמחיר כיד שניה... גבוה.

מלבד אחריות ארוכה למנוע ותיבת הילוכים, אני באמת לא מוצא יתרון לפיקנטו.

 

אמנם הוא לא כל היום על הכביש, אך אין בזה סיבה לקחת רכב שאינו מתאים לזמן שהוא כן על הכביש.

להזכירך, רכבים של סטודנטים שנמצאים על הקו באר שבע - אבאמא עושים את הרוב המוחץ של הק"מ על על כביש מהיר.

פורסם

TEPIC,

שמירה על ערך היא יתרון עבור סטודנט, שכן תתפלא, אחרי דלק - זו ההוצאה הגדולה ביותר ברכב משומש.

צריכת דלק - בגרסה הידנית היא שווה לכל שאר המתחרות בקטגוריה, אז אתה טועה כאן.

לגבי התנהגות כביש, ביחס לפיאסטה אני חושב שהפיקנטו עדיפה, ולגבי מנוע - להסתובב בב"ש וכביש 6 למרכז הוא מספק.

אני אגב הייתי ממליץ פנדה כי לדעתי האחזקה זולה יותר וגם הרכישה מראש זולה יותר, אבל הפיקנטו היא אחלה אפשרות.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

ביום שלישי האחרון נפרדתי בצער (ממש כך) מהפנדה שלי מודל 2014 אחרי 4 שנים ו-45,000 ק"מ. מאד אהבתי אותה, נפלאה בעיר וסבירה מאד מחוץ לעיר (יחסית לקטגורית המיני או מיני+). האמינות אצלי הייתה אבסולוטית, שום דבר לא התקלקל, גם לא מתג... הוחלפה מנורת ברקס (10 ש"ח) והמצבר אחרי 3 שנים ומשהו.

תפעול הגיר הידני, המצמד ומערכת הזינוק בעליה מעולים .

ב25000 ש"ח אפשר למצוא פנדה 2014 שמורה מאד (גם בפחות), אפילו 2015..

בעלים גאה :inlove: של פיאט 124 ספיידר 1800.

פורסם
TEPIC,

שמירה על ערך היא יתרון עבור סטודנט, שכן תתפלא, אחרי דלק - זו ההוצאה הגדולה ביותר ברכב משומש.

צריכת דלק - בגרסה הידנית היא שווה לכל שאר המתחרות בקטגוריה, אז אתה טועה כאן.

לגבי התנהגות כביש, ביחס לפיאסטה אני חושב שהפיקנטו עדיפה, ולגבי מנוע - להסתובב בב"ש וכביש 6 למרכז הוא מספק.

אני אגב הייתי ממליץ פנדה כי לדעתי האחזקה זולה יותר וגם הרכישה מראש זולה יותר, אבל הפיקנטו היא אחלה אפשרות.

אני סבור שכנראה יש אצלך בלבול.

במשך כמה שנים טובות הייתי בקבוצת פייסבוק של בעלי פיקנטו בפייסבוק - אם יש דבר שחזר על עצמו חדשות לבקרים זה תלונות של אנשים על צריכת הדלק של הפיקנטו (גם באוטומט וגם בידני).

 

גם לגבי הפיאסטה כנראה משהו בתבלבל.

לא רק שההתנהגות של הפיאסטה טובה יותר משל הפיקנטו, ההתנהגות של הפיאסטה נחשבת לאחת הטובות ביותר שיש בקטגוריית הסופר מיני, ויש כאלה שיחשיבו אותה לגם יותר מזה.

 

ביחס לשמירה על הערך - היתרון של שמירת ערך טובה מהותית כאשר מדובר ברכב חדש שם הירידה גדולה (לעיתים הבדלים של אלפים רבים לשנה). לעומת זאת מקרה זה (רכב שעלותו הנוכחית היא 25 אלף שח) הוא שונה בתכלית מכיוון שבעוד מספר שנים ההפרש יהיה שולי. זה מקרה קלאסי של להשתמש בירידת ערך משמעותית לטובתך.

×
×
  • תוכן חדש...