Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2893 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

 

לפני כ-8 חודשים קניתי את הרכב, כשהוא יד 2 עם 45 אלף ק"מ.

הרכב סה"כ בסדר גמור, מספק את הצרכים שלי ולא עושה בעיות (טיפולים בזמן, דלק ולנסוע).

אני נוסע סביבות ה-20 אלף ק"מ בשנה.

 

רציתי לדעת באיזה שלב מומלץ למכור את הרכב? אני לא מתכנן לעשות את זה בזמן הקרוב, אבל אני אוהב לתכנן דברים כאלה.. בעיקר בשביל להתכונן מבחינה כלכלית לתקופה שבה אחליף אותו ואצטרך להוסיף כמה עשרות אלפי שקלים לרכב "חדש" (יד שניה אחר).

ברור לי שכמות הידיים משפיעה על מחיר הרכב, אבל גם הקילומטרג'. אנשים מעדיפים לקנות רכבים עם ק"מ נמוך ולפי איך שאני נוסע, בעוד שנתיים כבר אהיה בסביבות ה100..(עכשיו אני ב-60)

בנוסף לזה, ב-2019 אמורים להשיק את ה-3 החדשה (מבוססת על הkai concept) ואני דואג שזה יגרום לנפילה חדה בערך של הדגם שיש לי עכשיו.

 

מה אתם חושבים?

פורסם

במצב השוק הנוכחי, כלכלית כדאי לנסוע עם הרכב בין 15 ל-20 שנה. כל עוד הוא מתחזק כיאות, לא צריכות להיות בעיות מיוחדות.

 

א-ב-ל רוב אנשים נוטים לחשוב בדיוק מה שאתה כותב ולכן מחליפים את הרכב אחרי 3 שנים בממוצע, ומעדיפים לשלם ירידת ערך גדולה פי כמה, מירידת הערך התיאורטית שיכולה להיות אם לרכב יהיה קילומטראז קצת גבוה.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

מבחינה כלכלית, כדאי למכור רק כשהאחזקה נעשית יקרה ומטרידה [בלאי גבוה]

 

מבחינה רגשית, זה כבר עניין אישי שלך

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם

תיסע עליה 5-6 שנים, תגיע לסביבות ה200 אלף ותמכור.

 

ככה אני עושה לפחות,אלא אם כן יש רצון לשדרוג.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

תודה לכולם על התגובות

 

ברור לי שעדיף לקנות רכב בכמה שיותר זול, ולנסוע עליו עד שהוא שווק חיים. השיקול שלי נובע כמו שאמרתם בעיקר ממניעים רגשיים.. אני רוצה ביצועים טובים יותר, כי מנוע 2000 לא עומד בציפיות שהיו לי לפני שרכשתי.

בסופו של דבר בשנים הקרובות אני ארצה להחליף את הרכב (אם עכשיו אני מדבר על זה). אני רוצה להבין אם זה משנה באיזה שלב אני עושה את זה, או שאין בכלל משמעות.

הרי אם אני אגיע לק"מ גבוה, נגיד כמו ה-200 שhalperin כתב אני אפסיד המון כסף על האוטו.. שלא לדבר על זה שיהיה קשה למכור. חוץ מזה שאני עובד בהייטק, מרוויח טוב, ובכנות פשוט לא מתחשק לי לנסוע על רכב שיהיה בן 8.

 

itamarg- קניתי אותו ב89K

פורסם

אם הרכב לא עונה לציפיותיך - שווה לשקול למכור. אבל אתה צריך להחליט מה תרכוש במקום, ומה התקציב שיידרש לכך.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

חשבתי כבר על ג'ולייטה תלתן ירוק שנתון 13\14 בק"מ נמוך.. בערך אותו מחיר כמו המאזדה שלי, אולי אני אצטרך להוסיף כמה אלפים.

מדאיג אותי רק האמינות של האיטלקיות.. אני גם מתאר לעצמי שביטוח\טסט\טיפולים יהיו יקרים יותר.

ובלי קשר קצת מוזר לי להחליף רכב טוב שאני איתו פחות משנה.

פורסם (נערך)

זה פשוט מאוד, אתה יכול להסתכל על זה כמו על סקאלה עם שני צדדים, כאשר צד אחד הוא המניע הרגשי, וצד שני הוא המניע הכלכלי:

 

אם אתה מוכר ממניע כלכלי, עדיף לך להחזיק את האוטו הכי הרבה זמן שאפשר. היוצא מן הכלל הוא כאשר אתה מוכר לטובת קניה אוטו יותר קטן, חסכוני וזול משמעותית. שזה לא המקרה שלך.

אם אתה מוכר ממניע רגשי, עדיף למכור כמה שיותר מוקדם, שאז ירידת הערך משמעותית יותר ככל שהרכב יותר חדש.

 

בסוף רק אתה מחליט כמה אחוז אתה נותן חשיבות למניע הכלכלי, וכמה אחוז אתה נותן למניע הרגשי, ולכן ההחלטה היא רק שלך.

עריכה אחרונה על ידי serg90
פורסם
זה פשוט מאוד, אתה יכול להסתכל על זה כמו על סקאלה עם שני צדדים, כאשר צד אחד הוא המניע הרגשי, וצד שני הוא המניע הכלכלי:

 

אם אתה מוכר ממניע כלכלי, עדיף לך להחזיק את האוטו הכי הרבה זמן שאפשר. היוצא מן הכלל הוא כאשר אתה מוכר לטובת קניה אוטו יותר קטן, חסכוני וזול משמעותית. שזה לא המקרה שלך.

אם אתה מוכר ממניע רגשי, עדיף למכור כמה שיותר מוקדם, שאז ירידת הערך משמעותית יותר ככל שהרכב יותר חדש.

 

בסוף רק אתה מחליט כמה אחוז אתה נותן חשיבות למניע הכלכלי, וכמה אחוז אתה נותן למניע הרגשי, ולכן ההחלטה היא רק שלך.

 

 

תודה אחי

 

למישהו יש משהו להוסיף על אמינות של ג'ולייטה\טיפולים וכד'?

פורסם

עניין של מזל. מכיר כאלה שהיו צריכים להחליף מנוע וגיר, ואחרים שלא היו להם תקלות בכלל.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

×
×
  • תוכן חדש...