Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2870 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב!

אבא שלי צפוי לקבל רכב בקרוב מהעבודה ויש לו התלבטות בין כמה מהאופציות

הבולטות שבהן(ראוי לציין כי הוא חובב סטיישנים):

מאזדה 3 COMFORT

אוקטביה AMBITION

I30 PREMIUM

פריוס ACTIVE

קיה נירו

יונדאי איוניק PREMIUM

אוקטביה סטיישן AMBITION

 

אלו בגדול האופציות שהוא ראה ואהב. רמות הגימור לא ניתנות לשינוי.

מהן ההמלצות?

לבן אדם שאוהב מרחב גדול יחסית בתוך האוטו.

תודה רבה!

פורסם

אם הוא חובב סטיישנים אז האוקטביה והנירו אמורים לקרוץ לו הכי הרבה.

המאזדה לא ממש מרווחת ובטח שלא כמו האוקטביה.

האוקטביה גם מרווחת מהi30.

פורסם

האוקטביה לוקחת את שאר האופציות גם כשהיא ברמת גימור כביכול הנמוכה ביותר?

ואיך הסטיישן? זה המנוע 1.5 החדש שלהם.

פורסם

ואם לא בגרסת סטיישן יש מתחרה עדיפה עליה בגרסת האמבישן 1.5?

אני עתיד לקבל אותה רק ב2019. היא אמורה לעבור איזשהו שינוי ממה שיש עכשיו בשוק?

פורסם

אוקטביה בהפרש ניכר, על אחת כמה וכמה שמדובר בליסינג ואין חשש לאמינות הגיר/מנוע ובמיוחד שזה מנוע 1.5 שמשאיר אבק למזדה.

פורסם

קשה להמליץ בלי לשמוע מה העלויות...

האוקטביה הכי טובה, אבל גם תהיה יקרה יותר ובהפרש ניכר, בעיקר מההיברידיות, שאף מאובזרות הרבה יותר.

פורסם

אני גם חושב שהשתיים הטובות ביותר (לאדם שאוהב סטיישנים) הן האוקטביה סטיישן והנירו. אישית הייתי בוחר בנירו כי אני מעדיף היברידיות וגם העלות אמורה להיות זולה יותר, אבל כדאי שיעשה נסיעת מבחן על שתי אלה ויראה איזה הוא אוהב יותר.

מוטי, מוטי, מוטי - אני לא סתם בחור אידיוטי 

פורסם

אוקטיבה יכול להיות אופציה טובה כי היא מאוד מרווחת בפנים ועוצמתית אבל גם הייתי בודק גם את הנירו, רכב מאוד חסכוני, אמין ויש לו מערכות בטיחות מקוריות. שינסה לעשות נסיעת מבחן ולבחון את שניהם.

פורסם

תודה רבה לכולם על התשובות.

האם האוקטביה אמורה לקבל מתיחת פנים כלשהי בדגמי 2019?

יש גם התלבטות אם לקחת עכשיו או בדגם 2019

פורסם

לגבי האוקטביה, הייתי עכשיו במשך שבוע ו1000 ק"מ בערך עם האוקטביה החדשה מנוע 1.0, אני חייב לציין שהגיר מעצבן מאוד בתחילת נסיעה (אפילו אישתי העירה על זה),

אני הייתי בודק את הפיריוס.

פורסם

אני לא מכיר את ה1500, אבל מניסיון עם אוקטביה ליסינג 1400, הרכב חזק מאוד והגיר מהיר, אני נהנה מאוד מהרכב.

כדאי להכניס את השיקול של העלות בגלל שבהיברידיות יש הטבת מס.

היום: MG E-HS '23 ליסינג זמני/ יונדאי טוסון 17' Open Sky

הקודם: יונדאי טוסון 22' פרימיום 2.0 ליסינג/ טויוטה קורולה F/L GLI '16

×
×
  • תוכן חדש...