Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2867 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אתה קונה מקרסו טרייד אין או מאדם פרטי?

אם זה אדם פרטי, כמה זמן הרכב אצלו?

 

אני קונה מאדם פרטי, הבעלים הראשון החזיק ברכב כשנתיים מתחילת 2015 עד סוף 2016 ומאז ועד היום הבעלים הנוכחיים של הרכב.

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אז הכל מסתדר. ה 01 בעלים קודמים מתייחס לבעלים המקורי של הרכב, הסוחר לא נספר. אתה תהיה יד שלישית, וברישיון הרכב יהיה רשום 02 בעלים קודמים ( הבעלים הראשון והמוכר הנוכחי ).

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
אז הכל מסתדר. ה 01 בעלים קודמים מתייחס לבעלים המקורי של הרכב, הסוחר לא נספר. אתה תהיה יד שלישית, וברישיון הרכב יהיה רשום 02 בעלים קודמים ( הבעלים הראשון והמוכר הנוכחי ).

 

מסתבר שהדף זה בסדר הפוך, אז מישהו קנה את הרכב, מסר אותו לקראסו ואז הבעלים הנוכחי רכש אותו מקרסו, זה אמור לשנות לי משהו ?

פורסם

לא, היד של של קרסו לא נספרת.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

היי אלה תוצאות הבדיקה בדינמומטר, סעיף מנוע כסת"ח רגיל של המכון ? כי כשישבנו עם הבוחן הוא מלמל משהו על זה שהמנוע קצת רועש כי הוא 3 צילינדרים... שום דבר מעבר.

ולגביי הגיר, קלאץ בלוי ?

בכלל רשמים מהבדיקה יועילו...

35702047.jpg

פורסם

את האמת, כשאני רואה שורה ארוכה של X׳ים אני אוטומטית נרתע ומעדיף לחפש רכב אחר, וקליאו זה רכב מאוד נפוץ בארץ ככה שאין סיבה להתעקש דווקא על הקליאו הזו.

 

אבל בוא נחכה לעוד תגובות כי אין לי ידע רב במכונאות, ואם אנשים יפספסו את ההודעה הזו אז תפתח גם נושא חדש כדי שיתייחסו ספציפית לבדיקה, זה חשוב שתשמע מה אנשים שמבינים בזה אומרים.

פורסם

צודק, חיפשתי דגם מאוד ספציפי בצבע מאוד ספציפי ומצאתי... לא מצאתי עוד כאלה, לכן אם זה לא קריטי אני אתחשבן עם המוכר ואקזז תיקונים ממחיר הרכב.

פורסם

אין כאן שום דבר קריטי, אבל גם אי אפשר להיות בטוח שהכל כסת"חים.

למשל, מצב המצמד, מעכרת הצתה, נקישות בהגה.

כמובן, צמיגים, בולם זעזועים וכיוון פרונט זה משהו שכן צריך להשקיע בתיקון.

אני אישית לא אוהב מחסור נוזל קרור. היה חסר קצת במיכל העודפים (מתחת לקו המינימום ) או שלא ראו בכלל מוזל קרור?

הרכב לא עבר תאונות משמעותיות.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

מה הבוחן אמר בע"פ בסוף הבדיקה? לפעמים מסמנים איקסים בשביל כסת"ח (כלומר, לא לתת אחריות) אבל בע"פ יגידו לך שזה שטויות.

 

לפי הקבלה הבדיקה נעשתה בת"א - במקומך הייתי מדבר עם גבע וקופץ אליהם שיעיפו מבט, זה יהיה הרבה יותר מקצועי מכל מה שאפשר להגיד בלי לראות את הרכב.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם

גבע זה מכון בדיקה ?

אולי כדאי פשוט לגשת עם הדף למוסך מורשה אנו ולקבל חוות דעת שניה ומבט מקצועי יותר, לסגור מחיר וסלמאת... מה אתם חושבים ?

בהנחה ואלה דורשים תיקון האם הוא יקר ? משפיע על אמינות הרכב ?

פורסם

גבע זה מוסך מכונאות שמתמחה ברכבים צרפתיים, לא מורשה יבואן.

המחירים שלו לתיקון בדרך כלל פחות יקרים מאלה של מורשה יבואן (זה אולי יותר הוגן כלפי המוכר ).

http://www.m-geva.com/

 

אם אתה מעוניין רק במורשה רנו, תיגש ל"המכונן" ודבר עם מנהל המוסך אייקה.

http://www.hamechonen.co.il/

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

יש לי גם קליאו כזאת, לגבי המנוע, בגלל שהוא 3 צילנדר באמת במצב עמידה בעיקר שמים לב שהוא קצת רועש/רועד.

סהכ רכב מעולה.

 

Sent from my COL-L29 using Tapatalk

m3forever

פורסם

אשמח לעוד דעות לגביי הבדיקה, ואני אקח את הרכב לגבע מחר לחוות דעת שניה.

אולי כדאי לפתוח פוסט עם התמונה של הבדיקה ?

פורסם

כן אולי שווה לך לפתוח נושא חדש בפורום הטכני, אם יש לך זמן אז אחרי חוות הדעת שתקבל מגבע. אי אפשר להיות זהיר מדי בדברים האלה.


×
×
  • תוכן חדש...