Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2865 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני רואה שיש כמה דגמים, אשמח לדעת מה ההבדלים ביניהם בביצועים, אמינות וצריכת דלק.

מנוע 1.6 אקטיב

מנוע 1.6 קומפורט

מנוע 2.0 ספיריט

 

תודה רבה

יונדאי סונטה 2000 | פורד מונדאו 2010 | מיצובישי גרנדיס 2005 | שברולט אפלנדר 2007

בתאריך 1.8.2021 בשעה 17:55, m3x7r3m3 כתב:

איך יודעים שפוליטיקאי משקר? השפתיים שלו זזות

 

פורסם

ההבדלים בין ה-1.6 אקטיב וקומפורט הם רק באבזור כך שהביצועים וצריכת הדלק אמורים להיות זהים.

ל-2.0 ביצועים טובים יותר וצריכת דלק טובה פחות.

האמינות אמורה להיות דומה. כשקונים רכב בן 11-12 שנים סביר יותר חשוב מה הרכב הספציפי עבר וכיצד טופל.

 

ראה השוואה כאן -

https://www.icar.co.il/compare/?compare-version=3310&compare-version[]=3315&compare-version[]=3325"][]=3310&compare-version[]=3315&compare-version[]=3325

מוטי, מוטי, מוטי - אני לא סתם בחור אידיוטי 

פורסם

בביצועים היתרון ללא ספק הולך ל-2 ליטר, וגם צריכת הדלק צפוי שתהיה גבוהה יותר. באמינות ספק אם יש הבדל.

ה-2 ליטר מאובזרת יותר בהשוואה ל-1.6 - גג שמש, חישוקי 17", ועוד.

פורסם

תודה רבה, ההבדל בצריכת הדלק בין ה-1.6 ל2.0 משמעותית?

יונדאי סונטה 2000 | פורד מונדאו 2010 | מיצובישי גרנדיס 2005 | שברולט אפלנדר 2007

בתאריך 1.8.2021 בשעה 17:55, m3x7r3m3 כתב:

איך יודעים שפוליטיקאי משקר? השפתיים שלו זזות

 

פורסם

בעיר כן, מחוץ לעיר הצריכה דומה.

אם רוב הנסיעות שלך בכבישים פתוחים, יש העדפה ברורה למנוע 2000. לנסיעות בעיר עם פקקים הייתי קונה 1600. היא גם תצרוך פחות דלק וגם תהיה יותר זולה לרכישה. המחלה הידועה בדגמים האלה ( מעבר לבלאי רגיל של כל רכב ) - פיקוד המזגן. תבדוק לפני הקניה שהוא מתפקד ( בכל המהירויות ).

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

לקחתי היום מאזדה 3 לבדיקה ב"טסט ליין", בגבעת שאול בירושלים. אשמח לתובנות המומחים (בעיקר מה לא כסת"ח):

 

המוכר דורש 16,500 ש"ח כשהמחירון 15,100 ש"ח אחרי שקלול קילומטראז'.

מדובר על דגם קומפורט מנוע 1.6 שנת 2006, 156,000 ק"מ.

 

בתוצאות הבדיקה כתוב שמערכת הפליטה והצמיגים תקינים, ובכל שאר הדברים יש הערות:

מנוע, מערכת קירור, מערכת דלק, מערכת הצתה: רעשי מותחנים וגלגלות מנוע, רעש ממערכת תזמון שסתומים, סימני שריפת שמן, מיכל עיבוי פגום, תושבות מנוע פגומות, סיבובי מנוע לא יציבים.

"לטפל במערכת הזרקה, לתאם מנוע" (לא הבנתי את המשמעות של השורה הזו...)

 

מערכות היגוי: סטיות הגה קלות, נזילת שמן הידראולי, נקישות במתלה, לתקן זוויות ומערכת היגוי ואיזון.

 

קפיצים: קפיציות לקויה.

 

שלדה ומרכב, ליקויים בעלי משמעות נמוכה: תיקוני פח וצבע סביב, תיקונים כלליים בגוף המרכב, תיקוני תאונות בגוף, הוחלפו חלקי מרכב, לחיצות בגג, צבע כללי לרכב, כיפוף קל בפח אחורי, קורוזיה בתא המנוע.

 

מערכת בלמים ללא פירוק: לכוון בלם יד.

 

מערכת תאורה - כולל מצבר: פנס סדוק, פנסים ראשיים פגומים, הפעלת חלונות חשמל לקויה.

 

גיר: חופש צלבים, החלפת הילוכים מאוחרת, נקישה בשילוב הילוכים, נזילת שמן תיבת הילוכים, רעש מתיבת הילוכים.

 

הערות כלליות: לבצע סריקת תקלות מחשב במוסך, לא נבדקו מערכות חימום ומיזוג, לפרק גלגלים ולבדוק עובי רפידות ו-ABS.

 

תודה רבה וסליחה על האריכות.

יונדאי סונטה 2000 | פורד מונדאו 2010 | מיצובישי גרנדיס 2005 | שברולט אפלנדר 2007

בתאריך 1.8.2021 בשעה 17:55, m3x7r3m3 כתב:

איך יודעים שפוליטיקאי משקר? השפתיים שלו זזות

 

×
×
  • תוכן חדש...