Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יונדאי איי 25 1.6 VS קיה ריו 1.6 VS פיאט טיפו


Eli Pimpshtein
שימו לב! השרשור הזה בן 2203 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לאחי בעבודה הציעו 3 רכבים קיה ריו 1.6 , יונדאי איי 25 1.6 , פיאט טיפו , לי נראה על הנייר שהאיי 25 1.6 היא הבחירה הכי טובה עם משקל קל יחסית 1080 קילו הקיה שוקלת 100 קילו יותר גם הביצועי מנוע שלה באים בסלד קצת יותר נמוך מהקיה , מה אתם אומרים ?

 

שורה 1 - יונדאי , שורה 2 - קיה , שורה 3 - פיאט

השוואה1.PNG

עריכה אחרונה על ידי Eli Pimpshtein
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דווקא אני אישית נסעתי ביונדאי איי 25 1.6 השילוב של המנוע עם ה 124 כ"ס ומשקל נמוך 1080 הרכב מרגיש זריז מאוד הרבה יותר מה 1.4 עם הגיר הרציף , הקיה שמנה יותר ב 100 קילו אולי בגלל שיש לה גיר 6 הילוכים ולא 4 וזה יותר משקל .

אני יודע שיש לקיה וליונדאי בעיה של יציבות במהירות גבוהה הרכב לא בדיוק דינאמי כמו המאזדה הוא מתנדנד ומרגיש לא בטוח

בקשר לצריכת דלק היונדאי שותה 10 ק"מ לליטר מה לגבי הקיה מישהו יודע ? והפיאט ?

ניסיתי לחפש ברשת מבחן דרכים על הקיה ריו 1.6 סדאן ולא מצאתי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בדקת איתו שמכל השיקולים בבחירת רכב זה של הביצועים (שלא בולט באף אחת מהן לטובה) זה מה שחשוב לו?

 

זה מה שהיו מוכנים בעבודה לתת לו והמליצו לו על הקיה , לדעתי האיי 25 1.6 הכי טובה מה אתם אומרים ? , אמרו לו שיכול להיות שתהיה אפשרות לקבל גם מאזדה דמיו 1.5 אבל הסיכוי קלוש אבל אם תהיה אפשרות לקחת מאזדה נכון ? מבחינת ביצועים , אמינות ודינאמיות היא הכי טובה בהרבה מכל האופציות האחרות

 

השוואה2.PNG

השוואה2.PNG

עריכה אחרונה על ידי Eli Pimpshtein
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עוד פעם, זה שזה מה שהציעו לו הבנתי, זה שמה שחשוב לך זה ביצועים הבנתי משלל השרשורים שלך.

אני שואל אם זה מה שהכי חשוב לאח שלך ולא לך.

כי הקיה החדשה על היונדאי מבחינת נוחות , איכות פנים ובלי להתעמק מאמין שיש עוד פרמטרים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הקיה ריו והאיי 25 זה אותו רכב לא ? כי הם חולקים אותו מנוע וגיר ? אחי פחות מאלה שמתלהבים לתת קיק וכל זה הוא מחפש יותר נוחות , צריכת דלק ואמינות , ובקשר למאזדה דמיו אם היא תהיה אופציה עדיף מאזדה לא ? הקטע שנוחות זה לא הקטע שלה :(

הקיה שמנה מהאיי 25 ב 100 קילו זה לא משמעותי ? והמומנט שלה מגיע בסל"ד טיפה גבוה יותר מהיונדאי

עריכה אחרונה על ידי Eli Pimpshtein
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נו, הנה אין מה להתעמק בהיבט הביצועים במקררי ליסינג שכאלה.

הריו התחלפה וכעת אם מדובר בסדאן יש 1.6 עם 123 כס משודך לתיבת שישה הילוכים ולא ארבעה כמו ביונדאי.

במאזדה לא נהגתי אבל גם היא נחשבת לקשיחה יותר.

מבחינת צריכת דלק לא יהיו כאן פערים גדולים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כולם בסביבות ה 10-11 ק"מ לליטר ? כי מהניסיון שלי היונדאי והקיה שותות דלק :(

איך הפיאט טיפו ?

עריכה אחרונה על ידי Eli Pimpshtein
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נהגתי על i25 ופיאט טיפו תקופה (שתיהם מליסינג),

הפיאט טיפו מנסה להיות יוקרתית אבל מרגישים שחסכו עליה, ממש לא יציבה בפניות..חוויית נהיגה לא משהו. פנים הרכב נוח יחסית.

i25 יותר טובה ממנה בנהיגה אבל פנים הרכב פחות טוב, וחיסרון משמעותי זה הגיר 4 הילוכים שמעל 100-110 קמ"ש מרעיש

קיה ריו לא נהגתי לא יודע אבל נדמה לי שקיה ריו מגיע בלי מערכת מולטימדיה

לדעתי קח i25

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המעבר בין 4 הילוכים ל 6 אמור לשפר את צריכת הדלק לא ? איך בקיה ריו צריכת הדלק זה ל 4 הילוכים של היונדאי ? וגם מבחינת הביצועים 11 שניות למאה כולם שליונדאי על הנייר יש גיר מיושן לגמרי ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה נתפס לקטנות יותר מידי ברכבים האלה, אף אחד מהם לא מטוס ולא תהיה ראשון בשום רמזור.

 

מה חשוב לך יותר ? "ביצועים"? תלחץ בשלושת הרכבים האלה מקסימום תקבל כנף לפה כנף לשם וזה בתנאי שנהגים באותו משקל.

 

גיר 6 הילוכים ברור שיותר עוזר לחסכון בדלק, הילוך שישי של שיוט ב 100 קמש קריטי ולמי שיש 4 הילוכים ב 100 קמ"ש אתה עם 2700 טורים ובגיר 6 הילוכים בערך 2200 טורים - משמעותי לחסכון בדלק.

 

רק מה שאני לא מבין....... אם אתה מחפש ביצועים ואני מניח שאתה תלחץ הרבה על הרכבים - או אחיך - אל תצפה לחסכון בדלק מאף אחד מהם.

Opel INSIGNIA 2013 2.0T Edition - For me

ReflashTeam IL stage 1 Remap.

Opel INSIGNIA 2015 2.0T Cosmo - For the wife ;)

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המעבר ל6 הילוכים יאפשר לשייט בסל"ד נמוך יותר , ולכן הרכב יצרוך פחות דלק וירעיש פחות.

עם זאת, ההפרש בצריכת דלק מהיונדאי לא יהיה ממש גדול.

אני נהגתי בגרסת ה5 דלתות של הריו עם מנוע חלש יותר, הצלחתי להוציא צריכת דלק ממוצעת של 13.4 ק"מ לליטר בתוואי משולב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2203 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...