Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

המלצתכם לג׳יפון חדש בתקציב של עד 150 אלף.


nikitales
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2383 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

שלום,

חושבים לרכוש ג׳יפון חדש בתקציב עד 150 אלף. קילומטראז׳ שנתי בערך 15 אלף. מחפשים שיהיה בטיחותי, אמין, חיסכוני, עלות אחזקה לא גבוהה, מרווח מבפנים ובתא מטען. על הכוונת ג׳יפונים הבאים:

אטקה

טוסון

קשקאי דיזל

אקליפס קרוס

קארוק דיזל

אני נוטה יותר לכיוון של קארוק, כי אוהב איך שהוא נראה ומה שמציע. מתכוון לעשות נסיעת מבחן בקרוב.

מה דעתכם בעניין? על מה אתם הייתם הולכים אם הייתם משקללים את כל הדרישות שלי כלפי הרכב?

תודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוסון לא לקנות עכשיו אלא לחכות למתיחת הפנים שאמורה לשפר את איכות הפנים ולהוסיף את אבזור הבטיחות שחסרות לו.

הטוסון גם לא חסכוני.

 

קארוק מול אטקה - לקארוק יש התרעה ותיקון סטייה מנתיב שלא מיובאים בסיאט, וגם המושבים שלו עדיפים לטעמי. חסכוניים יחסית וקיימת לקארוק גם גרסת דיזל.

 

אקליפס - מאובזר יחסית ומרווח אבל סובל מתא מטען קטן יחסית ולא חסכוני.

עריכה אחרונה על ידי yoav911gt2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ביקש אמין חסכוני ומרווח, ההודעה שלך לא תורמת כלום חוץ מזה שאתה מתלהב מהקונה ומהביצועים שלו, פרמטר שפחות חשוב לפות”ש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עוד פעם, טוב שאתה מתלהב מהרכב שלך אבל מה זה עוזר לפות"ש?

תוספת בנוגע לפוסט הראשוני שלי:

מבחינת אמינות הטוסון האטמוספרי נחשב לאמין, בסקודה ובסיאט הגיר 7 הילוכים יבש נחשב לרגיש לאחזקה ואם הולכים על אחד מהם מומלץ להוסיף שנת אחריות שלישית באלף ש"ח , המנוע במיצובישי חדש יחסית וטרם הוכיח את עצמו.

עריכה אחרונה על ידי yoav911gt2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני הייתי מוריד את המיצובישי מהרשימה, העיצוב באמת נראה מיוחד, אבל מערכת המידע והתפעול שלה, מתחת לכל ביקורת, השטחים המתים ברכב הם ממש גדולים, הגיר הרציף בנסיעה עירונית הוא בסדר בסה"כ אבל ברגע שצריך יותר כוח כמו עקיפה או התמזגות בכביש המהיר, פשוט לא שם, גם צריכת הדלק לא טובה.

בין התאומים של vag, ההבדלים באבזור בטיחות שוליים, לסקודה יש שמירה על נתיב אבל לסיאט יש בלימה גם לנסיעה לאחור, ההבדלים הם שיאט הרבה יותר זולה, הגיר 'מאובזרת יפה עולה 140 לעומת 150 בסקודה, אם אתה נוסע הרבה, הייתי שוקל את הדיזל שיש רק בסקודה, על מנוע הליטר הייתי מוותר, הוא לא מספיק זול.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם בקארוק יש בלימה בנסיעה לאחור ע"י התראת חיישני הרוורס. באטקה יש ניטור שטח מת ותנועה חוצה שמאפשרת בלימה במצבים רלוונטיים בנסיע לאחור (רכב חוצה למשל) שאין בקארוק. לעומת זה בקארוק יש תיקון סטייה מנתיב אקטיבי שאין באטקה, ולכן האטקה מצויידת במובילאיי בהתקנה מקומית ובקארוק הכל מקורי. לאור מה שציינת, ממליץ על הקארוק דיזל. צריך לקחת בחשבון גיר יחסית רגיש עם פוט לבעיות, לפחות לפי נסיון העבר....

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מבין כל האופציות הייתי הולך על הקשקאי דיזל,הוא רכב באמת טוב שמכוון לשוק האירופאי אז הוא גם נוח יותר ובעל התנהגות כביש מאוזנת,הדיזל קצת רועש אבל מספיק חזק להתנהלות יומיומית,ולמרות שגם בקשקאי הקודם היו בעיות בגיר,על פניו הבעיות באמת פחתו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הקשקאי כבר וותיק ופחות מרווח מהאטקה והקארוק.

בנוסף המנוע שלו רועש והשילוב עם גיר רציף שמחזיק אותו בסל"ד גבוה לא אידיאלי.

לדעתי החלופות עדיפות והקארוק מרגיש כמו רכב מדור אחד קדימה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...