Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קניה של מסחרי / סטיישן


shushahar
שימו לב! השרשור הזה בן 2197 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום חברים

הקנגו 2003 שבק כנראה,

מחפש החלפה.

 

יש לי שתי התלבטויות-

קודם כל לגבי תקציב, אני יכול לשים עד 90K אבל תכלס כל השנים הייתי מרוצה גם מרכבים של 15K והקנגו הזו מ2003 שווה במכירה אולי 4K ושירתה נאמנה גם בשווי הזה (צריכת דלק 1 ל 14, מרווחת, יורדת לשטח בקלות וכו).

האם באמת יש הבדל בין רכב ב90 אלף ובין 15 אלף?

הקריטריונים הם: אמינות, בטיחות, צריכת דלק.

כי תכלס ב75 אלף שח אני יכול לעשות המון דברים נחמדים מאד או לקנות 6 רכבים זולים ולהחליף כל פעם שמתקלקל ;)

 

התלבטות שניה-

אני רוצה למצוא רכב שמשמש לעבודה (התקנות סולארי) אז צריך:

1. בגז גדול

2. חסכוני בדלק (1 ל 15 ומעלה).

3. יורד מדי פעם לשבילים אז שיהיה כמה שיותר גבוהה

4. 4 דלתות בצדדים.

 

אז אם ברלינגו / קנגו / דובלו איזה שנתונים מומלצים? למה לשים לב?

או פרייבט סטיישן מומלץ? או ג'יפון?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השאלה שלך כללית מאד, והתשובות צריכות להיות פרטניות לגבי דגם ושנת ייצור ספציפית ואפילו אקזמפלר מסויים שבו אתה מתעניין.

 

ובכל זאת - כן יש הבדלים.

 

רכב חדש יותר צפוי להיות בטיחותי יותר. צריך לסייג זאת בכך שהדבר נכון אם היצרן ביצע עדכונים למערכות הבטיחות ובכך שהרכב הספציפי לא עבר תאונה שפגמה בבטיחותו. החל בבדיקת ציוני NCAP של הדגמים המבוקשים, ושים לב להבדלים בין מבנה ואבזור הדגמים שנבחנו למבנה ולאבזור של הדגמים המשווקים בארץ. אלה יכולים להיות הבדלים במבנה (לדוגמא - סדאן לעומת האצ'בק, 3 לעומת 5 דלתות) ובאבזור הבטיחות, שבשנים האחרונות תופס מקום חשוב בהערכת הדגמים.

 

אמינות - שוב, תלוי בדגם. היו דגמים או סדרות ייצור פגומות שפגעו גם במוניטין האמינות של דגמים מוערכים.

 

צריכת דלק - שוב, תלוי בדגם. אבל טעות להסתכל רק על צריכת הדלק - אלא צריך להסתכל על עלויות האחזקה הכוללות. חסכת בדלק והביטוח עולה כפליים, או שהטיפולים יקרים? הפסדת. לכן, החלף את הביטוי "צריכת דלק" בביטוי "עלויות אחזקה" - אשר כוללות צריכת דלק, רישוי, ביטוח, טיפולים ותיקונים, ואולי החשוב ביותר - ירידת ערך. וחכמי הפורום ירחיבו את היריעה.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השאלה שלך כללית מאד, והתשובות צריכות להיות פרטניות לגבי דגם ושנת ייצור ספציפית ואפילו אקזמפלר מסויים שבו אתה מתעניין.

 

ובכל זאת - כן יש הבדלים.

 

רכב חדש יותר צפוי להיות בטיחותי יותר. צריך לסייג זאת בכך שהדבר נכון אם היצרן ביצע עדכונים למערכות הבטיחות ובכך שהרכב הספציפי לא עבר תאונה שפגמה בבטיחותו. החל בבדיקת ציוני NCAP של הדגמים המבוקשים, ושים לב להבדלים בין מבנה ואבזור הדגמים שנבחנו למבנה ולאבזור של הדגמים המשווקים בארץ. אלה יכולים להיות הבדלים במבנה (לדוגמא - סדאן לעומת האצ'בק, 3 לעומת 5 דלתות) ובאבזור הבטיחות, שבשנים האחרונות תופס מקום חשוב בהערכת הדגמים.

 

אמינות - שוב, תלוי בדגם. היו דגמים או סדרות ייצור פגומות שפגעו גם במוניטין האמינות של דגמים מוערכים.

 

צריכת דלק - שוב, תלוי בדגם. אבל טעות להסתכל רק על צריכת הדלק - אלא צריך להסתכל על עלויות האחזקה הכוללות. חסכת בדלק והביטוח עולה כפליים, או שהטיפולים יקרים? הפסדת. לכן, החלף את הביטוי "צריכת דלק" בביטוי "עלויות אחזקה" - אשר כוללות צריכת דלק, רישוי, ביטוח, טיפולים ותיקונים, ואולי החשוב ביותר - ירידת ערך. וחכמי הפורום ירחיבו את היריעה.

 

תודה, מדייק את עצמי:

 

אני רוצה למצוא רכב שמשמש לעבודה (התקנות סולארי) אז צריך:



1. בגז גדול

2. חסכוני בדלק (1 ל 15 ומעלה).

3. יורד מדי פעם לשבילים אז שיהיה כמה שיותר גבוהה

4. 4 דלתות בצדדים.

5. זול באחזקה

6. תקציב - כמה שיותר נמוך.

 

אז אם ברלינגו / קנגו / דובלו איזה שנתונים מומלצים? למה לשים לב?



או פרייבט סטיישן מומלץ? או ג'יפון?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שים לב שלא ציינתי דגמים ספציפיים, כיון שאיני מכיר את השוק הזה מקרוב. ציינתי רק מה שנראה לי שעליך לבדוק. אם אתה נוסע הרבה ונושא ציוני הבטיחות חשוב לך (ומן הראוי שיהיה חשוב) - בדוק באתר EuroNCAP איזה דגמים נבדקו ומה היו ממצאי הבדיקות. שים לב שבכל שנה - שנתיים הקריטריונים הופכים מחמירים יותר, כך שעליךלא להסתפק בציון הכוכבים אלא לקרוא את דוח ה-PDF (שבסך הכל הוא די קצר) על מנת להבין היכן הנקודות החזקות והיכן החלשות, ולבחור ברכב המתאים לך ביותר. זה נכון גם לגבי שאר התנאים שציינת. סתם, לךגוגמא - אם הרכב לוקה בבטיחות בספסל האחורי (מתואר בד"כ בטיחות לילדים) - אבל אתה ממעט להסיע בו נוסעים, הרי שרכיב זה פחות משמעותי עבורך. או שאבזור הבטיחות שונה, למשל - ESP הפך חובה בארץ שנה - שנתיים לפני רוב אירופה, ולכן דגמים שנבחנו סביב 2010 בלי ה-ESP זכו לציון נמוך מזה שהיה זוכה הדגם ששווק בארץ עם מערכת זו. או מספר כריות אויר וכו'.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מניח שהרכב יכול להיות עם גיר ידני.

במקומך הייתי קונה ברלינגו 2015 עם שתי דלתות צד, במצב שמור ככל הניתן.

יעלה כ 60 אלף ₪.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השנקל שלי - בכל תקציב אפשר לקנות רכב שישרת אותך בנאמנות, בתנאי שאתה לא מחפש "מציאות", אלא מחפש את האקסמפלר השמור והמטופל היטב, מכל הבחינות.

 

אם הקנגו שירות אותך היטב מבחינה הפונקצינלית - לא הייתי מחפש משהו אחר, המנוע 1.5dci שלהם מוצלח מאוד וחסכוני, יש מבחר גדול מאוד בשוק, ומתוכו אפשר לשלוף רכב עם קילומטראז' סביר והיסטוריה טובה.

רנו 9 83, רנו 11 87 (5 ש'!), רנו 19 95 (5 ש'!), מגאן 2001 (5 ש'!), סניק 2007 ועכשיו סיטרואן C4 2007.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מניח שהרכב יכול להיות עם גיר ידני.

במקומך הייתי קונה ברלינגו 2015 עם שתי דלתות צד, במצב שמור ככל הניתן.

יעלה כ 60 אלף ₪.

 

מכל המסחריות הקטנות ברלינגו היא היחידה שמיובאת גם בדגם "משפחתי" באיבזור גבוהה ו 2 דלתות צד. הוא לא נפוץ כמו הדגם הבסיסי אבל עדיין נמכרו לא מעט יחידות מהדגם נזה.

 

 

מנוע דיזל 92 כ"ס, גיר ידני, מודלים 2013 ומעלה. משנת 2016 מנוע 100 כ"ס.

 

 

בכוונה רושם 2013 כיוון שב 2012 ומטה קיים גם הדור הישן יותר וזה מבלבל.

 

 

זה שידרוג לא רע לקנגו כמעט בכל דבר חוץ מנוחות נסיעה, הוא הרבה יותר חזק, מאובזר, שקט וחסכוני.

 

מה לבדוק - בעיקר זה שיש רצף טיפולים מתועד. קילומטרז' שנחשב נמוך - עד 30.000 ק"מ בשנה. 40-50 אלף בשנה - ממוצע. הייתי מעדיף לקנות רכב כזה עם פחות מ 150 אלף ק"מ.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי בעבודה ברלינגו כזאת, עם 2 דלתות צד - רכב שכל יום נוהג בו מישהו אחר+ ציוד לא קל . אחרי 145 אלף קילומטרים עם 0 תקלות ומצמד מקורי , הרכב מרגיש עדיין מצויין .

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שים לב שב-95K אתה יכול לרכוש קנגו/ברליגו עם שתי דלתות צד חדשות לגמרי מליסינג 0.

 

מכוניות ב-15K יתכן שיגרמו לך אובדן ימי עבודה, חוץ מזה בתקלה הגדולה הראשונה ערכן יורד ל-0.

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברלינגו ב 95 אלף שקל הוא עם דלת צד אחת. לא ניתן בכלל להזמין את הדגם הבסיסי עם 2 דלתות צד.

 

 

בקנגו ניתן להזמין את הדגם הבסיסי עם דלת צד נוספת בתוספת כמה אלפי שקלים.

בזמנו דיברו על תוספת 3000 ש"ח. זה סכום סביר מאוד אבל עדיין הרוב המוחלט של קנגו נמכרות עם דלת צד אחת. קנגו 2 דלותות צד בליסינג לא ראיתי כבע הרבה מאוד זמן.

 

 

לדעתי מה שמוצע ב 95 אלף שקל זה דלת צד אחת.

 

 

 

מה שכן קיים עם שתי דלתות צד באיזור המחירים האלו זה דאצ'יה דוקר. מכלולים של קנגו, עיצוב וגימור פשוטים יותר.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יכול להמליץ על קנגו מהדור הנוכחי, אחרי ניסיון עם אחד שעשה 190 אלף ק"מ ללא תקלות כלל וללא קירקושים, כמובן כמה שיותר שמור.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברלינגו ב 95 אלף שקל הוא עם דלת צד אחת. לא ניתן בכלל להזמין את הדגם הבסיסי עם 2 דלתות צד.

 

 

בקנגו ניתן להזמין את הדגם הבסיסי עם דלת צד נוספת בתוספת כמה אלפי שקלים.

בזמנו דיברו על תוספת 3000 ש"ח. זה סכום סביר מאוד אבל עדיין הרוב המוחלט של קנגו נמכרות עם דלת צד אחת. קנגו 2 דלותות צד בליסינג לא ראיתי כבע הרבה מאוד זמן.

 

 

לדעתי מה שמוצע ב 95 אלף שקל זה דלת צד אחת.

 

 

 

מה שכן קיים עם שתי דלתות צד באיזור המחירים האלו זה דאצ'יה דוקר. מכלולים של קנגו, עיצוב וגימור פשוטים יותר.

 

אתה יכול לתאר לעצמך שבדקתי את המפרט המוצע לפני שכתבתי את הפוסט. יתכן (ואני בספק רב) שהמפרט באתר שגוי - בכל מקרה - שווה בדיקה.

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המפרט כנראה שגוי. באיזה אתר זה מופיע?

 

בדקתי את המפרט באתר של היבואן: שתי דלתות צד רק בדגם Comfort Pack שעולה ב 0 ק"מ 115.000 ש"ח או בדגם XTR עם גיר רובוטי. אין אופציה לשתי דלתות צד בדגם Comfort.

 

חוץ מזה מעשית בשטח אין מכוניות כאלה (Confort עם 2 דלתות צד), אני יודע לזהות אותן הייטב.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש עכשיו גם פיאט דובלו ב-89500 ש"ח ב-0 ק"מ כאן, והוא בטוח עם שתי דלתות צד

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2197 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...