Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיאט אטקה VS סקודה קארוק VS קיה נירו


nikitales
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2380 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

שלום,

ברצוננו לרכוש רכב מסוג קרוסובר שיהיה אמין, מאובזר, בטיחותי, רחב מספיק מבפנים, עם תא מטען גדול וכמובן חסכוני. על הנייר שלושת הרכבים האלה מתאימים לנו, למרות שנירו מציע הכי פחות נפח תא מטען. אני יודע ששני הרכבים - סקודה וסיאט זהים כמעט, אבל מה ששונה זה שהקארוק מציע גם הנעה טורבו דיזל. אשתי, שהולכת לנהוג 99% מהזמן ברכב עושה כ-17 אלף ק"מ בממוצע בשנה שרובם מחוץ לעיר. היברידית יכולה לבוא גם בחשבון והתחלתי לגשש גם בכיוונו של נירו, אבל מה שאני הכי פחות אוהב כבר (למרות שלא עשינו נסיעת מבחן באף מהרכבים) זה הבידוד רעשים שלו.

בהינתן הנסוע והדרישות שכתבתי, מי מבין הרכבים בסופו של דבר יהיה חסכוני יותר לתחזוקה?

האם עדיף לשכוח בכלל מהדיזל בשל קילומטרז' יחסית לא גבוה?

אשמח לשמוע המלצות נוספות לעוד רכבים שבסגמנט (עד 150 אלף תקציב).

תודה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בנסיעה שרובה מחוץ לעיר, הקארוק דיזל אמור להיות מאוד חסכוני, מרווח, עם תא מטען גדול. מחוץ לעיר הוא לא יהינ פחות חסכונח מהנירו, אולי אף יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...