ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,548 נושאים בפורום הזה
-
- 2 עוקבים
- 3 תגובות
- 683 צפיות
אהלן אני ממש לקראת רכישה כנראה ולפני שאני עושה את זה רציתי להתייעץ אתכם קראתי הרבה מאוד מהשירשורים בפורום בנושא פיג'ו 206 ובכל זאת אשמח לספר לכם על המציאה ולשמוע את דעתכם המלומדת אז פיג'ו 206 אוט' 1.4 (שמעתי הרבה על התיבה הזו ואני תוהה אם זה צריך להדאיג אותי?) יד 2, שנת 2004, 125 אלף קלמ', עם טסט ארוך לשנה עברה עכשיו המון טיפולים, הוחלפה רצועת טיימינג, משאבת דלק, צמיגים, ובקיצור היא מטופלת כמו שצריך ונראה שדאגו לה, גם מבחינה קוסמטית פנימית וחיצונית. מחר אני הולכת לראות אותה גם, אשמח שתגידו לי במה אני צריכה להתרכז בבדיקה, והאם מלכתחילה בכלל שווה ללכת על רכב כזה לאור הנתונים שהצגתי? חשוב לציין שהיא נמכרת ב5,200 שקלים, ושזה פחות או יותר התקציב שלי לק…
הודעה אחרונה מאת דב קרדו, -
- 21 תגובות
- 13.1 אלף צפיות
אהלן חברים. רציתי לקנות אודי A3 ואחרי שדיברתי עם כמה חברים וחיפשתי הגעתי למצב שאני צריך הסבר חד וחלק מאנשים שבאמת מבינים ברכב. אומנם יש לי 2 חברים שהיה להם אודי אבל הם לא מבינים ברמה גבוהה באמת ברכב מבחינת חלקים, המלצות כל גיר וכו ובגלל זה רציתי באמת להגיע למקום שכנראה יתן לי תשובות חותכות לכאן ולכאן לגבי הרכב. אז דבר ראשון, מבחינת הנפח מנוע. קיבלתי מצד אחד המלצות על מנוע 1400 שהוא לא חלש מדי כמו ה 1200, לא חזק מדי כמו ה 1.8T והוא יהיה מתאים לצרכים שלי והכי חשוב, יהיה חסכוני. (נסיעות בתוך ירושלים לעבודה וחזרה, מדי פעם יציאות מחוץ לעיר אבל לא משהו קבוע. לרוב בתוך העיר) ובאמת התחלתי לחפש רכב בנפחים האלה ולא באמת מצאתי. ואז הגיע בחור שאמר לי משהו מעניין, ופה אני צריך את עזרת…
הודעה אחרונה מאת הרקוליטו, -
- 1 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום, בנוסף אשמח לדעת מה החוזקות והחולשות של הרכב ואיך השירות של היבואן בארץ? תודה
הודעה אחרונה מאת viperoey17, -
- 2 תגובות
- 647 צפיות
שלום רב! חשבתי לקנות את אחד משני הרכבים : ניסאן קאשקאי מנוע 1.2 טורבו אסנטה או סובארו XV פרימיום מנוע 1.6. רציתי למי שיודע ויש לו ניסיון עם המכוניות האלה חוות דעת כנה עליהם... במיוחד על המנועים שלהם.
הודעה אחרונה מאת Benor, -
אני דיי נעול על הקארוק ורציתי את דגם ה TSI 1.5 אבל אין במלאי לפחות לשבעה חודשים. יש את דגם ה 1 ליטר ואת הדגם החדש עם מנוע הדיזל 1.6. אני מתלבט בין שתי האפשרויות ואשמח לעצתכם. מנוע הבנזין בעל מומנט של 20.3 קג"מ ומנוע הדיזל בעל מומנט של 25.4 קג"מ. שני המנועים עם הספק מירבי של 115 כ"ס. נתוני התאוצה מ 0-100 קמ"ש הם של הבנזין 10.7 שניות ושל הדיזל 10.9 שניות, כלומר הדיזל מעט יותר איטי. חשוב לי רכב שיאיץ יחסית מהר ואני מתלבט בין שני הדגמים. בנסיעת מבחן על דגם הבנזין, התאוצה היתה סבירה, ודגם הדיזל אינו בארץ ולכן לא יכולתי להתנסות. הרכב בליסינג כך שצריכת הדלק פחות רלוונטית עבורי. איזה מנוע לדעתכם יספק לי תחושת תאוצה (צבירת מהירות) טובה יותר? על מה הייתם הולכים? האם …
הודעה אחרונה מאת meir_gi, -
- 2 תגובות
- 985 צפיות
שלום, ברצוני לבדוק רכב במרכז באיזור חולון, ואיני מכיר את המקום. אשמח אם תוכלו להמליץ לי על מכון אמין לבדיקת רכב לפני קנייה באיזור שם. תודה.
הודעה אחרונה מאת Nakamichi, -
- 3 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
שלום רציתי לדעת האם יש מזגן מאחור בכל הדגמים של קיה ספורטאז 2016?(הצורה החדשה)
הודעה אחרונה מאת Shay Shd Dave, -
-
- אחראי פורום
- 40 תגובות
- 4.9 אלף צפיות
הלב אומר פיאט בראבו, המוח וההגיון הבריא- מאזדה 3. היי חבר'ה, אני רוצה לקנות את הרכב הראשון שלי! אני חייל, גובניק. בבוקר בבסיס ובערב בעבודה. בחודש יוצא לי בערך 4,300 כולל הצבא. חסכתי כ-30,000 ואני רוצה לקנות רכב ב15,000 ש"ח. התאהבתי במראה של הפיאט בראבו! אולי הרכב היפה שראיתי וחווית נסיעה מדליקה ושונה. אנשים אומרים לי להתרחק ויש אנשים שאומרים לי שזה ה-רכב בשבילי. חשוב לי- נסיעה נוחה וחזקה יחסית( גר באזור הררי) מזגן טוב, אמינות ונוחות באופן כללי, שיהיה לי כיף לנהוג ברכב. פחות אכפת מחסכוניות כי אני נוסע כ-15,000 בשנה. אך אני פוחד מעט מהבראבו, שיום אחד ילך לי המנוע של המזגן, שיפתח הדשבורד, שילך טורבו. לכן נסיתי תיפניות האמינות שבתקציב שלי- מאזדה 3…
הודעה אחרונה מאת Buki, -
-
-
- אחראי פורום
- 14 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
אני דיי מתוסכל אני רוצה להחליף את הרכב שלי (רנו קליאו 2014 1.2 טורבו דגם קולקשיין) ואני כול סוכנות שאני מתקשר אליהם (ואני לא מכיר יותר מדי..) לא רוצים לשמוע על רנו קליאו.. רציתי להחליף את הרכב שלי באלפא רומאו ולהוסיף עוד כסף לכמה שצריך.. יהיה לי סיכוי איכשהו להחליף את הרכב שלי על אחד מ-2 הרכבים האלה? אלפא רומאו ג'וליטה אוודי A3 1.4 או רכבים דומים עם נפח 1.4 טורבו משהו חסכוני ואמין מבחינת גיר ומנוע.. יש מישהו בקהל שיכול לעזור לי?
הודעה אחרונה מאת idanm2313, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 26 תגובות
- 8 אלף צפיות
היי, מחליף בקרוב את הרכב שלי - מאזדה 2 2015(ליסינג תפעולי, מעבודה), אחרי 3 שנים עם המאזדה חשבתי להחליף לרכב בסגנון המופיעים למטה(מחירון כ 110 עד 120 אלף ש"ח), אני ביקשתי הצעה ל : סיאט ארונה, סטייל, 1.0 טורבו - טרם קיבלתי הצעה בטענה שכרגע יש ריקול ??? . קיה סטוניק, 1.0 טורבו, EX - טרם קיבלתי הצעה כי הדגם חדש, אמור לקבל בקרוב. אופל קרוסלנד, 1.2 טורבו, ENJOY - קיבלתי הצעה. בנוסף קיבלתי הצעה ל : פיג'ו 2008, 1.2, NEW ACTIVE GO. חשוב לי בעיקר: נוחות נסיעה(בעיקר מקדימה),התנהגות כביש(זריז,לא עגלה),אבזור,בטיחות,שווי מס. פחות חשוב: מרווח מאחורה ובבגאג'. לא חשוב: צריכת דלק(דלקן),טיפולים(ליסינג). מה ממליצים המומחים??? בתודה מראש! ערן
הודעה אחרונה מאת Mike808, -
-
- 2 תגובות
- 587 צפיות
שלום, בחיפושי אחרי רכב מצאתי את הרכב הבא עבר תאונה אחת שבה גילחו את 2 הדלתות ולכן הוחלפו (מצורף דוח שמאי 1 - 5% ירידת ערך) עבר עוד תאונה שבה הוחלף פנימי מגן אחורי? (מצורף דוח שמאי 2 - 0.3% ירידת ערך) מלבד הנ"ל נראה שהכל בסדר אצלו (2012, יד1, ק"מ נמוך יחסית). האם ירידת הערך שחושב בדו"ח סבירה? הרי הוחלפו 2 דלתות ועוד כל מני עבודות. 5% זה לא נמוך מדי? והתאונה השניה שהוחלף הפגוש רק של 0.3%? יש גם צביעות לא מקוריות מה דעתכם? האם כדאי לוותר על הרכב או לנסות להוריד במחיר?
הודעה אחרונה מאת sperial, -
סטוניק\ארונה\קקטוס? 1 2
מאת -UC-- 15 תגובות
- 4.4 אלף צפיות
לאחר קריאה מעמיקה בפורום, הצלחתי לצמצם את הרשימה שלי ל-3: 1. קיה סטוניק - הבטוחה ביותר? 2. סיאט ארונה 3. סיטרואן קקטוס - הזולה ביותר? מסלול: 40 ק"מ - ראש העין לרמת החיל בתל אביב וחזור. מיועד לאמצע שבוע לאשתי(גובה 1.7) ובסופ"ש לי(גובה 1.85). כיום מסתפקים ב-i10, שצפופה כאשר צריך לנסוע גם כיסא בטיחות לרכב מאחורה ואשתי ליד. אשתי רוצה רכב גבוה ונוח, אני מעדיף רכב בטיחותי. תקציב 90-100 אלף (במסלול 0 ק"מ או במבצעי סוף שנה). עדיפות לצריכת דלק טובה על פני ביצועים. לפני ריצה לסוכנויות, אשמח לשמוע מכם מה עדיף מבין ה-3? האם לוותר על אחת מהן? אולי יש אלטרנטיבה נוספת שכדאי לבחון? שנה טובה וחג שמח...
הודעה אחרונה מאת -UC-, -
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
היי חברים, אנחנו זוג סטודנטים מב"ש המעוניינים לרכוש רכב. לאחר שעברנו על האפשרויות ביד 2 באזור ולא מצאנו משהו אטרקטיבי במיוחד שקלנו לרכוש רכב "חדש" - יד שניה (החברות הגדולות קונות רכבים חדשים ומוכרות אותם במחיר זול קצת יותר). קיבלנו את הצעות המחיר הבאות: * יונדאי i10 2018: + מולטימדיה + מצלמת רברס + חיישנים מחיר: 69,000 * קיה פיקנטו 2018: + חיישנים מחיר: 67,000 * ניסן מיקרה 2018 מחיר: 65,000 לכל הרכבים מציעים לנו: - טיפול ראשון חינם - אגרת רישוי - מובילאי - קודנית - כיסוי ביטוחי מראות ופנסים אני לא כ"כ מבין בתחום ולא בטוח האם מדובר בהצעות משתלמות. בהנחה וכן, איזה מן הרכבים מומלץ יותר ואיזה פחות? כמו כן, האם לדעתכם יש…
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
- 2 עוקבים
- 19 תגובות
- 7.9 אלף צפיות
טיגוואן 1.4 הדגם המפואר ב 190 אלף ₪ או סקודה קארוק 1.5 הדגם המפואר ב 190 אלף ₪
הודעה אחרונה מאת robertf, -
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 8.5 אלף צפיות
שלום, אני עומד בפני רכישת סקודה קארוק דיזל 1.6 ליטר ומה שמעניין אותי היא עלות טיפולים בצ׳מפיון מוטורס. נאמר לי שאת הטיפולים יש לבצע פעם בשנה או ב-15,000 ק"מ. תודה.
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
- 4 תגובות
- 715 צפיות
אני מחפש מחליפה לקורולה 09 שלי (יד 00 שאין בה שום בעיות אבל רוצה להתקדם בשנתון), אנחנו זוג+ילדה, 80% מהנסיעות אני נוסע לבד לפגישות עבודה, רב הנסיעות בין הרצליה לרשלצ (כביש מהיר/פקקים/ חניה גם בתל אביב לא מעט), יש גם תקופות עם נסיעות של פעם פעמיים בשבוע של נסיעות ארוכות לדרום צפון, הנסועה שלי משתנה גם היא- 18 עד 25 אלף ק"מ בשנה, מחפש רכב שלא ירגיש ירידה מול הקורולה- חשוב רכב עם אמינות טובה, בטיחות, חסכון בדלק ותחזוקה פשוטה, תיבה אוטומטית (פלנטרית או רציפה בלבד לא dsg למניהן) . מודל עדיף לפחות 2013. אשתי היתה מעדיפה ג'יפון אבל לדעתי זה אומר גרוטאות עייפות . אני מתכונן להחזיק ברכב לא מעט שנים ועדיף רכב שכבר ספג את ירידת הערך הגדולה.
הודעה אחרונה מאת yb, -
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 2 אלף צפיות
שלום, רכשתי לא מזמן רכב זול שאמור להיות אמין וטוב משנתון מאוד מוקדם וזו התגלתה כטעות גדולה שרק עלתה לי ביוקר. *מאז לא מתעסקת יותר עם שנתונים נמוכים*. אציין גם שמדובר ברכב לשנה עם אופציה לקצת יותר. כעת מחפשת רכב חדש שבאמת יביא לי שלווה נפשית וכלכלית, עד 20,000 ש"ח בשנתון שהוא מעל 2010. לא משנה אם ידני או אוטומט (בנסיבות אלו כנראה שיהיה ידני כי אין יותר מדי רכבים עד 20K ש"ח בשנתון כזה מאוחר) אך העיקר שיהיה אמין וחסכוני עם ביצועים נחמדים כולל עקיפות סבירות, לכן רצוי מנוע 1.2 שהוא גם לא בעל ביצועים חלשים אבל גם לא כבד ושתיין. הנסיעות היומיות הן לרוב עד 20 ק"מ אך לא רוצה להיות מוגבלת באם תהיינה נסיעות שהן יותר! בהתחלה רציתי סוזוקי סוויפט/סובארו B4/סיאט איב…
הודעה אחרונה מאת CHEREPASHKA, -
-
- 13 תגובות
- 4.1 אלף צפיות
שבוע טוב לכולם. אני חדש בפורום ורציתי להתייעץ איתכם לגבי רכב שעניין אותי. 1. זה רכב ראשון שלי אחרי שנתיים על אוטומט של ההורים [ אקורד] יש לי רישיון על ידני. 2.התקציב שלי בין 40-50k 3.נסיעות בתוך העיר יותר אבל מידי פעם גם מחוץ לעיר לעבודה וחזור 15 ק"מ כל כיוון. 4.דרישות מהרכב, שיהיה אמין , זריז , חסכוני. 5. בדרך כלל מי שיהיה באוטו זה שני אנשים. 6.עכשיו לגבי הרכב שאני מתעניין בו זה הונדה CRZ 2011 שנכנסת לי בתקציב והיא נראת טוב. עכשיו אני לא מבין בכל הקטע של ההיברידי לגבי הטענה, וטיפולים של הסוללה אם יש בכלל. כל כמה זמן צריך להחליף סוללה ? והאם הטיפולים הם כמו כל רכב יפני אחר או קצת יותר גבוהים ? 7. לגבי ביצועים של הרכב עד כמה שהבנתי הוא חסכוני ונחשב ל…
הודעה אחרונה מאת eh966, -
- 2 תגובות
- 535 צפיות
שלום, אני מחפש להתקדם לרכב מרווח יותר. כל הרכבים שצוינו לעיל יעשו את העבודה, לכולם תא מטען גדול ומכובד. מעבר לכך, אשמח לקבל את המלצתכם ודעתכם על הרכבים הנ"ל. הכוונה היא לאוקטביה בשנתונים 2012-2013 טולדו/ראפיד - 2013 פיג'ו 308 SW (סטיישן) בגרסא החדשה, החל מ-2014 עם מנוע 1.2 טורבו. כולן ינועו סביב מחיר ה-40K ש"ח. האם עדיפה הפיג'ו מכיוון שהיא חדשה מכולן עם המנוע החזק מכולן, או האמינות והסחירות של פולקסווגן מנצחת. האם אחזקת הראפיד והטולדו צפויה להיות זולה מהאוקטביה בשל קבוצת רישוי שונה? מה דעתכם על הגיר בקבוצת VAG מבחינת אמינות, אחזקה וכו'. תודה
הודעה אחרונה מאת burshtein, -
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 2 אלף צפיות
יש לי רכב ישן. דייהטסו סיריון, שנת 2001, אני היד הרביעית, 145,000 ק"מ. הוא נוסע אחלה, באמת. יש לו בעיות שמצד ראשון לא כאלה גדולות ברמה שאי אפשר לתקן (נזילת מים, חיישן חמצן). הבלמים בו חדשים, הסטרטר חדש, המצבר חדש. הבעיות שיש בו לא עוברות טסט אבל מבחינתי הרכב הזה לא שווה את הכסף שיעלה לתקן אותו. הטסט שלו כבר נגמר. מה כדאי לעשות איתו? את הרכב קניתי ב3,500 ש"ח (הורדתי את הבעלים במחיר היה אמור לעלות 6,000-5,000). למכור לחלקים בהנחה שארוויח אולי 500 שח, למכור לאנשים שעושים פרויקטים עם מכוניות, למכור לבן אדם תוך ציון הבעיות ומי שרוצה שיקנה ויקח בחשבון? מה אופציות ומה כדאי לאור המצב הנתון שבתכלס הרכב כן סוחב ורק דורש תיקון וממה ארוויח הכי הרבה?
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
- 0 תגובות
- 475 צפיות
היי אני מחפש רכב משפחתי לזוג ושני ילדים חשוב לי שיהיה מספיק מקום בתא הנוסעים, שהרכב יהיה חסכוני ואמין לא משהו מיוחד. אבל בכל זאת מרגיש לי שסקודה אוקטביה יכולה לתת מענה טוב יותר וביצועים טובים יותר אבל חושש מעט עם מעלות האחזקה הגבוהה ובעיות ששמעתי לגבי גיר הDSG7 אשמח לשמוע דעתכם- האם סקודה אוקטביה היקרה יותר עדיפה או שעדיף להסתפק בקיה פורטה הצנועה עם 7 שנות אחריות?
הודעה אחרונה מאת eran284, -
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 521 צפיות
היי, אני נמצא בחברת ליסינג והביאו לי בדיקה מלפני חודשיים בקומפיוטסט בו מצויינת רק פגיעה בשלדת מרכב במשמעות נמוכה. א. האם במידה ויש בעיה בעתיד, אפשר לתבוע את המכון על סמך בדיקה שלא אני אישית שילמתי עליה? ב. האם הייתם סומכים על הממצאים? תודה
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
- 9 תגובות
- 885 צפיות
שלום חברים, אני ואישתי +1 מחפשים רכב עם הדרישות הבאות: אמין, אוטומט, שוק סביר לעתיד (אם קיים דבר כזה בארץ), שלא יהיה נמוך מאוד (הייתה לנו סיוויק ואשתי לא כל כך אהבה), תקציב עד 40K. אני חושב שהרכב שהכי מתאים לי הוא לנסר , אבל אני מתלבט בין הלנסר דור חדש ללנסר ספורטבאק. הלנסר 4 דלתות עם תיבה של 4 הילוכים ואומרים שהיא "עגלה" טיפה לעומת הספורטבאק עם 6 הילוכים. אני מתלבט כי מצאתי אופציה טובה של לנסר החדשה 2012 עם 70 ק"מ (ספורט, יד 01 פרטי, מולטימדיה, למרות שחוץ מגנטים אין משהו מיוחד ברכב מהדגם הרגיל), ב 39K ש"ח, אני ממש אהבתי את הלוק של הרכב ואת העסקה אבל הבחור גר שעתיים ממני ולפני שאני לוקח יום חופש ועושה את הנסיעה רציתי לשמוע דעות מחברי הפורום. לעומת זאת…
הודעה אחרונה מאת slavikik, -
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 1 אלף צפיות
שלום לכולם, אני מתכנן לקנות טויוטה אייגו שנת 2012 אוטומטית. הפרמטר החשוב ביותר עבורי הוא צריכת דלק, ולאחריו אמינות ושרידות הרכב. הסכום שאשלם עבור הרכב הינו בין 22-25 אלף ש"ח. הייתם ממליצים? מישהו שמחזיק את הרכב ויכול לתת חוות דעת? תודה רבה!
הודעה אחרונה מאת llaavvii, -
-
- 3 תגובות
- 693 צפיות
שלום, האם יש בעייתיות או האם כדאי להתרחק מרכב שרשום כבעלות קודמת ליסינג ובעלות נוכחית פרטית? האם כדאי להתרחק מרכב שכזה במידה והשנתון יחסית חדש והק"מ די נמוך?
הודעה אחרונה מאת vladclar, -
- 17 תגובות
- 5.3 אלף צפיות
שלום לכולם. לאחר קצת סינונים לפי קריאה באינטרנט יוצא מחר לסיבוב בכולמוביל טרייד וטריידמובייל. אז קודם כל אשמח לחוות דעת על הסוכנויות האלה. וגם להמלצות או להפך לגבי הדגמים שאבדוק: 1- אאוטלנדר 2015. 2- ספורטאז 2015 מנוע 2000. 3 ש ספורטאז 2016 מנוע 1600. אשמח גם לדעתכם האם כדאי לקנות מחברות הליסינג וכך אפשר לקחת לקחת דגמים/שנתונים מתקדמים יותר? אגב התקציב הוא 100k. תודה מראש
הודעה אחרונה מאת Potato, -
- 5 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
במסגרת החיפושים אחר רכב לאשתי נאלצנו לעלות בתקציב על מנת למצוא רכב שעומד בחלק מהדרישות שלנו מצאתי את הרכב הבא: טויטוה אוריס היבריד שנת 2015 יד ראשונה 43000 ק"מ. בעל הרכב אמר לי במעמד בחינת הרכב שקיבל מכה במסגרת של השמשה הקדמית והיא תוקנה ועקב כך יש ירידת ערך (לא שאלתי כמה). במסגרת המו"מ הגענו להסכם קנייה (אם בבדיקה לא מתגלים ליקויים רציניים-שנגדיר אותם בזמן הבדיקה) על סכום של 70000 ₪. מספר שאלות לי אליכם. 1. האם המכה עליה הוא מדבר שכמובן תיבדק במכון בדיקה היא ממש קריטית? 2.אני מתכוון לגשת עימו למוסך שבו טיפל ברכב (טויוטה באר שבע ) להוציא דוח טיפולים ותאונות ואחר כך לבדיקה במכון בדיקה מוסמך.האם יש מקום לעשות בדיקה …
הודעה אחרונה מאת shai_35, -
-
- אחראי פורום
- 13 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
שלום, לאחר 3 שנים עם רנו פלואנס דיזל בהמלצת הפורום, מרגיש שצריך להתקדם - כיוון מנהלים/פרימיום או איך שלא קוראים להם. מחפש רכב ברמה מעל, בעיקר חשוב נוחות נסיעה מכיוון שנוסע מהצפון 1-2 פעמים למרכז בשבוע. רכב ל4-5 אנשים אבל רב הזמן נהג בודד. 20-25k ק"מ בשנה. מחיר עד 80k בהנחה שיהיה אפשר לנהל מומ על רכבים יד2 רעיונות שעלו לי בראש וכנראה הולכים להיפסל - A4 2014-2012 (היו כמה ביד2). לפי המידע הקיים טיפולים/ביטוחים גבוהים לקסוס IS250 2012 - צרכן דלק לא קטן אשמח לשמוע עוד רעיונות. תודה.
-
-
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
שלום חברים, אשמח לשמוע את דעתכם לגבי בדיקה שנעשתה לפני קנייה - לרכב יונדאי I20 שנת 2013. השלדה נקייה, אבל להלן הבעיות שעלו מהבדיקה- מצ"ב דו"ח. מכיוון שהרבה זמן לא לקחתי רכב פרטי לבדיקה, רציתי לשאול האם הליקויים נחשבים לסטנדרטיים או שיש פה משהו קצת יותר רציני. תודה מראש!
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 14 תגובות
- 7.6 אלף צפיות
אהלן חברים, אני מחפש רכב לחברה שלי עדיפות לרכב קטן יחסית אך אפשרי גם משפחתית. תקציב עד 25K דרישות: אוטומט, חסכוני לפחות כמו פיקנטו ושהיה דיי אמין. פגשתי המון מכוניות זבל ודווקא הצרפתיות נראות ממש שמורות עם ק״מ נמוך ושנתון גבוה יחסית. ניסיתי לחפש מידע עדכני על C3 וC4 בנוגע לאמינות הגיר והחשמל ברכב ולא הצלחתי למצוא. אשמח לשמוע מאנשים איך הרכב היום אחרי מספר שנים על הכביש
הודעה אחרונה מאת CharadeClassic, -
-
מי מחובר 65 משתמשים רשומים, 10 אנונימיים, 422 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- natco
- RK
- gadik6
- Una Macchina
- yoav911gt2
- פינדר
- Assafo2
- Night Driver
- ברווז
- TomerP
- falou
- דניאל1983
- zaf
- itaysamurai
- Camaro 92
- RBRB
- stx
- Pavlik
- פול-טנק
- פיזיקאי שימושי
- אודי זק
- אלעדית
- דובצע
- GTI33
- Igalz
- PASHUT
- pooh-bear
- chrono
- epiphone
- mcshmupi
- הרקוליטו
- mikyl
- David32
- Ctzvi
- yuvk
- GKME
- om2
- שחר 1
- Derish
- yoni2sh
- עודדון
- פריג'י
- SurfHigh
- mitsugli
- Be roo
- Liquidator
- malcishua
- DC10
- ALX
- דוד495
- Aviady001
- חד אופן
- Matan1515
- Shay Shd Dave
- ArikB
- Ron Poh
- גולדן191
- fatboy1340
- TheArcane
- TvrSpee12
- Bull-81
- `Infinity
- מיץ פטל
- ronenu
- Shaike.Zam
