ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,548 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום, לאחי יש אפשרות לרכוש קורולה שהייתה בליסינג בחברה בה הוא עובד (לא שלו - אין לו אפשרות לרכב מהעבודה) היתרונות: היסטוריה מוכרת: הוא מכיר את מי שהרכב אצלו, יודע שלא היו תאונות, תקלות או נהיגה פראית, ולמעשה היה "נהג יחיד" חסרונות (אולי): קילומטראז': מדובר על סביבות 85 אלף ק"מ לפי מה שאמר הוצע לו מחיר מחירון (משוקלל כמובן לאחר ליסינג וק"מ, אך בלי הנחות נוספות) צרכים מהרכב: כרגע הוא עם 2 ילדים, הרכב אמור לשמש לטווח רחוק כלומר לפחות 5 שנים קדימה, ויש שם דיבור על ילד נוסף בטווח הזה. נסיעה ממוצעת שלו אמורה להיות כ 15 אלף ק"מ בשנה שאלות: האם הרכב יספק את הצרכים, במיוחד עולה התהייה אם הוא מספיק פרקטי ל 3 ילדים מאחורה (שהגדול יהיה נניח בן 8-10) …
הודעה אחרונה מאת noknok, -
-
-
- אחראי פורום
- 24 תגובות
- 7.4 אלף צפיות
שלום חברים רוצה להתייעץ איתכם על האוטו הזה מה אתם אומרים שווה להשקיע 80 אלף עליו?
הודעה אחרונה מאת Buki, -
-
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום מחפש רכב יד שניה בתקציב של 80-90K חשוב שיהיה 3 דלתות מנוע חזק יחסית ואיבזור ברמה גבוהה - מסך גג פנורמי וכו׳ התחלתי לבדוק לגבי A1 2015 מנוע 1.4 A3 2014 מנוע 1.4 יש עוד המלצות או שאלו הכי עדיפות?
הודעה אחרונה מאת Cycleman, -
-
- 8 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
היי, אני מכוון לקנות רכב שהיה בשימוש כרכב תצוגה אצל היבואן, רכב 4X4... בבדיקה שהציגו לנו היה רשום נזילת שמן מהמנוע, ללא פירוט הבעיה כמובן. לאחר שיחה עם המכירות אצל היבואן אמרו לנו שבמוסך בדקו וזאת לא באמת בעיה ויביאו את הרכב אחרי טיפול לבדיקה חוזרת במכון, בנוסף יש על הרכב עוד שנתיים וחצי אחריות יבואן ככה שבכל מקרה הם יקחו אחריות על כל תקלה. השאלה הנשאלת, איך אפשר לבדוק בדיקה חוזרת את הבדיקה של מכון הבדיקה ולהבין הם באמת קיימת תקלה ברכב ללא המוסך הרשמי שכנראה מכיר את הרכב הכי טוב אבל הוא גם קשור ליבואן כמובן... האם לקחת למכון בדיקה נוסף זה מספיק או לקחת אותו למוסך שלא קשור ליבואן? תודה
הודעה אחרונה מאת shugiflex, -
-
- אחראי פורום
- 17 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
אהלן, אנחנו מעוניינים לרכוש שני רכבים חדשים למשפחה. מדובר רק בשתי נפשות בבית אז אין צורך במכוניות שהן יותר מסופרמיני. הראשון מיועד לאישה מבוגרת שנוסעת בערך 13 אלף קילומטר בשנה, נסיעות יומיומיות קצרות של 6 קילומטר בתוך העיר והיא 99% מהזמן הנהגת היחידה ברכב. כרגע יש לה טויוטה יאריס בנזין שעלה לכביש ב11.2016 ברמת גימור סטייל. מחפשת סופרמיני אמינה עם צריכת דלק סבירה ותחזוקה זולה. התקציב עד 110 אלף ליד ראשונה מהסוכנות. ההתלבטות העיקרית כרגע בין יאריס היברידית 2018 (לאור הוזלת הדגמים ההיברידים) או מאזדה 2 2018. מה דעתכם? היא לא מעוניינת ביאריס בנזין חדשה כי השינויים דיי מינורים לדעתו וכיוון שב2016 ההיברידי התחיל ב117 והיום ב107 האופציה הזאת נפתחת עבורה. האם התחזוקה של הרכב יקרה…
הודעה אחרונה מאת yoav911gt2, -
-
- 2 תגובות
- 735 צפיות
היי, אני מכוון לקנות רכב שהיה בשימוש כרכב תצוגה אצל היבואן, רכב 4X4... בבדיקה שהציגו לנו היה רשום נזילת שמן מהמנוע, ללא פירוט הבעיה כמובן. לאחר שיחה עם המכירות אצל היבואן אמרו לנו שבמוסך בדקו וזאת לא באמת בעיה ויביאו את הרכב אחרי טיפול לבדיקה חוזרת במכון, בנוסף יש על הרכב עוד שנתיים וחצי אחריות יבואן ככה שבכל מקרה הם יקחו אחריות על כל תקלה. השאלה הנשאלת, איך אפשר לבדוק בדיקה חוזרת את הבדיקה של מכון הבדיקה ולהבין הם באמת קיימת תקלה ברכב ללא המוסך הרשמי שכנראה מכיר את הרכב הכי טוב אבל הוא גם קשור ליבואן כמובן... האם לקחת למכון בדיקה נוסף זה מספיק או לקחת אותו למוסך שלא קשור ליבואן? תודה
הודעה אחרונה מאת שי, -
- 10 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלום, אני רוצה לקנות מסוכנות הונדה סיוויק האצ'בק 2014 ,35 אלף ק"מ, יד 1 פרטי, כחול. רציתי לפני כן להתייעץ איתכם... מצורף ספר היסטוריית טיפולים (אין לי כרגע עלי את הבדיקה לרכב שנעשה לפני חודש אבל זה לא בעיה להשיג אם יעזור.) המחירון של הרכב לפי הבנתי כ 70 אלף וזה מה שהסוכנות מבקשת (אוטו סנטר). ביחד עם החלפה של הסיריון 2008 שלי, שעשה 130 אלף קמ (שהמחירון עליו כ 17 אלף אבל יש לו המון פגיעות פח וסריטות שמורידות את הערך שלו) הם מבקשים 56 אלף. -- זו הייתה הצעה ראשונה לפני בדיקות. היום עשיתי בדיקה אצל מוסך פרטי שלי...ובתכלס הרכב במצב טוב מאוד, ללא תאונות, ללא פיגומים רציניים בפח. הם הבטיחו שמה שראוי לתיקון יטופל במלואו. כלומר סריטות וצבע בעיקר. גם מסתבר של…
הודעה אחרונה מאת שי, -
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 825 צפיות
אהלן, אני מעוניין לקנות רכב סופר מיני אמין בתקציב של כ-55K (חריגה של עד 5K אם מוצדק לדעתכם). מדובר ברכב ראשון עבורי, שישמש אותי בעיקר בנסיעות הפקוקות ב"קו" פתח תקווה - תל אביב הלוך וחזור באופן יומיומי. לרוב אני אהיה הנוסע היחידי ברכב אך בכל זאת מעדיף מכונית סופר מיני. אני לא מבין גדול במכוניות ומעדיף מכונית שתתן לי "שקט נפשי" מבחינת טיפולים על פני עיצוב צעיר או ביצועים מרשימים. השתדלתי לחקור לפני כתיבת ההודעה הזו, ואני חושב שרוב הרכבים היפניים הם תשובה הולמת (סוזוקי סוויפט, ניסאן מיקרה, הונדה ג'אז, טויוטה יאריס, מאזדה 2). יש שנתונים מומלצים לקנות רק החל מהם (כמו המיקרה שעברה מתיחת פנים קטנה ב-2014)? הבנתי שעדיף להימנע מרכבים אירופאיים כמו פיג'ו 208 בגלל אמינו…
הודעה אחרונה מאת pooh-bear, -
-
ספורטאז 1.6 או 2.0 1 2
מאת hararim- 16 תגובות
- 15.4 אלף צפיות
שלום לכלם, אני מתלבט בין 2 הגרסאות בשנתון 2016. אשמח לעזרתכם. כמה משמעותי השיפור בכוח לעומת צריכת הדלק ?
הודעה אחרונה מאת AloniM3, -
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 477 צפיות
לחברי הפורום, אשמח לעיצה ברכישת רכב בעניין הנ"ל: תקציב: באיזור 20 אלף ש''ח, אפשרי יותר. שימוש: עיקר השימוש ברכב הם נסיעות קצרות בתוך עיר, רוב הנסיעות הם למשתמש יחיד, נסיעה אחת מידי יום היא ברכב מלא. אינני צריך ביצועי מנוע יוצאי דופן, רק נסיעה חלקה וטובה. מאפיינים: אמינות: דגם של רכב, שאיננו ממהר להתקלקל. ירידת ערך נמוכה, אני צריך אותו רק לשנה הקרובה. דלק: צריכה סבירה. תודה
הודעה אחרונה מאת דב קרדו, -
-
- אחראי פורום
- 24 תגובות
- 6.8 אלף צפיות
ערב טוב אני מחפש משפחתית משנת 2014-5. עברתי פה על ההמלצות וכמעט לא ראיתי שום התייחסות לשברולט קרוז בשנים 2014-5 מנוע 1400 טורבו. מבדיקה ביד2 עולה כי היא נמכרת בכ-40 אלפי ש"ח לשנים הנ"ל. מחיר נמוך לכל הדעות. מצד שני, לא נתקלתי כמעט בחוות דעת שליליות כאן בפורום על הרכב הזה. אז למה לא לרכוש אותה?
הודעה אחרונה מאת אבנר.אלקיים, -
-
-
- אחראי פורום
- 14 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
הרכב הולך להישאר אצל בעליו ל10 שנים הקרובות,אני רוצה רכב עמיד,בעל צריכת דלק כמה שיותר נמוכה,שיאבד כמה שפחות מערכו במהלך השנים הללו,רכב מיני,סגנון סוזוקי סוויפט,קיה פיקנטו,מאזדה 2,הונדה ג'אז,טויוטה יאריס או כל משהו אחר באיזור הסכום הזה,משהו מנסיונכם שלכם או של המכרים שלכם שמרוצים מאיזה רכב מיני שיש אצלהם,אשמח לתגובה בנושא תודה
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
- 0 תגובות
- 507 צפיות
הפורטה יד שנייה ראשונה מליסניג שנייה פרטית ב27000שח 130000קמ צבע לבן הקרוז יד שנייה ראשונה מהחכרה יד שנייה פרטית ב24000שח 121000 קמ צבע שחור מה עדיף? תודה
הודעה אחרונה מאת fancy345, -
- 11 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
היי, שוקל להחליף את הג'אז 2013 בג'יפון. למשפחה עם שני ילדים, ויטארה יכול להיות טוב?
הודעה אחרונה מאת yoav911gt2, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום חברים, מתלבט לגבי רכב פרמיום משפחתי כאשר שני המועמדים המובילים הם לקסוס IS300 מודל 2014 ו-אינפיניטי Q50 מודל 2015. שניהם מוצעים בלוחות החל מאזור 110 אש"ח. במעגל השני, באותו מחיר, אפשר להכניס להתלבטות קדילאק ATS ו-BMW 3 מודל 2014. אני פחות מתחבר אליהם, בעיקר בקטע התדמיתי, אבל אולי אני מפספס משהו לגביהם. הדרישות: 1. נוחות/איכות 2. מרווח - יכולת להסיע 3 ילדים במושב האחורי בצורה נורמלית 3. אמינות 4. צריכת דלק: מניח שבהקשר הזה הלקסוס לוקחת בענק - אבל מה הפער בפועל מול האינפיניטי? 5. שמירת ערך: כנראה שאף אחד כאן לא נביא, אבל נראה שללקסוס יש שוק חזק ולראיה היא יקרה יותר מהאינפיניטי (באותו תקציב אפשר לרכוש אינפיניטי 2015 מול 2014 בלקסוס). הגדרת…
הודעה אחרונה מאת yoav911gt2, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 12 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
בוקר טוב, אני שוקל לקנות רכב מחברת ליסינג. השארתי 1,000 ש"ח פיקדון וכעת אני אמור להגיע לראות את הרכב ולבדוק אותו כדי לקבל החלטה סופית. בהתאם להמלצות כאן אני רוצה לקחת את הרכב לבדיקה עצמאית במכון רישוי וכמובן לנסיעת מבחן. מישהו יודע לומר אם יש כאן דברים מיוחדים שצריך לקחת בחשבון מבחינת התנהלות מול חברת הליסינג עד לרכישה עצמה? האם אני יכול להוציא את הרכב ולקחת אותו לכל מוסך שאני רוצה או שהם יכולים לחייב אותי לבדוק רק במוסך שנמצא במתחם שלהם? האם יש צורך בהשארת פיקדון נוסף לצורך כך? בנוסף, במידה ואקח מימון חלקי מחברת הליסינג, מה הדברים אליהם צריכים לשים לב מבחינת שעבוד ברשיון הרכב וכו'? אשמח לשמוע מהי ההתנהלות מאנשים שביצעו רכישות כאלו. תודה רבה ויום …
הודעה אחרונה מאת itayl18, -
-
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 943 צפיות
אמנם נושא שעלה פה הרבה, אבל קראת ועדיין לא הבנתי... הרכב היה משועבד ל'כלמוביל' כי שם נקנה, ונרשם ברשם המשכונות. המוכר הסיר את השעבוד בתחילת השבוע וסגר את החוב שלו מול כלמוביל (יש אסמכתא). האם הרישום ברשם המשכונות מוסר אוטומטית? כמה זמן זה לוקח? אם זה היה השעבוד היחיד, יכול להיות שהיה משכון נוסף של הרכב חוץ מברשם המשכונות? תודה
הודעה אחרונה מאת shus2000, -
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
המחיר המבוקש על הרכב 76k והם יחליפו לגלגלים של חברת farroad שהם הזולים ביותר... מה דעתכם?
הודעה אחרונה מאת Nati Malka, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 26.5 אלף צפיות
רכב שמתעניין בו הוחלפו 2 דלתות בעקבות שפשוף בזמן נסיעה ע'י רכב אחר. בהתערבות של הביטוח, הוחלפו 2 דלתות. בעל הרכב לא יודע על ירידת ערך כלשהיא. האם לדעתכם אמורים להוריד במחיר בגלל זה?
הודעה אחרונה מאת נומד, -
-
- 2 תגובות
- 712 צפיות
שלום, אני מחפש רכב משפחתי בסביבות ה 30K, עדיפות לרכב אמין וחסכוני וכמובן בטוח. חשבתי על הפורוד פוקוס 2012 לאחר שהבנתי שהבעיה בגיר הרובוטי נפתרה לבסוף, האם יש המלצות נוספות במחיר הזה לרכב עדיף יותר? תודה רבה!
הודעה אחרונה מאת EvilSting, -
- 2 עוקבים
- 8 תגובות
- 1 אלף צפיות
שלום. ראיתי היום רכב שמצא חן בעיני במגרש רכב פרטי . כשביקשתי לראות את הרישיון קיבלתי ללא בעיה. הרכב עם 00 בעלים קודמים על שם חברת השקעות בע"מ כשלטענת המוכר זה היה רכב בליסינג מימוני. בדקתי את שם החברה בגוגל ואכן החברה מתעסקת בין השאר במימון רכבים. השאלה היא איך מתייחסים לבעלות הרכב? כבעלות חברה או כליסינג מימוני? תאריך העליה לכביש תואם את תאריך הרכישה. הכל נראה לגיטימי למעט ענייו הבעלות.
הודעה אחרונה מאת NIMRODVA, -
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
שלום מעוניין ברכב שני שישמש בעיקר את אשתי (הרכב העיקרי יהיה 7 מקומות) לנסיעות שרובן קצרות ולכ-10 K ק"מ בשנה אבל שיכול ליסוע גם בכבישים מהירים בצורה סבירה די סגור על הI20 אחרי שנסעתי בו כשנה לפני כמה שנים והייתי די מרוצה יש לו היתרונות של הסחירות ואמינות + לא מיני - יש מקום מאחור לילדים ומבוגרים (לא ככ ל3) ויש תא מטען שמספיק לרוב העגלות לעומת המתחרות שלה באותה קטגוריה ומחיר סביר רוצה רק אוטומט יד 1 מתלבט אם שווה לשלם על 2015 את ההפרש של יותר מ10K מאשר 2014 בעיקר בשביל השנה והצורה בנוסף קצת הלכתי לאיבוד מרוב דגמים, מה ההבדלים ואם מהותיים? חשוב לי מראות מתקפות וחיישני רוורס ואם יהיה גג נפתח יכול ליהיות נחמד (היא תיהיה מרוצה..) א…
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
- עוקב אחד
- 17 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
אני מחפש מלא זמן את הרכב הזה ומצאתי סיאט קורדובה 2001 עשתה 180 אלף קילומטר ידנית מטופלת והכל (צריך להחליף בית מצערת שזה 300 ש"ח) המוכר רוצה 6 אלף, השאלה שלי אם זה שווה לקנות אותה או לקנות את ה 100 כ"ס? יש הבדל משמעותי בין ה 75 ל 100? ומה עדיף ידני או אוטומט? לי לא כלכך משנה, עדיף לי מה שיהיה יותר טוב מבחינת אמינות וצריכת דלק
הודעה אחרונה מאת pooh-bear, -
-
- אחראי פורום
- 20 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
הייתי רוצה לשאול אם מישהו יוכל לעזור לי למצוא את ה0-100 של הרכב(מאחר והוא 235 כ"ס, זה נשמע מעניין), צריכת דלק, ואם אפשר שמישהו ימצא לי סרטון של הרעש(לא מצאתי בשום מקום) Sent from my SM-G955F using Tapatalk
הודעה אחרונה מאת yonisi, -
-
- 1 תגובות
- 494 צפיות
מחפש רכב משפחתי שני בבית בסכום של עד 45k עם עדיפות לפחות ל40K. מה שחשוב שיהיה מעל שנת 2011 אוטומט, אמין עד כמה שאפשר, וחסכוני יכול להוות בונוס וטיפולים זולים. זה רכב שיהיה הרבה בפקקים- 12 ק'מ לכל כיוון כ-50 דקות נסיעה. חשבתי לכיוון טויוטות אוריס, ספייס וורסו, פריוס. הונדה- סיוויק האצ'בק. יונדאי i35. אשמח לשמוע על עוד רעיונות.
הודעה אחרונה מאת tomy669, -
- 2 תגובות
- 624 צפיות
היי,אנחנו מחפשים רכב משפחתי (רכב שני במשפחה) ורצינו להתייעץ מגבלות / wish list: תקציב ~60,000. בגז סביר (לא פיקנטו). יחסית חדש (שיחזיק מעמד לכמה שנים קדימה). דירוג טוב במבחני ריסוק / בטיחות. צבע (לא לבן / אפור) עם העדפה חזקה לירוק הציעו לנו סוזוקי קרוסיבר 2014, ק"מ 81,000, ירוקה, יד ראשונה מפרטי במחיר 65,000. האם זה מחיר סביר לתמורה? האם זה רכב מומלץ? או שיש אולי דגמים אחרים מומלצים שיכולים לעמוד בקרטריונים. אשמח לעצות, תודה רבה
הודעה אחרונה מאת sperial, -
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 586 צפיות
מחפש רכב משפחתי לא חייב גדול מיועד לזוג מבוגר לא נוסע הרבה בעיקר נסיעה בעיר לקניות (לא נוסע בו לעבודה ...) אוטומט עדיף כמובן שיהיה חסכוני ואמין .... כמו כן ראיתי שהפורד פוקוס ממש במחירי ריצפה מה הסיבה ? ממליצים על ניסן מיקרה ?
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
- 0 תגובות
- 486 צפיות
להו אשמח מאוד לשמוע ממי שברשותו או שהיה ברשותו רכב כזה , נוחות הנסיעה ? איכות המיזוג ? איכות השמע ? צריכת דלק אמיתית בפועל ? ריג'קטים מיוחדים ? תודה רבה מראש. Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk
הודעה אחרונה מאת iceco, -
- 8 תגובות
- 2 אלף צפיות
שלום חברים אני צריך בבקשה ממכם המלצה על רכב חסכוני גרמני, לא אכפת לי דיזל אפילו, הנסןעה השנתית שלי גדלה בערך 35km לשנה... מחפש לקנות רכב מחברות כדי שאוכל לעשות מימון, אז אשמח אם תמליצו לי על דגם שקיים בשוק הזה נכון לעכשיו. תודה רבה
הודעה אחרונה מאת vadim6385, -
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
הרכב יד 01 עבר 67 אלף ק"מ שנת 2015 3 דלתות (נראה מדהים) עשיתי נסיעת מבחן והרכב נוסע פגז (לא מרגיש בחוסר של כוח) רציתי לדעת איך הוא מבחינת דלק, גיר ומנוע עד כמה אמין..
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
מי מחובר 65 משתמשים רשומים, 10 אנונימיים, 422 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- natco
- RK
- gadik6
- Una Macchina
- yoav911gt2
- פינדר
- Assafo2
- Night Driver
- ברווז
- TomerP
- falou
- דניאל1983
- zaf
- itaysamurai
- Camaro 92
- RBRB
- stx
- Pavlik
- פול-טנק
- פיזיקאי שימושי
- אודי זק
- אלעדית
- דובצע
- GTI33
- Igalz
- PASHUT
- pooh-bear
- chrono
- epiphone
- mcshmupi
- הרקוליטו
- mikyl
- David32
- Ctzvi
- yuvk
- GKME
- om2
- שחר 1
- Derish
- yoni2sh
- עודדון
- פריג'י
- SurfHigh
- mitsugli
- Be roo
- Liquidator
- malcishua
- DC10
- ALX
- דוד495
- Aviady001
- חד אופן
- Matan1515
- Shay Shd Dave
- ArikB
- Ron Poh
- גולדן191
- fatboy1340
- TheArcane
- TvrSpee12
- Bull-81
- `Infinity
- מיץ פטל
- ronenu
- Shaike.Zam
