Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2817 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

אני מכוון לקנות רכב שהיה בשימוש כרכב תצוגה אצל היבואן, רכב 4X4...

בבדיקה שהציגו לנו היה רשום נזילת שמן מהמנוע, ללא פירוט הבעיה כמובן.

לאחר שיחה עם המכירות אצל היבואן אמרו לנו שבמוסך בדקו וזאת לא באמת בעיה ויביאו את הרכב אחרי טיפול לבדיקה חוזרת במכון, בנוסף יש על הרכב עוד שנתיים וחצי אחריות יבואן ככה שבכל מקרה הם יקחו אחריות על כל תקלה.

השאלה הנשאלת, איך אפשר לבדוק בדיקה חוזרת את הבדיקה של מכון הבדיקה ולהבין הם באמת קיימת תקלה ברכב ללא המוסך הרשמי שכנראה מכיר את הרכב הכי טוב אבל הוא גם קשור ליבואן כמובן...

האם לקחת למכון בדיקה נוסף זה מספיק או לקחת אותו למוסך שלא קשור ליבואן?

 

תודה

פורסם

אתה צריך לקחת את הרכב לבדיקה במקום שאתה בחרת. אין להסתמך על טופס בדיקה יזום של המוכר.

 

*מיקום שרשור זה הנו בפורום יעוץ קנית רכב

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

אתה מתכנן לקנות רכב חדש. איזה כיף! אבל, האם ההפרש בין מחירו של רכב התצוגה לבין רכב חדש "מהניילון" אכן שווה את כל ההתרוצצות ובעיקר את כאב הראש ואת החששות או חוסר הידיעה? נכון, זה כמה אלפים חיסכון, אבל לטעמי לא כיף לקנות רכב חדש וכבר לאכול סרטים במוח.

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

הכלכלה הישראלית אלצה אותי לעלות לארבעה גלגלים.

פורסם

אתה בטוח שמדובר ברכב תצוגה ולא רכב הדגמה? הראשון אמור להיות חדש לגמרי בלי ק"מ והשני זה רכב שחרשו אותו ונזילות מהמנוע ברכב כזה נשמע יותר הגיוני מרכב שלא נסע בכלל. בכל מקרה, חבל להתפתות למחיר קצת יותר נמוך ולהתחיל עם בעיות ועוד במנוע.

פורסם
אתה בטוח שמדובר ברכב תצוגה ולא רכב הדגמה? הראשון אמור להיות חדש לגמרי בלי ק"מ והשני זה רכב שחרשו אותו ונזילות מהמנוע ברכב כזה נשמע יותר הגיוני מרכב שלא נסע בכלל. בכל מקרה, חבל להתפתות למחיר קצת יותר נמוך ולהתחיל עם בעיות ועוד במנוע.

 

 

צודק זה רכב הדגמה, טעות שלי בכתיבה.

ההפרש במחיר הוא לא כמה אלפים, הוא משמעותי ובעצם מגלם אצלי כמעט שנתיים של ירידת ערך לרכב, אז זה שווה מבחינתי. רכב שהמחירון שלו 330 אלף ב 270 אלף...

אני אקח את הרכב לבדיקה נוספת במכון בדיקה נוסף, השאלה אם יש מומחים בתחום שאפשר לקחת אליהם ולא סתם למכון בדיקה?

פורסם

לא צריך להיות מומחה גדול בשביל לזהות נזילת שמן.

 

רק תבקש לדעת מה עשו במוסך - כי אם בסך הכל ניקוי את התחתית - אז הנזילה תחזור מן הסתם.

 

לא יודע איזה רכב זה, אבל בגדול בתחום המחירים של ה300+ אש"ח לא פעם יש הנחה משמעותית בקנייה מהמחירון.

פורסם
לא צריך להיות מומחה גדול בשביל לזהות נזילת שמן.

 

רק תבקש לדעת מה עשו במוסך - כי אם בסך הכל ניקוי את התחתית - אז הנזילה תחזור מן הסתם.

 

לא יודע איזה רכב זה, אבל בגדול בתחום המחירים של ה300+ אש"ח לא פעם יש הנחה משמעותית בקנייה מהמחירון.

 

זה דיי ברור בשביל זה ביקשתי מוסך שיותר מומחה ואולי מכיר יותר 4x4...

בסופו של יום לרכב יש עוד שנתיים וחצי אחריות יצרן אז אני פחות מודאג אבל מעדיף לא להכנס לזה אם התקלה באמת חמורה...

אני בכוונה לא נכנס לסוג רכב כי לא רוצה להשמיץ, רק לקבל עיצה...

פורסם

לפי התאור האחרון, רכב הדגמה, הוא ככל הנראה עבר תחת ידיהם של עיתונאים ו"מומחי רכב" שונים שבחנו את "מעטפת הביצועים" שלו. נזילות שמן מעידות על עבר פלילי של המנוע בחייו הקצרים. לא מעט "עיתונאים" בחנו ביצועי מנועים בקיצון ( "המנוע אינו שש להגיע לקו האדום" ... כדברי אחדים מהם) שמתבטאים אחר כך במחזור טיפולים קצר מאד בהמשך חיי הרכב (= הרבה כניסות לא מתוכננות למוסך, במסגרת האחריות) חפש מעט ברשת תמונות על פי מספר הרישוי של הרכב, אני מאמין שתוכל לראות מעט ממה שעבר עליו בהיותו רכב הדגמה.

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם

ההנחה הזאת לטעמי לא משקפת את ההתעללות שרכב כזה עובר, במיוחד שכבר יש הוכחה לכך בדמות נזילות שמן. אני הייתי מתרחק.

בכל מקרה, בדיקה שהוזמנה על ידי היבואן אינה שווה את הנייר עליו היא כתובה. רק בדיקה שאתה הזמנת ושילמת עליה במקום שאתה בחרת.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

×
×
  • תוכן חדש...