ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,548 נושאים בפורום הזה
-
- 2 תגובות
- 748 צפיות
שלום, במידה ויש רכב ביד 2 ונתוניו הכלליים טובים, אך רשום שהוחלף לו מנוע לפני חודש, האם כדאי לקנות? ייתכן וזה מצביע על כך שהיו לו בעיות עם המנוע, עם הראש מנוע, בעיות כלליות עם הרכב שעשויות להצביע על מצבו הכללי? שאולי שחקו אותו או משהו כזה... או שזה דווקא מהווה סימן טוב ואם המנוע חדש אז כדאי? הניסוח הוא "מנוע הוחלף לפני חודש - מנוע מייבוא". (הרכב משנת 2008 יד שניה - נסע 133,000 ק"מ)
הודעה אחרונה מאת YuVaLiK, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
אלהן חברים אני רוצה להתייעץ איתכם על שתי מכוניות . הראשון פורד פיאסטה 2014 ידני 1.2 והשני פיאט פונטו 2014 1.4 ידני עכשיו אני יודע ששניהם בערך אותם מכירים ושניהם חסכונים בדלק . זה רכב ראשון שאני רוצה ליקנות לעצמי, ואני לא יודע מה לקחת כי שניהם על הנייר ממש טובות אני ישמח אם תוכלו לייעץ לי על האחת מהם , תודה והמשך יום נעים
הודעה אחרונה מאת colauti 9, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 13 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
היי, מחפש לקנות רכב יד 2 לטובת נסיעות יומיות לרכבת + נסיעות ארוכות מדי פעם (טיולים בצפון וכו') יש ברשותנו I20 היום ולכן רציתי רכב יותר גדול התקציב עד 20K אשמח לקבל חוות דעת על פורד פוקוס 2007 4 דלתות כמו כן לא הצלחתי להבין האם יש איזופיקס והאם ניתן לבטל את כרית האוויר במושב הקדמי אשמח לעזרה ממי שמכיר
הודעה אחרונה מאת Buki, -
-
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 507 צפיות
שלום, לפני שבועים היה מבצע של ניסאן שבמסגרתו הם מכרו את הרכבים מתצוגה ששכבו חודשים טובים אצלם במלאי ואת הרכב שרציתי לא היה במחיר שפוי. מישהו יודע מתי קארסו יוצאים במבצע באמת שכדאי לחכות לו? אני יודע שהמבצע הבא הוא בדצמבר. תודה
הודעה אחרונה מאת razmel, -
-
- 6 תגובות
- 902 צפיות
אהלן, אשמח לחוות דעת עבור 2 בדיקות רכב, מדובר על אופל אסטרה הצ'בק 2013. איזה בדיקה עדיפה?
הודעה אחרונה מאת vadim6385, -
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום, מצאתי דגם בדיוק כפי שאני מחפשת. מאזדה 2, שנת 2008, דגם דינאמיק, 180 ק"מ, יד שניה ובפחות מ16 אלף שח עם טסט לשנה. כשהתקשרתי לשאול הוא ענה לי "על איזה רכב את שואלת?" (כנראה פרסם כמה) אז שאלתי אם כל הידיים פרטיות או שזו איזו חברת ליסינג שמפרסמת כמה מכוניות (כתוב ידיים פרטיות). אמר לי משהו כמו "כן הן פרטיות פשוט יש לנו חברת טרייד אז יש לנו כמה רכבים" משהו כזה... לא כזה הבנתי. בנוסף יש אופציה לתשלום באשראי (מה שבדרך כלל לא קורה עם בן אדם פרטי, אם אני לא טועה). אמר לי שהמודעה רלוונטית אבל שבדיוק מגיע אליו בחור היום לראות את האוטו והוא יחזיר לי תשובה. אחרי זה שלח לי הודעה שאני יכולה להגיע לראות. בתנאים כאלה איך הבחור ההוא לא קנה? לא שאני יכולה לשפוט אבל זה קצת מוז…
הודעה אחרונה מאת markb205, -
-
- 2 תגובות
- 830 צפיות
נהג צעיר, רכב שני בדרך לעבודה 30-40 קמ ביום יש עליות מחפש רכב ידני חזק יחסית (120-155) שיעלה לי חיוך לפני שאני נכנס אליו. חשוב לי גם אמינות ושהביטוח יהיה סביר. התקציב שלי הוא 35~40 אלף. לפי השוק אני יכול למצוא מיטו 2009-2010 155 ולפי השוק עם הרנו אני יכול למצוא 1.2 שנים 2013-2014 באותו תקציב. מצד אחד לפי החוות דעת שקראתי המיטו מאוד אמינה ויותר חזקה מצד שני אני יורד 4-5 שנים בשנתון. מה דעתכם?
הודעה אחרונה מאת Guy Peled, -
- 2 תגובות
- 493 צפיות
שלום לכולם, כיום יש לנו פג'ו 407 משנת 2008, ואנחנו מעוניינים להחליף אותו לרכב מדגם חדש יותר, אבל פחות או יותר באותו סגנון. יש לנו ילדה ואנחנו רוצים רכב שישמש אותנו בטווח הארוך גם עם עוד ילדים. רוב הנסיעות שלנו הן בין עירוניות באזור המרכז, אבל לפעמים עולים לירושלים/לצפון. אחד היתרונות העצומים של הפג'ו מבחינתנו זה תא המטען הגדול שלה (בעיקר מבחינת עגלה ומזוודות כשנוסעים לסופ''ש/טיול), והמרווח שיש גם לנהג וגם ליושבים מאחור. הסתכלתי קצת באתר ובאינטרנט בכלל וחשבתי על הכיוון של I35 elantra או I30CW, משנת 2015~. התקציב שלנו הוא בסביבות 65K. אשמח לשמוע את דעת הקהל על הרכבים הללו בהקשר לצורך שלי, או לשמוע הצעות חדשות שלא חשבתי עליהן .
הודעה אחרונה מאת pooh-bear, -
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 834 צפיות
רכב ראשון , עשיתי קצת מחקר , אבל לגמרי איבדתי את זה. תקציב: 20-30 K ייעוד: בעיקר בשנתיים הקרובות נסיעה לאוני' , נסיעה בין עירונית עם עליות - כ20 ק"מ לצד , 3 פעמים בשבוע. ונסיעה נוספת ארוכה יותר למרכז גם כן בין עירונית כ-60 ק"מ לכל צד פעם בשבוע דרישות: 1. אמינות - תיקונים וכו' 2. חסכונית בדלק 3. ירידת ערך נמוכה 4. מתאימה לנסיעות הארוכות כפי שציינתי 5. אוטמט 6. פחות חשוב לי נראות של הרכב כלפי חוץ , כן אשמח שיהיה נח מבפנים ברור לי שבתקציב כזה ועם כל הדרישות קשה למצוא משהו מושלם, אבל מחפש 2/3 דגמים שהם יותר אידאלים קיבלתי המלצות על דיהטסו סיריון ועל יונדאי I20/30 , וסוזוקי סוויפט בלוחות אני קצת מאבד תעצמי - מלא פרמטרים ובעיקר מפחד שאפול ( …
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
-
- אחראי פורום
- 26 תגובות
- 4.7 אלף צפיות
שלום לכולם, יש לי התלבטות בנושא הרכב שלי שברולט, לאחרונה הוצאתי המון כסף על תיקון טרמוסטט ומחליף אגן שמן ועוד תקלות קטנות בסה"כ 5000 ש"ח (קניתי גם צמיגים חדשים לפני שידעתי על התקלות), עכשיו הלך לי גם האלטרנטור, יש לי הרגשה שהתקלות פה רודפות את הרכב הזה.. בכל אופן האם שווה לי עכשיו ללכת להשקיע ברכב אחר או ששווה להשקיע עוד בערך 1000 ש"ח (מחיר שרשום באינטרנט לא בדקתי מול מוסך) לתקן את האלטרנטור? אני חייב לציין שהמצב תקלות של הרכב הינו משתנה, בשנה הראשונה היו לי הוצאות גבוהות על תיקונים אבל אז שנתיים של שקט ושוב עכשיו התקלות האלה.. ואם אני ארצה למכור את הרכב, כמה אני יכול לצפות בשבילו? זה יהיה יד 3 כבר, יד 1 היה ליסיניג. תודה
הודעה אחרונה מאת Potato, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 626 צפיות
צריך את עזרתכם בקנית רכב ראשון התקציב הוא כ-30K . ישמש אותי לנסיעות יומיות לעבודה 30-40 ק"מ מחפש רכב סופר מיני אוטומט חשוב לי שיהיה -אמין -צריכת דלק סבירה -מהיר ועם כוח יחסית -שנתון כמה שיותר חדש אם מתאפשר. בגדול יש לי אופציה נוספת וזה לקחת את קורולה 2007 מהמשפחה ב15K - זה אוטו שאני מכיר והוא שמור שעשה 177 ק"מ. עזרתכם
הודעה אחרונה מאת shlomi887, -
-
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 667 צפיות
היי חברים אני מחפש רכב במחיר של 20 אלף שקל בערך.. הכי חשוב לי זה רכב חסכוני ואמין נוחות פחות מעניין...העיקר שיחזיק תקופה עד היום היה לי טויוטה קורולה 98 מישהו יכול להמליץ לי ?? תודה רבה על ההשקעה !
הודעה אחרונה מאת vladclar, -
-
- 1 תגובות
- 508 צפיות
שלום אנחנו מחפשים רכב שני למשפחה בתחילת דרכה, אשתי עד היום נהגה על סיטרואן C1 ומבחינתה זה הרכב המדהים בעולם כך שכפי שאתם מבינים, ביצועים אינם מדד חשוב. הרכב צריך להיות מרווח מספיק עבור כיסא בטיחות 1 לפחות ועדיף שגם ל-2, תא מטען מרווח מספיק עבור עגלה, אוטומטי/רובוטי ומעל הכל בטיחותי ככל שניתן ולא מועד לפורענות מבחינת תקלות. נסיעות עירוניות בעיקר אבל לא רק וגם אז צריך לומר שיש רכב חברה שיעשה את הנסיעות המשמעותיות יותר, צפויים להחזיק בו כשנתיים ולכן חשוב לי שישמור על ערכו באופן יחסי. התחלתי את החיפושים כשאני נעול על טויוטה יאריס - על אף התמורה הנמוכה יחסית למחיר ולו בגלל המוניטין האמין והמחירון הסטטי. כשהבנתי ש-50 אלף ש"ח יקנו לי במקרה הטוב רכב שנת 2012-13…
הודעה אחרונה מאת vladclar, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 10 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שלום לכם אנשים יקרים: יש לי התלבטות (קצת ארוכה) ואשמח שתאירו אתת עיני: יש ברשותי סיטרואן פיקאסו 2013 (קרי- הצורה הישנה עם הגיר הרובוטי) שנרכשה מהיבואן כיד שנייה. היא מתחילה קצת לזייף וקיבלנו החלטה לשדרג את עצמנו. ההתלבטות לאחר אינספור בדיקות וקריאת אנשים חכמים בפורום היא בין אאוטלנדר שנת 2015/2016 (תוספת של כ80-90K), טויוטה ורסו מאותם שנתונים (תוספת של כ75-85K), או הצעה קונקרטית מהיבואן סיטרואן פיקאסו שנת 2016 עם 63,000 ק"מ (תוספת של 75K) עם שנתיים אחריות או 2015 עם 50,000 ק"מ (תוספת של 68K). לא הייתי מתלבט פעמיים (בעיקר לא האישה...) והייתי לוקח את האאוטלנדר, אך השורה השנייה והכיסא האמצעי בעייתיים משהו (יש תובנות לגבי בעיה מוכרת וידועה זו?)מכל הבחינות (נראות, גו…
הודעה אחרונה מאת zvih, -
-
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 637 צפיות
שלום כולם, לפני כמה שבועות הלכה לעולמה טוטאל-לוס הסוזוקי סוויפט 2007 שלנו, בתאונה מבאסת היא אמנם כבר לא הייתה כ"כ צעירה, אבל נסעה מעולה עם המנוע 1500 שלה. אז עכשיו אנחנו מחפשים תחליף, ורוצים לקנות רכב יד שנייה מהשנים האחרונות - 2014 ואילך. בתור זוג, לא מחפשים רכב גדול, אבל כן חשוב לנו מנוע באותו סדר גודל. אמנם רוב הנסיעות הן בתוך העיר או בינעירוניות קצרות, אבל לא רוצים להיות מוגבלים. תקציב של עד 75 אלף. סוזוקי סוויפט כמעט לא מוכרים היום (למה??) אילו רכבים אחרים באים בחשבון? נשמח לקבל המלצות. תודה רבה מראש!
הודעה אחרונה מאת colauti 9, -
-
הבן רוצה לקנות מיצובישי אטראז' 2015 מישהו פה יודע משהו בנושא אמינות ובכלל ?? מדובר על יד פרטית עם 60 אלף קמ Sent from my SM-N950F using Tapatalk
הודעה אחרונה מאת AK21, -
- 8 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
שלום לכולם וערב טוב בזמן האחרון שמתי עין על הסיאט לאון בשנתונים 2014-2015. התקציב שלי הוא בסביבות ה65 (גג) וראיתי שאפשרי למצוא את הדגם הזה בטווח מחירים הזה. מכיוון ששמעתי רבות אודות נפלאות ה DSG7 אני נוטה לכיוון הגיר הידני. לא מצאתי הרבה מידע בפורום על הגרסה הידנית של הסיאט לאון ולכן אני פונה אליכם. לתקציב שלי נכנס הדגם 1.2TSI ידני, מה דעתכם על הרכב? בעקרון אני מחפש רכב עם מראה צעיר, קצת יותר חזק מהממוצע שיהיה מהנה לנהיגה, עד עכשיו כל הרכבים שלי היו משפחתומטיות 1.6 פלנטרים 4 הילוכים ובא לי לגוון קצת. אם יש לכם הצעה אחרת לרכב אחר שנת 2013+ שיתאים לי אשמח לשמוע. תודה רבה וחג שמח.
הודעה אחרונה מאת Alf3, -
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
אני צריך את עזרתכם. כבר המון זמן שאני מחפש רכב ספורט, התלבטתי בין מיליון אפשרויות אבל עדיין מרגיש לי שלא חיפשתי מספיק כרגע מקום ראשון אצלי בסדר עדיפויות היא Opel Corsa OPC 192HP היא בדיוק עונה על כל הדרישות שלי לרכב, למישהו יש עוד רעיון דומה ? רכב שיהיה אמין, ספורטיבי, אחזקה יחסית קלה כמובן גם שיהיה שנתון יחסית גבוה עם קילומטרז' נמוך תודה לעוזרים
הודעה אחרונה מאת 4Real, -
-
- אחראי פורום
- 22 תגובות
- 4.4 אלף צפיות
**תיקון** אהלן.. הייתי שמח לדעת אם יש רכב משפחתי 0 ק"מ כמובן מומלץ עם בגאז גדול עד 100 אלף ש"ח ואם לא אז מה הייתם ממליצים יד שנייה בתקציב הזה תודה
הודעה אחרונה מאת אליהו שבת, -
-
- 0 תגובות
- 436 צפיות
ערב טוב' מישהו מכיר - עלויות אחזקה של דגם הקבריולט הנ"ל שמעתי שיש טיפול מונע לגג?? בנוסף היכן ניתן לבטח? במחיר שפוי? תודה
הודעה אחרונה מאת thema832, -
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
שלום, אנחנו מתלבטים בין הרכבים שציינתי ( גם מתעניין בהונדה סיוויק הצ'בק אולי. עוד לא הרגשתי אותו בנהיגה אבל ) כרגע יש לנו דייהטסו סיריון 2008, רכב נחמד מאוד אבל מגיע לסופו והיינו רוצים לרכוש רכב קצת יותר חזק וחסכוני. אני נוסע כ 15 אלף ק"מ בשנה משולב. מבחינת נתונים כלליים ולאחר חקירה עמוקה, אהבנו את הג'אז, סיוויק הצ'בק, פריוס, יונדאי I30 הצ'בק, אוריס. בינתיים עשינו נסיעת מבחן על היונדאי ואוריס בלבד, ולכן אין לנו מקום להשוואה מבחינת תחושה בנהיגה ברכב לאחרים. כפי שציינתי בכותרת הג'אז ויונדאי נראות לי הכי מתאימות לרצונות האישיים. מבחינת העדפות שלנו ברכב: תקציב: בין 50-70 אלף ( מעדיף 60 אבל אולי אוכל למתוח קצת) גודל: רכב מיני או משפחתי קטן (לא ארוך מדי!)…
הודעה אחרונה מאת sidewinder, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 15 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
היי, דודים של אשתי, בהגיעם לגיל 80, מעוניינים למכור הונדה סיוויק סדאן 2013 עם 11,000 ק"מ בלבד (!) ולרכוש רכב קטן וגבוה יותר. הרכב שלהם במצב קוסמטי ומכני מצוין, ללא תאונות או תיקוני פחחות, כמעט ולא נסע ועל פניו ע"פ הנסועה השנתית שלהם הם כלל לא צריכים להחזיק רכב. עם זאת, הם מעוניינים להחזיק רכב קטן בשל תחושת העצמאות. הרכבים שכרגע על הפרק הם קיה סטוניק 1.4 וסוזוקי איגניס חדשות או קרוב לחדשות. היכולת שלהם להתעסק עם קניה/ מכירה בשוק הפרטי מוגבלת. אשמח לקבל טיפים כיצד הייתם ממליצים להם להתנהל על מנת: 1. להימנע מרמאויות 2. להקל עד כמה שניתן על התהליך 3. לצמצם למינימום את ההוצאה תודה מראש
הודעה אחרונה מאת itziks, -
-
- 13 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
היי, אז יש לי תקציב של 55K-60K לרכב. בגדול השאיפה היא למצוא רכב שעומד ברוב הפרמטרים הבאים : -רכב שנראה טוב -ביטוח במחיר סביר(לעומת מכוניות כמו BMW , לקסוס וכו'..) -טיפולים במחיר סביר. -רכב שצורך באזור ה 1-13 -רק יד ראשונה -רק מתחת ל 100K ק"מ *בגדול אני לא מחפש רכבי מיני מאחר והן קטנות מידי לטעמי. מחפש רכב שיתאים לצעיר ללא משפחה ומצד שני שלא יהיה קטן וצפוף. הרכבים שהתלבטתי ביניהם: -יונדאי ולוסטר 2012/2013- חיפשתי את דגם העלית, הוא נראה טוב לטעמי(מודע לכך שהוא נותן ביצועים של משפחתית ממוצעת ולא מעבר לכך. המחיר שלו בטווח, הטיפולים והביטוח הם כמו של שאר דגמי יונדאי. לצערי לאחר חודשיים של חיפושים לא מצאתי את דגם העלית בתור יד 1 ומתחת ל 100KM. ח…
הודעה אחרונה מאת ליין מן, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
היי מצאתי פיאט פונטו ספייס שנת 2002 הדגם היותר חזק עם ה 80 כח סוס (ELX) שמורה בטירוף מבפנים ומבחוץ קצת התקלפויות של הצבע בקטנה הרכב עשה 85 אלף קילומטר בלבד!! חסר רק גז למזגן שצריך למלא הרכב ישב כמעט חצי שנה ובקושי נגעו בו הבחור דורש 5 אלף שקל רציתי לדעת אם זה שווה את המחיר בגלל שהאוטו שמור מאוד והקילומטראז הנמוך, אבל בכל זאת מדובר ברכב שהוא שנת 2002.. רציתי לדעת אם שווה לקנות את האוטו, אבא שלי רוצה שאחכה עוד חודש והוא יוסיף לי כסף ואקנה רכב בתקציב של 7 אלף במקום לקנות את זאת ב 5.. מה אתם אומרים? שווה?
הודעה אחרונה מאת Taipan, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 713 צפיות
שלום, מחפשת מאזדה 2 משנת 2008 ועד 17,000 שח. מצאתי מאזדה 2008, בעלות פרטית, יד שלישית, לאחר החלפת בלמים עם טסט לשנה (ספטמבר 19). *אבל* - 240,000 ק"מ. לא הייתי מתלבטת, אבל אני מחפשת אוטו לשנה בלבד לכן אני שוקלת לפנות כי כמה כבר אסע, גג 20 אלף ק"מ והגזמתי. השאלה אם בכלל כדאי לקנות רכב עם ק"מ כזה גבוה למרות שיש לי שקט לשנה מטסט (בדיוק מה שאני צריכה) ולמרות שהוא שמור על פי מה שכתוב. המחיר הוא 14,500 ש"ח.
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 12 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
אחריי לא מעט פוסטים התמקדתי בשתי הרכבים הללו אחת היא יונדאי איוניק עם 30 אלף קילומטר שנת 2017, אני אהיה יד 3 (נקנתה 0 ק׳מ) מחיר :90 אלף השנייה אלנטרה חדשה 0 ק׳מ שנת 2018 מחיר:105 אלף צרכים: 20,000 קמ בשנה משפחה בת 5 נפשות אשמח לעזרה... מה יותר משתלם?
הודעה אחרונה מאת Crazy motorcycle, -
-
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 744 צפיות
שלום כלום מחפש רכב אמין,חסכוני עם תחזוקה יחסית זולה ב20K לנסיעות משולבות חשבתי על שני הדגמים הנ"ל שנת 2012 עם תיבת הילוכים ידנית אשמח לשמוע חוות דעת על איזה רכב עדיף
הודעה אחרונה מאת Michaelgir, -
-
- 8 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
שלום, ביצעתי היום בדיקה לפני קנייה של יונדאי I20 שנת 2013 INSPIRE יד ראשונה פרטית. רכב שמור, ביצע תאונה לפני 3 שנים שלהבנתי הוחלפו פלסטיקים בלבד, להלן הטיפול לאחר תאונה: http://prntscr.com/l1rx8v בבדיקה נאמר שיש להחליף תושבות\תומכים של המנוע = האם זה נחשב לבעיה קריטית שלא מומלץ לרכוש את הרכב או שמכון הבדיקה "מגזים" בבדיקה וזה דבר נפוץ? לגבי הבולמי זעזועים נאמר שיש להחליף ולבצע כיוון פרונט. מה המלצתכם לגבי הרכב? האם מסוכן או שאלו הם דברים זניחים שניתן גם לא לתקן? חשוב לציין הרכב מטופל בזמן במוסך מורשה, לפני חודשיים הרכב ביצע טיפול במוסך מורשה. טיפול אחרון: http://prntscr.com/l1s00f
הודעה אחרונה מאת Nakamichi, -
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 564 צפיות
היי, בהמשך לפוסט שהעלתי לגבי פורד 2007 אשמח לקבל ייעוץ נוסף. מחפש רכב שני שישמש בעיקר עבור נסיעות יומיות לרכבת (5 ק"מ לכל כיוון) + נסיעה שבועית מחדרה לתל אביב + נסיעות מזדמנות ארוכות (צפון , דרום) האם אפשרי למצוא רכב עד 20K עם התכונות הבאות: אוטומטי משפחתי ומרווח מאחורה (כלומר שייכנסו 2 כסאות ילדים מאחורה) בטיחותי כמובן יש בו ביטול כרית אוויר קדמית + איזופיקס - או לפחות אפשרות להתקין את 2 התכונות האלה? שקט (לא קריטי אבל לא בא לי רכב שמאוד רועש מפנים) מעדיף יפניות\קוריאניות אבל גם אמריקאיות תופס (לא אירופאיות) אשמח לקבל רעיונות ותובנות תודה
הודעה אחרונה מאת pooh-bear, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום לכולם אני חייל שמחפש רכב אוטומט יחסית קטן וחסכוני עד כמה שניתן בעלות של עד 15,000 ש"ח. עדיפות לרכב אמין ושיש לו חלקים זולים במידה וצריך. כמובן שאם יש לכם בפחות זה יתקבל בשמחה. תודה רבה מראש.
הודעה אחרונה מאת pooh-bear, -
-
מי מחובר 65 משתמשים רשומים, 10 אנונימיים, 422 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- natco
- RK
- gadik6
- Una Macchina
- yoav911gt2
- פינדר
- Assafo2
- Night Driver
- ברווז
- TomerP
- falou
- דניאל1983
- zaf
- itaysamurai
- Camaro 92
- RBRB
- stx
- Pavlik
- פול-טנק
- פיזיקאי שימושי
- אודי זק
- אלעדית
- דובצע
- GTI33
- Igalz
- PASHUT
- pooh-bear
- chrono
- epiphone
- mcshmupi
- הרקוליטו
- mikyl
- David32
- Ctzvi
- yuvk
- GKME
- om2
- שחר 1
- Derish
- yoni2sh
- עודדון
- פריג'י
- SurfHigh
- mitsugli
- Be roo
- Liquidator
- malcishua
- DC10
- ALX
- דוד495
- Aviady001
- חד אופן
- Matan1515
- Shay Shd Dave
- ArikB
- Ron Poh
- גולדן191
- fatboy1340
- TheArcane
- TvrSpee12
- Bull-81
- `Infinity
- מיץ פטל
- ronenu
- Shaike.Zam
