ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,548 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 5.2 אלף צפיות
שלום רב, הייתי אצל סוחר רכב(קרא לזה "סוכנות" , לא אתווכח) הרכב שהציג היה יד 1 אך ברשיון הרכב כתוב כעת 01 - ובעלות סוחר רכב משהו כזה וכתוב למטה באמצע הרשיון משהו דומה שקשור לכך הוא טען שאם אני קונה לאחר העברת בעלות זה נשאר 01 האם זה נכון?
הודעה אחרונה מאת Eddy Sraiber, -
-
- 4 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום, אני מתכנן לרכוש את הדאסטר האוטומט בצורתו החדשה עם מנוע דיזל. זה רכב ראשון שלי עם גיר אוטומטי ואני מעט חושש מהגיר הרובוטי הדו מצמדי. אחרי קריאה מעמיקה הדעות חלוקות. אשמח לקבל חוות דעת על הגיר, ועל הרכב בכלל. איך הוא נוסע, אמינות, העברת הילוכים וכיוצא בזה. תודה לעונים
הודעה אחרונה מאת Caeser, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
שלום, אשמח לדעת מהי חוות דעתכם על הרכבים הנ"ל - האם יש תקלות/ "מחלות" אופייניות כמו כן חיפשתי מידע על סוג תיבת ההילוכים שברכב, ידוע לי שבשלב מסוים פיג'ו עברו לתיבות הילוכים מתוצרת יפן שאמורות להיות אמינות יותר. ידוע לכם באיזה שלב שזה קרה ב-508? הרכב על פניו נסחר במחירים נמוכים מאד ונראה כהזדמנות לא רעה. תודה
הודעה אחרונה מאת yovavb, -
-
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 580 צפיות
סוזוקי סוויפט, 2012, GLX-I 85,000 ק"מ יד 3, כל הידיים פרטיות מחיר מבוקש בסביבות ה37 אלף. בשנתיים האחרונות אמר שהדבר היחידי שהיה זה החלפת מצבר. מצורפת בדיקה מלפני שנתיים (תחילת 2017) שהמוכר עשה לפני שהוא קנה, אשמח לכל תגובה שתוכלו לעזור לי בהחלטה לגבי משמעות ההערות בדו"ח. המון תודה מראש!
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 13 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
מחפש לתקופה קצרה רכב אמין וחסכוני ידני או אוטומט (לגבי המחיר חשבתי עד5000-6000 אבל אם יותר רווחי לקנות יותר יקר ויהיה פחות ירידת ערך אז עד 12000) איזה דגם מומלץ?
הודעה אחרונה מאת bar&, -
-
- 1 תגובות
- 590 צפיות
שלום לכולם, אני מתכנן לקנות רכב חדש בתקופה הקרובה, מתלבט האם לקחת רכב ליסינג דרך החברה שאני עובד בה או לקנות חדש (ו/או להחליף את הנוכחי). הסיטואציה היא כזו: - כרגע עם רכב אחד (יונדאי i30 cw 2014 עם 78 אלף ק״מ), נוסע כל יום מהקריות לנתניה (150 ק״מ ביום), משלם בממוצע 2,000+ ש״ח דלק לחודש - בקרוב ילד שני במשפחה ולכן מעוניינים להחזיק רכב נוסף שישמש את אשתי לנסיעות מקומיות (עבודה קרוב לבית, גני ילדים וכו׳) - התקציב לרכב קטן נוסף אם וכאשר הוא בסביבות 25-35 אלף ישנן לא מעט אופציות ולא מעט נעלמים שאני מתקשה לשקלל את כולם. - החברה בה אני עובד מאפשרת לקחת רכב ליסינג תפעולי כאשר אני משלם על עלות הליסינג + שווי מס + 1,000 ש״ח שכוללים עלויות דלק וכו׳. - …
הודעה אחרונה מאת egur, -
- 1 תגובות
- 649 צפיות
אני עוזר לחברה (עולה חדשה, לא מדברת עברית, אשתף חוויות יד 2 בפוסט נפרד...) לקנות פוקוס 2007. אשמח להמלצות למכון בדיקה אמין באיזור ראש העין. תודה Sent from my SM-G930F using Tapatalk
הודעה אחרונה מאת BigMak, -
- 1 תגובות
- 517 צפיות
שלום, מתלבטת אם לקנות ניסן אלמרה, 2015, טסט לשנה, יד 2 מפרטי, 80000 ק"מ, ב36,000 שח. העניין הוא שהמוכר סיפר שהרכב עבר תאונה מה שדרש החלפת פגוש אחורי כולל החלפת פח אחורי וריתוך תומך פגוש לשלדה (ריתוך לא מקורי) - בעגה המקצועית זה נקרא "קצה שלדה". ההתלבטות היא אם לקנות רכב שנפגע בשלדה או לא.... תודה לכל מי שישיב, איילת
הודעה אחרונה מאת pooh-bear, -
-
- אחראי פורום
- 12 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
שלום לכולם, לפני יומיים נגנב הרכב האהוב שלי - מאזדה 3 2014 שמורה במיוחד. לצערי עליי לחפש רכב אחר ואני צריך ייעוץ. הסיבה שבמקור קניתי את המאזדה הזו היא שבאותה התקופה אף רכב אחר באותה רמת מחיר ובאותה דרגה לא הציע את רמת האבזור שהמאזדה הציעה כסטנדרט. מה לעשות, אני חובב של אבזור, פינוק וטכנולוגיה. מה גם שכמה דורות של מאזדה הוכיחו אמינות גבוהה. היום אני מחפש רכב משנתון 2018, פרטי יד 1 בלבד. איזה רכב לדעתכם שווה לי לבדוק שמציע רמת אבזור גבוהה יחסית לשנת 2018, טכנולוגיה (מערכת אנדרואיד ברכב, מצלמת רוורס וכו') ומערכות בטיחות אקטיביות? יש כמובן מאזדה 3 החדשה אבל המנועים הם 2 ליטר (צריכת דלק גבוהה יותר?) ויש לי חשק לשינוי. יש לציין גם שני כיסאות בטיחות במושב האחורי.…
הודעה אחרונה מאת Spongebob, -
-
- 7 תגובות
- 1 אלף צפיות
היי, מחפש לחברה שלי רכב קטן עד אזור 20,000 ש"ח. חשוב שיהיה גיר אוטומט, כמובן כמה שפחות ידיים וכמה שפחות ק"מ.. נסיעה שנתית באזור 15K ק"מ חשוב שיוכל לעלות עליות ולהגיע למהירות בכביש ראשי ולא יחנק ב90 קמ"ש . . על איזה דגם הייתם ממליצים ? מאיזה דגם להיזהר? אשמח לעזרה כדי לדעת מה לחפש תודה רבה
הודעה אחרונה מאת pooh-bear, -
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום לכולם, אני מעוניין לרכוש פיג'ו 208 אוט' 1.6 אקטיב סביב שנתון 14/13 בתקציב של עד 30,000 ש"ח ובעדיפות ליד ראשונה פרטית. זוגתי ואני נשתמש ברכב לסירוגין במהלך השבוע בעיקר לנסיעות קצרות בתוך העיר, מחוץ לעיר מעט יחסית. עם הרכב הנוכחי נסענו בממוצע 12,000 ק"מ לשנה. דיברתי עם סוכנות לובינסקי בחיפה, הסוכן הציע לי שנת 2013 עם 150,000 ק"מ יד ראשונה מפרטי ב28,000. אמר שהרכב נמצא בסוכנות ראשל"צ וכדי להביא את הרכב לחיפה יש לשלם מקדמה - ויתרתי על התענוג. מבחינתי אין דחיפות לרכוש את הרכב כי מדובר בשדרוג ואין מניעה מבחינתי לחכות גם חודש חודשיים לעסקה משתלמת ממוכר חיפאי. מופיעים באיזור הצפון ביד2 רכבים המתאימים לתיאור עם קילומטראז' יותר נמוך אך יד שנייה ושלישית לדוג…
הודעה אחרונה מאת dorsht, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 2 אלף צפיות
שלום, חושבים על קניית ג׳יפון חדש. מכל הדברים שראיתי שני אלה הכי מתאימים, אבל העין פוזלת יותר לכיוון הקארוק, כי הוא קצת גדול יותר וזול יותר מקשקאי. מה דעתכם? מה כדאי לקנות? אנו מחפשים רכב אמין, חסכוני ולא יקר לאחזקה, נח, עם בידוד רעשים טוב וכמובן שיש לו שוק למכור אותו בעוד X שנים. תודה
הודעה אחרונה מאת nikitales, -
-
- 1 תגובות
- 572 צפיות
שלום לכולם! החלטתי שהגיע הזמן לרכוש רכב אשמח מאוד לשמוע את דעתכם ולקבל המלצות. הרכב ישמש בעיקר לנסיעות בין-עירוניות (השרון לתל-אביב) ולנסיעות בת"א עצמה. מתכוון להחזיק את הרכב לפחות שנה, אך לא יודע עד כמה מעבר (= יכולת סחירות חשובה). תקציב - 35K עם אפשרות לחריגה נסועה שנתית - 15-20 אלף ק"מ גיר מועדף - אוטומטי דגשים נוספים - * בטיחות ואמינות הכי חשובים לי (מוכן לוותר על חשבון חסכוניות, נוחות ואבזור) * רכב מיני\סופר-מיני יהיה מאוד נוח לחניות בתל אביב. * כאמור, אעדיף רכב עם שוק טוב למקרה שארצה למכור בעתיד הקרוב. * דגמים שחשבתי עליהם - פיקאנטו, i10/20, סוויפט, מאזדה 2, מיקרה, ... שאלת בונוס - איפה הייתם קונים את הרכב? מפרטי,…
הודעה אחרונה מאת vladclar, -
- 8 תגובות
- 10 אלף צפיות
לטענת המוכר, המאזדה 2 המדוברת נקנתה בעסקת 0 ק"מ מחברת אוויס עם ובלי קשר, מה ניתן ללמוד מרשיון הרכב הבא? איך אפשר לדעת שזה 01 של ליסינג 0 ק"מ ולא יד פרטית קודמת? ואיך אוכל להוכיח את זה לקונה עתידי פוטנציאלי? אשמח כרגיל לעזרתכם המבורכת תודה רבה מראש!
הודעה אחרונה מאת vladclar, -
- 2 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
אהלן, אני מחפש רכב קטן וספורטיבי. עברו לי בראש מון כלים ונתקלתי באקזמפלר שמור של חבר של חבר. שנת 2010 עם מעט קמ' מהגרסה הפתוחה עם גיר טיפיטרוניק. נראה כאילו הרכבים האוטומטים/טיפיטרוניק האלו קצת מאבדים את הפואנטה ובעיקר את ערכם כיד שניה. אמח לשדעה על מצב השוק שלהם כי אין לי מושג (במיאטה יד שניה זה המצב לצורך העניין). מלבד זאת אשמח לשמוע חוות דעת על הרכב, בעיקר בפן אמינות, אחזקה וכו'. תודה,מתן.
הודעה אחרונה מאת liav12, -
שלום לכולם, הזמנו את הסופרב 1.8 שמגיעה עם הDSG7. אחרי שקראתי קצת אני חושש לגבי הגיר. האם הבעיות של הגיר תוקנו? האם עדיף את הדגם של ה1.4 כדי לא להעמיס על הגיר? תודה
הודעה אחרונה מאת omerkot, -
-
- אחראי פורום
- 13 תגובות
- 4.3 אלף צפיות
היי לכולם, מישהו מכיר חברת ליסינג שמוכרת את הרכב בעסקת 0 ק"מ? ראיתי רכבים כאלה שנמכרים רק עם גיר dsg כ-0 ק"מ. מישהו יודע מה אמור להיות המחיר המשוער לרכב בעסקה כזו? תודה מראש לעוזרים
הודעה אחרונה מאת Yossi dashti, -
-
- 0 תגובות
- 485 צפיות
שלום, אני רוצה לקנות רכב מיני עד 25 אלף שח. לא שנתון נוכחי, אלא יותר לכיוון ה2009-2012. האם כדאי לקנות מיד פרטית ואדם פרטי, או מליסינג או מגרש? אמרו לי שיותר משתלם מליסינג כי מזה אין לי מה להפסיד. הם מממנים לי את הבדיקה במוסך, הם מוכרים אותו בפחות מאשר יד פרטית (כך אמרו לי), ובסופו של דבר אוכל גם למכור אותו למגרש כמעט באותו המחיר שקניתי ולהפסיד עליו רק כמה אלפים. מצד שני מגרש עלול להיות מלא ברכבים שאנשים לא הצליחו למכור מסיבות כאלו ואחרות. סליחה על הבורות, אני קצת פחות מבינה בקנייה מליסינג ומגרשים ובהתהליך. **אציין שהרכב אותו אני קונה אמור לשרת אותי פחות או יותר לשנה, אם כי לא פוסלת שגם יותר** מה כדאי לעשות במקרה של קניית רכב עד 25,000 ש"ח ?
הודעה אחרונה מאת YuVaLiK, -
Cx5 או טוסון
מאת maor82- 0 תגובות
- 803 צפיות
שלום לכולם אני מתלבט בין קניית מאזדה cx5 שנים 2012-2014 או למתוח את התקציב ולקנות יונדאי טוסון 2015-2016. חשובים לי התנהגות הרכב,אמינות וצריכת דלק בעיקר(כמעט 30000 ק"מ בשנה)
הודעה אחרונה מאת maor82, -
- 4 תגובות
- 991 צפיות
שלום, הקשקאי עבר מספר שיפורים בשנה שעברה, כמו שיפור בידוד רעשים, פסי לד על הפנסים הקדמיים הפכו להיות ארוכים יותר, המושבים הפכו להיות נוחים יותר עם תנוחה לגב התחתון והוספת תיקון אקטיבי בעת סטייה מנתיב. מבדיקה שעשיתי בסלון של ניסאן משום מה לא ראיתי את כל השינויים האלה. מושבי עור נישארו אותם מושבים כמו לפני מקצה השיפורים, אין תיקון סטייה אקטיבי וכו' ואני תוהה אולי מה שמוכרים בארץ זה עדיין אותה גירסה שלפני השיפורים? תודה.
הודעה אחרונה מאת ST12345, -
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
שלום לכולם, אני לקראת עסקה על קיה במכלמוביל. הבנתי שברכבים שלהם (מיצובישי ויונדאי) שווה לקנות מהם כי הם מכירים את ההסטוריה של הרכב ונותנים אחריות. השאלה האם כדאי לקנות מהם קיה? הבנתי שטרייל מוביל הם הטרייד אין של יבואן קיה אבל גם הם לא נותנים יותר מדי אחריות על הרכב. מתלבט....
הודעה אחרונה מאת discoTD5, -
-
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום לכולם ברשותי סיטרואן ברלינגו 2012 hdi אני שם לו כעת מנוע מיבוא ב10000 שקל אני רוצה לעשות טרייד אין ולהחליף את הרכב אני מחפש רכב עם בגאז גדול שאוכל לשים בו ארגזים שהמנוע והגיר יהיו אמינים מנוע בנזין ראיתי לדוגמא את הפורד אס מקס שמתאים מבחינת גודל שנת 2008 אשמח לרעיונות
הודעה אחרונה מאת razmel, -
-
-
- אחראי פורום
- 4 עוקבים
- 17 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
מתחילת השבוע נצפים מיום ליום יותר ויותר מבצעי מכירות של יבואני הרכב. רוב המבצעים מתחילים היום או ביום ראשון הקרוב, ומסתיימים ב 12/10. אני לא זוכר דבר כזה שכולם במקביל. הם יודעים משהו שאנחנו לא יודעים? או שזו תחרות/אופנה פרופר?
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
-
- אחראי פורום
- 15 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
שלום, בטלוויזיה מופיעה את ה- 2 בהנחה של 8000 ש״ח. בסוכנות טוענים שמאזדה CX-5 PRemium יש רק 2000 ש״ח הנחה + אבזרים/מיגון. האם זה נכון? למה המבצעים של מאזדה תמיד לא ברורים?! אני ילך גם לראות את הטיגוואן מעניין איזה מבצע יש שם, מקווה יותר מ- 2000 ש״ח או שבמחירים שמבקשים על CX5 ו-טיגוואן 4x4 עדיך אודי Q3 חדש (לפני דור חדש).
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
- 3 תגובות
- 954 צפיות
שלום לכולם, אשמח לשמוע את דעתכם לגבי בדיקה שנעשתה לפני קנייה - לרכב שברולט קרוז LT Turbo שנת 2014. עלו מספר בעיות בעת הבדיקה- מצ"ב דו"ח. זו לןי הפעם הראשונה שאני לוקח רכב לבדיקה לפני קנייה, רציתי לשאול האם הליקויים שנמצאו נחשבים לסטנדרטיים או שיש פה משהו קצת יותר רציני? בתודה רבה מראש!
הודעה אחרונה מאת kudo, -
- 6 תגובות
- 962 צפיות
היי, אני מחפש אילו חברות מוכרות יד2-אפס-קמ של רכבי סיטרואן בשביל למצוא את הדיל הטוב ביותר.. אני יודע על אלדן. מישהו מכיר עוד חברות? תודה רבה!!
הודעה אחרונה מאת markb205, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 885 צפיות
שלום רב!! אני מעוניין לקנות רכב קאיה ספורטאז 0 ק"מ מחברות ליסינג ולא ישירות מהיבואן! הבנתי שאני בעצם יהיה יד שנייה ולא ראשונה ועל זה אני מקבל כאילו הנחה של 15 אלף ש"ח. האם יש עוד דברים שאני צריך לדעת לפני שאני ניגש לברר על עיסקה כזאת:
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
אני תכף משתחרר ורוצה לקנות רכב בעזרת חיסכון. כרגע התקציב נע עד סביבות ה80 אלף אבל לא חושב שחכם לקנות כרגע רכב בסכום כזה. כרגע אני חושב לשים עד 40,50 אלף שקל על רכב יד שנייה. הרכב אמור לשרת אותי מהשחרור ועד סוף הלימודים האקדמיים זאת אומרת בערך 5 שנים. השאלה מתחלקת לכמה סעיפים. א' האם לקנות רכב יד שנייה או להשקיע את כל הסכום ברכב חדש. ב' אם ללכת על יד שנייה על מה להסתכל? מאיזה שנתון כמה קמ איזה סוג וכו. השאלות קצת כלליות מידי אבל בחיים לא רכשתי רכב לכן אין לי הרבה מושג בתחום ואני לא רוצה להצטער על קנייה שנתיים מהיום.
הודעה אחרונה מאת Alkash, -
-
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 473 צפיות
שלום, אני מחפש רכב בקטגוריה לעיל. אתאר את הדרישות בגדול ועל סמך זה אשמח אם תוכלו לעזור לי לבחור מבין החלופות שאתאר או להציע משהו חדש: גר בראשון לציון, יתכן שאעבור לתל אביב בשנה\שנתיים הקרובות. זקוק לרכב בעיקר לנסיעות עירוניות (חניה!), נסיעה בינעירונית שבועית\דו שבועית (בעיקר ראשל"צ ת"א). פוטנציאלית נסיעה חודשית לצפון (צפת =>עליות ). לא משתגע על מהירות ונוטה לא לעקוף. עם זאת, אוהב לנהוג ו"להרגיש" קצת כוח. שירות קבע ל3 שנים הקרובות לכן חסכון הוא פקטור משמעותי. לא חושש מידני, אך לא יצא לי לנהוג בגיר ידני מאז הוצאת הרשיון - כ6 שנים. האם זה נורא בנסיעה שרובה עירונית ? אוהב לשמוע מוזיקה בנסיעה, לכן אבזור הוא פלוס רציני. אני מעוניין ברכב 2015 +. המועמ…
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
- 2 תגובות
- 470 צפיות
ממש מודה לכם
הודעה אחרונה מאת Michael.R,
-
מי מחובר 65 משתמשים רשומים, 10 אנונימיים, 422 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- natco
- RK
- gadik6
- Una Macchina
- yoav911gt2
- פינדר
- Assafo2
- Night Driver
- ברווז
- TomerP
- falou
- דניאל1983
- zaf
- itaysamurai
- Camaro 92
- RBRB
- stx
- Pavlik
- פול-טנק
- פיזיקאי שימושי
- אודי זק
- אלעדית
- דובצע
- GTI33
- Igalz
- PASHUT
- pooh-bear
- chrono
- epiphone
- mcshmupi
- הרקוליטו
- mikyl
- David32
- Ctzvi
- yuvk
- GKME
- om2
- שחר 1
- Derish
- yoni2sh
- עודדון
- פריג'י
- SurfHigh
- mitsugli
- Be roo
- Liquidator
- malcishua
- DC10
- ALX
- דוד495
- Aviady001
- חד אופן
- Matan1515
- Shay Shd Dave
- ArikB
- Ron Poh
- גולדן191
- fatboy1340
- TheArcane
- TvrSpee12
- Bull-81
- `Infinity
- מיץ פטל
- ronenu
- Shaike.Zam
