ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,549 נושאים בפורום הזה
-
- 4 תגובות
- 940 צפיות
היי, ברשותי סוזוקי SX4 שנת 2008. אני דיי מרוצה מהרכב, אבל התחלתי לשקול להחליף לרכב חדש יותר. אני מחפש רכב שיהיה אמין לפחות כמו ה-SX4, מינימום תקלות וצריכת דלק ממוצעת. הרכב לא חייב להיות הרכב הסקסי ביותר אבל שיהיה רכב טוב, אמין ונעים. האם ממליצים לבצע טרייד אין? ואם כן לאיזה רכב ממליצים? אם מדובר בטרייד אין הכיוון הוא להשקיע גג 20 אלף שקלים. תודה, רועי.
הודעה אחרונה מאת markb205, -
- 16 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
אהלן חברים , אני די נרגש - עומד לשדרג את הסובארו GX של מודל 2003, לפיאט פנדה רובוטית 69 כ"ס>מודל 2004>עם 144K ק"מ .זה אומר הבדל מהותי בצריכת הדלק. המוכר אמר לי שהרכב טופל מהיום הראשון שנרכש במורשה . לא בא לי לקנות רכב במחיר נמוך (6,000) ואח"כ להוציא עוד סכומים אסטרונומיים על בלת"מים . לכן , ארצה לדעת באילו מוסכים כדאי לבדוק איטלקית ישנה כזו לפני הרכישה . לסיכום, השאלות עצמן: 1.אשמח לדעת באיזה מוסך איטלקי באיזור פתח תקוה/יהוד/אור יהודה כדי לבדוק את הרכב לפני הקניה 2.אם מומלץ גם מכון וגם מוסך , אשמח לדעת האם יש מכון שמתמחה בבדיקת רכב איטלקי לפני קניה 3.האם אפשרי ללכת למוסך המורשה שבו הרכב טופל לדברי המוכר ולאמת היסטוריית טיפולים ? האם זה רלוונטי בכלל למקר…
הודעה אחרונה מאת borsood, -
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 1 אלף צפיות
יש לי כ70 אלף שקל שאני רוצה לשים על הגאז. נוסע כ 20 אלף קמ בשנה. שילוב של בינערוני ועירוני. רציתי מרווח פנימי אבל רכב קטן יחסית. אמינות. חיסכון דלק. ראות טובה. לכן בחרתי בו. יש המלצות שכדאי לדעת לפני רכישה?
הודעה אחרונה מאת razmel, -
-
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום רב. אני מעוניין לרכוש רכב סופר-מיני חדש, אוטומט. אלו הדגמים שאני מתלבט ביניהם (בעיקר המאזדה 2 וסיאט איביזה): מאזדה 2, סיאט איביזה, פיג'ו 208, קיה ריו וסוזוקי סוויפט. הנסיעות הן 70% עירוניות ו30% בינעירוניות, רכב המתאים בעיקר לזוג ולעיתים גם לאנשים במושבים האחוריים. הדברים שחשובים לי: - אמינות. - צריכת דלק. - רכב מספיק חזק לעשות עליות ועקיפות (העליות של חיפה ונשר). - בטיחות. כמה הערות: - אחד הדגמים שהכי קורצים לי הוא הסיאט איביזה החדשה. הבנתי שזה רכב שמרגיש גדול יותר ממה שהוא וחזק יחסית. יצא לי קצת לחקור את האמינות של הרכב ונתקלתי בלא מעט ביקורות על הגיר שלו (DSG7). רציתי לדעת האם למישהו יש ניסיון עם הגיר הנ"ל? האם לקנות רכב כזה במידה מ…
הודעה אחרונה מאת Ozb, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 457 צפיות
אהלן, קצת אבודה מרוב מבחר, מחפשת לקנות רכב יד שניה בסביבות ה-35K, מיועד בעיקר לנסיעות עירוניות אבל גם בין עירוניות. חשוב בעיקר שיהיה אמין וחסכוני בדלק. חשבתי על יונדאי I10/I20, או על מאזדה 2 (למרות שלא הצלחתי למצוא הרבה). אשמח להמלצות על דגמים רלוונטיים כדי לצמצם את החיפוש.. תודה!
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 676 צפיות
איזה מהם הוא הSUV האולטימטיבי מבחינת נוחות ויוקרה? מה ההבדלים העיקריים? גילוי נאות: אין לי את היכולת לקנות אפילו את המראה של אחד הרכבים הנ"ל אבל תמיד חלמתי לקנות אחד מהם במקרה שאזכה בלוטו אז הייתי רוצה לדעת מה חבריי המלומדים בפורום היו קונים ולמה.
הודעה אחרונה מאת razmel, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 26 תגובות
- 4.5 אלף צפיות
מחפשת רכב יד2 (מ3 סיבות: 1. פחות כואב הלב אם יש שריטות או נדפק 2. מפסידים פחות ירידת ערך 3. שונאת ריח של רכב חדש). אוטומטי. לא היברידי. עדיפות לג'יפון - כי התרגלתי לנהוג גבוה, וזה מרגיש לי יותר בטוח דברים שחשובים - - אמינות (אין לי זמן לבלות במוסך. אין לי גמישות בעבודה לבטל ימי עבודה מעכשיו לעכשיו) - בטיחות (הדברים הרגילים של הבטיחות, אבל גם בלימה אוטונומית נראה לי נחמד (אבל לא חובה), אני יודעת שבלימה אוטונומית מופיע רק ברכבים מ2016 או 2017 או 2018, אבל אני לא יודעת בכל דגם מתי בדיוק נכנסה הבלימה האוטונומית. כמו כן הבנתי שהפח בסוזוקי והשילדה לא חזקים) - נוחות - יש לי עבודה מלחיצה, אני רוצה שהנסיעה בבוקר, ובערב וגם באמצע היום תרגיע אותי (בסובארו XV מש…
הודעה אחרונה מאת markb205, -
-
-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
האוטו שנת 2013 יד אחת ליסינג שניה פרטית. מה אתם אומרים על הבדיקה
הודעה אחרונה מאת markb205, -
-
- 2 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שבת שלום , מבקש חוות דעת על הרכב קרייזלר C 300 . האם עלויות אחזקה גבוהות מאוד ? . האם יש מוסכים בארץ שיודעים להתעסק עם הרכב בלי ניחושים והתלבטויות ? . ידוע לאחד מכם בפורום עלות הטיפולים / תיקונים שכיחים / עלויות טסט / תיקונים יקרים ועוד ? . האם נחשב לרכב אמין ? אילו מחלות נפוצות יש לרכב ? . מה רצוי לבדוק היטב ברכב זה לפני קנייתו ? . מתעניין בשנתונים 2006 / 2009 . תודה רבה .
הודעה אחרונה מאת קלוקי, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 13 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
אהלן, אנחנו מחפשים ג'יפון עבור אשתי שנת 2015+ עד 80K. האופציות שעליהן חשבנו בינתיים: - ספורטאז' - למרות שמעל התקציב וקטגוריה אחרת - ג'וק - היא אוהבת מאוד את המראה, האם עגלה תכנס? - פיג'ו 2008 (מנוע 1.2 טורבו) הפרמטרים שחשובים לנו: - שתכנס עגלה - עלויות אחזקה נמוכות (דלק, ביטוחים, טיפולים) - בטיחות - שתהיה קצת פוזה - שמירת ערך נשמח לשמוע את דעתכם והצעות לרכבים נוספים. תודה רבה.
הודעה אחרונה מאת markb205, -
-
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
באחרונה יצאו 2 היבואנים במבצע אטרקטיבי - רכב פנאי במחיר של 115,000 ש"ח. אילו מבין האופציות היא העדיפה? האם הפיג'ו 2008 (שמגיעה בגרסת הפרימיום שלה) או דווקא שברולט טראקס (שנותן תחושה יותר של ג'יפון)? הפרמטרים החשובים הם: צריכת דלק, אמינות, בטיחות, שמירת ערך ואבזור. עדיפות לרכב עם היכולת הטובה יותר בנהיגה מחוץ לשבילים.
הודעה אחרונה מאת yb, -
-
- 1 תגובות
- 458 צפיות
אהלן חסר ניסיון ומושג (קראתי קצת, שמעתי קצת..), מחפש אוטו קצת גבוה וקצת חזק לנסיעות מזדמנות בדרכי עפר ועליות חדות, להעמסת משקל וציוד גדול מדי פעם, ומצד שני, רוב הנסיעות הן על הכביש. לא רוצה משהו ענקי, זללן ורועש וכו'. עד כה חשבתי על משהו בסגנון הברלינגו, קנגו, פרטנר, פיורינו, קאדי ... אבל פתוח לרעיונות. ואם הכיוון שלי נשמע נכון, רציתי לשאול האם הייתם ממליצים להשקיע את הכסף על משהו יקר יותר כמו הקאדי, שנחשבת טובה יותר אבל נמכרת עם יותר קילומטרז' (באופציות שאני יכול לקנות), הבנתי שהתיקונים יקרים יותר.. האם כדאי לי לכוון לרכבים שנחשבים אמינים יותר, גם על חשבון שנתונים נמוכים וקילומטרז' גבוה? בקיצור, פתוח לרעיונות וקצת הכוונה, תודה!
הודעה אחרונה מאת yoav911gt2, -
- 1 תגובות
- 565 צפיות
היי, אני מעוניין לקנות פריוס 2016 יד שנייה. יש לי כמה דילמות / שאלות בנושא: 1. ב 2016 יצא דור חדש של הפריוס שהוא שיפור משמעותי. איך אני מוודא שהרכב הוא דור 4 ולא דור 3 שאיכשהו "התגלגל" להירשם כשנת 2016? 2. ראיתי כמה רכבים באתר יד-2, רובם עם ק"מ לא נמוך לרכב בן 2-3: 60 אלף הכי נמוך ועד 100 אלף. הגיוני שמי שנוסע הרבה רוכש רכב היברידי - אבל האם זו נראית לכם נורת אזהרה? 3. ראיתי רכב מתאים (יד שנייה) בסוכנות טויוטיה ("טויוטה סלקט") במחיר הגבוה בכ 5,000 ש"ח מרכב דומה דרך סוכנות. עד כמה אמיתי "הביטחון" מקנייה מסוכנות של טויטה מול סוכן מקומי? ממה צריך להיזהר? אני אודה שאני לא מבין גדול מאוד ברכבים. 4. בכדי להימנע מהפתעות בלתי צפויות, אני מבקש יומן טיפולים ורואה שא…
הודעה אחרונה מאת yoav911gt2, -
- עוקב אחד
- 15 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
אחי רכש סובארו XV בת 3 מאלדן (ליסינג, פחות מ-100 אלף ק"מ) במחיר טוב. יש לו אחריות על עשרה מכלולים ברכב למשך שנה או 20,000 ק"מ (המוקדם מבינהם): מנוע ומחשב הרכב, תיבת הילוכים, סלילי הצתה, משאבת מים, משאבת דלק, משאבת שמן מנוע, מערכת ABS, מערכת הגה כולל צנרת, שעונים ומחוונים ואלטרנטור ואחריות על המנוע ותיבת ההילוכים לשנה נוספת. באחת הנסיעות הראשונות שלו, בכביש המהיר, האוטו עשה רעש חזק מהגלגל הימני הקדמי ורעד בעוצמה. בנוסף היה ריח חזק. אחי עצר בצד, בדק אם יש משהו בגלגל ומשלא מצא הניע שוב את הרכב ונסע. לא היתה כל בעייה. בנוסף, קיימת נזילה מתיבת ההילוכים שתוקנה על ידי אלדן אבל לא עד הסוף. אלדן הציעו לו שתי אפשרויות והוא צריך לבחור עד יום ראשון. שובר לתיקון הרכב במוסך …
הודעה אחרונה מאת אורן, -
- 6 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
לאשה יש סיוויק 2012 רצינו לשדרג אותה לרכב לרכב משפחתי זהה/דומה שנת 2015/2016 , היינו במספר מקומות..מבהיר שמחפש רכב שמור/יד 1 /פרטית/קילומטרז נמוך/בדיקה טובה ו...אין. מה שמעניין לאן הולכות המכוניות הטובות באמת של האנשים ?הרי אנחנו היינו מוכנים לשלם אבל כלום. ואם כבר בעניין מחפש רכב שני,חסכוני,אמין, מערכות בטיחות ושיהיה מספיק למשפחה בינונית ולא ממש מוצא בטווח התקציב יש את הריו 95k, ג'אז 119k, סי3 102k ולא ממש מצליח למצוא משהו שיקלע בול. אשמח לשמוע רעיונות בנוגע ל2 הנושאים.
הודעה אחרונה מאת nepet, -
- 3 תגובות
- 689 צפיות
אני מחפש גולף 122 כוח סוס 2010. הבנתי שה160 כוח עושה המון בעיות של מנוע וגיר, רציתי לדעת אם אני משפר את ה122 כוח ועולה נגיד ל180 או משהו כזה, הרכב מתחיל לאבד את זה מבחינה מכנית כמו ב160? מישהו יודע את ההבדל במנועים? אם יש הבדל בדגמים? מפחד לקנות את ה160 וליפול לבור של מוסכים \ תודה לעוזרים אם זה לא מתאים לכאן אשמח שתעבירו לאן שמתאים
הודעה אחרונה מאת fusion-x, -
- 3 תגובות
- 632 צפיות
שלום לכולם צריך את עזרתכם אני די נעול על מאזדה 3 נפח מנוע 2000 שנת 14 15 קשה למצוא כי כולם רוצים מעל המחירון ונראה לי יקר לשלם על 2014 80 אלף מבקש את עזרתכם לדוגמת רכב כזה אמין וחזק יחסית זה רכב 2 בבית יש לי רכב נוסף גדול למשפחה הרכב הנ"ל זה לנסיעות לעבודה נוסע כ20 אלף בשנה לא מתחבר לגולף תודה על העזרה
הודעה אחרונה מאת adir10, -
- 4 תגובות
- 817 צפיות
שלום, מחפש לקנות סוזקי קרוסאוובר 2014, רכב יד 1 פרטי עם 108 אלף ק"מ. נמכר ממגרש טרייד אין , עדיין לא לקחתי את הרכב לבדיק עצמאית, אבל בטופס בדיקה שהמגרש הציג כתוב על סימני תיקון או החלפת תיבת הילוכים... מצ"ב טופס, אשמח לקבל מה תעדכם עם הבדיקה ומה דעתכם על רכב באופן כללי... מחיר הרכב כ 60 אלף.
הודעה אחרונה מאת nepet, -
- 2 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
?מישהו יודע מתי תגיע ג'טה 2019המחודשת לארץ
הודעה אחרונה מאת itsik170, -
-
- אחראי פורום
- 13 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
שלום לכולם אשמח לדעת מה אתם חושבים על התוצאות של הבדיקה שבדף למטה מדובר על קיה פורטה שנת 2014 מאלבר בסוכנות של אלבר מבטיחים לי לתקן את כל הדברים שנמצאו בבדיקה הדבר היחידי שמדאיג אותי זה הגיר האם באמת יש משהו בזה שהוא רשם " נקישות בשילוב הילוכים בהפחתת הילוך" כי בסופו של דבר אם יש בעיה בגיר אני לא מאמין שהם יחליפו לרכב גיר ומפחד שיגידו שזה בלאי סביר או דברים בסגנון חשוב לציין שאת הבדיקה עשיתי במוקם שאני מכיר ולא במכון בדיקה שלהם
הודעה אחרונה מאת vladclar, -
-
- 0 תגובות
- 465 צפיות
שלום אני לא מצליח למצוא מידע באינטרנט על הדגם הידני מבחינת איזה איבזור מגיע איתו מדובר במנוע 1.2 מלבד גג שמש פנורמי שלא נפתח עד הסוף ופנסי ערפל מה עוד כלול מבחינת איבזור ? תודה לעונים
הודעה אחרונה מאת DevilUser, -
שלום. לפני כשנה בערך קניתי פיקנטו 2018 חדשה מהחברה, בתשלומים. יוצא לי לשלם כמעט 1000 שקל בחודש רק על ההלוואה של הרכב ועוד 400 שקל בחודש על ביטוחים, וכל זה מבלי להכניס את הדלק לחישוב. בקיצור יוצא לי לשלם 2000 פלוס בחודש על הרכב. ההוצאה הזו כבדה עלי ולכן אני מעוניין למכור וחשבתי על סיריון בשנתונים 2008-2009 כאופציה. האם זה דבר נכון לעשות? (אנא הימנעו מתגובות כמו: למה עשית את זה או למה לא חשבת לפני שרכשת. אני מודע לטעות שעשיתי ועכשיו מנסה לתקן). תודה.
הודעה אחרונה מאת crmadrid, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 12 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
אז קיבלתי הודעה שהביטוח לרכב שלי מתייקר ב650 שקל מ2500 ל3100 מעל גיל 27, ללא שום תביעות או היסטוריה בעייתית, הסיבה היא פשוט שהממונה על הביטוח החליט לייקר ביטוחים לרכבים ישנים עם שנתון מתחת ל2010 - כלומר המדינה רוצה שנחליף רכבים. השאלה היא אם עדיין כדאי לי להחזיק רכב ישן עם כל המשמעויות? אם כן הכוונה היא להחליף לרכב מעל שנת 2010, להתקין מערכות בטיחות אקטיביות ולהוזיל את הביטוח וגם את הבטיחות שלי במהלך הנהיגה כמו"כ הרכב שלי לא סוחב בעליות ואולי אני ארוויח מהמהלך הזה (יש נסיעות פעם בחודש-חודשיים לירושלים) אני אשמח לשמוע מאנשים במצב דומה אגב, כמה תימכר קורולה 2000 עם צמיגים בני שנה - אירופאיים, מערכת רדיו בולוטות? מצב טוב אני חושב 240K קילומט…
הודעה אחרונה מאת farkash7, -
-
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 913 צפיות
אני צריך למצוא דרך להתנייד בשנה הקרובה, בעיקר לעבודה (בהתחלתי חשבתי על קטנוע אבל בגלל שהחורף מתחיל ואני נאחס אז אני בדוק אחליק החלטתי לוותר על זה). חשבתי על לקנות רכב בסביבות ה20 אלף ולנסות למכור אותו אחרי שנה כי באוקטובר הבא אני אמור להתחיל ללמוד ואין לי צורך ברכב בכל התקופה הזאת. השאלה היא כזאת, איזה רכב עדיף לי לקנות ? מן הסתם הדבר החשוב שאני מחפש בו ברכב הוא כמה שפחות ירידת ערך וכמה שיותר אמינות. דלק פקטור פחות משמעותי כי הנסיעות שלי הם קצרות יחסית. בכלל כדאי לעשות את כל המהלך הזה? או שלנסות לשרוד עם אופניים חשמליות בימים לא חורפיים או אוטובוסים עם הרבה הליכה? הבעיה העיקרית היא שאני מסיים לפעמים לעבוד בשעות מאוד מאוחרות שאין בהם אוטובוסים והליכה הביתה זה לא דב…
הודעה אחרונה מאת markb205, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 18 תגובות
- 4 אלף צפיות
הי. מתלבטת רגע לפני שקונה רכב חדש.. יש כמה שיקולים. עד עכשיו, בתור רווקה, נהגתי על פורד פיאסטה 2002. שדה, זריזה, חסכונית מאוד בדלק... עושה 1/17... שזה ממש קנה אותי. אבל, האוטו כבר ישן ומקרטע... ואני עומדת ללדת בקרוב, מה שמערבב את הקלפים, ועכשיו הצרכים יהיו שונים. זה רק אני והתינוקת. לבד, כך שעדיין לא זקוקות לרכב גדול. הפרמטרים שמנחים אותי: 1. רכב חסכוני בדלק כמו הפיאסטה שהיתה לי עד כה - אם אוטומט גורע מהעניין אני שלמה לגמרי עם ידני. 2. אפשרות לביטול כרית אויר מקדימה 3. תא מטען מספק לאחסן עגלת תינוק 4. רכב אמין, חסכוני, לא גדול, בטיחותי, משנתון יחסית מתקדם ל 2002. 5. תקציב של עד 15000 שח בהתחלה חשבתי, על פיאט פנדה,…
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 1 אלף צפיות
שלום רב, אני מחפש רכב שני למשפחה שנועד בעיקר לנסיעות עירוניות קצרות מאוד (בעיקר להוציא את הילדים מהגן) הרכב בקושי יסע, משהו כמו 5 ק"מ ביום בממוצע, ככה שבשנה יעשה גג 2,000 ק"מ חשוב לי שלרכב יהיה תא מטען סביר כדי שתיכנס בפנים עגלת תינוק (העגלה יחסית גדולה) ושיהיה בטיחותי כמה שניתן בתקציב הדל שלי בגלל שהרכב בקושי יסע, אני לא רוצה להוציא הרבה על הרכב, עדיף עד 15,000 ש"ח. המליצו לי על שברלוט קרוז 2011 (אני יודע שבשנתון 2009+2010 היו בעיות בגיר), יש לו 6 כריות אויר, ABS וחיצונית הוא נראה טוב ביד 2 אפשר למצוא קרוז 2011 בטווח מחירים של 10-12 אלף המחיר מאוד מפתה, אז השאלה שלי היא האם הרכב הזה מתאים לצרכים? האם הוא שווה את המחיר? (אני יודע שיש לו סטיגמה …
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
שלום חברים. אני מתכנן לרכוש סוזוקי קרוסאובר, 2014-2015, עקב ילד ראשון שבדרך. הגיר הרציף אינו זר לי, יש לנו ניסאן מיקרה 2012 היום, כבר כמה שנים. אך שמעתי איזו שמועה על תקלות בגיר הרציף של סוזוקי, למרות שאני מכיר אדם עם הקרוסאובר, והוא אומר שאין לו בעיות. יש למישהו איזה שהן הארות על הרכב? איזה שהן תקלות מוכרות? אם יש בכלל? חוץ מזה אם יש עוד מידע כזה או אחר על הרכב, תרגישו חופשי לשתף. יש לציין שעשיתי חיפוש דיי רחב וקראתי לא מעט.
הודעה אחרונה מאת sperial, -
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 991 צפיות
שלום ראיתי רכב בן 3 שנים מליסינג בטרייד אין של אחד היבואנים. בהיסטורית הרכב יש 3 פעמים חריטת בלמים (פעמיים קדמי ופעם אחורי) ופעמיים החלפת שמן בלמים. האם זה מעיד על בעיה או על "נהג שודים" ? בטרייד אין אמרו לי שיכול להיות שהנהג נסע הרבה בפקקים או שמסלול הנסיעה שלו כלל הרבה עליות וירידות. לגבי החלפת שמן הברקסים נאמר לי שיש להוציא אוויר מהמערכת. אני נורא רוצה את הרכב אבל חושש. מה דעתכם?
הודעה אחרונה מאת sperial, -
-
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
הי האם יש משמעות לרכישת רכב יד 2 (בעיקר מסוכנות טרייד אין גדולה) לקראת סוף שנה? יש למוכר איזשהו לחץ למכור כי תהיה ירידה בשנתון? או שממילא המחירון מתעדכן כל חודש אז המעבר מדצמבר לינואר זהה למעבר כמו פברואר-מרץ? תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
-
- אחראי פורום
- 14 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
שלום, אני נאלץ להיפרד מהרכב הידני שלי (אלנטרה דיזל) ששימשה אותי בנאמנות . אני מחפש רכב אמין,חסכוני בדלק,עם בגאז' שצריך להכיל טיולון קטן )המתקפלים לתצורה של מזוודה קטנה). הרכב חייב להיות אוטומטי מאילוצים משפחתיים. מישהו יכול לעשות לי קצת סדר בין המיני הנפוצות ? (פיקנטו\סיטיגו\C1\I10) תקציב 40-50~ תודה לעונים !
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
מי מחובר 77 משתמשים רשומים, 9 אנונימיים, 482 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- yossiaviel
- לב טוב
- שחר 1
- efraimc
- nglancer
- topop
- נעם101
- נולד לליסינג
- davemustaine87
- lanosforce
- Rongaflugen
- פריג'י
- פינדר
- 3n
- gollu
- mikk
- Shay Shd Dave
- Accent Coupe
- rolling_stony
- Step
- amosbmw
- phpclub
- itamarg
- Supertigre
- מיץ פטל
- גולדן191
- shahar188
- itamar_by
- efi אפי
- fatboy1340
- flytomars
- eyalkar
- yoav911gt2
- PASHUT
- garicho
- mcaspi
- Be roo
- פול-טנק
- razi_pazi
- David32
- nir eli
- IsraCar
- Jack457
- ArikC
- Pavlik
- יובל .מ.
- shlomiko
- שלמה.נ.
- SurfHigh
- Ron Poh
- pooh-bear
- ברווז
- tan tan
- Stangg
- פאר האורה
- itaimoto
- BassDriver
- נהג חדש תקציב קטן
- `Infinity
- Matan1515
- chrono
- benny62
- shaymolcho
- quizlette85117701
- matan_mil
- 123Shmuel
- urich
- TheArcane
- zaf
- daniel204
- Avia
- דניאל1983
- nadavd4
- Bull-81
- orbanay1994
- om2
- misterb
