Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2808 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אין לי מושג לגבי משענת ראש.

אם כבר ספורטאג', אז כדאי לעשות את כל המאמצים כדי לרכוש 2016 הדגם החדש ( ניתן לזהות אותו לפי הגריל הגדול ) עם אבזור בטיחותי עשיר. וזה יעלה כ- 100 אלף שקלים עם נתונים נורמליים.

משהו בסגנון הזה :

yad2.co.il/s/c/j4gtx7

האחריות היא 3 שנים.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

ספורטאז' 1600 מודל 2016 הצורה החדשה היא המתאימה לך ביותר.

היא עונה מצויין על כל הדרישות (בטיחות, נוחות, עלות אחזקה, אמינות).

הבעיות שיכולות להיות לך:

1. ריח? לא הצלחתי להבין על מה את מדברת!

ריח ניתן לשנות בקלות ע"י מוצרי בישום שאותם יש בשפע בכל פינת רחוב.

2. משענת ראש - גם כאן לא הצלחתי להבין. אבל בספורטאז' שלנו, זוגתי מעלה את המשענת למעלה ככה שהראש שלה נמצא בין המושב למשענת וככה המשענת לא מציקה לה.

ממליץ לנסות למצוא תנוחת נהיגה אופטימלית ע"י כיוון גובה משענת הראש וכיוון זוית גב המושב.

במקרה הקיצון, ניתן להתאים משענת ראש שטוחה מדגם אחר של קיה (משומש מפירוק).

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

פורסם

תודה על התשובות.

#הריח שאני מדברת עליו הוא ריח של הפורמלין והחומרים המשמרים האחרים של הפלסטיק ברכב. הריח רע וגורם בחילה, אך יותר מזה - מסוכן גם למי שלא כל כך סובל כמוני מריח

http://www.bbc.com/autos/story/20160315-is-new-car-smell-bad-for-your-health

 

#עדיף סטוניק חדשה על פני ספורטאג' 2015? מבחינת בטיחות, נוחות (שני תינוקות/ילדים קטנים, עם עגלות, במחשבה על טווח ארוך יותר)

 

#רעיון נחמד מישהו אמר פה - להחליף את המשענת במשענת משומשת? זה ישים בכלל? החיבור של משענת הראש למושב הוא אותו חיבור? בטח אף אחד בסוכנות קיה לא ידע לענות לשאלה הלכאורה "המוזרה הזו" (מישהו פה רשם שאשתו מעלה את משענת הראש למעלה, היא לא היחידה, הרבה עושים את זה, ההטייה קדימה של משענת הראש, למי שיושב דיי זקוף, מאוד כואבת לשרירי עורף וגב לעיון

 

#איזה שני דגמי ספורטג' מנוע 1600 היו ב2014? מה השם של הדגמים? מה ההבדל בינהם (חוץ מהגודל)?

פורסם

טעות שלי - רשמתי 2014 במקום 2016.

ב 2016 במקביל נמכרו שתי הצורות.

אני חושב שלמשפחה עם ילדים ולתווך ארוך עדיף לקנות ספורטאג' מאשר סטוניק.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
טעות שלי - רשמתי 2014 במקום 2016.

ב 2016 במקביל נמכרו שתי הצורות.

אני חושב שלמשפחה עם ילדים ולתווך ארוך עדיף לקנות ספורטאג' מאשר סטוניק.

 

תעזור לי להבין - איזה שתי צורות של ספורטאג מנוע 2016 נמכרו ב2016? ומה ההבדל בינהן? מה שם הצורות? (איך אני מזהה לאיזה צורה מתכוונים במודעות יד2)?

פורסם (נערך)

זאת הצורה הישנה מקדימה :

http://www.gear.co.il/Content/MediaItems/Galleries/מבחני-דרך/מבחן-דרכים-קיה-ספורטאז'-1600-אורבן-2015/מבחן-דרכים-קיה-ספורטאז'-1600-אורבן-2015-out002.jpg

 

מאחורה:

[

https://img.wcdn.co.il/f_auto,w_700/1/8/5/1/1851348-46.jpg

 

זאת הצורה החדשה מקדימה :

https://www.auto.co.il/Attachment/Gallery/236409/1581497/_crop_to50_600x600.jpg

מאחורה:

 

https://i.ytimg.com/vi/WJ_FfLJWkFc/hqdefault.jpg

בדגם החדש יש בלימה אוטונומית, התרעה ותיקון סטיה מהנתיב.

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

היתרון שלך הוא ששני הרכבים נמכרים כחדשים, כנסי לקיה, עם התקני הריסון של הילדים, תראי איך הם מתאימים, קחי נסיעת מבחן, תראי איזה רכב נעים יותר לשימוש שלך, לדעתי הסטוניק תהיה זריזה ונעימה יותר לנסיעה בעיר,

 

Sent from my Mi Note 3 using Tapatalk

פורסם

נמנעתי מלהציע לך רכב חדש כי אמרת שמעדיפה משומש.

וכן, ספורטאז' הרבה יותר מתאים לך לעומת סטוניק.

למעשה ב-2016 כמעט ולא נמכר הדגם הישן של הספורטאז' כי החדש הוצג בינואר ומלאי הצורה הישנה עבר לחברות הליסינג.

הדגם החדש עדיף בכל הפרמטרים. בעיקר נושא הבטיחות ואיכות תא הנוסעים ובידוד הרעשים.

 

לגבי החלפת משענת הראש, לא בדקתי אבל אני בטוח שהיא ניתנת להסרה ובמקומה ניתן להתקין אחרת. לא עשיתי זאת וגם לא שמעתי על מישהו שעשה זאת, מאמין שזה אפשרי. בטוח שכיוון נכון של המושב לא יצריך את ההחלפה הזו.

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

פורסם

 

למעשה ב-2016 כמעט ולא נמכר הדגם הישן של הספורטאז' כי החדש הוצג בינואר ומלאי הצורה הישנה עבר לחברות הליסינג.

 

בלוח יד 2 יש עכשיו למכירה יחסית לא מעט ספורטאג' 2016 צורה ישנה.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

 

לגבי החלפת משענת הראש, לא בדקתי אבל אני בטוח שהיא ניתנת להסרה ובמקומה ניתן להתקין אחרת. לא עשיתי זאת וגם לא שמעתי על מישהו שעשה זאת, מאמין שזה אפשרי. בטוח שכיוון נכון של המושב לא יצריך את ההחלפה הזו.

 

באמת שניסיתי לכוונן את משענת הגב - להגביה מושב, לקרב מושב להגה או להרחיק, להטות את זוית משענת הגב ועדיין זה היה לא נוח.

לראיה גם מישהו פה סיפר שאשתו מרימה את משענת הראש והיא לא היחידה ששמתי לב שעושה את זה.

אני עוד הולכת עם שיער פזור, הבנות שאוספות את השיער בכלל יהיה להן לא נוח (או שיתפשרו בכאב עורף וכיפוף גב)

פורסם

אני סיפרתי על אישתי.

עובדה שהיא מצאה פתרון שנוח לה (והיא לרוב עם שיער אסוף).

נושא הנוחות מאוד אישי.

אם לא הצלחת להגיע לתנוחה אופטימלית, תצטרכי לחפש רכב אחר!

נסי מיצובישי asx יד ראשונה 0 קילומטר.

הדבר הנכוו עבורך הוא סבב סוכנויות רכב חדש, למצוא את הרכב המתאים לך מבחינת גודל ונוחות מושב הנהג (בדיקה קצרה באולם התצוגה), ואז לחפש את הרכב בשוק המשומשות.

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

×
×
  • תוכן חדש...