ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,549 נושאים בפורום הזה
-
- 3 תגובות
- 1 אלף צפיות
שלום לכולם, לא הצלחתי למצוא משהו בחיפוש, לכן אני שואל פה. לאחרונה התעניינתי ברכישת פיג'ו 308. מבחינת שנתון מדובר על 15-16. כשמדברים איתי על מכוניות צרפתיות אני כמעט תמיד מתנגד. לעומת זאת, בזמן האחרון התחלתי לשמוע קצת רחשים שהדגמים החדשים של פיג'ו שונים לגמרי מבחינת אמינות מהדגמים הישנים. עד כמה זה נכון? עד כמה הייתם ממליצים על הרכב הזה? תודה רבה לעוזרים!
הודעה אחרונה מאת Ron.P, -
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 950 צפיות
שלום לכולם, האם משהו מכיר ויכול לתת חוות דעת על ניסאן סנטרה החדשה? הרכב נכנס בארץ ב-2016 ואני לא מצליח למצוא עליו ביקורות. תודה רבה.
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 983 צפיות
במסגרת חיפושיי אחר ה "שברולט קרוז המושלמת במחיר הנמוך ביותר האפשרי" הגעתי ל-UMI סרטיפייד. הוצעו לי מס' רכבים שסיימו 3 שנים ליסינג בתחילת השנה. מאז ועד היום הרכבים הנ"ל מן הסתם עמדו במגרש ללא תזוזה. הובטח לי כי יבוצע טיפול שוטף לרכב לפני מסירתו ויוחלף המצבר ו/או צמיגים בהתאם לצורך (וכמובן ריג'קטים אחרים שימצאו בבדיקה). המחיר אטרקטיבי (ועשיתי כבר דוקטורט בכל הקשור למחירי הקרוז) - האם לקחת או לא לגעת?
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
- עוקב אחד
- 12 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
שלום לכולם. אשמח לקבל חוות דעת והמלצות לעניין ההתלבטות שציינתי בכותרת. נ"ב: כמו כן אשמח לקבל הצעות מחיר בהינתן וקיימים כאן סוכנים (גם 0 ק"מ) - [email protected]. תודה.
הודעה אחרונה מאת MiCool, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
שלום וברכה אני מחפש רכב 9 מקומות, התקציב הוא בסביבות ה 50000 ש"ח שני דגמים אפשריים שחשבתי עליהם - יונדאי i800 או סיטרואן ג'אמפי. השאלות הן: האם יש המלצה על דגמים נוספים? כמה קילומטראז' הרכבים האלו מחזיקים? אילו פרמטרים אני צריך לקחת בחשבון בבדיקה של מכוניות מהסוג הזה (עד עכשיו נהגתי במכוניות קטנות \ משפחתיות). בהנחה שיש עדיפות לרכב שהכסאות מתקפלים ומאפשרים הובלה של ציוד. תודה
הודעה אחרונה מאת במבליק, -
-
שלום לכולם, נושא היום על פורסטר ישנה ומטלבת בין רכישת רכבים הבאים עד 180 אלף. מה שחשוב לי זה כמה דברים: שהרכב יהיה מאובזר במערכות בטיחות מקוריות. שיהיה סלון עור והרכב יהיה מרשים ויוקרתי. שתחזוקה, אמינות ושווי שוק יהיו טובים גם לאחר 3-5 שנים כדי לא להפסיד במכירה. קיבלתי מספר הצעות מחיר עם הנחות משמעותיות ומטלבת בין רכבים הבאים, אשמח חוות דעת אלהים. 1. קיה ספורטג' GT קבילתי הצעה מחיר על חדשה ב 180 אלף על הכביש. שוקל לרכוש גם 2017 יד 1 סביבות 140 אלף. עדיין לא עשיתי נסיעת מבחן כי ליבואן יש רכב הדגמה אחד שמסתובב בין סוכנויות השונות, אבל התחושה שהרכב יהיה זריז וכיף לנהיגה. כמו כן, הוא היחיד בין שלושת הרכבים שרשמתי שיש לו 4X4 ... עם זאת, רא…
הודעה אחרונה מאת motior, -
- 2 תגובות
- 1 אלף צפיות
יום טוב לכולם. אני מחפש ג'יפון סטייל קדג'אר דיזל או 3008 דיזל. מחפש כלי רענן יחסית אבל במחיר טוב אז שוקל לקנות רכב ששוחרר מליסינג מודל 2016-2017. ראיתי כמה מודעות ביד2, המחיר המדרש הוא די גבוה, וידוע שהם נסחרות בפחות. השאלה היא בשלב המשא ומתן איך לשכנע את הסוחרים שזה ככה? איך להפחית עוד 15-20% מהמחיר המשוקלל לא רוצה לקנות רכב במחיר משוקלל מלא ואחרי שנתיים למכור אותו ב205 פחות מהמחיר שלו (שיהיה)
הודעה אחרונה מאת llaavvii, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 21 תגובות
- 5.5 אלף צפיות
שלום לחברי הפורום, אני לפני קניית 5008 חדשה. יש מבצע סוף שנה והרכב יוצא על הכביש 173,000 שקלים. המנוע המוצא לי הוא 1.6 טורבו דיזל. הבנתי שיוצא 1.5 דיזל בקרוב. השאלה שלי היא, האם כדאי להוסיף עוד 3000 שקלים וללכת על הבנזין 165 כוחות סוס, או ללכת על הדיזל שעומד להתחלף. מה דעתכם?
הודעה אחרונה מאת robertf, -
-
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 529 צפיות
אחרי חודשיים של חיפושים אני לא מוצא את המיטו המושלמת אז התחלתי לחשוב על מחליפות. אשמח להצעות רכב בתקציב של 35K ידני אמין חסכוני ושלא יקר בביטוחים. ושיעלה לי חיוך לפני שאני נכנס אליו נסיעות 10K בשנה עליות בעיקר
הודעה אחרונה מאת Guy Peled, -
- 0 תגובות
- 470 צפיות
שוקל לקנות את הרכב ע"מ לחסוך בהוצאות הדלק, אשמח לחוות דעת על הרכב וצריכת הדלק בפועל. נסועה כ35,000 ק"מ תודה
הודעה אחרונה מאת אליהו שבת, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 11 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
אהלן, לאחרונה החלטתי שהגיע הזמן להחליף את הרכב הישן שלי ברכב קצת יותר חדש שישרת אותי נאמנה ב4-5 שנים הקרובות. משיקולים כאלה ואחרים החלטתי שאני רוצה רכב חדש לחלוטין ומפה לשם הגעתי לתקציב של בערך 140-150K (יחסית גמיש, לא בטירוף). הדרישות שלי מבחינת רכב היו בעיקר: - חסכוני בדלק (רוב הנסיעות של הרכב יהיו על ציר ת"א חיפה) - מאובזר, בעיקר בתחום הבטיחות (בקרת שיוט - עדיפות לאדפטיבית, בקרת סטיה מנתיב וכו') אבל גם בתחום המולטימדיה. - אמין (יתווכחו איתי חלק מהחברים פה אבל אחרי כמה וכמה כוויות פה נשללו כל הצרפתיות למיניהן) - בעדיפות נמוכה יחסית: שיהיה חזק עד היום נהגתי בהונדה אינסייט שנת 2011. אחלה של רכב מבחינת חיסכון, די נהניתי לנהוג עליו. חסר לו אבזור (בטיר…
הודעה אחרונה מאת yonibonzi, -
-
- 8 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
חשבתי לקנות את הסקודה פאביה או את האוקטביה בגיר הידני והמנוע טורבו 1200.. איך הן מבחינת אמינות? ומה לדעתכם הדגם המועדף? פאביה או אוקטביה?
הודעה אחרונה מאת Ron321321, -
- 0 תגובות
- 8.3 אלף צפיות
ערב טוב. מישהו מכיר את העסק הזה? לפי האינטרנט החברה הוקמה לפני כשנה וחצי ולא מופיעות תביעות בימ"ש נגדם.
הודעה אחרונה מאת ניצן א, -
- 2 תגובות
- 799 צפיות
אני צריך חוות דעת זה חשוב לי על סיטרואן C4 2007 ידנית 185.000KM האם יש להם בעיות אמינות ואיך אפשר לבדוק את האוטו. תודה מחכה לתשובות
הודעה אחרונה מאת pooh-bear, -
- 4 תגובות
- 795 צפיות
שלום רב לנכבדי הפורום - זו הפעם השלישית שאני פונה אליכם בבקשה לעזרה. רכשתי אני רכבים בעקבות התייעצויות בפורום וכרגע בדרך לרכב השלישי: בדרך להרחבת המשפחה - מחפשת רכב מרווח ואמין לזוג עם שני ילדים - עם אפשרות ריאלית לילד שלישי מאחורה (או מבוגר אקראי). אני ובעלי שיחיה הסתכלנו על לא מעט רכבים בסקאלות השונות - החל מהונדה סיוויק טורר 2014 (כ-60 אש"ח) ועד במוו x1 בשנתון נמוך (כ-100 אש"ח). איננו מעוניינים להוציא בשוטף סכומים אדירים על ביטוח ותיקונים, ולכן נמנעים ממותגי היוקרה. ההונדה (והמאזדה 6 טורר) נראות נהדר, אך הבנו שהמיקום לילד שלישי או מבוגר נוסף מאחור קצת בעייתית, והסיטו את דעתנו לכיוון ה-CRV של הונדה. מעט יקר, אבל אפשר להתמודד. בעלי חושב שהיא קצת מכוערת (יופי ז…
הודעה אחרונה מאת dduck, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 27 תגובות
- 23.5 אלף צפיות
אני חושב לרכשו Q3 שנת 2017 אך חושש מעלות הטיפולים והחלקים שלה ביטוח מקיף חובה נע בערך 6000 שח שזה סביר אגרת רישוי 2400 שזה אחלה אבל אני לא מודע לטיפולים לצורך השוואה לעומת יונדאי טוסון חדשה
הודעה אחרונה מאת raniing1, -
-
רנו פלואנס 2011 1.6 אוטומט, או רכב סביב ה15K אחר 1 2
מאת Guest Wildlands-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 22 תגובות
- 3.9 אלף צפיות
אני עדיין במסע חיפוש רכב אוטומטי לאשה, אוטומט בלבד, אמין, חסכוני, הרכב ישמש אותה כרגע בעבודה החדשה בסה"כ 50 ק"מ ביום לשני הכיוונים אולי 55 כולל הנסיעה בעיר. כרגע נעול על סובארו B3 הצ'בק 1.5 (2009) יונדאי I10 1.25 שנת (2009-2010) מעוניינית רק בהצ'בק אך ראתה את הפלואנס ומצאה חן בעיניה, נכנס בתקציה מנוע 1.6 אוטומט 2011, האם הדגם מומלץ? עוד שאלה לגבי 2 רכבים אחרים שעניינו אותנו אך לא יודעים אם כדאי להתעסק, אופל קורסה 1.4 2008 פורד פיאסטה 2010 מה הכי מומלץ?
-
-
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 804 צפיות
אהלן! כרגע הבעלים הגאה של פונטו גרנדה 2008 ידנית עם 202 אלף קמ על השעון, מטופלת ב 100 אלף קמ שהיא אצלי כל 10 אלף. האוטו כבר אוכל קצת שמן, אבל חוצמזה נוסע מעולה. השנה הנסועה השנתית תהיה כ 40000 קמ בממוצע פלוס מינוס 5. החל משנה הבאה כנראה נצטרך 2 רכבים בבית אז בהנחה והפונטו עדיין תשרוד היא תהיה רכב שני והרכב הראשון יהיה פלואנס דיזל או 208 דיזל - שתיהן ידניות כמובן. השאלה היא האם שווה לשדרג ולקנות כבר מעכשיו לאור החיסכון בדלק? הפונטו אוכלת במצב טוב סביב 1:13-1:14 המשלב שברובו בינעירוני. ה 208 או הפלואנס צורכות לקראת 1:19-1:20. בחישוב שעשיתי מדובר על הבדל של לפחות 6000 שח בשנה על דלק. מה דעתכם? האם לשחוט את הפונטו עד הסוף השנה או שכבר לשדרג?
הודעה אחרונה מאת davemustaine87, -
- 0 תגובות
- 473 צפיות
שלום לכולם, אני מחפש רכב עד תקציב של 45-50K, אמין ושיהיה חסכוני, לפני כן הייתה לי גולף שעשתה לי די הרבה בעיות, אני צריך רכב שאפשר לסמוך עליו, עדיפות לשנתונים 2015-2016, דגם אוטומט. הנסיעות שלי הן באזור גוש דן ואחת לשבועיים גוש דן-חיפה, מי שנוהג זה אני וחברה שלי. קיבלתי המלצות על קיה פיקנטו 2016 דגם LX מנוע 1.2 (האם נוח למי שגובהו 1.90?), אשמח לשמוע את דעתכם עליו ועל עוד רכבים שיכולים להתאים לי. תודה לעוזרים
הודעה אחרונה מאת Jenia Kaptur, -
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 887 צפיות
היי, כרגע יש לנו SX4 שנת 2012 ועברנו מת״א להרצליה וצריכים רכב נוסף. אנחנו משפחה עם תינוק ובקרוב מצטרף אליינו תינוק נוסף אז מעוניינים ברכב גדול יותר שנוכל לקחת הרבה ציוד ולהשאיר את הסוזוקי בתור הרכב השני, אשתי מאד אוהבת אותו. בנוסף אני נוסע לים עם גלשנים וצריך להיות מסוגל להכניס גלשן באורך 2.8 מטר בנוחות. אני הולך לנסוע ברכב הזה כ 15 ק״מ לעבודה לכיוון כ 3-4 פעמים בשבוע + 100-200 ק״מ טיולים/סידורים בסופ״ש. מה שחשוב - 1. בטיחות 2. ירידת ערך קטנה (נסועה דיי נמונה), זה הסיבה לטווח תקציב דיי גדול, בתווך התחתון תהיה לי ירידת ערך נמוכה יותר אבל אם אמצע משהו בתווך העליון עם ירידת ערך נמוכה דומה אעדיף את זה. 3. הנאה בנהיגה 4. אבזור מפנק * אני מטפל בר…
הודעה אחרונה מאת maxim, -
-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
שלום לכולם! אני מחפש לקהות רכב ראשון. התקציב שלי הוא 30-37 אלף שקל, חשבתי על הסגנון של המכוניות מיני: i10,פיקנטו,פולו,פאביה ודומותיהן. חשוב לי שהרכב יהיה חסכוני בדלק ולא יקר לטיפול ואחזקה. איך הרכבים הנ"ל? תודה רבה לעוזרים!
הודעה אחרונה מאת Amir Kenigsbuch, -
-
-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
אהלן חברים, אנחנו זקוקים לרכב משפחתי שיענה על שני הפרמטרים הבאים: הפרמטר הראשון והכי חשוב הוא בטיחות - הכי טוב שיש, 5 כוכבים במבחני ריסוק (ולא מבחני ריסוק של 2007..) גדול (כשאני אומר גדול אני לא מתכוון לגודל באמת של האוטו אורך ורוחב, אלא שיהיה מרווח מבפנים ונעים לשבת) כמובן שנשמח שיהיה אמין, חסכוני בדלק ושיהיה כיף לנהוג עליו אבל אלה בעדיפות משנית לעומת 2 הפרמטרים שציינתי למעלה תודה לעוזרים
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
- עוקב אחד
- 13 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
אני מחפש דייהטסו סיריון שנת 2008, ומתקשה למצוא אנשים פרטיים בחיפה-קריות שמוכרים. האם אמצא את זה בחברות הליסינג או שזה כבר ישן מדי? אם כן, יש חברת ליסינג מומלצת באזור הקריות? ואם לא ליסינג, אולי במגרשי הטרייד אין? איפה מומלץ? אודה גם להמלצות על מכון בדיקה באזור הקריות. תודה
הודעה אחרונה מאת Cycleman, -
- 7 תגובות
- 934 צפיות
לקחתי היום שברולט קרוז 2014 לבדיקה. ציפיתי לבדיקה נקייה יחסית היות והמוכר נורא קפדן וק"מ נמוך. בפועל הבדיקה נראית מלאה במלל. האם הכל כסת"ח או שיש בעיות ברכב? תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת yonisi, -
מזדה 5 או הונדה FR-V 1 2
מאת נתנאל1-
- אחראי פורום
- 18 תגובות
- 4 אלף צפיות
התיעצתי איתכם בנוגע לדגם של 6\7 מקומות, כרגע אני סגור על אחד משני רכבים אלו, אשמח לעצתכם איזה רכב עדיף לי לקנות מבחינת מכלול השיקולים אם יש מישהו עם אחד מרכבים אלו והוא יוכל לתת לי אינפורמציה מכלי ראשון על רכבו זה מאוד יעזור לי!! תודה רבה!!!
הודעה אחרונה מאת Buki, -
-
- 1 תגובות
- 684 צפיות
שלום, האם התקנת קודנית וכספת יכולות לפגוע באחריות יצרן?
הודעה אחרונה מאת Nakamichi, -
שלום קודם כל רוצה לומר שקורא הרבה זמן בפורם והפורם ממש מקצועי ומרשים. אנחנו עם 4 ילדים, בדרך לקניית שני רכבים, אחד קטן בינוני והשני גדול. לגבי הגדול - אני צריך רכב 7 מקומות מרווח, אמין, שנראה טוב ובטיחותי. אחרי המון מידע שקראתי, ירדתי מהאאוטלנדר, האקס טרייל ועוד מס' רכבים. תקציב כ-170-180 K קראתי המון מכיר כבר המון דעות לכאן ולכאן גם בפורום אבל עדיין מתקשה להחליט (גם כאן בפורום) וכרגע מתלבט בין קודיאק בנזין אמבישן חדשה (כ-180K) לסורנטו אורבן/ex (בהתאם לאפשרויות שיצוצו ביד 2) הסורנטו תיהיה 2017 כי החדשות יקרות לי מידי (ב2017 הוכנסו מערכות בטיחות חדשות) הנקודות העיקריות שבגללן מתלבט - הסורנטו נראית לי כבדה מידי וזוללת דלק, לא מא…
הודעה אחרונה מאת inon007, -
-
- אחראי פורום
- 26 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
אהלן, מחפש לקנות רכב ראשון נהג יחיד לעבודה 10 דקות וחזור פעם ב לצאת מהעיר לא רחוק התקציב שלי אזור ה 30-35 עם חריגות קטנות ראיתי שאפשר להביא מליסינג את ה301 עם מנוע 1.6 אוטומט שנת 2015 עם 50-70 אלף עליה בקירוב בתקציב הזה מישהו נהג בה? מישהו מכיר? אני 1.93 אני אכנס בה? הרציונל שלי שעדיף רכב 2015 בתקציב שלי מלהסתכן ולקחת רכב יותר רציני אבל עם 100 אלף עליו ושנת 2012
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
- 1 תגובות
- 697 צפיות
אשמח לקבל חוות דעת מבחינת: 1.שמירת ערך 2.אמינות 3.אחזקה שוטפת 4.זריזות 5.בעיות מיוחדת בשניהם. תודה רבה
הודעה אחרונה מאת robertf, -
- 10 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
היי, אני מתכנן לרכוש רכב סופרמיני חדש אבל חוסך עד לשנה הבאה עד לחודשי ספטמבר אוקטובר בערך. רציתי לדעת איזו חברה מתכננת להעביר את הרכבים שלה מתיחת פנים, הבנתי שהסיאט איביזה לא תשתנה מבחינת עיצוב ונתוני מנוע? וטויוטה תוציא גרסת סטיישן לקורולה (למרות שזו תהיה עדיין משפחתית). ניסיתי לחפש באתרים בחו"ל ולא מצאתי מידע, אודה למי שיוכל לעזור.
הודעה אחרונה מאת robertf,
-
מי מחובר 77 משתמשים רשומים, 9 אנונימיים, 482 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- yossiaviel
- לב טוב
- שחר 1
- efraimc
- nglancer
- topop
- נעם101
- נולד לליסינג
- davemustaine87
- lanosforce
- Rongaflugen
- פריג'י
- פינדר
- 3n
- gollu
- mikk
- Shay Shd Dave
- Accent Coupe
- rolling_stony
- Step
- amosbmw
- phpclub
- itamarg
- Supertigre
- מיץ פטל
- גולדן191
- shahar188
- itamar_by
- efi אפי
- fatboy1340
- flytomars
- eyalkar
- yoav911gt2
- PASHUT
- garicho
- mcaspi
- Be roo
- פול-טנק
- razi_pazi
- David32
- nir eli
- IsraCar
- Jack457
- ArikC
- Pavlik
- יובל .מ.
- shlomiko
- שלמה.נ.
- SurfHigh
- Ron Poh
- pooh-bear
- ברווז
- tan tan
- Stangg
- פאר האורה
- itaimoto
- BassDriver
- נהג חדש תקציב קטן
- `Infinity
- Matan1515
- chrono
- benny62
- shaymolcho
- quizlette85117701
- matan_mil
- 123Shmuel
- urich
- TheArcane
- zaf
- daniel204
- Avia
- דניאל1983
- nadavd4
- Bull-81
- orbanay1994
- om2
- misterb
