Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

SUV- עד 180 אלף (הכותרת נערכה)


T25
שימו לב! השרשור הזה בן 2027 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אמין כמו יפאני... אתה בטח מתכוון לגיר רציף של ניסאן, או למנוע 1500 של הונדה סיווק...

 

Sent from my Mi Note 3 using Tapatalk

 

אוקי, ואיך ה- DSG יבש מול גירים שלהם ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 48
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

הוא פחות אמיד מגיר אוטומטי רגיל שלא צריך טיפול לאורך חיי הרכב, בד"כ 200,000 ק"מ, גיר רובוטי יבש צריך החלפת קלץ מידי פעם בד"כ סביב 60,000-100,000 ק"מ, העלות 3000 שקל, לגיר של ניסאן יש בעיה בלי קשר רבים נזקקו לשיפוץ גיר יקר מאוד.

 

Sent from my Mi Note 3 using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הוא פחות אמיד מגיר אוטומטי רגיל שלא צריך טיפול לאורך חיי הרכב, בד"כ 200,000 ק"מ, גיר רובוטי יבש צריך החלפת קלץ מידי פעם בד"כ סביב 60,000-100,000 ק"מ, העלות 3000 שקל, לגיר של ניסאן יש בעיה בלי קשר רבים נזקקו לשיפוץ גיר יקר מאוד.

 

Sent from my Mi Note 3 using Tapatalk

 

אז לפי מה שאני מבין לאקסטרייל 1.6 דיזל יש בעיית גיר יותר חמורה מ DSG ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בא נעשה סדר:

אקסטרייל 1.6 - עגלה, כל מהמורה תורגש בתא הנוסעים.

קודיאק 2.0 דיזל - סוחבת טוב, כל מהמורה תורגש.

מאזדה cx5 - היא פשוט מאזדה. ה 2.0 שלה חלשה מאוד ביחס למנועי הטורבו.

3008/5008 - מדהימים בעיצובם, נוחים מאוד,

ה 5008 גם נכנסת בתקציב ומתאימה ל 7 נוסעים.

קארוק - לא ממש התלהבתי ממנה, לדעתי ה VW טיגואן טוב ממנה בכל פרמטר למעט מערכות בטיחות.

SUZUKI CROSSOVER TURBO 2017

Alpine

spg-17cs

Hertz Hi Energy 250

HERTZ HCP 4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הניסן אקסטרייל אמנם מורכב היטב מבפנים, אבל אין שם שום דבר מפואר.

המאזדה יותר קרובה לזה , אבל מקלקלת עם פלסטיקה זולה פה ושם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הניסן לא כזו גרועה... הוא הרכב suv הקטן הכי נימכר באמריקה (קראתי את זה איפה שהוא).

 

Sent from my SM-N950F using Tapatalk

ערן EMT-P

NISSAN X-trial 2017.

VW GOLF Mk7.5 150 HP

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ניסן רוג הוא זהה לניסן xtrail חוץ מהמנוע שם יש את מנוע 2.5 ליטר עם גיר רציף כמו האלימה, פה זה מנוע דיזל, שם נמכר ה קשקאי כרוג ספורט עם יחידת ההנעה של קשקאי דור קודם, מנוע 2 ליטר אטמוספרי עם גיר רציף. בסביבות 10 אחוז זול יותר מרוג רגיל.

 

Sent from my Mi Note 3 using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האם ייתכן שגירים רציפים באופן כללי הם בעלי אורח חיים בינוני בלבד?

 

בדיוק סוזוקי קרוסאובר שנת 2015 של מישהי שעובדת איתי שבק חיים לפני כמה ימים במהלך נסיעה.

 

נגרר למוסך מורשה ונאמר שהגיר הלך קפוט.

 

הרכב עוד לא בן 3 שנים אבל הוא עבר 130 אלף ק״מ ולכן מחוץ לאחריות.

 

המוסך פנה ליבואן והיבואן הסכים להחליף את הגיר ללא עלות.

 

הרכב יד ראשונה, ננהג רק על ידה בעדינות.

 

אבל מה הסיפור של הגיר? כמה ק״מ גיר רציף מחזיק בממוצע? (ויחסית לגיר אוטומטי פלנטרי מי מחזיק יותר מעמד?)

עריכה אחרונה על ידי green
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עם הסוזוקי שמעתי פה ושם על תקלות גיר, זה עדיין באחוז מזערי.

פחות מזערי אך עדיין קטן מאוד בניסאן.

אין כאן משהו מגמתי - אתה מכיר גיר רציף של סובארו שכשל? (אני לא ואני מכיר עשרות בעלי סובארו שגם הם מכירים לא מעט וכו' וכו').

Now: Octavia 1.5T 2020 and 308SW 1.2T 2016

Past: Focus 06, Insight 11, Ibiza 09 + 1.2T, Impreza 14, C4 09, Corolla 17

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחוז הבעיות בגיר של ניסאן הוא לא מזערי, אלא די גבוה, בניגוד ליבואן של סוזוקי, הוא לא מגלה אבירות, אם יש לך בעיה אחרי סיום האחריות, אתה תשלם. הסובארו אין בעיות בגיר הרציף,

 

Sent from my Mi Note 3 using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הערה נוספת בנוגע לניסן , המחליף כרגע לא באופק אבל יחידת הבנזין הבסיסית תוחלף בקרוב על ידי מנוע ה1.3 טורבו שפותח בשיתוף פעולה של רנו ניסאן ומרצדס, והמנוע הזה מגיע רק עם גיר רובוטי כפול מצמדים בתור האופציה האוטומטית. וכמובן שגם הקדג'אר יזכה לקבל אותו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2027 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...