ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,549 נושאים בפורום הזה
-
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום לכולם. אני צריך רכב אוטומטי בתקציב הנ"ל, שמצד אחד יסחוב בקלות בעליות של הכרמל (רוב השימוש) ומצד שני יתאים גם מדי פעם לנסיעות מהצפון למרכז ולנסיעות ארוכות בכלל (פעם-פעמיים בשנה לים המלח, אבל זה לא הכרחי). הרכב מיועד באופן כללי לשאת אותי ואת בת זוגי. האם יש רכב קטן שיכול לעמוד בצרכים האלה, או שאני חייב מנוע 1600 לפחות? העדיפות שלי היא לרכב קטן, אם אפשר, כי הוא בטח יהיה משנתון מתקדם יותר בתקציב הזה לעומת מכונית משפחתית. האם זה אפשרי? על איזה רכבים תמליצו לי? תודה
הודעה אחרונה מאת pooh-bear, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 7 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
קילומטרז' של האוטו הרשום ברישיון הרכב מתאים לספידומטר. האם יש דרך לדעת אם רישיון הרכב הוא רישיון מזוייף?
הודעה אחרונה מאת דב קרדו, -
-
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
אנחנו רוצים לרכוש רכב - הונדה סיוויק 2014, יד 1 מפרטי, כחול, 40 אלף קמ בהתחלה הציעו בטרייד עם הרכב שלנו (סריון 2008) - 55 אלף אחר כך הציעו לנו לעושת טרייד על הסיריון 2008 שלנו שעבר 130 אלף קמ וללא טיפול עדיין (בדיקה שלו מצורף). הסוכנות סוברת שהבדיקה של הסריון מראה שהוא עבר תאונה פלוס לא מעט בעיות אחרות...ולא נצליח למכור (או שכן אבל במחיר שלא שווה את הכאב ראש וחוץ מזה יש טיפול לעשות שיעלה כמה אלפי שקלים ) - 59 אלף ביום שלשי אני קבעתי לקחת את הסיוויק לבדיקת מכון שאני בוחר ואז הוא יטופל סופית לפי זה ואז סגירה. נראה לכם דיל הוגן? המחיר? מצב הרכב?
הודעה אחרונה מאת car4me24, -
-
- 2 עוקבים
- 11 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
שלום! ראשית תודה על הנעוץ, עשה לי הרבה סדר באופן הקנייה. אני מחפש לקנות רכב בתקציב 15 עד 20 אלף. עד היום נהגתי עם הרכב המשפחתי מזדהה 3 1600, והייתה מעולה בשבילי. והגיע הזמן לרכב משלי. אופן השימוש שלי ברכב הוא לרוב לנסיעות בין עירוניות ללימודים ולעבודה אשר מחוץ לעיר. כמו כן, אני רוכב אופניים מספר פעמים בשבוע ומעמיס את הזוג ברכב, לכן חשבתי על רכב משפחתי זריז. אני חושב שכדאי אוטומט, כי אליו התרגלתי, וגם לבת זוג. בהתחלה חיפשתי מזדהה 3 וסיאט איביזה 1600 סמק, מהשנתונים של 2010 בערך, אך מה שבתקציב לרוב היה עם קילומטרז גבוהה. מה מציעים? המליצו לי על סוזוקי ליאנה, בטענה שהוא אמין וחסכוני, אבל רק שנתון 08, והנהיגה איתם די מסורסת והוא די מכוער. כמו …
הודעה אחרונה מאת lze22, -
- 7 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
היי לכולם. שוקל את השירות הזה כאופציה. לכאורה נשמע מעולה, בסביבות 2400 לחודש לאוריס הברידית SKY למשל (אני מתכוון להמתין לקורולה סטיישן, רק בודק אופציות כרגע). רשום באתר שזה כולל הכל, ביטוחים, טיפולים, שום עלויות נוספות, גם אם עושים תאונה עם הרכב. שום תשלום בסוף התקופה, אין התחייבות להמשיך איתם. מישהו התנסה, הכל אמיתי? אין הוצאות של שקל מעבר לסכום המוסכם חוץ מדלק? אגב האם הם מחזירים את המקדמה (כ-8K) אם לא ממשיכים איתם? שאלתי במייל ולא קיבלתי תשובה, רק הציעו לקבוע פגישה לקבלת הצעת מחיר. https://www.toyota.co.il/toyota-finance/advantages
הודעה אחרונה מאת none77, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 29 תגובות
- 4.9 אלף צפיות
שלום לכולם. מתלבט בין קיה ספורטאז דגם urban מנוע 2000 שנת 2016 עם 23k...במחיר של 108 אלף עם עוד כמעט שנה אחריות. אותו ספורטאז 0 ק"מ 2018 מנוע 1600 ב 124 אלף. לא מצליח להחליט...אשמח לעזרתכם.
הודעה אחרונה מאת hararim, -
-
- 17 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
שלום לכולם. כמו בכותרת - מחפש רכב שייסע הרבה. 40-50 אלף קמ בשנה. דרישות נוספות: בטיחותי אמין חסכוני בדלק. לא גדול מדיי ולא פיצי (משמע סופר מיני) אין בעיה בכלל עם ידני. וגם דיזל זה אחלה. שוב אמין ושוב חסכוני. נראה לי שדיזל ידני היה אידיאלי - אבל אין פשוט מבחר. שנתון 2014 זה הכי נמוך שמוכנים לרדת, עדיפות ל-2016. אופציות שעלו לי: 1. סיאט איביזה ידנית - אולי תוכלו למקד אותי איזה מנוע ודגם הכי מתאים לדרישות שלי? 1.2? 1.0? 1.4? 2. פיג'ו 208 - חיפשתי את הדיזל, אין כאלו - איך ה1.2 הידנית ביחס לאיביזה? אשתי ממש נגד רכבים צרפתיים אבל בלי סיבה הגיונית. 3. קיה ריו? שווה משהו בנסועה כזאת? 4. הציעו לי רנו פלואנס דיזל - אני זרמתי, האישה נתנה ברקס -…
הודעה אחרונה מאת קורן בן אשר, -
- 2 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
היי, האם יצא למישהו לבקר בסוכנות ובמקרה ראה/בדק מה המחיר לאיביזה Fr במבצע עכשיו של ה72 שעות?
הודעה אחרונה מאת ryNo, -
המוכר אומר שלרכב היתה דפיקה ליד הדלת האחורית והוא תיקן א"ז ללא עירוב הביטוח כך שלא היה מעורב שמאי שיקבע ירידת ערך איך יודעים אם יש ירידת ערך וכמה?
הודעה אחרונה מאת zvit, -
- 4 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
אשמח לקצת הכוונה- אם כתבתי משהו לא נכון אשמח שתתקנו אותי כבר תקופה שאני מחפש את המחליפה, הדרישות שלי היו דיי ברורות מבחנתי- 1.רכב קטן 2. רכב חסכוני הכיוון הראשוני שלי היה פיזו 208 ידנית 1.2 ACTIVE שנתון 14 שבגדול עונה על הדרישות שלי בצורה טובה, ממה שחקרתי גם רכב אמין למדי בלי יותר מדי מחלות ובתקציב הראשוני שהגדרתי לעצמי- 30K ודרומה. מבחינת השכל הישר זה יהיה הרכב האידיאלי בשבילי(נראלי, שכל- הכוונה כלכלית). מחיר ביטוח שהוצע לי על הרכב הזה הוא איזוור ה4700. רכב נוסף שאני עדין לא לגמרי ויתרתי על הרעיון שלו הוא הגרסה היותר מפולפלת של ה208- ה208GTI זה רכב שכבר תקופה מאוד מאוד ארוכה אני חושב האם ללכת על זה, מצד אחד זה סוג של חלום שלי נקרא לזה כך, מצד …
הודעה אחרונה מאת ik3, -
- 2 תגובות
- 617 צפיות
מחר בבוקר אלך לבדוק רכב שאני מתעניין בו, המוכר מאשקלון. יש באשקלון את בועז, וקומיוטסט. ובאשדוד את קומפיוטסט ו-ralex. מה עדיף בשביל הונדה? תודה
הודעה אחרונה מאת Yairus, -
- 5 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
לאחר לבטים, שוקלים ללכת על סיוויק האצ'בק 2011 שראינו. בעבר היו לנו טויוטות, סוזוקי, סקודה והעניין שאת הונדה אנחנו לא מכירים מבחינת עלויות אחזקה, מחלות, מחירי חלקים, צריכת דלק וכד'. נשמח לשמוע את חוות דעתכם על הרכב. הרכב עלה לכביש בסוף שנת 2011 זה אומר שטסט צריך לבצע עוד חודש וחצי, טיפול עוד חודש- שנה מהטיפול הקודם. לרכב לא מעט שפשופי חנייה ושריטות שגם צבע מחלקי מתכת התקלף, שפשופי טמבונים אך נאמר כי לא עבר תאונות ואו החלפות חלקי מרכב. דגם קומפורט אוטומט יד ראשונה שכל חייו טופל במוסך מורשה עם הסטוריית טיפולים מלאה. טיפול אחרון (גדול) בוצע ב 65k כאשר עלותו הייתה כ4.5k ש"ח. מחירון לוי יצחק לפני שקלול יוצא 42 אלף ש"ח, אחרי שקלול 46k. מחירון יד 2 לפני שקלול 44k וא…
הודעה אחרונה מאת slavikik, -
- 1 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום, שיקללתי במחירון לוי יצחק רכב שברצוני לקנות, אבל הוא לא נתן אופציה להזין יד, ק"מ ופרטים חשובים כדי לדעת מה מחירו הראוי באמת. עם זאת הבנתי שהמחירון של יד 2 אינו אמין. הולכת לבדוק את הרכב הבא: סוזוקי סוויפט 2008 Glx 1490 ו101 כ"ס יד שלישית בעלות פרטית כל הידיים פרטיות 130,000 ק"מ אחרי החלפת ברקסים וגלגלים טסט לשנה אין חוברת טיפולים יש התחייבות בבדיקה דורש 26k ש"ח וגמיש מעט. עכשיו ברור לי שהמחיר יקר ורציתי לדעת כמה דברים. 1. כמה אמור לעלות רכב עם הנתונים הללו? המחיר הזה לא הגיוני כי מצאתי כאלה של יד 2 עם ק"מ יותר נמוך שעלו פחות מזה (פשוט מאוד רחוקים). 2. האם כדאי לקנות רכב עם הנתונים הללו בלי קשר? 3. אם כן, לכמה להוריד אותו ב…
הודעה אחרונה מאת slavikik, -
- 4 תגובות
- 773 צפיות
היי, מחפש המלצה על מכון בדיקה - קריות , חיפה , עמק יזרעאל אני כמובן הקונה מחפש מקום שבודק יסודית ככל האפשר ומכסת"ח מעט ככל האפשר תודה מראש עפר.
הודעה אחרונה מאת yoavba, -
- 2 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
פתחתי פוסט קודם לא ממש התייחסו אשמח שתתייחסו הפעם זה ממש חשוב לי קונה כנראה מחר רכב הדגם הוא פיגו 207 תוצרת ספרד מודל 2011 ק"מ 93 אלף רמת גימור TRENDY מנוע 1600 יד שלישית הרכב עם אני יקנה אני יהיה יד רביעית יש לי כמה שאלות של מתחילים: איך אני יכול לדעת שהרכב לא היה ליסינג? ברישיון רכב רשום רק את הבעלים הקודם שהוא היה 02 איך אני יכול לדעת שהוא היה פרטי ולא ליסינג ושהיד 1 לא היה ליסינג אוקיי בעיקרון המטרות שלי לרכב זה כמובן משו חסכוני אמין/תקציב עד 30 אלף נסיעות בממוצע ביום 45-50ק"מ גר באזור ירושלים לכן יש קצת עליות בדרך לעבודה אבל הרכב הזה נמכר יחסית במחיר סביר של 19אלף השאלה שלי האם משתלם להביא אותו? האם זה שהוא יד שלישית אמור להוריד מהערך שלו בצורה משמעות…
הודעה אחרונה מאת rotemb, -
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 857 צפיות
שלום לכולם, אשמח להמלצה על מכון בדיקה באזור חיפה/קריות. תודה
הודעה אחרונה מאת hararim, -
-
- אחראי פורום
- 19 תגובות
- 3.9 אלף צפיות
היי, אשמח לקבל המלצות על סופר מיני אמינה וחסכונית שמיועדת בעיקר לנסיעות לעבודה וממנה ועתידה לעשות בערך 40 ק"מ ביום. התקציב - עד 55K. מה האופציות שלי?
הודעה אחרונה מאת pooh-bear, -
-
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
שלום רב, ביקשתי ייעוץ מראש כדי שאוכל להתעסק בקיץ ברכישה אך בסוף זה לא קרה כעת התחלתי להסתכל קצת על דגמים ואני רוצה שיש בעיה בהיצע מול סדר העדיפויות שרציתי: אני מעדיף גג יד 2 ורכב שיש ספר טיפולים ושיהיה אמין(זה כבר פרטני בלי קשר לסוג הרכב) -צריכת דלק נמוכה ביחס לביצועים טובים ככל האפשר -בגאז' לא כל כך קטן(ולכן הורדתי את הסוויפט בסדר העדיפויות) -פחות לנסוע למקומות שהם לא חיפה והאיזור או תא כי זה עולה זמן וכנראה שאתחמק מזה אלא אם כן ממש צפויה מציאה. הרכבים שצמצמתי עבורם ברשימה הם כדוגמת מאזדה 2 , פורד פיאסטה, סיריון, סוויפט כרגע לא הצלחתי למצוא מאזדה 2 או פורד פיאסטה, כל המאזדות שמצאתי באיזורים הנוחים לי איכשהו קשורות להשכרה בצורה לא נעימה בעי…
הודעה אחרונה מאת Eddy Sraiber, -
היי שאלה - הייתם קונים רכב שנת 2017 שנסע 30 אלף קילומטר בשנה ושלושה חודשים שלו על הכביש? זה לא קילומטראז גבוה מידי לשנה? (הרבה עבר 2 טיפולים בחברה)
הודעה אחרונה מאת Amit Hershko, -
- 3 תגובות
- 911 צפיות
שלום, האם למישהו יש ניסיון עם הרכב או המנוע. מדובר בגרסה פחות נפוצה של האסטרה - 1.6 180 כ"ס שהגיעה רק בברלינה למיטב ידיעתי. האם נדירותו של הדגם תשפיע על זמינות חלפים לכשאזדקק? תודה
הודעה אחרונה מאת yonisi, -
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 974 צפיות
היי לכולם, אני מתכננת לקנות אוטו ראשון, התקציב הוא עד 15000 ש"ח. האוטו ישמש לנסיעות בעיר+בינערוני מדי פעם. ביד 2 ממש אהבתי את פיאט פנדה, רנו קליאו וסוזוקי אלטו, שנת 2012-2013, ידנית. מה אני צריכה לדעת לגבי שלושת הדגמים האלה? מה יותר שווה מבחינת תחזוקה, דלק ואמינות?
הודעה אחרונה מאת spidrman, -
-
- 1 תגובות
- 544 צפיות
שלום רב, אני ואישתי מחפשים לקנות רכב אוטומטי קטן, אבל לא קטן מדיי. כבר כמעט נסגרנו על קיה ריו, אבל אז התחלתי להסתכל קצת על שברולט סוניק, ומשך אותי גם העיצוב של הרכב, האיבזור וכמובן המחיר הנמוך/שנתון גבוה. הבנתי שלשברולט יש בעיית תדמית בישראל, אבל מחיפושים בפורום הבנתי גם שלדגם הספציפי הזה אין יותר מדיי תלונות. מדובר יהיה ברכב שיעמוד בחנייה שלו רב הזמן ורק בסופי שבוע נוציא אותו לנסיעות ארוכות, בסה"כ מצפה לכ-10K ק"מ בשנה. אשמח לפידבק בנושא וכמובן שאשמח להמלצות על רכבים נוספים אם למישהו יש. תודה לכולם!!:lol:
הודעה אחרונה מאת Swinger, -
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 663 צפיות
אני מחפש פיתרון לתקופת החורף לאישתי שעובדת במרחק 1.2 ק"מ מהבית. כרגע היא מסתדרת עם האופניים החשמליים אבל הגשם מתקרב וצריך למצוא פיתרון. השאלה האם רכב במחיר הזה ישרת אותה נאמנה לתקופה הזאת? (אני מאמין שמדובר על שלושה ארבעה חודשים) הכוונה למצוא רכב עם טסט לפחות לחודשים אלו כדי לא להתעסק עם הוצאות כמעט בכלל. אשמח לשמוע רעיונות לפיתרון אחר... תודה.
הודעה אחרונה מאת Eily, -
- 4 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום לכולם, יש לנו בדיוק ארבע מכוניות - לא תצוגה, לא 0 ק"מ, חדשות לחלוטין - פיג'ו 108, אוטומטיות, מנוע 1.0 ליטר. צבע אפור מטאלי, רמת גימור אקטיב. הרוכש הוא יד ראשונה. אחריות לשלוש שנים. המחיר אחרי הנחה 59,900 ש"ח כולל הצבע המטאלי, לפני רישוי, משקף הנחה של מעל 11,000 ש"ח. העסקה היא ללא טרייד אין, וללא מימון. מי שמתעניין ברכב המתוק הזה, שלחו לנו הודעה פרטית עם שם וטלפון. תתחדשו, צוות לובינסקי
הודעה אחרונה מאת קבוצת לובינסקי, -
- עוקב אחד
- 26 תגובות
- 9.6 אלף צפיות
היי, אז ככה אני חייל משוחרר ויש לי עד 25K לרכב ראיתי שמוכרים C4 בין השנים 2011-2013 בזול והרכב די נוח ונראה טוב מבחוץ אז חיפשתי ומצאתי אחת שאני הולך לראות מחר רציתי לדעת מה דעתכם והאם שווה לקנות אותו בכלל או שכדאי רכב אחר בסכום הזה. שנת 2012 יד 2, יד ראשונה הייתה ליסינג 100 אלף קילומטר המוכר רוצה 18 אלף, מאמין שאצליח להוריד ל17 והמחירון שלה הוא 22.5~ בערך לפי יד 2. אז מה דעתכם?
-
- 4 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
אני שוקל את האופציה הזאת ורוצה לדעת סדרי גודל של הסיכון? עלות תקלות שכיחות (מחשב מנוע, אחר?) נוחות שימוש? /תחזוקה מונעת? בקשר לdci- כנל? כאן אני פחות חושש מאמינות ויותר מעלויות אחזקה שוטפות. האם עדיף להמשיך הלאה? (לצערי לא אפשרי ידני רק אוטומט)
הודעה אחרונה מאת titanium75469, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום, מבחינה תקציבית אני יכולה לקנות אחת מהשתיים. מן הסתם הסוזוקי סוויפט 2009 יותר יקרה, אבל מתלבטת אם שווה את זה. אני כן רוצה רכב כמה שיותר חדש, אך השאלה היא אם משהו השתנה מהשנתון הזה לשנתון שאחריו. אם יש מישהו שיש לו היכרות עם הרכבים?
הודעה אחרונה מאת asaf41, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 615 צפיות
חברים זה הפוסט השלישי שלי עד 30אלף שקל איזה המלצות יש לרכב מיני חסכוני בדלק אבל מצד שני חשוב לי שהנראות שלו מבפנים תראה סביר כמה שפחות תקלות שאני אומר סביר זה אומר שלא ירגיש לי דגם ישן מידי תקצי עד 30אלף שקל ראיתי רכב פיזו מודל 207 תוצרת ספרד 90אלף קילומטר 1600ס"מק במחיר 20אלף השאלה שלי יחסית הרכב זול יש לזה סיבה? זה רכב בעייתי או אמין הוא חסכוני? פשוט אני לא מבין הרבה ברכבים והנראות של הרכב נראת טוב מצד שני אני לא רוצה כל שני וחמישי ללכת למוסך לכן אשמח להמלצות בנוגע לרכבים שאפשר להביא בתקציב הזה שעונים על הדרישות שלי חסכוניים בדלק אמינות ושהנראות שלהם נראת יחסית חדשה ולא ישן מידי מבפנים ומבחוץ. תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת thelipark, -
-
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
היי, אני ובת הזוג מעוניינים לרכוש רכב חדש. אנחנו זוג סטודנטים והמטרה העיקרית היא לנסיעות בתוך העיר. כמו כן, בכוונתנו למכור את הרכב בעוד כשנתיים לאחר סיום התואר כך שחשוב לנו שהרכב לא יאבד יותר מדי מערכו בשנתיים הללו. ביקרנו במספר סוכנויות לאחר קבלת המלצות כאן בפורום ולהלן ההצעות: Toyota Aygo: מנוע: 1000 לא כולל אבזור מחיר: 69,000 Hyundai i10: מנוע: 1250 כולל אבזור מחיר: 70,135 KIA Picanto: מנוע 1250 כולל אבזור מחיר: 74,900 Nisan Micra: מנוע 1250 כולל אבזור מחיר 75,000 הכי קורצת לי היונדאי, בעיקר בגלל המחיר. מה דעתכם?
הודעה אחרונה מאת tepic, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
היום קיבלתי בדואר את חוברת מבצע רכבי קיה של מועדון הוט. כל מבצע אני נדהם מחדש איך ההנחה במסגרת המבצעים הללו הולכת ופוחתת. אם בעבר היו הנחות של 10% ויותר, היום, רוב הרכבים מוצעים בהנחה מזערית של כמה אלפים. למשל פיקנטו בהנחה של 2000 שקלים. אין לי כוונה לרכוש רכב חדש בקרוב, אבל מדהים אותי חוסר האסרטיביות של מנהלי המבצעים הללו במועדוני הוט וחבר, שלא מסוגלים לעמוד על הרגליים האחוריות לטובת חברי המועדון שלהם. אם חברת ליסינג קטנה מסוגלת לקבל 20-25% הנחה, למה מנהלי מועדון של עשרות אלפי חברים מוכנים בכלל לפרסם מבצע של 2000 שקלים הנחה?!
הודעה אחרונה מאת shha, -
-
מי מחובר 77 משתמשים רשומים, 9 אנונימיים, 482 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- yossiaviel
- לב טוב
- שחר 1
- efraimc
- nglancer
- topop
- נעם101
- נולד לליסינג
- davemustaine87
- lanosforce
- Rongaflugen
- פריג'י
- פינדר
- 3n
- gollu
- mikk
- Shay Shd Dave
- Accent Coupe
- rolling_stony
- Step
- amosbmw
- phpclub
- itamarg
- Supertigre
- מיץ פטל
- גולדן191
- shahar188
- itamar_by
- efi אפי
- fatboy1340
- flytomars
- eyalkar
- yoav911gt2
- PASHUT
- garicho
- mcaspi
- Be roo
- פול-טנק
- razi_pazi
- David32
- nir eli
- IsraCar
- Jack457
- ArikC
- Pavlik
- יובל .מ.
- shlomiko
- שלמה.נ.
- SurfHigh
- Ron Poh
- pooh-bear
- ברווז
- tan tan
- Stangg
- פאר האורה
- itaimoto
- BassDriver
- נהג חדש תקציב קטן
- `Infinity
- Matan1515
- chrono
- benny62
- shaymolcho
- quizlette85117701
- matan_mil
- 123Shmuel
- urich
- TheArcane
- zaf
- daniel204
- Avia
- דניאל1983
- nadavd4
- Bull-81
- orbanay1994
- om2
- misterb
