ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,549 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 873 צפיות
האם יש שרשור משכיל בנושא? בעד ונגד? או כמו שאומרים בלעז - PROS & CONS?
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
אני בחיפושים אחרי הונדה ג'אז לא היברידית אוטומטית - גיר רציף. מצאתי אחת בטווח שלי עם ק"מ גבוה יחסית לשנה (150KKM שנה 2011) טופלה במוסך מורשה - מההתחלה. משיטוטים ברשת הבנתי שאין איזו בעיה ספציפית בגרסה הרציפה. בעוברי על הספר טיפולים (הטיפול תמיד היה לפני הטסט - ולפעמים באיחור קטן של 3-5 KKM ) ראיתי שלפני שנתיים בערך הוחלף גיר - לגיר משומש. מה המשמעות של דבר כזה? ראיתי בהקשר של מנוע שאם הוחלף מנוע והרכב עבר יותר משנה אז המצב בסדר. תודה על העזרה.
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 1 אלף צפיות
הבוס התחיל להבין שניסן לרגו זה לא באמת אוטו, אלא מכונת עינויים על 4 גלגלים. והג'אמפי משכה את תשןמת ליבנו.. מה רמת האמינות של התיבה המדוברת? זוועה או סביר? וככלל, כל פיסת מידע על הדגם תתקבל בברכה.
הודעה אחרונה מאת Buki, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 13 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
מחפשים רכב משפחתי\פנאי, יש לנו ילדה בת 6, ילד בן 2 ועוד אחת בדרך = 2 כסאות בטיחות + בוסטר. תקציב: כ90 אלף (מוכן להתגמש למעלה לרכב 0 ק"מ או רכב ששווה את זה) כיום יש לנו סיאט איביזה ידנית 2012 ואנחנו מחפשים רכב נוסף שיהיה המרכזי למשפחה. שנתון 2016 ומעלה. מה חשוב לנו (לפי סדר עדיפות): 1. בטיחות 2. מרחב אחורי שיוכל להכיל 2 כסאות ובוסטר 3. בגאז' לא קטן 4. חיסכון בדלק 5. אמינות עד עכשיו הרכבים שעלו: סוזוקי קרוסאובר, פיג'ו 3008, יונדאי I30CW, מאזדה 3, ואפילו סקודה ייטי. פחות אוהבים סדאן אבל נתפשר אם צריך. נשמח מאוד לשמוע על המלצות \ חוות דעת אישיות. תודה רבה!
הודעה אחרונה מאת save, -
-
- עוקב אחד
- 29 תגובות
- 4.5 אלף צפיות
שלום. אני מעוניין לרכוש רכב חדש\יד2 עד 125K (קיימת אפשרות להצפין במידת הצורך). קצת על עצמי: אני סטודנט בן 27 (לקראת הסוף התואר) עובד במשרה חלקית. הנסועה השנתית שלי היא בערך 8-10K בעיקר בכבישים בין עירונים. אני מעוניין לקנות רכב פנאי\ג'פון בעל התנהגות כביש טובה, אמינה ובעלת מערכות בטיחות ברמה שתניח את הדעת. אני חשבתי על שלושה דגמים: kia Niro חדשה - הנסיעת מבחן עליה הייתה פחות מוצלחת מבחינתי אם כן היא פשרה הוגנת Seat Arona fr חדשה kia Sportage GT יד שניה 2016 הלבטים הם כאלה: Seat-115K -כיפית לנהיגה -זריזה -חסכונית -עיצוב חסרונות -מוביילאי -תחזוקה (?) - נאמר לי שהטיפול השני עולה 1800 שקלים (WTF). -dsg7 -יבואן (ומה הקטע שצריך להוסיף…
הודעה אחרונה מאת BeBen, -
- עוקב אחד
- 15 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
שלום חברים יקרים, בחודש האחרון אני ואישתי חיפשנו רכב עם הדרישות הבאות עד 35K ש"ח, אמין, די חסכוני, לפחות סופר מיני- שיהיה די מרווח, אוטומט, ודבר אחרון שאני לא יודע אם הוא קיים אבל שוק סביר למכור את הרכב עוד כשנתיים. מצאנו רכב שאחרי בדיקה ראשונה מאוד מתאים לנו ולפני שניקח אותו מחר לבדיקה מקצועית חשוב לי לשמוע חוות דעת של חברי הפורום. ספייס ורסו 2011, צבע לבן (קוסמטי שמור). יד 01 (ידיים פרטיות, בעל הרכב הנוכחי עם הרכב כבר 5 שנים). טיפולים במוסך מורשה עם היסטוריה. ק"מ 83K. מחירון יד2 35900 ש"ח לוי יצחק באזור 37500 ש"ח (משקולל בטח יהיה יותר באיזה אלף/אלפיים ש"ח) אחרי פגישה ראשונה ובדיקה די טובה שלי הכל תקין ומחיר סגירת עסקה הוא באזור ה 34K ש"ח (בתנאי שמח…
הודעה אחרונה מאת lcx, -
208 או איביזה? 1 2
מאת Ben Buzaglo-
- אחראי פורום
- 26 תגובות
- 3.8 אלף צפיות
טוב לאחר שנתיים עם ספארק ידנית (אין משהו רע להגיד) קצת נמאס לי הידני ורוצה לחזור לאוטומט עכשיו מתלבט בין האיביזה ל208 (הגרסאות המוצעות במבצעי 0קמ של חברות הליסינג) מחפש רכב מהנה לנהיגה, זריז ואם אפשר ככה על הדרך גם חסכוני ראיתי פה כמה פוסטים על איביזה מול 208 אבל כל הפוסטים גלשו לנושאים אחרים מתכוון להחזיק את הרכב לכל היותר 3 שנים
הודעה אחרונה מאת Doron_Z, -
-
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 647 צפיות
שלום לכולם, אני בהליך רכישה של רכב מסוכנות טרייד אין. הרכב יד ראשונה וברישיון מופיע הבעלים סוכנות טרייד אין ו 01 בעלים קודמים. הם אמרו לי שבגלל שהרישיון עכשיו על שם הסוחר כשאני אעביר על שמי זה יהיה בעלים 01. האם זה נכון?
הודעה אחרונה מאת hararim, -
-
-
- אחראי פורום
- 19 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
שלום חברים, ברשותי פורד מונדאו שנת 2008 שעברה כבר מעל ל 240 אלף ק״מ ואני חייב להחליף אותה חשבתי על אלפא 159 אך כנראה שארד מהעניין עקב אמינות ועלויות טיפולים גבוהות מאוד. אשמח לרשמים ממי שמכיר לגבי הפג׳ו 508 בעיקר בנושא אמינות והביצועים של מנוע ה 1.6T בנזין דגם פרימיום מודל סוף שנת 2012 כל מידע יתקבל בברכה. תודה.
הודעה אחרונה מאת roy007, -
-
- 4 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
קודם כל שבת שלום ושבוע טוב כל אחד מתי שהוא רואה. רציתי חוות דעת על איביזה קופרה שנתון 13-14, זה מנוע 1.4 טורבו. שמעתי בשנתונים יותר נמוכים שהוא היה בעייתי, מה עם השנתון הזה? קיים הבדל בכלל בין הרכב הזה לבין פולו gti שעם אותו מנוע בדיוק? ובעיקר מבחינת אמינות איך הוא*. כרגע יש לי איביזה fr 1.2 שנת 14 עד כמה זה יהיה שונה מבחינת אמינות? אגב אני בן אדם שמטפל ברכב רק בצמפיון וחלקים מקוריים ומאוד שומר על הרכב. תודה לכולם.
הודעה אחרונה מאת AlonBar, -
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 502 צפיות
היי בעקבות הרחבת המשפחה מחפש לקנות פולסוואגן טרנספורטר ויש לי כמה שאלות: 1) מאיזה שנה התחלף הגיר מDSG6 לDSG7? האם בDSG7 עדין יש בעיות כמו שהיו לפני? 2) האם כדאי לקנות עכשיו או לחכות עוד איזה חודש וחצי לתחילת 2019 ככה שירד קצת המחיר? 3) שמעתי שברכבים של הדיזל יש הרבה פעמים בעייה בממיר הקטאליטי. האם יש אמת בדבר? תודה לכל המשיבים אשמח לדיס המלצה או המלצות על הרכב... כמו גם על טיפים לבדיקה של הרכב הזה בעת קנייה..
הודעה אחרונה מאת Buki, -
-
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
אני מתכנן לקנות הונדה סיוויק 2014 שמבקשים עליו 70 אלף שקל. התקציב הראשוני שלי היה עד 50 אלף אבל שיערתי שאפשר לעלות טיפה על סמך האמינות של הונדה. אבל עכשיו אני מתלבט שוב... אולי זה לא כזה אמין ששווה להשקיע כל כך הרבה. אולי אני סתם מתלהב מהרכב וזורק כסף בגלל זה?... ממש מבולבל ואין לי מושג מה לעשות
הודעה אחרונה מאת itamarg, -
-
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום לכולם. מחפש רכב שיהיה אמין,חסכוני,וכמובן משפחתי עבור תינוק וכיסא בטיחות,שנתון 2014 מינימום. חשבתי על i35 או קורולה,אין לי בעיה גם לקנות מליסינג ממוצע שנתי שלנו 15 אלף ק"מ. איך הרכבים האלה,המלצות לרכבים אחרים התקבלו בברכה תודה
הודעה אחרונה מאת gilgil28, -
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 4.6 אלף צפיות
שלום לכל חברי הפורום. אשמח לעזרתכם האדיבה. אני מעוניין לרכוש טויוטה פריוס. התקציב שלי הוא עד 30K. תהיתי האם כדאי לי לרכוש רכב שעשה 500K ק"מ אבל הוחלף לו מנוע וגיר חדשים. שלמיטב הגיוני(וזה רק היגיון כי הבנה הכי בסיסית ברכבים אין לי) זה כאילו אומר שהרכב כמו חדש, כמובן שיש הרבה רצועות ושיט מסביב שצריך להחליף אבל העלות של המסביב הזה אמורות להסתכם בכמה אלפי שקלים בודדים אני מניח. והינה קיבלתי רכב חדש שיחזיק לעוד שנים רבות. או שמא 500K ק"מ לרכב זה אומר שהרכב גמור גם אם מחלפים את המנוע והגיר ולא משנה מה תחליף האוטו כבר גמור... אשמח לשמוע את דעתך ותודה מראש לכל תשובה
הודעה אחרונה מאת roy007, -
-
-
- אחראי פורום
- 14 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
היי לכולם. יש לי התלבטות. אני רוצה להחליף רכב, והייתי בסוכנות של דאצ'יה. והלוגאן (הרגילה, לא הסטיישן) נראית לי סבבה. הציעו לי שם את הלוגאן סדאן 1.5 טורבו דיזל ידני LAUREATE 0 ק"מ יד ראשונה רשום ממאי 2018, במחיר מפתה, 15 אלף פחות מהמחיר הרגיל, 70,000 במקום 85,000. עכשיו השאלות שעלו לי. האם זה שהם מוכרים ככה את הרכב, זה אומר שהם מפסיקים למכור או לייצר אותו? האם זה אומר שהרכב לא מוצלח? האם הרווח הזה של 15,000 ש"ח, משתלם על זה שאני מוותר על להיות יד ראשונה? ובכלל מה אתם חושבים על העניין ועל הרכב? תודה
הודעה אחרונה מאת dorsht, -
-
- 3 תגובות
- 631 צפיות
שלום לכולם מחפש מכון לבדיקת רכב מומלץ באזור תל אביב? עדיפות שנייה גם למכון בראש העין. אם יש מישהו שאפשר להגיד לו שהגעתי דרך הפורום ויעשה הנחה קטנה מה טוב תודה.
הודעה אחרונה מאת ronaldo17, -
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 1 אלף צפיות
אני מתעניין ברכב הזה וסוכנות רכב מציעה אחד שלטענתם הייתה פגיעה קלה בכנף קדמי שהוחלף ע"י חלקים מקוריים עם ירידת ערך של 6%. מה דעתכם? שאלה שנייה - הבנתי שרק דגמים מאוחרים יותר הגיעו עם בלימה אוטונומית. איך ניתן לדעת?
הודעה אחרונה מאת markb205, -
-
- 1 תגובות
- 645 צפיות
אני מאוד אוהב מוסטנגים וWRX\STI בכללי, על איזה אוטו אתם ממליצים?
הודעה אחרונה מאת rotemb, -
- עוקב אחד
- 11 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
כרגע אני נוסע על יונדאי אי10, ידנית, 2017, מתוקה חסכונית. אני מתכנן להחליף רכב, אמנם זה עוד כמה חודשים אבל כבר עכשיו התחלתי לבדוק קצת את השוק ולראות לאן כדאי לשים לב. התקציב יהיה סביבות 130~140 אלף, הרכב נקנה חצי חצי עם ההורים - הוא יהיה נטו שלי אך הם עוזרים לי בלקנות אוטו חדש. אתם יודעים, הורים, הם בעיקרון יהיו מרוצים עם מה שאני ארצה - אך הם כמובן מעדיפים איזה ג'יפון סולידי ויפה, משהו לכיוון הספורטז', אולי אטקה. אני מאוד מתבאס בלקנות רכב בגרסה הכי זולה לו (למשל אותה האטקה, היא תגיע ללא מלא דברים שמגיעים רק ב 180 אלף נגיד). בכל מקרה, האוטו הבא יהיה כבר רכב שיחזיק במשפחה כמה שנים טובות - לפחות 4 ~5. אני מאוד מנסה שלא לחשוב על קורולה / אוקטביה, היא משעממת לי.…
הודעה אחרונה מאת Yellow Engine, -
-
- אחראי פורום
- 20 תגובות
- 6.3 אלף צפיות
הרכב שנת 2014, יד 1, נסע 86K ק"מ. מצ"ב תוצאות בדיקה. עד כמה מדאיג הסיפור של הרעשים במנוע ("רעש יתר ממותחנים וגלגלות")? המוכר רוצה 65 אלף, אבל קצת מטרידה אותי הבדיקה.
הודעה אחרונה מאת Alkash, -
-
- 1 תגובות
- 906 צפיות
שלום, מתעניין בVolvo XC60, 2015-2016 פידבק שקיבלתי ממביני עניין (זה לפחות ההנחה שלי) הוא שהמנגנונים המרכזיים כגון מנועים ותיבת הילוכים אמינים ועמידים מאוד, עם זאת הסבו לתשומת לבי לבעיות אמינות הקשורות בעיקר לחשמל ונושאי מחשב ברכב לדוגמא נורות שלא מפסיקות להדלק ורכיבי מחשוב שונים שלא מתפקדים כראוי. בעיות שבסוף עולות בהרבה זמן וכסף. עד כדי כך שכדאי לי להמנע... למישהו יש דעה או ניסיון בעניין? תודה
הודעה אחרונה מאת imprezadude, -
- 5 תגובות
- 837 צפיות
עד 75000 אלף התקציב. רכב עם מערכות בטיחות מתקדמות ככל הניתן. עם צריכת דלק מהנמוכות. ועד כמה שאפשר תא המטען גדול. מודה על תשובות.
הודעה אחרונה מאת multa, -
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 628 צפיות
שלום מתייעץ עבור חבר. כרגע נוסע בפורסטר, האישה על מאזדה 3. התכנון למכור את המאזדה ולהעביר את הפורסטר לאישה. צרכים: *רכב חסכוני לנסיעות רבות (30K+ ק"מ בשנה) *שלא יישבור את העצמות *אמין ופשוט יחסית (לצורך העניין, פורסטר זה פשוט מספיק, סאאב 95 שהיתה במשפחה מסובך) *תקציב כמה שפחות אבל עד 50 אש"ח (40 + 10 ממכירת המאזדה). *לא ידני אני המלצתי לו על הפלואנס דיזל. 1. האם יש בעיות מיוחדות בגיר? 2. מה לבדוק בקניה, ואם יש דברים שצריך להיזהר מהם 3. דגמים נוספים מומלצים שעומדים בקריטריונים תודה למגיבים
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום, אני לפני קניית הונדה סיוויק האצבק 08. דבר ראשון, המוכר אמין ותחזק את הרכב, ואף עם הסטורית טיפולים. אבל יש בלאי, בכל זאת עשור... היינו היום במכון בדיקה של בועז באשקלון. אשמח לשמוע את דעתכם על תוצאות הבדיקה. העלתי את התוצאות לדרייב כי לא הצלחתי לעלות לכאן תודה https://drive.google.com/file/d/1YSMjvqQ3z9Kgpl5QwwcvuQmEP8Jt46tb/view?usp=drivesdk
הודעה אחרונה מאת Yairus, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 17 תגובות
- 9.6 אלף צפיות
היי, לאחרונה התחלתי לחשוב על החלפת הרכב שלי. אני רווק שנוהג בפנדה שעושה כ-1/18 בממוצע (הרוב בינעירוני ואני נוהג מאוד רגוע). לא אקנה רכב שצורך יותר / אותו הדבר. יש בעולם המון רכבי דיזל מיני (אפילו את הפנדה האהובה שלי), אז מדוע לא מייבאים רכבים קטנים עם מנועי דיזל?
הודעה אחרונה מאת Buki, -
-
-
- אחראי פורום
- 22 תגובות
- 8.1 אלף צפיות
מחפש רכב חסכוני, גר באשקלון עובד בתל אביב. שיהיה כמובן גם אמין. מה אומרים חברה? אומרים לי פיקנטו, אומרים לי I10, ואין לי מושג למי להקשיב
הודעה אחרונה מאת TDI, -
-
- 19 תגובות
- 4.3 אלף צפיות
מחפש רכב קטן רכב חדש אמין לאורך הרבה שנים (קשה להגיד אבל עד כה אנחנו מחזיקים רכב ל 10 שנים לפחות). מיועד לנסיעות קצרות לרוב בתוך העיר באגז מרווח ככל שניתן (ברכב קטן, שתיכנס לפחות בנוחות עגלה גדולה) אוטומטי עדיפות בטיחות אקטיבית מובנית מצלמת רוורס לא היברידי Apple Carplay בינתיים חשבתי על Mazda 2 (למרות שנראה שהיא גדלה לאחרונה) או Toyota Yaris, אבל אשמח להמלצות אחרות או על הערות על רכבים אלו. אם חסר פרטים, תגידו.
הודעה אחרונה מאת -UC-, -
- 6 תגובות
- 1 אלף צפיות
שלום ברשותי סובארו B3 2011 2.0L לפני כארבעה חודשים בעקבות החלפת טיימינג כושלת של מוסך מורשה המנוע עבר שיפוץ במסגרתו הוחלפו שסתומים שהתעקמו וכמו כן שופצו ראשי מנוע עקב הפתיחה. קיבלתי אחריות לתיקקון למשך שנה אך אינני שקט וברצוני לצערי הרב להחליף רכב לחדש. היום הייתי במוקד מכירות סובארו במסגרת SUBARU DAYS. הוצע לי אימפרזה 2.0 ל' 5 דל' במבצע 115K. מה שנמע טוב בהתחלה ואז הגיע הרשימה: - הרכב הוא בעצם דגם 2017 (אוקטובר 2017) - הרכב עבר בעלים ליבואן (עקב חוק שנה במגרש הם מעבירים את הרכב על פלוני אלמוני בחברה) כך נוצר מצב שהרכב שיירכש על ידי הוא יד ראשונה (אני אהיה יד שנייה) כאשר יד ראשונה תהיה פרטית ולא ליסיניג. רק נדמה לי שאני טועה, איזה הנחה יש כאן אם רכב …
הודעה אחרונה מאת יוליוס, -
-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
היי, קבלתי הצעה על פורדהאצ'בק 2009, 95 ק"מ, יד 1 ב-15,000 ש"ח. המכונית יצאה ללא תקלות בבדיקה. האם מכונית זו חסכונית בדלק? האם חלקי החילוף והטיפולים במחיר סביר ביחס לרכבי מיני? ולגבי הביטוח- יש טעם לעשות ביטוח מקיף? או שאפשר להתספק בחובה+צד ג'? תודה רבה (:
הודעה אחרונה מאת yonisi, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 15 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
שלום, אני מתעניין בקיה ריו המוצעת למכירה ביד 2. מדובר ב דגם LX ידני 1.2 ליטר (82 כ"ס). שנת 2014, 138000 ק"מ. הרכב ללא תאונות. המחיר הנדרש (32) נמוך ממחיר המחירון (כ 35), ככל הנראה בשל התעניינות מועטה. הבעיה המשמעותית ביותר מבחינתי היא העובדה שלאחר שנה שבה טופל הרכב במוסך מורשה של קיה, עבר בעל הרכב לטפל במוסך מקומי של הקיבוץ בו הוא מתגורר. אין תיעוד של הטיפולים. השאלה היא אם משמעות העניין היא שרכישת הרכב הזה כרוכה בסיכון מופרז (בהעדר תיעוד כלשהוא לגבי הטיפולים ואינדיקציה לגבי רמת הטיפול) או שבמידה והרכב טופל שלא כהלכה והרכב ניזוק, הבעיות יצופו בבדיקה במכון. אשמח לשמוע דעתכם. תודה.
הודעה אחרונה מאת Buki, -
-
מי מחובר 77 משתמשים רשומים, 9 אנונימיים, 482 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- yossiaviel
- לב טוב
- שחר 1
- efraimc
- nglancer
- topop
- נעם101
- נולד לליסינג
- davemustaine87
- lanosforce
- Rongaflugen
- פריג'י
- פינדר
- 3n
- gollu
- mikk
- Shay Shd Dave
- Accent Coupe
- rolling_stony
- Step
- amosbmw
- phpclub
- itamarg
- Supertigre
- מיץ פטל
- גולדן191
- shahar188
- itamar_by
- efi אפי
- fatboy1340
- flytomars
- eyalkar
- yoav911gt2
- PASHUT
- garicho
- mcaspi
- Be roo
- פול-טנק
- razi_pazi
- David32
- nir eli
- IsraCar
- Jack457
- ArikC
- Pavlik
- יובל .מ.
- shlomiko
- שלמה.נ.
- SurfHigh
- Ron Poh
- pooh-bear
- ברווז
- tan tan
- Stangg
- פאר האורה
- itaimoto
- BassDriver
- נהג חדש תקציב קטן
- `Infinity
- Matan1515
- chrono
- benny62
- shaymolcho
- quizlette85117701
- matan_mil
- 123Shmuel
- urich
- TheArcane
- zaf
- daniel204
- Avia
- דניאל1983
- nadavd4
- Bull-81
- orbanay1994
- om2
- misterb
