Jump to content

Vadim Baranov

  • פרסום הודעות

    50
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

1 נייטרלי

אודות Vadim Baranov

  • דירוג
    נהג חדש (> 40 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. סיאט בעיקרון רכבים מעולים, גם שומרים על המחירון , נוחים, לא אוכלי דלק, ביצועים, קצת יקר הטיפולים והביטוח. הבעיה בהם היא שאתה מכוון לתקציב של 135, שזה מנוע 1/1.5, המנועים האלה מגיעים עם תיבה DQ200 רובוטית יבשה, שעושה לא פעם בעיות בארצות חמות כמו שלנו. זה באמת עניין של מזל, תוכל קצת לראות פה בפורום - יש בעיה מוכרת בגיר היבש של הדגמים האלה שמצריכה השקעה של כמה אלפי שקלים אחרי מספר שנים עם הרכב - אופציה שצריך לשקול. אם לא אכפת לך ואתה מוכן ללכת על זה, אחלה רכבים, אם אתה מחפש יותר אמינות, הפג'ו החדשה בייחוד בדיזל תיתן לך אחלה אמינות (מנועי דיזל + תיבה פלנטרית 8 הילוכ
  2. הייתי בודק פג'ו 2008 חדש דיזל. לפי הסחירות של 3008, אפשר להסיק שהמכירה שלו לא תהיה גרועה במיוחד (הדיזל גם עוזר פה). המאזדה CX3 קטנה מדי, הורדתי סקודות/סיאטים למיניהם בגלל הגיר שבתקציב שלך יהיה יבש, סוזוקי מגיע כמעט ללא בטיחות. אופציה נוספת זה אם תחליט להוסיף עוד 5 אלף או ללכת ולקבל הנחה, לחשוב על קונה היברידית.
  3. בטיחות יונדאי, חוץ מזה באמת שהייתי לוקח איביזה. היא פשוט מרגישה לא פחות איכותית בפנים, יפה יותר (לטעמי) והכי חשוב מהנה יותר לנהיגה. היא זריזה משמעותית מהיונדאי
  4. שלום חברים, אין לי יותר מדי ידע בנושא לכן הגעתי להתייעץ. יש לי מגאן דיי חדשה עם מערכת לא רעה בכלל מובנת, (8 רמקולים) במקרה וארצה להוסיף סאב מגבר וכו' כדי לשפר משמעותית את הסאונד, אצטרך להחליף גם ראש? ( נראלי שהמערכת המובנית דיי טובה), אצטרך לשים קומפוננטים? גם להחליף מאחורה? אשמח גם לדעת פלוס מינוס כמה תעלה לי מערכת ששווה את ההשקעה ושהנה ממנה כולל התקנה. דבר נוסף ואחרון, יהיה צריך לעשות משהו בפלסטיקה של הרכב? אני זוכר ברכב הראשון שלי הסאב גרם לרעידות בדלתות ובחלונות וזה זימזם לפעמים. תודה!
  5. תלוי תקציב, הייתי בודק גרנד קופה דיזל.
  6. בספר הרכב רשום כל 20 אק. אני מבין שמומלץ תמיד לעשות טיפה לפני, האם באמת צריך לעשות כל 10 אלף?
  7. K9K , מנוע אמין ביותר. לגבי הגיר יש כמה שאלות (האוטומט הרובוטי) , הידני אמור להיות אמין בלי שום בעיות. כמובן שלקחת לבדיקה
  8. ה 1.8 מילא, יותר שקט ומאמין שאפילו חסכוני יותר. - מיצובישי לנסר מאוד אמין ככה ששווה לתת עוד קצת דלק בשביל שקט נפשי. ה1.5 לגמרי לא
  9. לנסר 1.5 או 1.8 רחוק מלהיות חסכוני, בנוסף ה1.5 רכב מרעיש ולא נוח בעליל. אני מאמין שאם אתה נוסע 100 ק"מ ביום אתה נוסע הרבה מחוץ לעיר, מעל המהירות 85 הלנסר נהיה רועש ברמה מחרידה. עם כל זה שהוא אמין ובאמת רכב טוב (היה לי שנתיים וחצי), לנסוע 100 ק"מ ביום יטחן אותך מבחינת דלק + נוחות שלא תתאים כלל.
  10. מיקוח מאוד חשוב בקניית רכב, שבוע שעבר הלכתי להזמין רכב והמיקוח הוריד לי 7 אלף ונתן לי הרבה מאוד אבזור נוסף .כל זה כשהיה שם ויכוח, הלכתי ועזבתי באמצע, הייתי אסרטיבי ובעיקר אמרתי שאני מחפש לקנות רכב מיידי עם כסף מזומן - בלי שום טריידאינים וכו'. כמובן שבכל מקרה ובכל סוכנות וכל נציג זה אחרת, יבואנים כמו טויוטה לרוב בונקרים ואי אפשר לשחרר מהם שקל. במקרה של קיה בהחלט יכולה לבקש ולקבל דברים נוספים.
  11. גרנד קופה דיזל, יד 2 . נוחה, שקטה, תהיה חסכונית מהאוקטביה.
  12. יצא לי לנהוג פעמיים על איוניק של חבר (בעיר ומחוץ לעיר), יצא לי לנהוג בערך כ 10 פעם בסיד (רכב של הבוס שלי בעבודה, עשיתי למענו כמה משלוחים מחוץ לעיר), הרנו נוחה ושקטה יותר משתיהן 100%.
  13. דיזל מבחינתי נוסע מדהים לגמרי, חווית נהיגה אחרת. בנוסף אני חושב שכל הדלק שתחסוך עם היברידי במהלך נאמר 6 שנים, יתקזז לך כשתצטרך להחליף סוללות ולהוציא כמה אלפים. כמובן שבכל רכב יכול להיות בלאי והחלפות גירים וכו', אבל כאן יש לך סוללה שבמקרה ואתה זה שנופל על ההחלפה שלה - לא אכפת לך כבר מהחסכון דלק. אבא שלי באמת אמר שהיה באירופה לשלושה שבועות לאחרונה, לא יודעים שם מה זה היברידי. בנזין ומלא דיזל
  14. תודה רבה אחי, אני מקווה שהעדכון האחרון שהיה (6 כ"ס, 1 קג"מ ותיבה 7 הילוכים חדשה) קצת פלפלה את הרכב שנסע גם מקודם לא רע.
×
×
  • Create New...