ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,549 נושאים בפורום הזה
-
- 4 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום וברכה, החלטתי ללכת על הגאז קבלתי הצעה לקניית הונדה גאז היברידי 2014 יד1 מפרטי, 50 אלף קמ, דרך טרייד על הרכב שלי (סריון 2008) ב 56 אלף (64 מחיר ההונדה). הרכב נראה במצב טוב על פי בדיקה של הסוכנות ובכל מקרה נבדוק אותו במוסך שלי. זכור לי משום מה מישהו שאמר לא להתקרב לגאז בשנתון של 2014 (בעיות?)...יכול להיות? מה לגבי הסוללות? ברגע שהם נגמרות הרכב לא מצליח ליסוע וחייבים להוציא עוד 10 אלף לסוללות חדשות? גם למה היא כבר לא משווקת? והאם היא לא משווקת בכל שאר העולם גם? מה הדעה שלכם על הרכב? תודה נועם
הודעה אחרונה מאת asafasraf, -
- 6 תגובות
- 2 אלף צפיות
שלום לכולם, החלטת שאני הולך על ספלאש צריכת דלק טובה אמינות שוק וביצועים טובים יחסית לאלטו בעליות חיפה ולא שותה דלק כמו סוויפט ראיתי שיש דגם של 85 כס ושל 95 כס אפשר לקבל הבחנה לאיזה לשאוף מבין השניים?
הודעה אחרונה מאת Eddy Sraiber, -
- 2 עוקבים
- 10 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
אהלן! ניסיתי לעשות חיפוש בפורום ולא מצאתי יותר מדי מבחנים על הרכב הנ"ל. מה דעתכם על הרכב? מחפש רכב שיהיה (לפי סדר עדיפויות) חסכוני, אמין, בטיחותי התלבטתי בינו לבין הפלואנס הידנית דיזל - אולם קשה למצוא פלואנס ידנית שמורה, וגם לא בטוח שצריך את כל הגודל. האם יש בקהל בעלים של הרכב? מה דעתכם? מתכנן לקנות ביד 2 לטווח ארוך לנסיעה של 40-45K בשנה
הודעה אחרונה מאת פריג'י, -
- 9 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום לכולם. לקחתי רכב פולו בן כשנתיים וחצי שנמכר ע"י חברת טרייד-אין גדולה (לא אוטודיל) לבדיקה, ואני מתלבט האם להתקדם עם העסקה בהתחשב בחלק מהממצאים: תיבת ההילוכים היתה תקינה אך עם "סימני פתיחה/תיקון", לפי הבודק סביר שהפתיחה של הגיר היתה בגין תחזוקה סטדנרטית (במסגרת הטיפול התקופתי?). אני תוהה האם זה נכון, או שיותר סביר שהיתה תקלה כלשהי שטופלה. הרכב עם קילומטראז' של פחות מ-40k. יש כיפוף קל בתומך האחורי שמעיד על תיקון/החלפת פגוש כתוצאה מפגיעה מאחור.. הבעיות הנ"ל (בנוסף לבעיות יותר סטנדרטיות של צמידים פגומים, מצבר מרוקן, סטיות הגה) לא הוצהרו מראש ע"י חברת הטרייד-אין ואינן מופיעות בתוצאות בדיקת המכון שביצעה החברה עצמה עם קבלת הרכב (לפחות לכאורה מכיוון שה…
הודעה אחרונה מאת domx, -
רכב ספורטיבי ישן
מאת Alf3-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 801 צפיות
חשבתי לקנות רכב ספורטיבי ישן למסלולים/ראלי. הרכב ישמש כרכב שני, בעיקר לפאן. הסתכלתי לכיוון פג'ו 206 GTI ,חשוב שיהיה זול לתיקונים ולא גניב במיוחד, וכמובן כיפי. מה אתם אומרים על הרעיון הזה?
הודעה אחרונה מאת kanfi, -
-
-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
אהלן, היום לקחתי פיאט 500 אברט עם 80 אלף ק"מ, טיפיטרוניק שנת 2010 לבדיקה. המוכר טען שהכל בסדר...לציין כי הוא טוען כי היא סטייג' 2- אבל לא הוא שיפר אותה, אז הוא לא ממש סגור. בבדיקה מעבר לדברים הברורים כמו צמיגים ומצבר, עלו גם דפיקה בהגה, כיוון פרונט ודיסקיות חלשות בבלמים. עם כל אלו הייתי מתמודד אולם ההדיקת קומרפסיה היו התוצאות הבאות: 1. 100% 2. 100% 3. 82% 4. 97% התוצאה שהמבחן "עבר"- אבל ה82 אחוז בצילינדר השלישי הדליק לי נורה אדומה. מה דעתכם?
הודעה אחרונה מאת Yony_S, -
-
- 23 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
שלום חברים אשמח לחוות דעת לגבי הרכב שבכותרת בנושא אמינות וביצועים כיום אני נוסע על מונדאו 2.3 שנת 2008 ומפחד שהמאליבו תהיה חלשה ממנה ואתאכזב נאמר לי ע״י חבר שהיא עגלה ונוסעת כמו שברולט קרוז 1.6 אשמח להבהרה ממי שמכיר תודה.
הודעה אחרונה מאת AloniM3, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 14 תגובות
- 3.6 אלף צפיות
שלום לכולם. מחפש משפחתית hatchback חדשה (או 0 קמ אם יש אופציה משתלמת). בגדול, השימוש העקרי הוא נסיעה בפקקים לתל אביב, אז מחפש מערכות תומכות נהיגה בטוחה (רצוי אקטיבי) ואיבזור כמה שיותר מפנק במגבלת תקציב של 135k. יש שני ילדים, אז מחפש רכב עם דירוג בטיחות גבוה. ורצוי רכב עם צריכת דלק סבירה ועלויות טיפולים נורמטיביות. מצאתי הרבה היתרונות בi30 החדשה על פני המתחרות (מאזדה 3, קיה סיד, וכו..) וגם הבנתי שזה רכב מאד נמכר בחו"ל. משום מה לא רואים אותו כלל על הכבישים, בניגוד לדגמי i30 הישנים שיש בכמויות מסחריות (זה היה רכב מאד נפוץ בליסינג) ו-ioniq השתלטה לגמרי. מה דעתכם על הרכב? איזה חסרונות יש לו? והאם לדעתכם הוא מצדיק את תג המחיר 132k לדגם המאובזר luxury…
הודעה אחרונה מאת Mike808, -
-
- 13 תגובות
- 5.3 אלף צפיות
אז לאור התרחבות המשפחה והרצון לשדרג למשהו קצת יותר מפנק החלטנו לחפש רכב יד שניה, עד 200 אלף ש״ח (והיתי מאוד שמח אם ייסגר גם ב-170-180), בן 2-3 פלוס מינוס (לא מעוניינים לספוג את רוב ירידת הערך של רכב חדש, זה מה שקרה לנו עם הרכב הנוכחי והאמת קצת מבאס) מה שאומר שאולי נקבל דגמים קצת יותר ישנים ופחות מערכות בטיחות. חשוב לנו מאוד שהרכב יהיה מאוד מרווח, חזק ככל האפשר ונוח בנסיעה עירונית ובין עירונית. צריכת דלק פחות מעניינת שכן הרכב יעשה סביב 10 אלף בשנה, אפילו פחות ולכן גם פחות נוראי עלות טיפולים שוטפים. רואה את העניין הזה כדיי זניח לעומת ירידת ערך דיי גבוהה ברכבים מהסוג הזה. לעומת זאת היינו שמחים לאמינות טובה, לא חושב שיש רוכש רכב שהיה רוצה אחרת. מנסיון עם הרכבים האחרים במ…
הודעה אחרונה מאת MJ23, -
- 6 תגובות
- 978 צפיות
מחליף בקרוב עבודה ואיתה גם את רכב הליסינג. בעיקרון הרצון שלי העיקרי שלי הוא כמו בכותרת בקרת שיוט זה חובה, אוטומטי/תיבה רציפה(לא רובוטי משום סוג)) עלויות שפויות במוסכים, דלק לא קריטי רק שלא יהיה בהמה. רכיבים לא בעייתיים. אם הרכב יהיה חזק יחסית, זה גם בונוס. רכבים שעלו בתור אופציות ונפסלו - אופל אסטרה- רכב שבאופן אישי מאוד אהבתי, אבל בעל רכיבים בעייתים שיעול לעשות חור בכיס שברולט קרוז טורבו- כנ"ל +מוניטין גרוע מאוד. אופציות קיימות - פוקוס עד 2011 מנוע 2.0 לכאורה הכי מתאימה, אבל קשה מאוד למצוא כאלה ביד 2 ללא ליסינג ובמצב טוב. רנו קליאו דור 3- פוחד מענייני אמינות וטיפולים יקרים מיצובישי ספייסטאר - הכי פחונית אבל מצד שני כמה שאני זוכר לא הי…
הודעה אחרונה מאת Jeka88, -
כבר תקופה מחפש שמחפש סופר מיני ידנית, בגדול עיקר החיפוש התקמד ב208 1.2 שנותנת הכי הרבה value for money עד כמה שמצאתי נכון לעכשיו. היום עלה בראשי הרעיון הפרוע הבא 208HDI לא חשבתי עד עכשיו בכלל בכיוון של רכב דיזל כי אני לא נוסע המון (בעיקר נסיעות מהבית לעבודה ופעמים בשבוע נסיעה מרכז- צפון וחזרה מאמין שזה איזור ה14-15K בשנה) למה בכל זאת חשבתי בכיוון הזה א. הפעם הראשונה שראיתי 208 למכירה בצבע שאני רוצה. ב. 100 כ"ס- נראלי שהרכב לא יהיה עגלה כמו ששלי כרגע(מאזדה 3), וזה בכלל בלי להתייחס ל(torque) ג. חסכון- כרגע נושא נורא כאוב כי המאזדה שלי חזירת דלק, וכאן מדובר על צריכה של 1ל25(דיי מדהים) שאלות למומחים- האם זה הגיוני לקנות רכב דיזל לנסועה לא מאוד גבוהה בשנה? א…
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
מחפש עצה עבור בחורה, בתיסע לבד על הרכב, כ-40קמ כל יום. תקציב 25K, אפשר להתאמץ ל-30. נהגת יחסית חדשה (לא ממש ילדה, בת 30). מחפשת שנתון 2009-2010, אמין, אוטומט. האם יאריס מתאימה ומומלצת? בשנים האלה הרי הייתה רובוטית. מה עוד? I20? איפה לחפש? סוכנויות או יד2? בגדול היא מחפשת לבד ולא מבינה בזה. אולי יהיה לה עוזר, אבל לא בטוח. תודה!
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 878 צפיות
הוצע לי מחיר של כ65 אלף שקל מסוכנות אוטו דיל, על סיאט איביזה הרכב עלה לכביש בסוף 2016, עבר 17 אלף ק"מ שמור כמו חדש ברמת גימור סטייל נראה טוב וגם בנסיעת מבחן הרגיש שהרכב ממש חדש. האם המחיר מתשלם? או שאפשר למצוא מציאות טובות יותר?
הודעה אחרונה מאת diller, -
-
- 1 תגובות
- 716 צפיות
שלום, שואל עבור חבר. מעוניין לרכוש רכב סופרמיני שנתונים 2011-2015, עם קילומטראז סביר, ידני או אוטומטי, עד כה עלו כמה אופציות כמו סיאט איביזה, רנו קליאו ועוד. דוגמא ספיציפית שאני רוצה לשאול היא עבור אלפא רומיאו מיטו, מצאתי ביד 2 אותה שנתון 2011 במחיר של 32 אלף, עם 100 אק"מ, מנוע 1.4 עם 135 כ"ס ידני, האם הרכב הנ"ל מומלץ? או שכדאי לו להתמקד באיביזה או בלקיאו במקום?
הודעה אחרונה מאת Gavrik, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 777 צפיות
שלום לכולם, אני מעוניין לקנות רכב חדש, הדברים החשובים שאני צריך הם - רכב מספיק מרווח למשפחה - כרגע לתינוק אחד אבל זה עוד יגדל רכב חדש - לא רוצה להתחיל להיכנס לשוק היד השנייה (גם יעזור לנו בטריידאין זול בסוף תקופת האחריות) בטיחותי - רכב בטיחותי לילדים זה הקריטריון הכי חשוב (יותר מאם לוקח לו להגיד ל100 קמ"ש שנייה פחות מהמתחרים) התקציב כרגע עומד על 130 אלף. יש המלצות? תודה לעוזרים
הודעה אחרונה מאת vladclar, -
-
רכישת משאית
מאת Ido Lavi- 13 תגובות
- 3 אלף צפיות
שלום לכולם (סליחה על החפירה מעכשיו) הוצאתי רשיון c1 לפני כחודש ואני חושב לקנות משאית ולפתוח עסק קטן, אני מעוניין באיסוזו 7.5 טון קירור, יש מישהו שיודע להגיד לי מה ההוצאות על משאית כזאת?? ( ביטוח, טסט וכדומה, לא חייב על השקל כמובן) והאם בכלל זה משתלם??? יש לציין שהיום אני עובד בתור מנהל עבודה במפעל ומרוויח די טוב, פשוט חשבתי על דרך להגדיל עוד קצת את ההכנסה, האם זה משתלם???
הודעה אחרונה מאת Ido Lavi, -
- 0 תגובות
- 641 צפיות
שלום רב, לראשונה בחיי אני מעוניין לרכוש רכב אירופאי ספורטיבי מיד2(פרטי או מגרש) כאיש משפחה חשוב לי לקנות רכב בעל 5 דלתות.(רכב שני) הכיוון הוא A3 1.4 אודי אוט' לבין אלפא גוליטה 1.4 אוט' אני נכנס לתחום ללא ניסיון וללא הכרה מוקדמת עם המותגים והדגמים הנל התקציב שלי מאפשר לי לרכוש רכב משנתון 2016-2015 מהדגמים שפירטתי. ברצוני לקבל חוות דעת\טיפים ממביני עניין וכאלה שמחזיקים ברכבים שכאלה\דגמים דומים בכל מה שקשור לחוות נהיגה, תמורה מול מחיר עלות ביטוח , טסט , טיפולים, בלאי , "מחלות" ירידת ערך אחזקה וצריכת דלק כמו כן אשמח ממי שעבר תהליך דומה איך לבדוק את הרכב לפני קניה ? מהן ההמלצות.טיפים שלכם עבורי וממה עליי להיזהר או להימנע. אנא האירו את עיניי תודה …
הודעה אחרונה מאת corona084, -
- 2 תגובות
- 874 צפיות
שלום לכולם, הבנתי שהרכבים לנסר, פורטה וסיויק הם פחות או יותר אותו הדבר. רציתי לשאול אם כדאי לקחת את הסיויק ולרדת בשנתון או שעדיף שנתון יותר גבוה עקב הבלאי שיכול להיות מעייפות החומר? התקציב הוא 30K ולכן השנתונים שיכולים להיות הם לנסר 2012, סיויק 2008/2009, פורטה 2011
הודעה אחרונה מאת claudia5, -
- 3 תגובות
- 660 צפיות
לפני כשנה וחצי קניתי את הרכב הראשון שלי - רנו קליאו 2005. הייתי צעיר וחסר ניסיון והתלהבתי שהשגתי רכב במחיר נמוך (6700) קניתי את הרכב מבחור צעיר, גם חייל, שהוא ואבא שלו משפצים מכוניות עם רגל וחצי בקבר. לא זוכר תקופה של יותר מחודשיים בלי תקלות ברכב בין אם פלסטיקה, מכנית, שלדה וכו' וכו'. עם זאת הרכב עשה את העבודה - אני חייל, פעם בשבועיים בבית, גר באילת, ולהסתובב בעיר זה הספיק לי. הוא גם שרד כמה נסיעות ארוכות למרכז ולצפון ונסע גם דיי יפה. היום התבשרתי שהלך הגיר. ישר חיפשתי קוני רכבים לפירוק והופ - פגשתי את אותו בחור עם אביו. הוא אמר שללא גיר הוא מתבייש להציע לי מחיר על הרכב. אממה, אמר שיש לו רכבים שאפשר להחליף והוא יכול להתגמש איתי יותר תמורת הרכב. אחד מהם זה רנ…
הודעה אחרונה מאת rotemb, -
- עוקב אחד
- 22 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
אוקיי אז אחרי המון חיפושים אחרי רכב ראשון קרצה לי מודעה בעיתון על רכב ממכרז והחלטתי ללכת לראות אותו במגרש באיזור המרכז. לאחר שראיתי אותו ודיי התרשמתי מבחינה חיצונית (צבע נקי ומבריק כל מיני תוספות שלא מגיעות עם אותה רמת הגימור) החלטתי ללכת למשרד של העורך דין ולהציע הצעה עם צ׳ק בנקאי 10% . לאחר שבועיים חייגו אלי ואמרו לי שההצעה שלי היא הגבוהה ביותר, אבל פה רק התחילה החגיגה כי הם זימנו אותי להתמכרות אצל העורך דין. (לטענתם נוהל קבוע כי היו הצעות קרובות אליי במחיר, לטענתי בולשיט.) הגעתי לשם 10 דק לפני מועד ההתמכרות. וממש דקה לפני שהבנתי שאף אחד לא מגיע. הגיעו שלושה אנשים ( סוחרים כנראה ביחד) שהביאו איתם מזומן ולא היו לפני אצל העורך והביאו צ׳ק בנקאי כמו שאני הבאתי. פשוט …
הודעה אחרונה מאת eli1801, -
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 813 צפיות
אהלן, אני נהג צעיר (לא חדש, אבל) בלי הרבה ניסיון על הכביש. מחפש את הרכב הראשון שלי ומן הסתם שאני רוצה שהוא יהיה מושלם מכל הבחינות אבל זה לא יקרה בתקציב כזה אז אפרט מה חשוב בסדר יורד: (מהכי חשוב להכי פחות) 1. אמינות ואחזקה זולה - ביטוח סביבות ה400, דלק 1500KM, טסט 100 שקל, טיפול 10K עוד 50-100 שקל, הפתעות ובלאי טבעי עוד 200 שקל בחודש, בקיצור רכב עם הוצאות שלא יחרוג מה800 שקל בחודש בממוצע (לא כולל דלק). 2. בטיחותי - לפחות ABS ו2 כריות אויר 3. חסכוני בדלק (1:13-14 משולב, ריאלי?) - אולי רכב עם מערכת גז/ דיזל? איך זה משפיע בעלות הטיפולים? 4. שיהיה מספיק חזק לעקיפות בכביש מהיר ולא לזחול על הנתיב הימני 5. העדפה לידני - בעייתי כי קשה למצוא יפני ידני. 6. מהנה לנהי…
הודעה אחרונה מאת Amit Hershko, -
-
- 9 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שלום לכולם, יש לי אפשרות לרכישת רכב באחת מחברות הליסינג במחיר מוזל משמעותית מהמחירון המשוקלל (כ-10K פחות) בשל פגיעת ברד בגג שתוקנה. ע"פ הבדיקה שביצעה חברת הליסינג - התיקון מופיע תחת קטגוריה "משמעות גבוהה" ונכתב: "תיקון צבע גג הרכב+ חומר". קיבלתי את היסטוריית הטיפולים של הרכב ובמוסך נכתב כי התיקון בגג נעשה בשל פגיעת ברד. על פניו - אם התיקון בוצע באופן סביר, נראה כי יש כאן עסקה משתלמת ללקניה (נעזוב בצד את המכירה בעתיד כרגע). מה דעתכם? כמה נהוג להפחית על רכב עם פגיעת ברד? אציין כי הרכב משנת 2015 ועבר 50 אלף ק"מ בלבד
הודעה אחרונה מאת Amit Hershko, -
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 4 אלף צפיות
שלום לכולם. אשמח לדעת לגבי אמינות ואחזקת אלפא ג'ולייטה תלתן ירוק (אוטומט). חבר שמתעסק ברכבים ובחלקי חילוף אמר לי לא לנסות להתקרב עקב אחזקה מאוד יקרה (עלויות חלפים בעיקר) ותקלות שיש ברכב לעומת רכבים מתחרים. הייתי רוצה לאמת את מה שהחבר אמר עם מי שנמצא כאן בפורום והחזיק/מחזיק את הרכב הנ"ל. תודה מראש
הודעה אחרונה מאת niv, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
שלום, קניתי מיצובישי לנסר אוטומט 2010 מחברת השכרה בשנת 2015. מהי ירידת ההערך ההגיונית כעבור 4 שנים? תודה!
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 493 צפיות
שלום, אני מחליף ולוסטר ידנית (שמאוד נהניתי ממנה) שברשותי וחשבתי על ג'ולייטה מ-2014 ומעלה כמחליפה מתאימה. אשמח להצעות נוספות מעבר לג'ולייטה, כמו גם בעד או נגד הפרופיל הספציפי - 2014 ומעלה ואוטומטית. תודה רבה
הודעה אחרונה מאת Alucard, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 6 תגובות
- 970 צפיות
שלום לכולם , אשמח לשמוע חוות דעת על מיציבושי אאוטלנדר בגרסת ה 7 מקומות ? והאם כדאי לחכות לינואר כדיי שהרכב יהיה ב 2019 ולא לקנות מעכשיו ? תודה
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 11 תגובות
- 1 אלף צפיות
שלום לכולם, אני מעוניין לקנות את הדגם הנ"ל, אנחנו משפחה של 7 נפשות ושמעתי דברים טובים על הרכב.האם כדאי להתעקש לקנות את הדגם החדש, או שההבדלים אינם משמעותיים?
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
שלום רב, אני מעוניין לרכוש רכב חדש בעל תיבה אוטומטית פלנטרית בעלות של עד 100K. האם אפשר לקבל חוות דעת על הרכב הנ"ל? לא מצאתי ביקורת "אמיתית" של בעלי הרכב בחיפוש באינטרנט. אשמח להמלצות על כלי רכב נוספים בעלות זהה, גם מסגמנטים אחרים העיקר שיהיו חדשים מהסוכנות . בעניין אחר, הפורום עזר לי מאוד ובזכות הטיפים המעולים נמנעתי מקניית רכבים יד 2 שהתגלו בהם נזקים שונים , וכן הבנתי כי תיבות רובוטיות או רציפות הינן פחות אמינות.
הודעה אחרונה מאת zvit, -
- 0 תגובות
- 468 צפיות
היי אני מעוניין לקנות את הרכב שבנדון ב20 אלף ש"ח. עם 130 אלף קילומטר האם זה מחיר טוב? ואיך הרכב בכללי ? אשמח לקבל דעות מבעלי ניסיון. תודה רבה
הודעה אחרונה מאת דניאל חד וחלק, -
-
- אחראי פורום
- 15 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
שלום, יש לי סיריון 2010 שעובדת מצויין אבל לקראת לידה של ילד ראשון האשה מעדיפה רכב יותר גדול/בטיחותי. מחפש לשדרג לרכב משפחתי שנכנס בתקציב של 25k גמיש. הרכב נוסע בינעירוני (200 קמ בשבוע) ועירוני מושלב. אוטומט. רצוי מנוע 1600 ושנתון 2010 ומעלה. יש חיה כזאת? תודה לעונים.
הודעה אחרונה מאת Menro, -
-
מי מחובר 77 משתמשים רשומים, 9 אנונימיים, 482 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- yossiaviel
- לב טוב
- שחר 1
- efraimc
- nglancer
- topop
- נעם101
- נולד לליסינג
- davemustaine87
- lanosforce
- Rongaflugen
- פריג'י
- פינדר
- 3n
- gollu
- mikk
- Shay Shd Dave
- Accent Coupe
- rolling_stony
- Step
- amosbmw
- phpclub
- itamarg
- Supertigre
- מיץ פטל
- גולדן191
- shahar188
- itamar_by
- efi אפי
- fatboy1340
- flytomars
- eyalkar
- yoav911gt2
- PASHUT
- garicho
- mcaspi
- Be roo
- פול-טנק
- razi_pazi
- David32
- nir eli
- IsraCar
- Jack457
- ArikC
- Pavlik
- יובל .מ.
- shlomiko
- שלמה.נ.
- SurfHigh
- Ron Poh
- pooh-bear
- ברווז
- tan tan
- Stangg
- פאר האורה
- itaimoto
- BassDriver
- נהג חדש תקציב קטן
- `Infinity
- Matan1515
- chrono
- benny62
- shaymolcho
- quizlette85117701
- matan_mil
- 123Shmuel
- urich
- TheArcane
- zaf
- daniel204
- Avia
- דניאל1983
- nadavd4
- Bull-81
- orbanay1994
- om2
- misterb
