Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2807 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם ,

אשמח לשמוע חוות דעת על מיציבושי אאוטלנדר בגרסת ה 7 מקומות ?

והאם כדאי לחכות לינואר כדיי שהרכב יהיה ב 2019 ולא לקנות מעכשיו ?

תודה

פורסם

רכב בסיסי ואמין שמרגיש לא רע לאחר השדרוג שעבר בזמן האחרון.

החסרונות הם מושב אמצעי בשורה 2.

מנוע וגיר מעט עצלים ביחס למשקל (גיר רציף שדורש הסתגלות).

אישית הייתי מעדיף סקודיאק או 5008.

וכן,עדיף להמתין עם קבלת הרכב לינואר.

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

פורסם

תודה על התשובה,

עוד שאלה ברשותך, מה השדרוג שעבר הרכב מלבד מתיחת הפנים ?

ובשורה השנייה אתה מתכוון שאין ממש כיסא? אלה משענת כזאת?

פורסם

שדרוג אבזור ובעיקר הוספת פתחי מיזוג לחלק האחורי של תא הנוסעים. אבל לא רק.

חשוב שתוודא שאתה רוכש את הדגם המשודרג (במקרה של רכישה מליסינג 0 קילומטר יכול להיות מצב שהדגם הישן קיים עדיין במלאי).

https://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?660105-%D7%9E%D7%99%D7%A6%D7%95%D7%91%D7%99%D7%A9%D7%99-%D7%90%D7%90%D7%95%D7%98%D7%9C%D7%A0%D7%93%D7%A8-%D7%94-%D7%A2%D7%95%D7%93-%D7%A4%D7%A2%D7%9D-%D7%94%D7%95%D7%90-%D7%A2%D7%91%D7%A8-%D7%9E%D7%AA%D7%99%D7%97%D7%AA-%D7%A4%D7%A0%D7%99%D7%9D-!-%D7%91%D7%99%D7%A9%D7%A8%D7%90%D7%9C&highlight=%D7%90%D7%90%D7%95%D7%98%D7%9C%D7%A0%D7%93%D7%A8+2018

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

פורסם

מאחר ואני גם חושב על הרכב הזה (מסיים ליסינג על הורסו בעוד 4 חודשים).

אשמח לשמוע עד כמה המושב האמצעי גרוע(?) ביחס לורסו.

וכן עד כמה המזגן יעיל לכלל הרכב.

פורסם
רכב בסיסי ואמין שמרגיש לא רע לאחר השדרוג שעבר בזמן האחרון.

החסרונות הם מושב אמצעי בשורה 2.

מנוע וגיר מעט עצלים ביחס למשקל (גיר רציף שדורש הסתגלות).

אישית הייתי מעדיף סקודיאק או 5008.

וכן,עדיף להמתין עם קבלת הרכב לינואר.

 

1+ על ה"סקודיאק" :)

פורסם
מאחר ואני גם חושב על הרכב הזה (מסיים ליסינג על הורסו בעוד 4 חודשים).

אשמח לשמוע עד כמה המושב האמצעי גרוע(?) ביחס לורסו.

וכן עד כמה המזגן יעיל לכלל הרכב.

 

השורה השניה צרה בכמה סנטימטרים.

 

המזגן יעיל יותר, יש פתחי מיזוג לשורה השניה.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

×
×
  • תוכן חדש...