שלום לכולם.
מחפש משפחתית hatchback חדשה (או 0 קמ אם יש אופציה משתלמת).
בגדול, השימוש העקרי הוא נסיעה בפקקים לתל אביב, אז מחפש מערכות תומכות נהיגה בטוחה (רצוי אקטיבי) ואיבזור כמה שיותר מפנק במגבלת תקציב של 135k.
יש שני ילדים, אז מחפש רכב עם דירוג בטיחות גבוה. ורצוי רכב עם צריכת דלק סבירה ועלויות טיפולים נורמטיביות.
מצאתי הרבה היתרונות בi30 החדשה על פני המתחרות (מאזדה 3, קיה סיד, וכו..)
וגם הבנתי שזה רכב מאד נמכר בחו"ל.
משום מה לא רואים אותו כלל על הכבישים, בניגוד לדגמי i30 הישנים שיש בכמויות מסחריות (זה היה רכב מאד נפוץ בליסינג) ו-ioniq השתלטה לגמרי.
מה דעתכם על הרכב?
איזה חסרונות יש לו?
והאם לדעתכם הוא מצדיק את תג המחיר 132k לדגם המאובזר luxury?
המון תודה.