Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2815 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

 

מתלבט בין קיה ספורטאז דגם urban מנוע 2000 שנת 2016 עם 23k...במחיר של 108 אלף עם עוד כמעט שנה אחריות.

אותו ספורטאז 0 ק"מ 2018 מנוע 1600 ב 124 אלף.

 

לא מצליח להחליט...אשמח לעזרתכם.

פורסם

מה תוואי הנסיעה שלך?

לי יש ספורטאג 2000 (2017), המנוע הגדול מרגיש בסדר אבל די עצלן - עליות של חיפה.

לא חושב שהייתי מסתדר עם 1600...

פורסם
מה תוואי הנסיעה שלך?

לי יש ספורטאג 2000 (2017), המנוע הגדול מרגיש בסדר אבל די עצלן - עליות של חיפה.

לא חושב שהייתי מסתדר עם 1600...

 

נסיעות בעיקר עירוניות עם עליות.

ההתלבטות היא רק בגלל שהתוספת לרכב חדש (ליסינג 0) לא גדולה.

פורסם

ה1600 מאוד חלשה, פעם ראשונה שנהגתי על ספורטאז הייתי בטוח שזה רכב חזק ואז גיליתי שהוא לא סוחב בכלל בכלל ברמה שניסאן מיקרה יותר זריזה ממנו ואז הסתכלתי ברישיון רכב וראיתי שהמנוע הוא 1600.

פורסם

המ.... להוסיף 16 אלף שקל בשביל לקנות את אותו (23k ק"מ זה חדש) אוטו, אבל בגרסה הרבה יותר מעפנה... אכן התלבטות קשה.

 

אין לך מה להתלבט, לך על המשומש. תבדוק שטופל בזמן (פעם אחת) ושלא היו תאונות רציניות (דרך מרכז הסליקה של חברות הביטוח) ותתחדש.

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

מחזק את הכותבים האחרים: מדובר ברכב השוקל 1500 ק"ג ולכן מנוע ה-1.6 ירגיש לך מאד עגלתי.

גם ה-2.0 לא ירגיש זריז במיוחד בעליות, אבל מדובר בשיפור מורגש בהשוואה ל-1.6.

פורסם (נערך)

אל תשכח שאין מתנות חינם, אתה מקבל הנחה באפס ק״מ אבל כשתמכור את הרכב תצטרך לבצע הפחתה גם כן (14%).

 

מעבר לכך בשלב זה של השנה ברכישת רכב חדש עדיף לחכות ולרכוש מודל 2019 שכן מחיר המחירון נשאר זהה לכל אורך השנה, שנת 2018, ואולם מחיר המחירון של רכב משומש, 2016 ירד לאורך השנה.

 

בייחוד שעד סוף השנה אמור להגיע לישראל קיה ספורטג׳ משודרג.

 

קיה גם באופן מסורתי יוצאים במבצעים לקהל הרחב ולא רק למועדוני לקוחות בחודש דצמבר לרכבים שעולים לכביש בחודש ינואר של שנת המודל הבאה.

 

הנחה שניתנת לקיה ספורטג׳ 2 ליטר במסגרת המבצעים האלה עומדת על כ- 11 אלף ₪ (לגבי ה- 1.6 נדמה לי כ- 8 אלף ₪) ומאחר ואתה לא צריך לבצע הפחתה במכירה עתידית, מדובר לדעתי באפשרות עדיפה על אפס ק״מ.

 

לסיכום:

 

בין שתי האפשרויות שציינת עדיף לדעתי שנת 2016.

 

אם אתה רוצה חדש עדיף לדעתי לרכוש שנת 2019 במבצע של היבואן.

עריכה אחרונה על ידי green
בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

פורסם

גם אני חושב שהמנוע הקטן חלשמידי ברכב הזה.

מה שכן, ה-1600 החדש מאובזר הרבה יותר מה-2000 המשומש. וגם האחריות לשלוש שנים מול שנה.

רק נסיעת מבחן שלך תגלה האם המנוע הקטן מספיק לך.

זה לא שה-2000 מהירה מאוד, פשוט יש למנוע יותר כח ביחס למשקל הרכב.

מכיר הרבה בעלי ספורטאז' 1600 שמרוצים מאוד ולא מתלוננים על מחסור בכח.

לא לבצע רכישה בלחץ, יש לבצע נסיעת מבחן על 2 הגירסאות.

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

פורסם
גם אני חושב שהמנוע הקטן חלשמידי ברכב הזה.

מה שכן, ה-1600 החדש מאובזר הרבה יותר מה-2000 המשומש. וגם האחריות לשלוש שנים מול שנה.

רק נסיעת מבחן שלך תגלה האם המנוע הקטן מספיק לך.

זה לא שה-2000 מהירה מאוד, פשוט יש למנוע יותר כח ביחס למשקל הרכב.

מכיר הרבה בעלי ספורטאז' 1600 שמרוצים מאוד ולא מתלוננים על מחסור בכח.

לא לבצע רכישה בלחץ, יש לבצע נסיעת מבחן על 2 הגירסאות.

 

מה זה מאובזר הרבה יותר?

פורסם

דגם אורבן טופ לעומת דגם אורבן:

גג פנוראמי נפתח.

מזגן בקרת אקלים דו איזורית.

בקרת שיוט (לא בטוח שאין באורבן 2016 - תבדוק).

תאורת לד בתא הנוסעים.

מראה פנימית מתכהה נגד סנוור.

אורות אדפטיביים (הפעלת אור גבוה אוטומטית).

 

לטובת אורבן 2016 ג'אנט 17" לעומת 16" באורבן טופ 1600 חדשה.

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

פורסם

בספורטז׳ 2016 מעערכת המולטימדיה היא בהתקנה מקומית (שקיבלה למיטב זכרוני ביקורות לא טובות) בעוד שבשנת 2018 מדובר במערכת מולטימדיה מקורית של קיה (בעברית והמערכת טובה).

בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

פורסם

אני הייתי מעדיף רכב חדש ולא משומש בן שנתיים, הפער בביצועים לפחות בנסיעה עירונית קטן, כמו שיעצו לך, תזמין נסיעת מבחן ותראה בעצמך.

 

Sent from my Mi Note 3 using Tapatalk

פורסם
אני הייתי מעדיף רכב חדש ולא משומש בן שנתיים, הפער בביצועים לפחות בנסיעה עירונית קטן, כמו שיעצו לך, תזמין נסיעת מבחן ותראה בעצמך.

 

Sent from my Mi Note 3 using Tapatalk

 

ומה המשמעות של העובדה שזה ליסינג 0 קמ?

מבחינת ביטוח?

מכירה?

×
×
  • תוכן חדש...