ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,548 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
היי! הייתי שמח לשמוע דעתכם: אני עומד בפני רכישה של רכב בפעם הראשונה. יהיה לי מסלול יומי קבוע דרך כביש 6 בין קריית גת ופתח תקווה, הלוך חזור כל יום, כ150 קילומטר. התמקדתי בעיקר בשוק המיני, מחפש רכב זול יחסית, חסכוני, שמתאים לנסיעה בין עירונית ושישמור על ערך בצורה סבירה. אני אנהג הרבה אז הנוחות גם חשובה. רק אוטומט ( או רובוטי שהוא כמעט אוטומט) באים בחשבון. אני אחלק את המועמדים שלי ל3 קבוצות - שברולט ספארק 1.4 - 2016 או 2017 (הוצאה של בערך 50 אלף שקל) מיני 2012-2014 : מסתכל בעיקר על פיקנטו ויונדאי i10 עם נפח 1.25 - תקציב לקטגוריה הזאת עד 40 אלף שקל סופרמיני 2010-2012 : i20 או הונדה ג'אז אשמח גם לשמוע דעות על רכבים אחרים שלדעתכם יתאימו במקרה שלי…
הודעה אחרונה מאת vladclar, -
-
-
- אחראי פורום
- 15 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
הזמנתי רכב חדש מאזדה 3 פרימיום 5 דל' מהיבואן לפני החגים (15/9), הובטח מסירה תוך 14 ימי עסקים לאחר תשלום מלא, בגלל החגים זה יותר לקראת ה14/10. כעת ראיתי שיצאו בפרסומים למכירות סוף שנה, מה סיכוים שהייתי יכול לקבל מחיר מופחת מזה ששילמתי?? לא ידעו שהם יוצאים למבצע בעוד חודש ולידע אותי המעמד המכירה? מה עכשיו להתחיל לכתת רגליים שוב בסוכנות אחרת בכדי להבין את גודל המבצע, כי הרי בסוכנות שרכשתי לא נראה לי שימהרו לבוא לקראתי אחרי סגירה,לא??? מה אתם מייעצים לי לעשות? תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 812 צפיות
היי, אני מחפש לקנות רכב בתקציב שאינו עולה על 20K. רכב קטן וחסכוני ככל האפשר. לא מפריע אם הרכב יהיה חלש, נסיעות מישוריות בעיקר. לא משנה אם ידני או אוטומט, העיקר שיהיה חסכוני ואמין. נסיעות יומיות של כ-40 ק"מ. כמו כן, אשמח לדעת מה נחשבת צריכת דלק נמוכה עבור רכבים בתקציב הנ"ל. תודה!
הודעה אחרונה מאת zvigolden, -
-
- 4 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
אהלן לכולם, מעוניין לקנות רכב (אוטומט). הרכב הוא רכב ראשון (בן 22) שישמש אותי בעיקר הלוך חזור לעבודה (חצי שעה בערך כל כיוון) וקצת יציאות בסופ"שים. חשוב שפעם ב.. יהיה מסוגל גם להגיע לצפון או לדרום. שלא יהיה עגלה וייתקע על 30 קמ"ש בעליות לירושלים. שלא יהיה יקר מדי לאחזקה וסה"כ שיעשה את העבודה. ההתלבטות היא בין מזדה 3, מנוע 1600, שנים 2006-2008 או פיאט בראבו אוטומטית שנים 2009-2010. פתוח להצעות אם יש אופציות משתלמות יותר. תודה רבה לכל העוזרים ושבוע טוב..
הודעה אחרונה מאת 443OrelCohen, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 21 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
ערב טוב, אנחנו מתלבטים לגבי רכב עבור אמא של אישתי. צריך להיות רכב בטיחותי, אוטומטי ואמין. ב-90% (אם לא 99%) מהנסיעות היא תהיה לבד, אבל היא גרה בחיפה מבחינת עליות וירידות. היא רוצה רכב 4 דלתות עם תא מטען גדול (היום יש לה לנטיס ישנה), ואישתי דווקא חושבת שיספיק לה רכב מיני (פיקנטו סטייל). היינו רוצים רכב לא ישן מידי במחיר לא יקר. התקציב שלנו מאפשר לקנות מה שנרצה, ולכל אנחנו בעיקר מנסים להבין מה צריך. אני מבין שבלי תקציב זה קצת מקשה את עניין ההמלצה - אבל בגדול השאלה שלי כנראה היא "איזה רכב תמליץ עבור אמא שלך"?
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
אז אם הכל בסדר אני מחר מסיים את המסע, וקונה קיה פיקנטו 2014 אני רק צריך מכם המלצה על מכון בדיקה לפני קנייה אמין בחולון - כאלה שבודקים כמו שצריך, שממעיטים בכיסויי תחת ומסבירים כמו שצריך ובסבלנות את מצב הרכב למי שלא מבין בזה (ואגב מה המחיר של בדיקה כזו וכמה זמן זה לוקח?) תודה מראש
הודעה אחרונה מאת Avi135, -
-
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 1 אלף צפיות
אהלן, יונדאי i10 supreme 2016, יד ראשונה, מצב מצוין, כ-35000 ק"מ, בלי תוספות משמעותיות. הטסט בפברואר, ולמיטב הבנתי הרכב צריך טיפול ב-35000 ק"מ (לפי הספר). המוכר רוצה 56K, טוען שזה הגבול הנמוך של המחירון, ולא מוכן להתגמש. אני, כמובן, שואף לשלם פחות... מה דעתכם על המחיר? האם יש מקום להתמקח על המחיר בגלל הטסט והטיפול הקרוב? או בכלל? אשמח לתגובות, תודה
הודעה אחרונה מאת zvigolden, -
-
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 716 צפיות
שלום, מחפש מכון אמין ומקצועי לבדיקת רכב מסוג BMW X3 עם הנעה 4x4. אשמח להמלצות. תודה רבה וחג שמח.
הודעה אחרונה מאת itziks, -
- 23 תגובות
- 4.2 אלף צפיות
מעט מאוד מידע אני מוצא על הרכב הזה,חוות דעת,איך המנוע מגיב וכו' נתקלתי ברכב כזה במצב מעולה וחיצונית שמור היטב,ו.. רוצה לדעת מעט יותר על הרכב..
הודעה אחרונה מאת omerkot, -
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
מה לקנות שניהם אותו תקציב .איזה אחת יותר אמינה ? ביצועים יותר טובים ? אבזור יותר טוב (מערכת מולטימדיה,בקרת שיוט וכו׳)?. ? איזו אחת נוחה יותר? צריכת דלק נמוכה?
הודעה אחרונה מאת Buki, -
-
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 884 צפיות
אז בשעה טובה אני מתכנן לרכוש רכב ראשון התקציב שלי 25-30 מעוניין ברכב אוטומטי, לנסיעות קצרות באשדוד ולפעמים לקפוץ איתו למרכז, לרוב אסע בו לבד או עם אדם נוסף. קראתי קצת בפורום ולא ראיתי אנשים שממליצים על טויוטה קורולה בתקציבים אלה ממה שראיתי ביד 2 אפשר למצא רכב משנתון 2009 עם 130 אלף בסכום כזה אבל אנשים מוכרים גם עם 200 וגם עם 250 אלף, מה שנראה לי גבוה מאוד אך אם יש מוכרים יש שוק? יש לי חבר קרוב עם טויוטה קורולה שנת 2004 210 אלף נוסעת מעולה וללא תקלות, נסענו איתה 4 אנשים עם מזוודות לאילת והרכב לא התאמץ. רציתי להתייעץ עם אנשים שמבינים בזה יותר ממני בנוגע לדגם הספציפי הזה, מה אתם חושבים עליו? ואם למישהו יש המלצה לדגמים אחרים לצרכים שלי גם אשמח לשמוע
הודעה אחרונה מאת Potato, -
שלום התחילו כבר לטפטף פרסומות של מבצעי סוף שנה בצ'מפיונס מוטורס (72 שעות של מחירים טובים), רציתי לדעת מה גובה ההנחות בערך? מה היה בשנים קודמות? כמה אתם מעריכים סיאט איביזה תעלה? תודה
הודעה אחרונה מאת Alf3, -
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 899 צפיות
שלום רב, אני ואישתי מחפשים לרכוש רכב אוטומטי לנסיעות ארוכות מהדרום לצפון. אישתי לומדת במרחק הליכה מהבית ולי יש עבודה עם הסעות, כך שהרכב הולך בעיקר לעמוד ברחוב כל השבוע, ורק בסופשי שבוע נוציא אותו לנסיעה ארוכה מאוד מהדרום לצפון לבקר את המשפחות. בסה"כ אני צופה שהרכב יעשה כ-10K ק"מ בשנה בכבישים מהירים, לכן צריכת הדלק לא כל כך חשובה לי, מה שכן חשוב לי: 1. שיהיה אמין עם כמה שפחות תקלות 2. בטיחותי באופן סביר 3. בגלל הנסיעה הארוכה החלטנו שאנחנו לא רוצים רכב מיני, שיהיה לפחות בינוני יצא לי קצת לדפדף במחירון של יד2 וקצת נדלקתי על קיה ריו, פשוט מהסיבה שאני אוהב את המראה שלה וגם ניתן להשיג בתקציב שלנו אחת יחסית חדשה(2012-2013). אשמח לחוות דעת על הרכב הזה ממי שמכיר…
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
- עוקב אחד
- 15 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
6 נפשות, 4 ילדים קטנים. בעיקר נסיעות עירוניות וקצת בינעירוני סיטרואן c4 חדשה. מתלבט בין דגמים עם מנוע בנזין: 1.2 טורבו לבין מנוע 1.6 תודה!
הודעה אחרונה מאת Ozb, -
- 2 עוקבים
- 7 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
היי, אני מחפשת רכב שמתאים לסטודנטית - תקציב - עד 15,000 ש"ח שנה - 2009 ומעלה אוטומט, ק"מ נמוך, אפשר רכב קטן. הרכב צריך לעשות נסיעות של בערך 50 ק"מ כל יום, אז חשוב שזה יהיה רכב אמין וחסכוני. מאותה סיבה גם חשוב לי שזה יהיה רכב עם חלקי חילוף זולים יחסית לכל מקרה שיהיה... המליצו לי על יונדאי I10/I20 וסוזוקי סוויפט (שכרגע מחוץ לתקציב כנראה)... מה אתם אומרים? על מה הייתם ממליצים? תודה!
הודעה אחרונה מאת pooh-bear, -
-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 1 אלף צפיות
אהלן חברים, אחרי שירדתי מהסקודה ראפיד בגלל הגיר DSG האוטומטי חשבתי ללכת לכיוון הסקודה פאביה גרסא ידנית, יש כמה מציאות לא רעות באיזור ה50 אלף שקל. איך הרכב מבחינת אמינות? מדבר על הדגם האחרון שיצא ב2015 ומעלה. יש משהו שעדיף על הפאביה באותו תקציב?
הודעה אחרונה מאת noknok, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 19 תגובות
- 3 אלף צפיות
אהלן חברים, עד עכשיו הייתי עם איביזה 1.0 שנת 2017. מחפש רכב דומה שיהיה חזק, חסכוני, מאובזר, מהנה לנהיגה ( כמה שאפשר מסופר מיני) ואמין. הנסיעות היומיות שלי הן 50 קמ לכל צד ביום, בין עירוני. הכיוון כרגע על האיביזה החדשה בדגם FR. ( אני יודע שעניין הגיר הוא סאגה בפורום שאין לה דעה מכריעה). אשמח להמלצות לדגמים נוספים.
הודעה אחרונה מאת Ozb, -
-
- 15 תגובות
- 6.6 אלף צפיות
מיצובישי אקפליפס קרוס מול קיה ספורטאג' נפח 2000 - מה עדיף? מדובר על רכב ליסינג מהעבודה, אז צריכת הדלק פחות מעניינת...
הודעה אחרונה מאת markb205, -
- 1 תגובות
- 1 אלף צפיות
שלום לכולם, אשמח לחוות דעת על יונדאי טוסון 2009 צריכת דלק, האם זה באמת עד כדי כך נורא? שטח ? והאם יונדאי טוסון שעבר 4 ידיים עם ק״מ ממש נמוך (90,000) במחיר של 30,000 שווה את הקנייה ?
הודעה אחרונה מאת markb205, -
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
הייתי שמח לדעת איך הרכב הזה ואם הוא שווה את המחיר של ה0 קמ אנחנו משפחה בת 5 נפשות וצריכים בגז גדול. כמובן רוצים רכב אמין שלא כל שני וחמישי ייכנס לטיפולים.. תודה על העזרה
הודעה אחרונה מאת markb205, -
- 1 תגובות
- 688 צפיות
אהלן, אני רוצה לקנות רכב חדש מהחברה בתקציב של 110k, אחרי קריאה של מספר המלצות והתלבטות בין הסיאט איביזה ל- c3, החלטתי ללכת על האיביזה החדשה ולקנות אותה מבצעי סוף שנה בצ'מפיונס מוטורס (72 שעות של מחירים טובים) שיערכו ב 10-12 באוקטובר. ועכשיו השאלה שלי היא: [h=2]האם כדאי ליהנות מההטבות שמוצעות בימי המכירות, או שאולי שווה לחכות לראשית השנה הבאה?[/h]
הודעה אחרונה מאת markb205, -
- 2 תגובות
- 911 צפיות
היי לאחר שמכרתי את הרכב שלי התחלתי להשקיע חיפושים במחליף לרכב. אני עד היום התעניינתי באאודי A3 סדאן בצבע לבן וקיבלתי גם הצעה בסוכנות על סך 217 אלף ש״ח (ההצעה הייתה לפני שנה). אחרי חיפושים בפייסבוק וביד2 שלא העלו לצערי דבר כנראה אני אחזור לסוכנות לקבל הצעה חדשה. לדעתכם בימי מכירות שבוע הבא אני יוכל לקבל הצעה טובה יותר ממה שקיבלתי לפני שנה? איך אאודי בימי מכירות? אשמח לטיפים ולעצות מאנשים עם ניסיון עם אאודי בימי מכירות. אני לא צריך את הטרייד אין שלהם וגם לא מימון אשמח לעצות נטו במה אפשר להוציא מהם מבחינת הנחות על הרכב. תודה וחג שמח.
הודעה אחרונה מאת 133hp, -
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 912 צפיות
חברים איבדתי את זה לגמרה אני ממש כבר בשבועות האחרונים לא יודע מה לעשות אני מחפש רכב שמצד אחד הנראות שלו (הבפנים והבחוץ יראה קצת חדיש ויריגש לי סבבה שנתון של 2012-2011+) מצד שני אני רוצה רכב חסכוני בדלק... אז אשמח להמלצות הרבה אנשים אמרו לי תקנה רק יפני כי השאר לא אמינים זה באמת נכון? הציעו לי למשל פיאט 500 שנת 2014 עם 50אלף קילומטר במחיר 30 ומשהו 32 ככה אלף זה משתלם? הרכב הזה פיאט 500 אמין בכלל?. או שעדיף לי ללכת על מאזדה2/ או איזה סוזוקי או משהו(אמרו לי שעדיף לי רכב יפני שהם הכי אמינים) בקיצור איבדתי את עצמי.. ושוב הרכב שאני מחפש הוא: חסכוני בדלק. נסיעות ביום יהיה בערך 50קילומטר..(גר בירושלים יש קצת עליות) שיהיה רכב אמין .. וכמובן כמו שאמרתי מחפש רכב…
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
- 1 תגובות
- 462 צפיות
שלום, יש לי דיהטסו סיריון 2009, שעשה כ 130 אלף ק"מ ומתחיל להראות סימני מצוקה. חשבנו למכור אותו ולבנתיים לחפש רכב לקנות. בלי קשר לכמה אמכור (משער כ 10 אלף), התקציב החדש עומד על בין 50-70 אלף. אין לי המון ידע ברכבים אבל חקרתי מלא בנושא, ברכבים המוצעים בשוק, בדברים החשובים לדעת לפני רכישה וכו. בגדול ובעיקר, היינו רוצים רכב אמין וחסכוני. לצד זה אנחנו מעדיפים רכב משפחתי קטן או סופר מיני ולא רכב מיני או רכב משפחתי גדול מדי (חשוב לי שיהיה סביר לחנות, בעיקר כי יש יותר ויותר רכבים ופחות נדלן, אנחנו סה"כ 2 מבוגרים ותינוק). הנסיעות שלנו יהיו כ 30 ק"מ כל יום מהבית לעבודה (בחישוב של כיוון אחד), וכמובן נסיעה בעיר ככה ששילוב חיסכון נדרש פה. חשוב לנו שיהיה מרווח …
הודעה אחרונה מאת vadim6385, -
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
מתעניין לגבי הדגם של 2015 עם המנוע 1.8 והגיר DSG ( לא מתחבר לקטע הידני) המחלות בגיר הזה עוד קיימות בשנתון הזה או שדווקא ספציפית על ה GTI הוא מעודכן יותר כדי להחזיק יותר מומנט? חשוב להגיד שאני מחפש רכב סטוק וככה הוא גם ישאר, לא מתכנן לשים עליה תוכנה או משהו דומה. אשמח לשמוע גם חוות דעת של אנשים שיש להם את הרכב הזה לגבי האחזקה שלו והצריכת דלק, תודה.
הודעה אחרונה מאת Maor16, -
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
אהלן, אני מתכנן לקנות רכב יש לי בסביבות ה12K להשקיע על אוטו ויש לנו במשפחה גם שברולט קרוז 2011, עברה רק 110K עם טסט ארוך, למכירה/החלפה. בהערכה גסה אפשר למכור את הקרוז ב10K (אולי טיפה יותר, שכן זה הדגם המשופר וללא תקלות כמו שהיה עד 2010 - אבל עדיין זה פגע בשם שלו, תקנו אותי אם אני טועה). ובמקום זה מתכנן להביא רכב מיני/סופר מיני בעלות הכוללת (בסביבות ה20K) נסועה שנתית 15-20K. יהיו הרבה נסיעות בין עירוניות בערך 50-50, וגם העירוני הוא במרכז כלומר כולל נסיעה בכבישים מהירים בחלק מהזמן. חשבתי על הסיאט מי ידנית 75כ"ס (2013+ -), שגם הכי אטרקטיבית בין אחיותיה: 75 לעומת 60 כ"ס, מערכת שמע 6 רמקולים, מערכת בטיחות אקטיבית, דגם 3 דלתות (יש כאלה שיראו בזה חיסרון). קראת…
הודעה אחרונה מאת Alkash, -
-
- 6 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום לכם, אשמח להמלצה עבור סיטרואן קקטוס 2015 ידני הנמכר ע"י מוסך עם אחריות ל1/2 שנה. הרכב עבר תאונה בחלק האחורי הכל תוקן, אני לא בדיוק מה תוקן, זה חלקים הניתנים לתיקון, הבנתי שהוחלף תפוח(זה משהו שקשור לתיבת ההילוכים?) הרכב עם 48K ק"מ, מקבלים צמיגים חדשים טסט ו1/2 שנה אחריות מהמסוך. כל זה במחיר של 38000 ש"ח. אשמח לחוות דעת, ומה המלצותכם ?
הודעה אחרונה מאת save, -
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
אהלן, חברה שלי הוציאה רישיון לא מזמן והיא החליטה שהיא צריכה רכב. התקציב הוא עד 15 אלף שקל, וגיר אוטומטי בלבד. נסועה שלא תעלה על 15 אלף קילומטר בשנה, עדיפות לרכב קטן וכמה שיותר חסכוני. חיפשנו כמה דברים ומצאנו בעיקר יונדאי גטס, פיג'ו 206, דייהטסו סיריון וסובארו B3, כולם שנתונים 2005 עד 2009.
הודעה אחרונה מאת vladclar, -
-
- 0 תגובות
- 523 צפיות
שלום רב וחג שמח אני בישורת האחרונה לפני רכישת רכב ונשארו 3 המתמודדות לעיל. אשמח לשמוע המלצות, יתרונות חסרונות ובבקשה רק מבעלי רכבים אלו בהווה או לשעבר. תודה
הודעה אחרונה מאת jibuli, -
- 6 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
היי, לאחרונה אני מחפש רכב חדש זריז ודיי מפנק וקפצה לי מודעה של המגרש - ענק הרכבים לגביי אאודי A4 luxury שנת 2014 עם 115,000 קילומטר, רציתי לשאול היות וההבנה שלי לא בשמים מה דעתכם לגביי הרכב מבחינת אמינות/אחזקה ובכללי דברים שחשוב לבדוק לפני הרכישה תודה
הודעה אחרונה מאת MSound,
-
מי מחובר 65 משתמשים רשומים, 10 אנונימיים, 422 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- natco
- RK
- gadik6
- Una Macchina
- yoav911gt2
- פינדר
- Assafo2
- Night Driver
- ברווז
- TomerP
- falou
- דניאל1983
- zaf
- itaysamurai
- Camaro 92
- RBRB
- stx
- Pavlik
- פול-טנק
- פיזיקאי שימושי
- אודי זק
- אלעדית
- דובצע
- GTI33
- Igalz
- PASHUT
- pooh-bear
- chrono
- epiphone
- mcshmupi
- הרקוליטו
- mikyl
- David32
- Ctzvi
- yuvk
- GKME
- om2
- שחר 1
- Derish
- yoni2sh
- עודדון
- פריג'י
- SurfHigh
- mitsugli
- Be roo
- Liquidator
- malcishua
- DC10
- ALX
- דוד495
- Aviady001
- חד אופן
- Matan1515
- Shay Shd Dave
- ArikB
- Ron Poh
- גולדן191
- fatboy1340
- TheArcane
- TvrSpee12
- Bull-81
- `Infinity
- מיץ פטל
- ronenu
- Shaike.Zam
