Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2824 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה לקנות שניהם אותו תקציב .איזה אחת יותר אמינה ? ביצועים יותר טובים ?

אבזור יותר טוב (מערכת מולטימדיה,בקרת שיוט וכו׳)?. ? איזו אחת נוחה יותר? צריכת דלק נמוכה?

פורסם

קח את הפוקוס.

הקרוז עגלה.

יש קצת תלונות על הגיר של הפוקוס ממה שראיתי פה,אבל מעבר לזה זה רכב הרבה יותר טוב כמעט בכל קטגוריה.

  • 5 שנים מאוחר יותר...
פורסם

לא ממליץ קרוז, צריכת דלק גבוה מהרגיל, במקרה הטוב תקבל 1 ל10, 1 ל 11 בין עירוני. גם רכב לא אמין בגרוש.

פורסם

שניהן תחבורה בסיסית, שניהן גם שהיו חדשות נחשבו לאיטיות יחסית, הקרוז הציעה ממדים ועיצוב עדיפים, הפורד הציעה יכולת ניהוג עדיפה, אבל בסיכום הפורד מגלה אמינות טובה הקרוז, במיוחד בשנים האלו, לא.

פורסם

כנס לקטגוריה כללי בפורום, בדיוק אחד פירסם את תלאותיו עם הקרוז 2009..

מקווה שזה יתן לך את התשובה לגבי הקרוז.

 

את הפוקוס אני יודע שיש את העניין עם הגיר אבל לא בטוח שזה לשנים האלו?

למה אבל אתה מכוון רק לשני אלה?

פורסם

הבעיות של הגיר עם הפורד מתייחסת לגיר הרובוטי של גרטרג משנים 11--15,בשנים שהוא מחפש אין בעיה, דווקא ה פוקוס הוא רכב מומלץ למי שמחפש תחבורה בסיסית

פורסם

חד משמעית את הפוקוס.

 

בתור אחד שמחזיק ברכב זה יותר מ 6 שנים, הרכב האמין ביותר שהיה לי.

לפוקוס אין שום בעיות גיר סדרתיות, גם הגיר, מנוע וכל המכלולים מאוד אמינים.

נרכשה- וולבו s60  נפח 1600 T4

נמכרה- פורד פוקוס 1600 סמ"ק 2008  TREND X

×
×
  • תוכן חדש...